►► canalele mele de YouTube: youtube.com/RaduDumitru (personal) și youtube.com/NwraduBlog (tech) ◄◄
S-au mișcat bine cei de la Banca Transilvania. Luni mi-au blocat cardul, au spus că unul nou va dura între 3-5 zile lucrătoare să fie emis, dar miercuri la prânz deja am primit SMS să mă duc să-l ridic. Și m-am dus și l-am ridicat.
Mi se pare că personalul de la BT agenția Șincai este prea politicos și amabil pentru ce persoane trec pe acolo. Când am intrat eu, o femeie ieșea înjurând și vorbind singură. Am întrebat despre ce era vorba. Mi-au spus că era o doamna nemulțumită pentru că, în dreptul celui de-al doilea bancomat al agenției, este un stâlp sau o treaptă suplimentară. Și urma să depună o reclamație în acest sens, în loc să zică “bine că ați pus două bancomate, chiar dacă la unul dintre ele trebuie să urci o treaptă”.
Apoi, cât stăteam eu acolo să semnez primirea cardului, a intrat un tip fără mască. S-a așezat jos. Domnișoara care îmi dădea cardul l-a văzut și i-a zis pe cel mai politicos ton “așteptați la colega mea, vă pot oferi o mască?”. Și omul ciudat a întrebat cu un puternic accent de Moldova (republica, nu ținutul): “păi trebuie?”. “-Da, așa este regula.” “Eh dați-mi o mască, dacă v-au convins ăștia că trebuie să purtați mască ca să vă feriți de un virus imaginar” sau ceva așa.
Și domnișoara din agenție i-a înmânat o mască cu toată politețea posibilă, după care omul a întrebat pe cel mai creepy ton cum o cheamă. Și i-a zis și numele, că na… politețe până la capăt.
Dacă așa este fiecare zi acolo, îmi pare rău de ei.
Apropo, un card nou BT trebuie activat la bancomat și activarea este foarte dubioasă. Bagi cardul în bancomat și ți se cere un cod de activare pe care-l primești prin SMS. L-am introdus. Bancomatul m-a pus să aleg un PIN pentru card și am introdus și un PIN. Apoi a venit întrebarea “dorești să mai efectuezi o altă operațiune?”. Am presupus că asta a fost activarea și deci am apăsat NU. Mi-a dat cardul afară împreună cu o chitanță.
Și am crezut că gata, e activat și bun de folosit. L-am introdus înapoi în bancomat, ca să mă conving de asta. Pun PIN-ul. Apare un meniu în care aveam și opțiunea “Activează cardul”. Nu era, deci, activat. L-am activat abia atunci și mi l-a dat afară împreună cu o nouă chitanță pe care scria Card Activat. Semi-dubios.
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
41 comentarii
08/09/2021 la 3:25 PM
BT nu sunt cei cu mistoul facut de client, cu mail-ul publicat prin retele de socializare?
Gaelex(Citează)
08/09/2021 la 4:26 PM
Banca are peste 9000 de angajati. Judeci o companie dupa o actiune a 0.01% din angajatii ei?
Dan(Citează)
08/09/2021 la 5:21 PM
@Dan
Da! un lant e rezistent cat cea mai slaba veriga!
E de ajuns ca un angajat sa faca o nasoala
C(Citează)
08/09/2021 la 7:22 PM
Ba da, ei sunt.
nwradu(Citează)
08/09/2021 la 9:59 PM
In primul rand ca nu a fost un angajat ci mai multe tute de sex feminin care si-au trimis mail-ul respectiv intre ele pana cand a scapat in publicul larg.
In al doilea rand cred ca nu ai apara acel un angajat daca ti-ar incarca toate datele de card si cont pe dark web sa iti vina politia, FBI si NASA la usa sa te intrebe de ce ai pus pedofilie pe satelit.
