un blog de Radu Dumitru

►► canalele mele de YouTube: youtube.com/RaduDumitru (personal) și youtube.com/NwraduBlog (tech) ◄◄

Raiffeisen Smart Mobile

3 Jun 2012  ·

TEHNOLOGIE  ·

3 comentarii

Am instalat aplicaţia de Android de la Raiffeisen (există şi versiune de iPhone). Nu-i rea. Ca să o foloseşti trebuie să activezi opţiunea Smart Mobile pe site-ul Raiffeisen Online, în contul tău, şi costă 4 lei/lună (dar am fost anunţat acum două luni că la pachetul meu este gratis, altfel nu o încercam), însă poate fi utilă celor care aleargă mult.

Accesul se face cu o parolă pe care o setezi atunci când activezi opţiunea (fără a fi necesar “token-ul” sau cum se cheamă oficial dispozitivul acela), iar Raiffeisen promite transfer securizat pentru toate datele care circulă către telefon. Aplicaţia arată bine, are interfaţă în engleză şi română, iar de departe cea mai utilă opţiune este cea de localizare a sucursalelor şi bancomatelor Raiffeisen, opţiunea disponibilă chiar şi fără a te loga în ea.

Dincolo de asta, îţi vezi conturile, poţi face transferuri, poţi vedea tranzacţiile, inclusiv cu filtre, cursul valutar, mesajele, cheltuielile, ba chiar şi activitatea online detaliată. Păcat că nu are şi push notifications pentru debitarea şi creditarea conturilor, dar poate e mai bine aşa decât să-ţi ruleze permanent aplicaţia în telefon şi să stai cu teama că dacă-l pierzi primeşte cineva acces şi la contul tău. Detalii si demo aici. Pe 10 iunie Raiffeisen promite și o modificare majora a interfeței web a serviciului Online Banking.

    3 comentarii

  1. Am downloadat-o acum 1 luna cand cautam un ATM sau o sucursala Raiffeisen. Mi se pare un rateu colosal. Cand dadeam search imi ingheta ecranul si ma lasa in pending pana ma plictiseam. Cand incercam sa ies din ea mi se bloca telefonul si trebuia sa fac manevre de resucitare. Si nu a fost o chestiune de moment, am mai incercat-o apoi si acasa, tot asa.

      (Citează)

  2. La ultimul upgrade al Online Banking am fost dezamagit. Adica inainte accesul la cont era mai securizat (zi eu) pentru ca aveai nevoie atat de o parola a contului cat si de parola generata cu ajutorul tokenului. Probabil ca au fost destui idioti care incucaru cele 2 parole, isi blocau contul, si Reiffeisen a ales sa elimine parola de cont. Acum te autentifici doar cu parola generata de token

      (Citează)

  3. Valentin Draganescu

    04/06/2012 la 4:06 PM

    Astept un post si despre noua interfata web a serviciului de online bankind atunci cand va aparea. Crezi ca ai putea face o comparatie cu cea de la ING ?

      (Citează)

    Alătură-te discuției, lasă un mesaj

    E-mail-ul nu va fi publicat. Fără înjurături și cuvinte grele, că vorbim prietenește aici. Gândiți-vă de două ori înainte de a publica. Nu o luați pe arătură doar pentru că aveți un monitor în față și nu o persoană reală.

    Apăsați pe Citează pentru a cita întreg comentariul cuiva sau selectați întâi anumite cuvinte și apăsați apoi pe Citează pentru a le prelua doar pe acelea. Link-urile către alte site-uri, dar care au legătură cu subiectul discuției, sunt ok.


    Prin trimiterea comentariului acceptați politica de confidențialitate a site-ului.



    Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.

    Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri

    Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.

sus