un blog de Radu Dumitru

►► canalele mele de YouTube: youtube.com/RaduDumitru (personal) și youtube.com/NwraduBlog (tech) ◄◄

De ce nu încearcă mai mulți distribuitori să vândă prin eMAG?

13 Nov 2012  ·

TEHNOLOGIE, TURISM  ·

2 comentarii

emag_turismProbabil că ați aflat deja că eMAG vinde pachete turistice, city break-uri, bilete de avion și sejururi la hoteluri prin magazinul online, ofertele fiind ale partenerului Paravion, un site cu renume foarte bun in acest domeniu. Puteti gasi noile oferte in sectiunea Turism de pe eMAG.ro.

Imi place să observ rezultatul excelent al cooperării dintre două părți care sunt bune pe segmentul lor. Site-ul Paravion este unul dintre cele mai bune din domeniul turismului, mult in fata celor oferite de agentii mai mari. Informații, oferte multe, hoteluri pe Google Maps, au de toate. eMAG aduce în colaborare traficul imens și capacitatea dovedită de a vinde orice în cantități mari.

Acum întrebarea pe care mi-o pun este de ce nu întră mai multe site-uri, mai multi prestatori de servicii, în programul eMAG Marketplace. Știu, procesul lung în care “partenerii acceptati in eMAG Marketplace sunt atent evaluati si monitorizati pentru a respecta standardele de calitate cu care clientii eMAG sunt obisnuiti”. Și totuși, de ce n-ai face tot ce e necesar pentru a îndeplini condițiile cerute de eMAG?

Momentan se vând jucării, cărți, muzică, filme, asigurări și servicii de turism. Cărți și asigurări am cumpărat și eu în trecut. Dar ar merge la fel de bine să vinzi și vinuri, ceasuri, biciclete, geamantane, papetărie și câte altele. Ba chiar ar fi ideal pentru pachete grele, chestii banale precum baxuri de apă, saci de mâncare pentru câini și pisici și alte lucruri pe care uneori le văd cărate pe stradă de domnișoare ce par a se încovoia sub greutatea lor și care sigur ar prefera să le primească livrate acasă.

Eu dacă aș fi vânzător de “ceva” aș începe urgent demersurile pentru a vedea cum pot să o fac și prin eMAG.

    2 comentarii

  1. Cetin Ametcea

    13/11/2012 la 7:41 AM

    mie nu mi-ar conveni. pentru ca distribuitorii externi au costuri de transport separate. de ex., comanda facuta de mine, de 2800 lei. intre care si o jucarie de 80 lei. transportul la emag zero lei, jucaria 20. cat timp nu e un sistem unificat, mai bine asa

      (Citează)

  2. Initial ai spune ca oricine ar sari sa profite de aceasa oportunitate, pana la urma conditiile emag, desi foarte stricte (cum si trebuie sa fie) pot fi teoretic indeplinite.

    Pana la urma standardele inalte de calitate sunt ce au facut din emag un brand puternic, si orice companie, avand practic o invitatie deschisa, ar putea sa beneficieze de acest brand si sa-si impinga propriul brand mai sus.

    Din pacate o sa ramai surprins cat de multe companii n-au nici cea mai mica intentie de a presta servicii de calitate, in opinia managementului lor standardele emag sunt “fitza”.

    Iar orice initiativa in acest sens este repede sufocata de angajati plafonati si plictisiti sau de manageri lenesi si incapabili.

    Chestia asta se intampla in majoritatea companiilor mari si nu numai. E cum spunea Steve Jobs, A players hire A players, B players hire C players. Majoritatea brandurilor romanesti (sau cu prezenta in Romania) sunt ticsite de “B players”.

      (Citează)

    Alătură-te discuției, lasă un mesaj

    E-mail-ul nu va fi publicat. Fără înjurături și cuvinte grele, că vorbim prietenește aici. Gândiți-vă de două ori înainte de a publica. Nu o luați pe arătură doar pentru că aveți un monitor în față și nu o persoană reală.

    Apăsați pe Citează pentru a cita întreg comentariul cuiva sau selectați întâi anumite cuvinte și apăsați apoi pe Citează pentru a le prelua doar pe acelea. Link-urile către alte site-uri, dar care au legătură cu subiectul discuției, sunt ok.


    Prin trimiterea comentariului acceptați politica de confidențialitate a site-ului.



    Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.

    Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri

    Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.

sus