Gaelex(Citează)
08/09/2021 la 3:39 PM
Am aplicat pentru un card BT(anul trecut).au zis ca e pandemie si ca poate dura pana la 10 zile lucratoare. Am fost de acord, am semnat am plecat. Dupa 15 zile lucratoare ii sun sa intreb cat dureaza maxim emiterea unui card, au zis 10zile. Ii intreb unde e cardul meu..o sa primiti sms cand il avem, pai tocmai mi ai zis max 10 zile, pai da, dar poate exista si o exceptie..a venit dupa 20 de zile, l am ridicat/inchis contul cand l am.ridicat. 0 scuze primite telefonic, sau in agentie. Bucuresti, militari, iuliu maniu. Nu stiu cum tu nimeresti doar la super angajati..probabil ai milioane in conturi
Alin(Citează)
08/09/2021 la 4:22 PM
Vezi mai sus, la comentariul lui Gaelex ce fel de banca este Transilvania.
Probabil a circulat un mail intern “Fara, hai mai repede cu cardul ala ca e a lu’ baiatu ala cu blogu’ ”
C(Citează)
08/09/2021 la 7:24 PM
Se poate să fie și din acest motiv. Pot fi și alte cauze la mijloc, totuși.
nwradu(Citează)
08/09/2021 la 4:01 PM
Și la ING e oarecum asemănătoare procedura de activare a cardului. În schimb, poți primi cardul pe loc. :D
Adrian Bolocan(Citează)
08/09/2021 la 7:25 PM
Știu, și eu am fost inițial uimit că trebuie să merg eu după card, nu mi-l aduce curierul, și că durează 3-5 zile. Credeam că e treabă de o zi.
nwradu(Citează)
08/09/2021 la 4:08 PM
E posibil sa fie din cauza combinatiei de cifre pe care ai setat-o la pin? Ce pin ai setat?
Andrei(Citează)
08/09/2021 la 4:52 PM
posibil. Ar trebui sa posteze PINul aici, sa vedem care e problema.
mac gregor(Citează)
08/09/2021 la 7:24 PM
1234, desigur. Toate PIN-urile mele sunt 1234. Oricum toate sunt egale, nu există combinație mai greu de spart sau mai ușor de spart, tot 9999 de variante sunt, așa că măcar să-l rețin eu ușor.
nwradu(Citează)
08/09/2021 la 9:26 PM
Ma duc maine la BT sa inchid un card si sa cer altul (pe un cont deja existent, din fericire). Ma astept sa dureze o ora si sa rezolv doar jumatate din treaba. Sunt prea optimist?
Sorin(Citează)
08/09/2021 la 4:09 PM
Am vrut sa cheltuiesc milele in magazinul online inainte de a inchide cardul Flying Blue, dar nu ma puteam loga. Raspunsul lor: nu puteti comanda online pentru ca pandemie. Logica lor: in pandemie onlineul nu e safe… Problema a fost in ian 2021, nu s-a schimbat nimic de atunci.
Nu e vorba de BT, e vorba de partenerii lor, dar eu sunt clientul BT, ei mi-au vandut acest produs minunat.
Flying Blue:21232blabla
Ref.:FLB2183blabla
Dear Mr. Blabla,
Thank you for your e-mail of 11 January 2021 with a request for information about the use of the Flying Blue Store.
Due to the current SARS-COV-2 Pandemic it is not possible to reddem your miles in the Flying Blue Store until further notice.
We apologize for the inconvenience.
If you need any further information, please contact me via the reply link at the end of this e-mail or on the support page of the flyingblue.com website.
Yours sincerely,
Silvia from your Flying Blue team
AlexD(Citează)
08/09/2021 la 4:17 PM
Raiffeisen trimite cardul prin curier. Doar e pandemie. Elegant și mai simplu pentru clienți.
Adrian(Citează)
08/09/2021 la 4:26 PM
l-ai si primit prin curier?
eu de ex am reinnoit 2 carduri in ultimele 2 saptamani si am primit doar sms cu “cardul nu a putut fi livrat”
sunt tot timpul acasa pentru ca work from home, deci stiu sigur ca nu a venit nici un curier
Marean(Citează)
08/09/2021 la 5:54 PM
Degeaba il primesti de la Raiffeisen prin curier daca activarea trebuie facuta la un Pos/Bancomat.
Dupa ce primesti cardul trebuie activat altfel nu poti sa il inrolezi in Apple Pay/etc.
