un blog de Radu Dumitru

Robotesc și la canalul meu de YouTube, dați un Subscribe dacă vă place.

De la bloguri spre agentii

25 Jan 2011  ·

GÂNDURI  ·

4 comentarii

Citesc pe blogul lui Titus Căpîlnean o listă de agenţii care au realizat campanii pe bloguri. Se dau exemple de campanii, vechimea în domeniu şi alte descrieri, iar la sfârşit se precizează şi câţiva bloggeri care au desfăşurat campanii pe alte bloguri.

Toate bune şi frumoase… dacă aş avea de făcut o campanie şi n-aş şti cui să mă adresez ca să mi-o bage pe bloguri. Pentru cealaltă parte a baricadei nu zice nimeni cum trebuie să interacţionezi cu agențiile?

Am un blog, ce fac cu el? Pe cine contactez de la toate acele agenţii ca să le spun “uite am şi eu blogul acesta, scriu în principal despre asta şi asta, poate mă aveţi în vedere pentru vreo campanie”? Unde mă înscriu? Ce să le spun? Ce se cere, ce se oferă? Dacă îi interesează traficul, care e procedura normală pentru a le demonstra câţi vizitatori am? Ne luăm după trafic.ro, Analytics sau WordPress Stats? La ce să mă aştept? Dacă cer prea mulți bani, voi fi șters direct de pe orice listă viitoare?

    4 comentarii

  1. acum poti cauta pe google “Cine face campanii pe bloguri in Romania?”. hăhă

      (Citează)

  2. Se cere un articol si despre asta.

      (Citează)

  3. În principiu agențiile care aveau nevoie să ruleze campanii specifice pentru branduri pe care se potriveau cu profilul blogului tău au ajuns deja la tine, în marea lor majoritate.

    Există tot felul de agenții și de consultanți care pot integra bloggerii în tot felul de campanii, unele care formează bloggerii pentru campanii, altele care îi așteaptă să crească :P

    Acum depinde și cât de multe vrei să știi despre piață și cât de multe (categorii de ) branduri ești dispus să endorsezi. Eu aș spune că stai destul de bine :)

      (Citează)

    Alătură-te discuției, spune-ți părerea:

    Your email address will not be published. Required fields are marked *

    Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.

    Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri

    Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu. Fără înjurături și cuvinte grele, că vorbim prietenește aici, și fără mesaje doar de dragul URL-spam-ului. Link-urile către alte site-uri, dar care au legătură cu subiectul discuției, sunt binevenite. Apăsați pe Citează pentru a cita întreg comentariul cuiva sau selectați întâi anumite cuvinte și apăsați apoi pe Citează pentru a le prelua doar pe acelea.

sus