►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・Dyson・Flip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
Știri din România:
Cele mai importante știri:
Altele:
Pe lângă: 1.100 de camioane sunt blocate la Vama Siret. Mă întreb câte zile va dura backlog-ul când se deblochează vama.
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
12 comentarii
18/01/2024 la 8:55 AM
“Tesla a redus prețul lui Model Y în România, începe de la 43.000 euro. Nu mai țin minte de la cât începea înainte.”
Pai daca nu mai stii cat era pretul, atunci cum stii ca a scazut? 😀
Giumbix(Citează)
18/01/2024 la 9:28 AM
Ciudata coincidenta. E ca si cand pretul de lista ar fi fost anterior umflat de valoarea cuponului Rabla Plus, care acum s-a redus considerabil.
Sol(Citează)
18/01/2024 la 9:59 PM
EXCELENT !!!
GabrielG(Citează)
18/01/2024 la 10:36 PM
Am primit comunicat de la Tesla.
nwradu(Citează)
18/01/2024 la 10:39 PM
Nu musai umflat, că era același preț în toate piețele și nu toate au tichete. Fabrica aia de mașini merge într-un ritm al ei, producție de X unități pe zi. Trebuie să ai cui să le vinzi.
Tesla a vândut mult mai puțin în ultimul semestru în întreaga lume, nu pentru că a tăiat România din tichet. Au făcut ieftiniri acum în multe țări europene, România inclusă. Unii spun că se pregătesc de lansarea unui Model Y cu facelift, ca să fie piese comune cu Model 3 cu facelift, și până atunci trag tare pe ăsta curent, că după ce anunți facelift-ul, nu mai cumpără nimeni varianta vechi în acele luni de tranziție.
nwradu(Citează)
18/01/2024 la 9:32 AM
Ca posesor de incarcator Samsung Trio, va zic ca nu merge cu nici un cablu care are cip intern. Nu am testat cu cablul lor in particular (cel din articol), dar cu orice alt cablu de 5A (care are cip intern) telefonul imi zice ca are corp strain in USB. Cablurile de pana in 3A, care sunt cabluri simple, fara cip, merg toate. Dar si cu alea nu incarca orice device.
5A insa e overkill la un incarcator de puterea asta. Puterea maxima o folosesti de obicei la laptop-uri, nu la telefoane, iar acolo incarca cu 20V. Un cablu de 3A e suficient.
grigo(Citează)
18/01/2024 la 11:13 AM
Poate e de la telefonul tau? am acelasi incarcator si nu am avut nicio problema cu telefoanele (Oneplus 9Pro sau Pixel8Pro), ceasul (Pixel Watch2) si a mers chiar si laptopul sa il incarc la acel incarcator. Toate se incarca la capacitatea maxima. Pentru 65w am folosit un cablu Baseus/cablu original de la Oneplus 9Pro.
lrpx(Citează)
18/01/2024 la 10:40 PM
Eu încarc și laptopul de la un astfel de încărcător și cablul de 5A este util acolo.
Din ce-am observat pe Samsung, contează și cablul. Abia când am conectat întâmplător altul am văzut că scria de Super Fast Charging 2.0 pe ecran.
nwradu(Citează)
18/01/2024 la 10:31 AM
Sper ca totusi va continua revolutia preturilor la emag…
Dr Love(Citează)
18/01/2024 la 2:31 PM
Păi cam toți au făcut asta dar in modalități diferite. Cei mai nesimțiți mi se par Reno, cu aproape jumate din preț la cazanele chinezești.
Marinel(Citează)
18/01/2024 la 3:12 PM
Renault e marca serioasa de masini frantuzesti (fabricate in Turcia si China).
Dr Love(Citează)
19/01/2024 la 5:26 PM
Placile video sunt in continuare nesimtit de scumpe, nici o serie xx70 super nu are justificare sa coste peste 500 de euro.
Gaelex(Citează)