►► canalele mele de YouTube: youtube.com/RaduDumitru (personal) și youtube.com/NwraduBlog (tech) ◄◄
« Știrile zilei despre tehnologie – 3 iulie 2024
Facebook acceptă postări sponsorizate cu fake news și surse dubioase despre politicienii din România »
Îmi place ce-a făcut Audi cu noul Q6 e-Tron și ediția specială SQ6. Au reușit să facă o mașină care simultan arată ca toate celelalte Audi-uri, dar are și suficiente elemente fine de design pentru a inspira o mașină puternică și specială.
Îmi place în special varianta SQ6, unde au reușit să facă o mașină “negru cu negru” să arate bine. Partea frontală este complexă, dar totuși armonioasă.
Îmi place mult lateralul, unde aripa spate are un umăr foarte pronunțat, iar pe portiere este o altă zonă concavă. Se văd cel mai bine în fotografia aceasta:
Un detaliu care-mi place este că farurile sunt o matrice LED complexă, cu multe elemente și, dacă tot sunt atât de multe, Audi te lasă să alegi forma luminilor DRL. Sunt câteva preseturi din care să alegi și puteți vedea în fotografiile de mai jos că diferă în fiecare imagine.
Ce-aș face eu: aș afișa nivelul bateriei acolo, când te apropii de mașină și o descui. Toate acele LED-uri n-ar avea probleme să afișeze un 67% sau 34% sau măcar o bară de încărcare. Și stopurile au jocul lor de lumini, iar cu lightbar-ul mare din spate s-ar putea juca un pic dezvoltatorii de software, dacă ar vrea.
În interior, pasagerul are un ecran foarte mare la dispoziție. Zici că devine copilot pe bune. Probabil în generația următoare o să-i dea și un mic volănel.
În rest, 480 CP, autonomie de aproape 600 km, sistem pe 800 de volți, difuzoare în tetiere, portbagaj mare, frunk și tot ce te aștepți de la un SUV de acest tip. Q6 e-tron pleacă de la 76.000 euro, dar știți cum este cu “pleacă”, important este mai degrabă pe la cât “vine”, iar de SQ6 nici nu mai zic.
« Știrile zilei despre tehnologie – 3 iulie 2024
Facebook acceptă postări sponsorizate cu fake news și surse dubioase despre politicienii din România »
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
8 comentarii
03/07/2024 la 11:43 AM
Ca a treia sau a parta masina, e ok.
Andrei(Citează)
03/07/2024 la 12:31 PM
Audi S parta.
Peredhil(Citează)
03/07/2024 la 12:08 PM
“Partea frontală este complexă, dar totuși armonioasă.” Ce a vrut sa spuna autorul aici?
Alin(Citează)
11/07/2024 la 1:13 PM
Că are multe elemente pe ea, dar arată vizual bine, nu m-a deranjat la ochi.
nwradu(Citează)
03/07/2024 la 4:14 PM
Am sunat sa dau comanda incantat ca pot schimba forma farurilor si le-am zis ca vreau una cu faruri gen e-classe mod mai vechi, alea ochelari. Si cica nu se poate schimba nici o forma a farurilor. Am fost dezamagit.
Blackskull(Citează)
03/07/2024 la 6:46 PM
Ia-ti dracului Tesla model Ț, nu mai fi sarac. Si ai bonus comentarii nelimitate pe blog
Corneli(Citează)
03/07/2024 la 7:11 PM
Ai reușit a scrie un articol despre o mașină electrică fără să menționezi poate cel mai important aspect: dimensiunea bateriei. Și eventual greutatea ei.
Știu că teoretic are 600 km autonomie. Dar dacă la greutatea ei are baterie de 70kwh atunci știu că sunt o minciună acei km. Dacă are 85-90 atunci știu că e posibil.
No hate, ziceam doar, că știu că producătorii mai ‘optimizează’ (ca să nu zic că mint) datele tehnice la electrice la fel ca și la ICE-uri cu consumurile teoretice de 5l/100km.
manu144x(Citează)
03/07/2024 la 7:45 PM
94 kWh bateria
596 km pentru SQ6, 625/641 pentru Q6 quattro/performance
500km tot scoti
Sorin(Citează)