un blog de Radu Dumitru

►► canalele mele de YouTube: youtube.com/RaduDumitru (personal) și youtube.com/NwraduBlog (tech) ◄◄

Cal mare, preț mic

17 Jun 2013  ·

GÂNDURI  ·

10 comentarii

cal_polo_ralph_laurenDupă ce am văzut pe un om o siglă Polo Ralph Lauren atât de mare încât practic purta pe piept un călăreț cu cal în jurul căruia era și un mic tricou, ceva mult mai mare decât cel din imagine, mi-am adus aminte de o chestie.

În Franța, anul trecut, am intrat într-un magazin Ralph Lauren și am cotrobăit temeinic prin haine, că aveau multe și frumoase. Și am observat o chestie acolo: cu cât logo-ul este mai mare, cu atât tricoul respectiv era mai ieftin. Cal mare? Preț de nimic.

Cred că unele astfel de haine nici nu sunt făcute pentru a fi purtate, ci doar de pus pe manechin în vitrină, ca să vadă lumea logo-ul de la distanță și să știe ce magazin e acolo.

Majoritatea hainelor aveau un mic logo, discret, pe piept. Unele cămăși nu aveau deloc celebrul călăreț Polo pe ele, fiind total lipsite de orice branding. Auzi tu ce proști, ăștia cred că ar fi cineva care să dea zeci sau sute de euro pe o astfel de cămașă fără logo, cu care nu i-ar recunoaște nimeni imediat valoarea.

    10 comentarii

  1. Really ? Toata lumea care se imbraca decent cu camasi cu logo-uri discrete sau inexistente sunt manelisti?

      (Citează)

  2. Eu nu cred ca ai inteles cu adevarat ceea ce spune Radu =))

      (Citează)

  3. ce bine daca ar fi la fel si la masini. sa iti cumperi un clasa e la pret de logan :)

      (Citează)

  4. E o fita in Bucuresti sa ai tricou polo Ralph Lauren? Asta reiese din articol… La noi in provincie brandul asta nu-i deloc o fita…am senzatia ca voi cei din capitala ramaneti in urma :)

      (Citează)

  5. Mai dar tu nu intelegi o chestie… cu cat e logo-ul mai mare cu atat le faci reclama mai multa, efectiv ei castiga mai mult ca le faci reclama, daca vrei sa fii discret platesti, simplu…

      (Citează)

  6. Eu nu am vazut nici un tricou fara calaretul respectiv. Drept, micut acolo pepietp, cam cat Lacoste. La noi copiile astea trec bine, datorita prostimii care nu stie cum ar trebui sa arata un Ralph Lauren.

      (Citează)

  7. mie mi se par de un topism maxim aia care poarta gulerele de la tricouri desfacute. si in sprijinul respectivilor cretini vin “designerii de moda” (haha) care branduiesc respectivele carpe fix pe partea aia a gulerului, ca sa ii indemne sa arate cat de prosti sunt. evident, majoritatea pe care le-am vazut asa sunt de la polo si lacoste. acelasi flagel e si la masini. daca tot nu e sa dispara cocalarii, macar sa moara aia care-i intretin.

      (Citează)

  8. La fel si cu sacosele de la Hypermarket-uri. Le platim ca sa facem publicitate altora cu ele. Cora de exemplu are castig dublu cu sacosele alea. Primesc si bani pe ele dar si publicitate gratis. Mama lor de nesimtiti :)

      (Citează)

    Alătură-te discuției, lasă un mesaj

    E-mail-ul nu va fi publicat. Fără înjurături și cuvinte grele, că vorbim prietenește aici. Gândiți-vă de două ori înainte de a publica. Nu o luați pe arătură doar pentru că aveți un monitor în față și nu o persoană reală.

    Apăsați pe Citează pentru a cita întreg comentariul cuiva sau selectați întâi anumite cuvinte și apăsați apoi pe Citează pentru a le prelua doar pe acelea. Link-urile către alte site-uri, dar care au legătură cu subiectul discuției, sunt ok.


    Prin trimiterea comentariului acceptați politica de confidențialitate a site-ului.



    Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.

    Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri

    Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.

sus