un blog de Radu Dumitru

►► canalele mele de YouTube: youtube.com/RaduDumitru (personal) și youtube.com/NwraduBlog (tech) ◄◄

Coșuri cadou pentru o persoană sau pentru echipe mari prin Finestore

26 Nov 2020  ·

FOOD & LIFESTYLE, PUBLICITATE  ·

13 comentarii

Cei de la Finestore mi-au spus de un serviciu mișto pe care-l oferă clienților: trimiterea de coșuri cadou spre mulți destinatari. Poate că ai o firmă și vrei să le trimiți angajaților câte un coș pentru sărbători, că personal nu i-ai mai văzut din martie și nici nu-i vei vedea prea curând, așa că le faci un secret santa de acest gen. Sau poate că ai o firmă și vrei să trimiți clienților sau furnizorilor tăi câte un astfel de cadou.

Serviciul nu-i inclus oficial în site, dar cine vrea să trimită la adrese diferite  un număr mai mare de coșuri cadou (să zicem 10 sau 100 sau chiar mai multe) îi poate contacta pentru asta. Se completează un tabel cu nume și date de contact și cei de la Finestore se ocupă de logistica necesară curieratului.

Sunt peste o sută de coșuri cadou pe site-ul lor. Prețurile încep de la 35 de lei, atât costă un coș ce include o sticlă de vin și un cozonac, ambalate într-o cutie cadou. Altele se duc și mai departe, uitați-vă pe Asti Martini Symphony, Grande Regalo, Veuve Assorted, Byzantium Moments și Dreaming in Red pentru unele mișto.

Îmi place că la unele coșuri colaborează cu alți producători români. Cufărul cu delicii are un vin roșu, un borcan de miere de tei și două borcane de dulceață marca Mica Ilinca. Altul, cutia cadou Tradiții Românești are în interior un vin, doi țoi de palincă și rachiu Bran, dulceață de dovleac și ceai de muguri de pin Cămara de la Munte, care-s produse de niște producători de pe lângă Cluj-Napoca.

Puteți trimite și doar un singur coș, desigur. Matilda face de obicei asta cu rude de-ale ei de prin țară, probabil că o va face și acum. Dacă trimiteți cuiva un coș cadou (și mai ales dacă trimiteți multe), comandați din timp

    13 comentarii

  1. Eu unul când vad același articol de reclame pe toate blogurile am o reacție total opusă cu ce ar vrea reclama. Mi se pare ca încearcă prea tare. Prea multa disperare, prea multa foame la blogheri. Ușor ușor deveniți la fel ca niște influenceri de Instagram dar cu mai multe cuvinte în text.

      (Citează)

    • esti hater. eu intru numai pe nwradu.
      deci unde era sa mai vad altundeva?

        (Citează)

    • Interesant, dar hai sa gandim pragmatic.
      Dincolo de reactia de saturatie, care e normala daca citesti TOATE blogurile si vezi peste tot chestia asta, intrebarea care conteaza e – tu aveai in gand sa trimiti genul asta de pachet, cadou si aveai nevoie de genul asta de serviciu?

      Daca raspunsul e DA, intrebarea urmatoare este : Si cum cauti un serviciu potrivit pentru asta? De unde afli de el ? De-aici incolo continui tu rationamentul.
      Daca raspunsul e nu, atunci nu prea conteaza pentru ofertantul de servicii ca esti tu deranjat. Ar putea conta pentru publisher, dar ma indoiesc.

      Urmatoarea intrebare este : Daca citesti TOATE publicatiile online bloguri sau de altfel cam la ce te astepti? Un comerciant face reclama pe mai multe canale si segmente media in ideea de a acoperi un public mai larg, nu in ideea ca publicul e unul si acelasi si citeste toate publicatiile oricum.

      In cazul ala, da, o parte din problema e la cel care-si face reclama, ca iroseste bugetul de marketing ( singurul beneficiu fiind cel de SEO), o alta la publisheri si cealalta la public, care probabil e somer daca are timp sa citeasca zilnic tot ce apare pe net. Iar daca publicul e somer nu are cum raspunde pozitiv la marketing, ca nu are venit disponibil ->tintire incorecta.

        (Citează)

    • Pmk: “manualul” de reclamă zice fix asta, să faci campania în mai multe locuri în același timp, ca până la urmă oamenii să o observe undeva.

