un blog de Radu Dumitru

►► canalele mele de YouTube: youtube.com/RaduDumitru (personal) și youtube.com/NwraduBlog (tech) ◄◄

But why?!?

4 Oct 2010  ·

GÂNDURI  ·

2 comentarii

De ce mai mereu maşinile scumpe sunt cele care fac manevre periculoase sau prosteşti în trafic? Mă uitam ieri la un X5 cum a depăşit coloana de la semafor, a trecut pe roşu şi s-a dus la treaba lui. În altă zi, unul cu un Merţan a văzut că nu sunt poliţişti în intersecţie şi nici nu vin alte maşini, aşa că a trecut pe roşu. Majoritatea autovehiculelor pe care le găsesc parcate aiurea, pe avarie, blocând câte o bandă de trafic, costă multe zeci de mii de euro. La ştiri observ că cei ce fac accidente spectaculoase noaptea, pe motiv de beţie şi viteză, au bolizi de top. E vreo regulă nescrisă? Doar pentru că ai bani şi îţi permiţi o maşină scumpă, înseamnă că devii direct şi nesimţit în trafic?
***

De ce “şmecherii” de cartier merg crăcănaţi? Ok, n-ai viaţă, n-ai chef de muncă, preferi să-o arzi în băieție la molfăit seminţe, băut Noroc şi vorbit despre “combinaţii” în faţa blocului. Dacă eşti bun, poate chiar ai şi un cazan de Dacie sau Opel, neapărat tunat cu accesorii luate din Cora, dar cu care pleci cu scârț de parcă ai fi Lewis Hamilton la Monza. Eu n-am văzut astfel de oameni care să nu meargă crăcănat. Chiar am vrut să-l întreb, într-o zi, pe unul care mergea aşa în faţa mea, dacă îi lasă pe alţii să i-o tragă în fund în schimbul seminţelor de la aruncă pe jos, că altfel nu se explică de ce avea loc să treacă şi un câine printre picioarele lui. Uneori vezi ceva în depărtare şi te întrebi “sunt doi cocălari mergând unul lângă altul sau e sigla McDonald’s?”. Nu pot decât să bănuiesc că există un manual de instrucţiuni pe undeva: “felicitări pentru alegerea de a fi cocalar! De astăzi eşti obligat să porţi o şapcă murdară, maieul ridicat peste burtă, pantalonii de treining suflecaţi până la genunchi, să târşâi pe jos șlapii din dotare şi neapărat, da’ neapărat, să mergi crăcănat!”

***

Revenind la maşini scumpe, de ce simt nevoia proprietarii să mai pună pe ele semne de M3 sau AMG? Mă uitam ieri la un CLS care avea sigla AMG lipită în spate. Nu avea şi ţevile de eşapament specifice motoarelor tunate de AMG, dar totuşi… e un CLS! Costă vreo 60.000 de euro, are un interior fantastic şi tot luxul pe care l-ai vrea, fuge bine chiar şi cu motorul de 3,2 litri. OK, de fapt l-ai luat second-hand din Germania cu 15.000 de euro, dar chiar şi aşa, de ce nu poţi fi mândru cu ce ai? Nu înţeleg de ce unii oameni nu se simt bine că au o maşină frumoasă, ci mai trebuie să lipească şi tot felul de M3, M5, AMG, Brabus, rS6 şi altele în spatele său.

    2 comentarii

  1. sau cei mai putin neinspiraţi cocalari, cei care îşi pun la numărul de înmatriculare BMV, EVO, CLS şi altele o grămadă
    presupun ca fac asta ca de ex. atunci când îşi duc masina la spălat şi sunt întrebaţi ce număr de înmatriculare au, sa nu se facă de râs ca nu pot sa-l reţină

      (Citează)

  2. Erai pregatit sa ii dai perversa smecherului cracanat?

      (Citează)

    Alătură-te discuției, lasă un mesaj

    E-mail-ul nu va fi publicat. Fără înjurături și cuvinte grele, că vorbim prietenește aici. Gândiți-vă de două ori înainte de a publica. Nu o luați pe arătură doar pentru că aveți un monitor în față și nu o persoană reală.

    Apăsați pe Citează pentru a cita întreg comentariul cuiva sau selectați întâi anumite cuvinte și apăsați apoi pe Citează pentru a le prelua doar pe acelea. Link-urile către alte site-uri, dar care au legătură cu subiectul discuției, sunt ok.


    Prin trimiterea comentariului acceptați politica de confidențialitate a site-ului.



    Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.

    Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri

    Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.

sus