un blog de Radu Dumitru

►► canalele mele de YouTube: youtube.com/RaduDumitru (personal) și youtube.com/NwraduBlog (tech) ◄◄

Ce face Toyota

18 Feb 2010  ·

AUTO, GÂNDURI  ·

5 comentarii

toyotadigg_595
Face campanii pe Digg.com pentru a-şi îmbunătăţi imaginea “şifonată” de milioanele de rechemări de autovehicule pentru a corecta diverse probleme la covoraş şi pedala de acceleraţie. Mi se pare o idee bună pe două planuri: întâi pentru că nu multe firme fac campanii prin care să explice unde a fost problema şi să arate că nu e dracul chiar aşa de negru, iar în al doilea rând pentru că îmi place să văd că şi Internetul devine un mijloc de prezentare și rezolvare a problemelor foarte importante de care se loveşte o companie precum Toyota.

Asta mă face să mă întreb: ce face Toyota România? Am văzut zeci de ştiri despre rechemările de la nivel mondial şi o singură dată, ceva în treacăt, despre faptul că şi în România va fi necesar ca unele maşini să treacă pe la service pentru intervenţii minore. Asta a fost tot. Reputaţia nu contează pentru Toyota România? Mă gândesc că ar trebui şi ei să fie mai activi în mass-media românească, să asigure lumea că nu doar la străini contează calitatea produsului vândut, ci şi la noi, că monitorizează situaţia şi vor rezolva problemele. Altfel lumea rămâne cu ideea că nici japonezii nu mai sunt ce-au fost (oricum maşinile se fac în diverse țări din lume, de exemplu Corolla în Africa de Sud), dar pe reprezentanţii din România nu pare a-i deranja asta.

    5 comentarii

  1. Socrii mei sunt programati sambata exact pentru treaba asta :) (Toyota Constanta)

      (Citează)

  2. in general toyota/citroen/renault/skoda/opel/sauoricealtceva romania stau ca idiotii si nu-si ajuta deloc dealerii cand vine vorba de imagine; stiu doar sa ceara de la concesionari sume uriase de bani si sa se intrebe de ce mama dreaq imaginea lor nu este buna. dupa mintea lor doar cei care iau contact direct cu clientul sunt de vina pentru imaginea proasta, ei n-au nici cea mai mica vina, pun totul la dispozitia dealerilor, etc.

      (Citează)

  3. @alin
    tu ai citit ce am scris eu mai sus? ai cumva toyota si nu ai fost chemat la service? sau doar iti place sa aberezi?

    ce vrei acum? o scrisoare oficiala din partea toyota pentru tine? desi nu esti in target?

      (Citează)

    • @cireasa: pai de ce, Alin a zis ceva complet diferit. Nu e suficient ca Toyota sa te cheme in service. Aia o face pentru tine care esti deja clientul lor. Trebuie sa-si repare si imaginea in fata potentialilor clienti noi, iar aici nu fac mare lucru sa-i ajute pe dealeri, cei care le vand produsele.

        (Citează)

  4. Iar atacul este la toyota/citroen/opel blabla Romania.
    Nu este greu de citit un Mashable sau orice site mai ok de afara ca sa vezi ca problema de imagine este la nivel mondial. S-a discutat deja pe tema “putea Toyota sa folosesca Facebook/Twitter pentru a gestiona mai bine problema” sau “ce putea face Totyota pentru a evita problema de imagine”.

    Dar deh, totzi suntem carcote. Romania sucks, right?

      (Citează)

    Alătură-te discuției, lasă un mesaj

    E-mail-ul nu va fi publicat. Fără înjurături și cuvinte grele, că vorbim prietenește aici. Gândiți-vă de două ori înainte de a publica. Nu o luați pe arătură doar pentru că aveți un monitor în față și nu o persoană reală.

    Apăsați pe Citează pentru a cita întreg comentariul cuiva sau selectați întâi anumite cuvinte și apăsați apoi pe Citează pentru a le prelua doar pe acelea. Link-urile către alte site-uri, dar care au legătură cu subiectul discuției, sunt ok.


    Prin trimiterea comentariului acceptați politica de confidențialitate a site-ului.



    Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.

    Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri

    Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.

sus