un blog de Radu Dumitru

►► canalele mele de YouTube: youtube.com/RaduDumitru (personal) și youtube.com/NwraduBlog (tech) ◄◄

Contează cum vinzi, nu doar la ce preț

16 Jan 2013  ·

GÂNDURI  ·

8 comentarii

Am găsit zilele trecute o ofertă interesantă pe Groupon Travel È™i intenÈ›ionam să o cumpăr. Pachetele turistice sunt pe bani mulÈ›i, aÈ™a că vorbim de o sumă măriÈ™oară pe care doream să le-o plătesc. Dar nu…

Așa cum e tradiția la vouchere, oferta urma să expire în vreo 2 zile și trebuia să mă grăbesc cu achiziția ei. În descrierea ei eram însă rugat să verific disponibilitatea pachetului turistic înainte de achiziție, contactându-i pentru asta pe cei de la Groupon. Așa că le-am trimis un email într-o dimineață întrebându-i care este orarul de zbor.

Până după-amiaza nu am primit decât răspunsul automat cu numărul de ticket alocat, așa că am mai trimis un email rugându-i să răspundă rapid pentru că expiră voucherul. Am primit răspunsul a doua zi, dar nu era un răspuns, ci îmi cereau să le mai transmit eu câteva date suplimentare. Le-am transmis, apoi nici un răspuns restul zilei, după care am trimis un alt email solicitând un răspuns rapid.

Ca un rezumat, deci, până aici:

  1. Sistemul Groupon înseamnă că ofertele expiră în scurt timp.
  2. Groupon îmi cere să-i contactez înainte de a cumpăra oferta respectivă.
  3. După ce-i contactez, nu primesc răspuns în termen util.

ÃŽn caz că vă întrebaÈ›i, emailurile mele au fost politicoase, “businessey”, de genul “Va rog, din nou, sa-mi raspundeti privind disponibilitatea rezervarii”, “As aprecia un raspuns rapid la solicitarea mea. Dupa cum stiti, chiar sistemul de business practicat de dumneavoastra face ca ofertele sa expire rapid si in lipsa clarificarilor solicitate nu voi putea profita de ea.”

Neprimind răspuns la timp, am găsit un voucher asemănător pe Zumzi, așa că banii au ajuns la ei, nu la Groupon. Și mai amuzant este că Groupon mi-a cerut, după câteva zile, să le evaluez suportul oferit la ticket-ul respectiv. N-am mai răspuns nici eu.

Mulți încă nu s-au prins că în vânzări contează foarte mult felul în care vinzi, nu doar prețul cerut.
porto

    8 comentarii

  1. Ba raspunde-le si da-le calificative minime.

      (Citează)

  2. e misto porto … have fun!

      (Citează)

  3. Porto? How much? Include si avion? Si eu vreau sa ajung in Portugalia in vara/toamna asta

      (Citează)

  4. Teapa, ce nu te-ai prins ca nu erau dispusi sa vanda oferta la pret mic. Nu prea e rentabil sa vinzi prea mult si cu putin.

      (Citează)

  5. Sa te plangi de groupon ca sun niste bisnitari e ca si cum te-ai plange ca Daniela Crudu e inculta …

      (Citează)

  6. Felicitari ca ai ales cu cap! Putine sunt locurile in care clientul e tratat cu respect iar existenta celir care ne trateaza rsu tot noua trebuie sa ne-o reprosam pt ca noi le permitem sa traiasca in piata cumparand de la ei

      (Citează)

  7. eu nu am incredere in reducerile oferite pe pachetele turistice. te poti trezi cu diverse, intarzieri, amanari la avion si nimeni nu stie nimic, o alta cazare decat cea specifica acolo. deci pass….

      (Citează)

  8. Bună Radu! Ne cerem scuze pentru dificultățile întâmpinate, însă apreciem feedback-ul tău pe orice cale, care ne ajută pentru a ne îmbunătăți procesele. Primul e-mail de la tine a venit pe 06.01.2013 și al doilea, pe 07.01.2013. Din păcate, prima zi lucrătoare pentru Groupon Travel a fost 08.01.2013, când am cerut mai multe detalii pentru a verifica disponibilitatea în perioada menționată de tine, pentru că prețurile Blue Air variază.
    În limita timpului disponibil, adică pe 10.01.2013, ai primit o asigurare telefonică privind faptul că, în cazul solicitărilor către agenție, chiar dacă oferta expiră pe site, se mai poate achiziționa pachetul în funcție de disponibilitate. Pe 10 ianuarie s-a trimis oferta detaliată, dar din cauza unui eveniment în acea perioadă, tarifele sunt mai ridicate, ceea ce conducea la achitarea unui supliment pentru a cincea noapte de cazare. Ne pare rău că nu ai putut beneficia de oferta dorită, însă îți stăm la dispoziție de fiecare dată pentru nelămuriri sau informații referitoare la orice ofertă Groupon. O seară frumoasă în continuare!

      (Citează)

    Alătură-te discuției, lasă un mesaj

    E-mail-ul nu va fi publicat. Fără înjurături și cuvinte grele, că vorbim prietenește aici. Gândiți-vă de două ori înainte de a publica. Nu o luați pe arătură doar pentru că aveți un monitor în față și nu o persoană reală.

    Apăsați pe Citează pentru a cita întreg comentariul cuiva sau selectați întâi anumite cuvinte și apăsați apoi pe Citează pentru a le prelua doar pe acelea. Link-urile către alte site-uri, dar care au legătură cu subiectul discuției, sunt ok.


    Prin trimiterea comentariului acceptați politica de confidențialitate a site-ului.



    Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.

    Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri

    Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.

sus