un blog de Radu Dumitru

►► canalele mele de YouTube: youtube.com/RaduDumitru (personal) și youtube.com/NwraduBlog (tech) ◄◄

Care e descrierea ProTV-ului?

3 Mar 2010  ·

GÂNDURI  ·

7 comentarii

Simplu, o găsim pe stirileprotv.ro în codul sursă:

<meta name=”description” content=”Description of the site, which will be showi in meta desctription tag in head of html” />

Chiar așa… tocmai descrierea să uiți să o schimbi?

Update: uite aici contează description-ul:
stirilepro_600

    7 comentarii

  1. Pai de ce i-ar interesa meta-ul description? Crezi ca incearca sa-si optimizeze site-ul pentru google? Putin probabil. Grosul traficului vine din promovarea facuta la tv, deci trafic direct.

      (Citează)

    • Bogdan, ti-am raspuns in post.

      Conteaza description-ul pentru Google si alte motoare. majoritatea vizitatorilor sunt sigur ca de acolo vin, nu din reclama facuta pe site-urile partenere sau la televizor. Iar cand tu cauti pe net o stire gen “solomon arestat”, e important care site de stiri din romania apare primul. Citesti ce te intereseaza pe oricare din ele, de asta cursa de a fi cat mai sus, chiar primul, mi se pare foarte importanta la categoria aceasta a site-urilor de stiri.

        (Citează)

  2. Meta descriptionul este afisat in google SERPs ca descriere. De ce i-ar interesa? Din “profesionalism”…

    Dar ma rog, sunt prea concentrati sa caute video-uri cu babe violate sau mai stiu eu ce bazaconii.

      (Citează)

  3. Radu apreciez ca ne explici grafic unde e necesar… da, la orice alt site (inclusiv al tau) description-ul este important. Nu si in cazul site-ului la care faci referire. De ce? Pai, la fiecare emisiune de stiri i se spune adresa. Dintr-o data site-ul este cunoscut de cateva zeci (poate sute) de mii de oameni. Apoi, daca cauti protv sau chiar stirile protv primul e site-ul cu pricina.

    Pe langa asta site-uri de genul stirileprotv, cancan, libertatea sunt citite by default, asa cum oamenii isi cumpara de la chiosc, ziarul/revista preferata.

    Uite description si keywords la canca[.]ro:

    meta name=”keywords” content=””
    meta name=”description” content=””

    Si la libertatea este acelasi dezastru. Si totusi astea-s cele mai acceste site-uri din Romania. Pe langa description, google se uita la multe alte elemente atunci cand pozitioneaza un site in lista de rezultate…

      (Citează)

    • Daca nu gaseste description, Google ia altceva pentru o scurta descriere. Oricum ai da-o, o scapare din asta la un site precum cel al protv-ului, unde se presupune ca e un intreg departament in spate, mi se pare foarte hazlie. Altora li s-ar parea chiar o lipsa de profesionalism.

        (Citează)

  4. Omule, asa e cum spui tu, google are nevoie de descriere, aduce vizitatori, etc. E lipsa de profesionalism.

    Tu, insa, nu intelegi ca ei n-au nevoie de google. Nu intelegi ca traficul lor vine direct. Adica oameni tasteaza in google “protv”, “stirile protv”, stirileprotv.ro”, etc si ajung direct pe site. De ce sa se mai chinuie cu optimizarea site-ului daca nu au nevoie.

    “Lipsa de profesionalism” nu se vede deoarece au trafic mare, au vizitatori. Fa si tu un experiment. Construieste un site in genul celui al protv-ului sau cancan, click, libertatea, optimizeaza-l si o sa vezi ca tot nu reusesti sa-i depasesti, nici macar in pozitionarea google…

      (Citează)

    Alătură-te discuției, lasă un mesaj

    E-mail-ul nu va fi publicat. Fără înjurături și cuvinte grele, că vorbim prietenește aici. Gândiți-vă de două ori înainte de a publica. Nu o luați pe arătură doar pentru că aveți un monitor în față și nu o persoană reală.

    Apăsați pe Citează pentru a cita întreg comentariul cuiva sau selectați întâi anumite cuvinte și apăsați apoi pe Citează pentru a le prelua doar pe acelea. Link-urile către alte site-uri, dar care au legătură cu subiectul discuției, sunt ok.


    Prin trimiterea comentariului acceptați politica de confidențialitate a site-ului.



    Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.

    Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri

    Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.

sus