Alex Sendroni(Citează)
08/09/2021 la 7:26 PM
Da, dar măcar te duci la cel mai apropiat și când vrei tu.
nwradu(Citează)
08/09/2021 la 9:11 PM
La Raiffeisen am fost plăcut surprins să descopăr că se poate activa și prin SMS, trebuie doar să citești hârtia aia care vine în plic alături de card. Testat, funcționează perfect: în secunda următoare am putut sa fac plăți online cu el.
Am fost dezamăgit apoi când am văzut că cei de la ING nu s-au gândit la asta, dar măcar ei îți trimit un card nou cu același număr de card și același PIN precum cardul vechi, se modifică doar CVV-ul și data de expirare.
seba18(Citează)
08/09/2021 la 4:34 PM
Da pentru ca asa funcționează creierul de gaelex.
Scipio(Citează)
08/09/2021 la 5:50 PM
Ehe când te gândești ca pe vremuri toți psicotarii erau pe baza de ACTIVARE.
Acum singura activare care le a mai rămas este a cardului, și ala gol
Bwhahaha ce bună a fost asta
Mircea(Citează)
08/09/2021 la 7:32 PM
Serios? Eu văd doar campanii în jurul meu, aproape că nu mai este loc de conținut normal pe unele feed-uri. Te bucuri prea devreme că altora le merge rău. Majorității celor pe care-i pizmuiești tu le-a mers mai bine în anul anterior, din ce-am aflat și eu.
nwradu(Citează)
08/09/2021 la 6:08 PM
si eu am carduri tot la BT si la fiecare emitere la expirare, activarea consta doar in pasul 2 descris de tine. PIN-ul cardului se pastreaza. probabil la tine nu au mai pastrat PIN-ul vechi din cauza suspiciunii de frauda
Bogdan(Citează)
08/09/2021 la 7:32 PM
Da, este alt card cu totul.
nwradu(Citează)
08/09/2021 la 6:36 PM
Tonomatele alea BT in care te apleci ca sa depui bani sunt cele mai tari.
Si mai tare e cand vii cu 20 bancnote si este nevoie sa le introduci una cate una, in timp ce esti aplecat si fara scaun prin apropiere.
La ING stai frumos in picioare si pui tot teancul de bancnote.
Nice job BT.
Defapt nu mai conteaza ca am renuntat la BT din cauza asta si ca este nevoie sa dai 5 lei pe luna pentru echivalentul HomeBank.
Valentin(Citează)
08/09/2021 la 7:28 PM
Noi avem si ING si BT si e ok asa. ING e clar peste orice alta banca, din punctul meu de vedere, pe ce poti face online. La BT am stat cu supportul in telefon sa imi dea dovada unei singure plati online si mi-au trimis dupa 2 zile. Insa si la ING e enervant sistemul de zero casierii – uneori chiar ai nevoie.
Matilda(Citează)
08/09/2021 la 7:33 PM
La BT eu încă am online BT24, nu NeoBT. BT24 zici că e venit din anii 1990 ca interfață.
nwradu(Citează)
09/09/2021 la 3:43 PM
Eu sunt curios cum poți genera un cod QR de plată cu ajutorul aplicației ING. Am tot căutat prin meniuri până-am nădușit, dar nu am găsit.
AI_core(Citează)
08/09/2021 la 7:46 PM
Acu o luna puteam scoate bani de la atm-urile bt folosind telefonul si gugal pay pe padurile wireless de pe atm-uri. De cand m-am intors din cocediu, nu mai merge, baga o eroare ciudata. Daca e vreun reprezentant bt pe aici, de ce nu mai merge ? ca la emailuri nu imi raspund :).
Baltha Zerus(Citează)
08/09/2021 la 8:02 PM
Soția lucrează la BT și am fost la colegele ei să-mi deschid un cont. Cam o oră a durat și vreo 30 de foi scoase la imprimantă plus semnături de mă durea mâna.
După 2 zile m-am răzgândit și am vrut să-l închid, dar ca să nu mai pierd timpul, am fost sfătuit să nu fac nici o tranzacție câteva luni și mi se închide automat.
