un blog de Radu Dumitru

►► canalele mele de YouTube: youtube.com/RaduDumitru (personal) și youtube.com/NwraduBlog (tech) ◄◄

Frecventa conteaza

23 Oct 2006  ·

Uncategorized  ·

1 comentariu

Am vazut o reclama simpatica prin oras si mi-a placut ca idee. Era un sticker lipit undeva la metrou. Scria “Frecventa conteaza” peste iepurii aia din imagine, si reclama era la radio InfoPro. In timp ce majoritatea reclamelor din jurul nostru sunt proaste, copiate sau nu zic nimic, iata ca apare si o idee draguta, din doar doua cuvinte si un iepure schitat rapid, realizeaza o asociere amuzanta si inedita.

Mai ciudat la InfoPro (nu i-am ascultat niciodata) e ca au si un concurs in care ei iti dau bani daca le zici tu stiri. Credeam ca aia e meseria lor, sa-ti zica ei stiri, nu sa contribui si tu…

    1 comentariu

  1. Eu sunt un ascultator fidel al InfoPro, odata nu ma uit la stiri, prefer sa le ascult la radio si imi place aranjamentul stiri din 30 in 30 de min. Destul de des ma mai bag la vorbit, exista o rubrica “ora de dirigentie” de la 12 la 13 parca unde se propune un subiect si ascultatorii intervin. Imi place. Reclama e discreta si la obiect in comparatie cu agresiunea aia cu SuuuupeeeeerTiti de la Profm, care e namaipomenit de enervanta. Cam asa si pe post, reclamele nu par atat de enervante, dar desigur, poate sunt subiectiv!

      (Citează)

    Alătură-te discuției, lasă un mesaj

    E-mail-ul nu va fi publicat. Fără înjurături și cuvinte grele, că vorbim prietenește aici. Gândiți-vă de două ori înainte de a publica. Nu o luați pe arătură doar pentru că aveți un monitor în față și nu o persoană reală.

    Apăsați pe Citează pentru a cita întreg comentariul cuiva sau selectați întâi anumite cuvinte și apăsați apoi pe Citează pentru a le prelua doar pe acelea. Link-urile către alte site-uri, dar care au legătură cu subiectul discuției, sunt ok.


    Prin trimiterea comentariului acceptați politica de confidențialitate a site-ului.



    Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.

    Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri

    Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.

sus