un blog de Radu Dumitru

►► canalele mele de YouTube: youtube.com/RaduDumitru (personal) și youtube.com/NwraduBlog (tech) ◄◄

Buf!

5 Sep 2010  ·

GÂNDURI  ·

16 comentarii


Lunea trecută am făcut un mic accident auto. Eram oprit la intrarea într-un rond şi acordam prioritate când din spate m-a lovit o maşină. Dacă nu stăteam peste program la muncă nu s-ar fi întâmplat.

Dintre toate accidentele posibile, acesta a fost printre cazurile fericite. M-a lovit o domnişoară foarte drăguţă, cu un BMW seria 3, n-a fost vina mea, iar maşina n-a păţit nimic, rupându-se doar plăcuța de plastic ce ţine numărul de înmatriculare din spate. Am schimbat-o cu 5 lei. BMW-ul însă avea capota îndoită exact în faţă, unde acoperă radiatorul, şi mă îndoiesc că poate fi îndreptată, ci va trebui schimbată complet. Adăugaţi şi ornamentul argintiu specific botului de BMW, plus vopsitul barei şi ajungem la… 40 de milioane?

Lesne de înţeles de ce eu, văzând că am scăpat cu bine, am devenit foarte glumeţ şi relaxat. Totuşi, n-am apucat să-i spun clasica poantă cu “hai să intru şi eu în fundul tău şi suntem chit”, pentru că ea, văzând că e îndoit BMW-ul, s-a speriat destul de tare şi a început să plângă.

Un pic incident printre sutele de acest gen care se întâmplă zilnic. Măcar am învăţat să completez o declaraţie de constatare amiabilă.

    16 comentarii

  1. Asta nu e spate de mondeo :) Mai degraba logan. Masina de serviciu?

      (Citează)

  2. Heh, asta vroiam sa zic si eu. In plus, asta explica starea glumeata. :D

      (Citează)

  3. Am auzit de la multă lume că Loganul în partea din spate este foarte dur.
    De aceea e recomandat sa eviti sa te buşeşti de spatele unui logan.

      (Citează)

  4. Cârligul de remorcă e sfânt, mai ales în Bucureşti! tata are la Octavia şi datorită lui a scăpat de 2 ori de pus bara din spate din nou. ce-i drept, cei care l-au lovit au ieşit destul de şifonaţi, dar asta-i partea a 2-a.

      (Citează)

  5. Da, toti gospodarii au asa ceva, astfel incat oriec mic acciednt devine un accident cu urmari grave. Sper ca macar unii care si-au pus carlig doar “sa fie in caz de ceva” sa fie loviti de alti gospodari cu bull bar -uri.

      (Citează)

    • Pai si la mine situatia a fost urmatoarea: BMW-ul m-a lovit cu bara in placuta de plastic a numarului. A rupt-o. In acelasi timp, masca si capota BMW-ului s-a infipt in bara Loganului, deasupra numarului, iar aia a indoit serios BMW-ul.

        (Citează)

  6. Sunt ceea ce se numesc deformari controlate, deformari pe care le resimte masina/fierul nu soferul. Sunt convins ca, ignorand faptul ca te-a lovit in spate, fara sa fii pregatit, tu ai resimtit socul mai mult decat soferita.

      (Citează)

  7. @a.faith: tipic gandire romaneasca, sa moara capra vecinului!

      (Citează)

  8. păi da.. să-mi fie ruşine că n-am insistat să scoată acel cârlig cu care am cumpărat maşina şi să ne fie ruşine că alţii n-au deschis bine ochii şi s-au înfipt în spatele maşinii. păi ce mama naibii, cum, să ne lovească din spate şi să nu ne spargă/rupă/strice bara? să nu fie nevoie să mergem la service? doamne-fereşte!

      (Citează)

  9. Sa le fie rusine designerilor alora de la firmele de masini care fac bare care se indoaie si se rup la lovituri. Nu puteau sa le faca si ei din fonta si otel?

      (Citează)

  10. să se îndoaie şi să revină la forma iniţială, ca la Logan sau la Matiz, da. însă de cele mai multe ori te întorci cu bara în portbagaj după o lovitură serioasă ;)

      (Citează)

  11. O sa zic doar atat si pe urma inchei, ca deja discutia a dus spre altceva. Inca de ceva ani buni, masinile straine vin cu optiune pentru carlig detasabil. Il pui cand ai nevoie, il dai jos (asa e normal). La noi, fiind tara bananiera, e normal ca toti gigeii isi sudeaza o improvizatie la spatele masinii…

      (Citează)

  12. Inainte de Octavia tata lui A.Faith o fi avut Aro cu remorca pentru cartofi si atunci se explica.

      (Citează)

  13. “hai să intru şi eu în fundul tău şi suntem chit”

    Doar eu m-am gandit la prostii ?

      (Citează)

  14. @ipo n-a avut Aro, a avut IMS. căra în fiecare zi remorci cu ceapă şi varză.

      (Citează)

    Alătură-te discuției, lasă un mesaj

    E-mail-ul nu va fi publicat. Fără înjurături și cuvinte grele, că vorbim prietenește aici. Gândiți-vă de două ori înainte de a publica. Nu o luați pe arătură doar pentru că aveți un monitor în față și nu o persoană reală.

    Apăsați pe Citează pentru a cita întreg comentariul cuiva sau selectați întâi anumite cuvinte și apăsați apoi pe Citează pentru a le prelua doar pe acelea. Link-urile către alte site-uri, dar care au legătură cu subiectul discuției, sunt ok.


    Prin trimiterea comentariului acceptați politica de confidențialitate a site-ului.



    Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.

    Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri

    Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.

sus