un blog de Radu Dumitru

►► canalele mele de YouTube: youtube.com/RaduDumitru (personal) și youtube.com/NwraduBlog (tech) ◄◄

Punem pariu ca pot?

22 Feb 2011  ·

AUTO  ·

11 comentarii

Trei români şi-au luat Ferrari cu care nu pot merge pe stradă. E vorba despre Ferrari 458 Challenge, mașină care e făcută special pentru circuite auto, adică drumuri perfect netede şi rulare în regim de cursă, nu de stat la semafor şi cotit pe străduţa următoare, unde găsim un alt semafor.

Totuşi, punem pariu că vom vedea cele trei maşini prin oraş? Doar de circuit? Ha! Ce-i asta pentru un român? La noi nu există aşa limitări şi când îţi iei Ferrari, păi te plimbi pe unde vrei tu în Dorobanți! La 200.000 de euro merge şi pe stradă, ce mă-sa! Ce dacă are rollcage și îți ia 10 minute să te dai jos din el, iar un blowjob la bord e imposibil? Ce dacă are garda la sol de câțiva centimetri? Pun pariu că aşa gândesc pentru că altfel, întrucât în România nu sunt circuite auto pe care să te dai cu o astfel de maşină, era mai simplu să-l cumpere şi să-l ţină într-o ţară străină din jur, de ex Ungaria sau Austria sau Italia. Să nu-mi zică cineva că trei romani şi-au cumpărat un asemenea Ferrari doar ca să-l ducă apoi pe platformă până la un circuit din ţările vecine.

via Realitatea.

    11 comentarii

  1. Mirabolant cum noi n-avem un metru de asfalt ca-n palmă în toată țărișoara dar în schimb avem ce mai mare densitate de supermașini pe metru pătrat din toată Europa.

      (Citează)

  2. citisem pe undeva ca modele astea pt circuit nu ti le dau acasa.

      (Citează)

  3. Wow, cata ura in postul asta. Oamenii care isi permit sa dea 200.000 de euro pe o masina de circuit nu prea sunt cocalari, sunt mult peste nivelul asta financiar.
    Nu inteleg de unde atata ura bazata pe niste presupuneri. Pleci de la o stire ca 3 romani si-au cumparat super-masini si presupui automat ca sunt niste nesimtiti care o sa mearga pe strada cu ele, sa le faca cineva blowjob in masina. Wtf?

      (Citează)

  4. exista modele de ferrari printre care si asta pe care, din cate stiu, ferrari ti le pune la dispozitie cand le ceri tu, nu le ai la purtator, sa le devalorizezi prin colturi mizere ale lumii precum romania. ba mai mult, in momentu in care le ceri, ti le livreaza, oriunde in lume, impreuna cu o echipa de tehnicieni si mecanici care sa-ti stea la dispozitie. dar ca sa ai acces la asemenea editii super-limitate de automobile(ca limitate sunt si loganurile black-line) si servicii, nu ajunge sa te cheme poponetz si sa ai tente de homosexual vadite. ma indoiesc ca aia 3 care au cumparat ferrari-urile astea sunt asemeni fundului mai sus numit, care nu stiu ce conduc si nu le apreciaza la adevarata valoare. adica nici ca o masina, nici ca un aparat de atras femei in lipsa aparatului anatomic aferent. ci ca o arta.

      (Citează)

    • Pai vedem in timp daca am avut dreptate sau nu. Nu uitati ca cineva isi luase si un Veyron desi e practic imposibil de condus pe drumurile noastre.

      Un cocalar nu-si permite 200.000 de euro? Ia vezi cate Ferrari, Lamborghini, Maserati, Ford GT, Bentley Continental si altele sunt pe strazile noastre. Sunt sigur ca toti sunt oameni de afaceri cu o pasiune pentru masinile frumoase, nu? Sa fim seriosi, 200.000 e nimica toata, a primit Bianca Dragusanu zilele trecute un Range Rover de 100.000 euro cadou.

        (Citează)

  5. Nu cred ca o sa le vezi pe sosea. Om fi inapoiati, om fi cum suntem, dar totusi exista si la noi legi. Si nu cred ca se risca cineva sa se aleaga cu dosar penal, oricat ar fi de cocalar.

      (Citează)

  6. AdrianG, de ce sa li se faca dosar penal ca nu inteleg?

      (Citează)

  7. e road legal banuiesc (nu am gasit scris negru pe alb undeva, insa celelalte ferrari-uri competitione stradale erau) deci nu le face nimeni dosar penal

    veyronul a fost gandit a fi un GT, un grand tourer, nu vad de ce nu ar putea fi condus in romania. plec din romania si dau un tur de europa LEJER intr-o vara in veyron. drumuri proaste se gasesc si in franta si in italia si in germania, trebuei doar sa le cauti. uneori le gasesti chiar in centru. ca fapt divers, veyronu isi modifica garda la sol. si altele pot. deci nu e capatul lumii. doar nu te astepti sa mergi cu veyronu de exemplu pe off-road. dar ti-am zis, eu as pleca prin romania cu un veyron lejer lejer, si as continua cu restul europei. m-as duce tinta pe transgarasan, as taia tara in 2 pe diagonala si mai departe as improviza :D

      (Citează)

    • Nici eu nu vad de ce n-ar fi road legal, poate doar daca are esapamentul nesimtit ca zgomot.