Noul card ING l-am luat pe loc,din mall, din Brașov. A durat 1 minut.
Costi(Citează)
09/09/2021 la 12:29 AM
Au folosit BTOne? Intreaba sotia.
Sambu(Citează)
09/09/2021 la 2:30 PM
Ai grija la asta cu inchisul automat, sa nu te trezesti cu vreo restanta pentru taxa de inchidere, sau nu stiu ce motiv, ce serviciu, si altele de genul asta.
Kopa_Kopan(Citează)
08/09/2021 la 8:36 PM
In cazul meu, acum 3 luni aproximativ am activat cardul de cumparaturi de la emag, in call-center sau ceva de genul, nu stiu daca aceasta procedura este valabila si pentru carduri de debit.
Ceea ce ma enerveaza pe mine in schimb este metoda de aflare a PIN-ului si anume trebuie sa dau SMS la un numar pentru care am nevoie de credit si pe YOXO singura posibilitate ar fi sa sa-mi bag 5 euro pentru numere speciale… nu inteleg de ce nu integreaza aflarea pin-ului aplicatiile de smart mobile…
Adrian(Citează)
08/09/2021 la 9:35 PM
Check this out: https://imgur.com/a/0UQOfDL
seba18(Citează)
09/09/2021 la 3:26 PM
Ahh, greseala mea, nu stiam de existenta acestei optiuni. Multumesc frumos
Adrian(Citează)
08/09/2021 la 8:52 PM
BT sunt amicii cu minciunica. Eram intr-un weekend la ai mei si am zis sa nu se mai plimbe mama pe drumuri sa plateasca impozite, tot are card, hai sa ii arat cum plateste cu el online. Din pacate nu avea 3D secure, asa ca am gasit pe site minunea asta ( a se citi minciuna) ca, daca bagi cardul in BT pay, automat ai 3D secure. Zis si facut, doar ca 3D secure nu se arata nicaieri. Dupa cateva zile am vorbit la ei in centrala si au recunoscut ca nu functioneaza asa, desi ar trebui conform reclamei. Trebuie sa te duci fizic la o sucursala BT ca sa activezi 3D secure. Iata insa ca miciunica e in continuare la ei pe site, 1 an mai tarziu. imgur.com/a/mdC3BEn
cartus(Citează)
08/09/2021 la 10:18 PM
Sunt 10.000. Poți să pui și 0000.
Stelică(Citează)
09/09/2021 la 12:09 AM
succes la bagat card cu acelasi numar in Glovo de exemplu ;-)
(nu te lasa pt ca are acelasi numar cardul si iti zice ca a expirat; de facut alt cont .. se duc beneficiile glovo prime ca o iei de la zero, deci bagat alt card cu alt numar)
dan(Citează)
09/09/2021 la 12:30 AM
Am ramas in ultima vreme cu conturile la BT pt ca daca trebuie sa interactionez fizic cu ei cred ca au cea mai mare retea de agentii din tara. Momentan singurul lucru care ma racaie e ca in weekend nu pot depune euro la atm, uneori si la lei o iau razna.
Daca ar avea si un program mai atractiv ca Star, nu mi-as mai intinde capul la vecini sa vad ce mai ofera ocazional.
alexul(Citează)
09/09/2021 la 2:27 PM
Eu am terminat-o cu BT, dar trebuie sa recunosc ca, cel putin la agentia la care am fost eu de-a lungul anilor, personalul era extrem de amabil. Mult mai amabil, de exemplu, decat la BRD, unde am contul si cardul actual. E drept ca am interactionat o data la cativa ani cu BRD (ca si cu BT, dealtfel) dar astfel de lucruri se sesizeaza imediat. La partea de corectiturine insa, cu BRD n-am avut nicio problema in adevaratul sens al cuvantului (cu exceptia faptului ca odata mi-au tras un mic comision inexistent si mi-au dat sms ca imi returneaza banii cat mai curand) in timp ce la BT m-am trezit cu restanta pentru IB care trebuia sa fie gratis (fiind luat de BF).
Kopa_Kopan(Citează)