►► canalele mele de YouTube: youtube.com/RaduDumitru (personal) și youtube.com/NwraduBlog (tech) ◄◄
Dacă doriți să aflați mai multe informații despre cât de interesanți sunteți pe Twitter, mergeți pe analytics.twitter.com și activați-vă serviciul făcut chiar de ei.
Abia după activare va începe monitorizarea tweet-urilor voastre, așa că abia din acel moment veți avea date analizate. Puteți vedea rata de engagement pe fiecare tweet și mai ales câți au dat click pe eventualele linkuri din ele, informație care ar avea nevoie de un raport propriu, zic eu.
Cu un click pe un anume tweet puteți vedea informații detaliate.
Tab-ul Followers vă arată câteva informații despre urmăritorii voștri, precum ce pasiuni au și pe cine mai urmăresc. Nu-i ceva nou, dar e făcut chiar de Twitter și sigur astfel de informații sunt utile social media managerilor.
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
3 comentarii
17/09/2014 la 2:28 PM
Era fain daca implementa funcția asta si in aplicația de telefon. Eu nu folosesc twitter decât din tweetdeck sau de pe telefon. Dar e si asta o metoda sa atragă oameni pe site.
Mack(Citează)
18/09/2014 la 1:02 PM
Pai poți accesa site-ul din browserul telefonului.
nwradu(Citează)