      Veyron-ul stiu ca se poate conduce pe strazi, dar sa fim seriosi… la noi in unele locuri sunt gropi cat dinozaurul. La Universitate e de vreo 4 luni una pe banda 2, desi trec zilnic pe acolo vreo 400.000 de masini. Pe alte strazi foarte circulate sunt “bombardamente” incat nu ai cum sa ocolesti gropile, iar cu o garda la sol de cativa centimetri tot nasol e. In plus, nu e logic sa ai o masina de 1000 CP intr-un oras ca acesta, la asta ma refeream in primul rand.

        (Citează)

  8. Mircea, da… drumuri proaste mai gasesti si prin alte tari, dar ca la noi prin uniune sincer nu cred sa gasesti. Am mai luat gropi si prin Italia sau Ungaria dar diferenta e ca daca vreau sa strabat tara dintr-o parte in alta pot sa merg pe autostrada(vezi autostrazi pe la noi?)

      (Citează)

  9. man, am pretentia ca suntem si noi oameni cu niste gandiri mai logice. un grand tourer il iei pentru ….un grand tour ca sa zic asa. asa cum iti iei un ariel atom v8 pentru circuit (chiar daca e road legal100%). n-o sa stau in veyron bara la bara in bucuresti ca sa imi rezolv treburile ce necesita tranzitul orasului. asa cum nu o sa ma chinui sa merg intr-un smart de la bucuresti la geneva pentru salonul auto. dar asta tine de intelectul fiecarui om. daca exista oameni idioti in lumea asta care isi cumpara anumite masini sa faca anumite lucururi pentru care nu au fost proiectate sa livreze aceeasi performanta si calitate…e fix problema lor, si n-avem ce sa facem in privinta asa (decat, daca avem ocazia, sa le mai dam si noi cate un sut in cur, cate un vant, cate un cui de batut in sicriu, sau doar sa speram ca darwin avea dreptate si inevitabil, dar sigur, vor muri).

    apropo, fix pentru ca cer de la masini ceea ce nu pot da, vezi tot felul de bavareze incolacite in jurul stalpilor sau copacilor de pe marginea drumului, in orase sau pe drumurile din tara. pentru ca idiotul de la volan nu poate face distinctia intre 2 masini diferite.

    ba mai mult, fix pentru ca exista idioti care nu apreciaza masinile la adevarata lor valoare (pe care o au fiecare in parte), si aici nu ma refer la a le stima, ca vai ce frumoase sunt si ce roti mari au, anumite masini devin vulgare, obscene, grosolane, in general opusul a ceea ce producatorul a tintit. pentru ca exista foarte multi cretini care nu respecta masina pe care o conduc, in cazul in care ea impune un anumit respect. nu as conduce niciodata un cls 500 imbracat in trening pumba alb cu negru, al carui alb a devenit galben de la jeg, si negru a devenit gri de la atatea (ne)spalari. (un exemplu banal, vazut ieri la apaca).

    revenind la subiect, nu cred ca vom vedea vreun 458 CS prea curand pe strazi. daca ferrari obliga proprietarii sa foloseasca masina doar pe circuit cum zice stirea (nu prea am incredere in astia de la realitatea), atunci nu o sa o vedem sigur, si nu din considerente ca “masina nu poate”, ci pur si simplu pentru ca ferrari nu le-o da. oamenii au semnat probabil un contract cu anumite clauze, care permite probabil producatorului sa le limiteze accesul la masina daca vor sa faca balamuc cu ea prin orase.
    (road legal poate sa nu fie, in cazul unor tari – nu stiu sigur daca si romania se numara printre ele – si daca nu ai aparatori de noroi. care cred ca ar strica rau aerodinamica variabila a lui 458.

    @ alex: in tarile enumerate de tine ai ce vedea parcurgand acele autostrazi. ai vazut in exemplul meu ca eu am precizat un mini-itinerariu si pentru romania: tinta transfagarasanul si iesire din tara. atat imi trebuie sa “vad” in romania din perspectiva unui grand-tour al europei DIN MASINA.

    deviem de la subiect usor usor si poate il scoatem pe radu din pepeni. si-asa cred ca e un pic nervos de inconsistenta restaurantelor. poate se-apuca de gatit.

      (Citează)

    Alătură-te discuției, lasă un mesaj

    E-mail-ul nu va fi publicat. Fără înjurături și cuvinte grele, că vorbim prietenește aici. Gândiți-vă de două ori înainte de a publica. Nu o luați pe arătură doar pentru că aveți un monitor în față și nu o persoană reală.

    Apăsați pe Citează pentru a cita întreg comentariul cuiva sau selectați întâi anumite cuvinte și apăsați apoi pe Citează pentru a le prelua doar pe acelea. Link-urile către alte site-uri, dar care au legătură cu subiectul discuției, sunt ok.


    Prin trimiterea comentariului acceptați politica de confidențialitate a site-ului.



    Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.

    Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri

    Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.

sus