un blog de Radu Dumitru

►► canalele mele de YouTube: youtube.com/RaduDumitru (personal) și youtube.com/NwraduBlog (tech) ◄◄

Tunelul Olay si reclama neinspirata

21 Nov 2009  ·

GÂNDURI  ·

2 comentarii

Într-un mall a fost construit tunelul din imagine ca o metodă de promovare a produselor Olay (creme de faţă şi produse din acestea de îngrijire care le permit femeilor să ne păcălească în legătură cu aspectul lor real). Mie mi se pare exemplul perfect de reclamă neinspirată.

S-au cumpărat 56 de televizoare şi s-au montat pe interiorul şi exteriorul unei structuri. Iar din ce am observat eu, 8 oameni din 10 care veneau pe culoar preferau să ocolească tunelul decât să treacă prin el. Poate se temeau că nu e terminat, că ar deranja pe cineva sau că dacă o iau pe acolo ar sări imediat un promoter să le dea pliante şi să-i ţină de vorbă. Iar lumea nu are chef de pliante şi nici nu vor să le fie prezentate produse sau oferte speciale, mai ales că de la o vreme, de când toţi sunt înnebuniţi să mai vândă ceva-cumva, o grămadă de oameni vor să sară pe tine cu pliante şi oferte. Mai bine investeau toţi banii în mostre.

Tunelul Olay

    2 comentarii

  1. Poate au inchiriat display-urile….

      (Citează)

  2. Eu am avut impresia la inceput ca e o reclama la o noua generatie de TV recte Panasonic Olay :))

      (Citează)

    Alătură-te discuției, lasă un mesaj

    E-mail-ul nu va fi publicat. Fără înjurături și cuvinte grele, că vorbim prietenește aici. Gândiți-vă de două ori înainte de a publica. Nu o luați pe arătură doar pentru că aveți un monitor în față și nu o persoană reală.

    Apăsați pe Citează pentru a cita întreg comentariul cuiva sau selectați întâi anumite cuvinte și apăsați apoi pe Citează pentru a le prelua doar pe acelea. Link-urile către alte site-uri, dar care au legătură cu subiectul discuției, sunt ok.


    Prin trimiterea comentariului acceptați politica de confidențialitate a site-ului.



    Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.

    Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri

    Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.

sus