      Rezultatele sunt mult mai bune decât dacă scrie fiecare în altă săptămână, de exemplu.

      Sunt și campanii în care e mai bine să scrie fiecare în altă săptămână, dar acelea sunt mai degrabă gândite pentru a menține atenția pe ceva. Aici avem clasicul awareness și o constrângere de timp (sărbătorile). Nu mergea făcută în octombrie, nici pe 15 decembrie.

      Și vorba lui CatalinX: dacă intenționai să trimiți un coș cadou sau ți-am dat o idee bună, atunci campania și-a atins ținta. Dacă nu, te uiți la titlu și la poză și zici “băi, îl aștept pe următorul, că ăsta e clar că nu merge în direcția mea”.

        (Citează)

  2. clau:
    esti hater. eu intru numai pe nwradu.
    deci unde era sa mai vad altundeva?

    Si eu citesc doar blogul acesta, citeam mai multe dar m-au dezamagit cu timpul. Cred ca asta e solutia :D

      (Citează)

  3. Un vin si un cozonac costa 35 de lei la oamenii astia. Ies mai ieftin daca le cumpar eu separat. Un cos din asta ar trebui sa aiba pret bun, sa te convinga sa-l comanzi, nu sa fie mai scump decat produsele cumparate separat.

    Ceva ciudat: cele mai de fitze includ palinca la toi – cine mai bea asa ceva?!

      (Citează)

  4. Comandati fara grija, ajung intregi si sunt foarte misto.

      (Citează)

  5. Am comandat saptamana trecuta un cos cadou de la Fine Store, a ajuns in 2 zile, totul era intact, sunt multumita de magazin.

      (Citează)

  6. Catalinx:
    Interesant, dar hai sa gandim pragmatic.
    Dincolo de reactia de saturatie, care e normala daca citesti TOATE blogurile si vezi peste tot chestia asta, intrebarea care conteaza e – tu aveai in gand sa trimitigenul asta de pachet, cadou si aveai nevoie de genul asta de serviciu?

    Daca raspunsul e DA, intrebarea urmatoare este : Si cum cauti un serviciu potrivit pentru asta? De unde afli de el ? De-aici incolo continui tu rationamentul.
    Daca raspunsul e nu, atunci nu prea conteaza pentru ofertantul de servicii ca esti tu deranjat. Ar putea conta pentru publisher, dar ma indoiesc.

    Urmatoarea intrebare este : Daca citesti TOATE publicatiile online bloguri sau de altfel cam la ce te astepti? Un comerciant face reclama pe mai multe canale si segmente media in ideea de a acoperi un public mai larg, nu in ideea ca publicul e unul si acelasi si citeste toate publicatiile oricum.

    In cazul ala, da, o parte din problema e la cel care-si face reclama, ca iroseste bugetul de marketing ( singurul beneficiu fiind cel de SEO), o alta la publisheri si cealalta la public, care probabil e somer daca are timp sa citeasca zilnic tot ce apare pe net. Iar daca publicul e somer nu are cum raspunde pozitiv la marketing, ca nu are venit disponibil ->tintire incorecta.

    Bla bla bla, nu sunt 8 bloguri sa merite a fi citite în tara asta, chiar nu trebuie sa fi somer sa faci browse prin ele, mie îmi ia 30 min cat defechez si fac dush dimineața sa le citesc. Asta este utilitatea lor pentru mine, divertisment la toaleta. Chiar si asa, tot mi se pare aiurea sa vad acelasi articol cu finestore, cu emag, etc, aparand in acceasi zi pe toate. Am inteles, este campanie, da pentru mine este prea mult prea agresiv si imi creează o reacție opusă. Internetul nu este numai despre a atinge oameni pentru a le vinde lucruri dar în ultimii 3 4 ani asa pare

      (Citează)

    • Eu nu stiu cate sunt care merita sa fie citite, nici nu-mi pasa – tu ai zis ca “pe toate blogurile” , cu completarea asta venisi acu’ la urma.

      Acuma, ca utilitatea blogurilor pentru tine e material de pierdut timpul pe buda e o chestie – poate sa ii preocupe pe Radu si pe restul care scriu bloguri care merita sa fie citite ( pe buda, ca altfel inteleg ca nu merita deranjul).

      Dar ce e important e ca daca cititorii cam atata dau materialului presupun ca n-au decat sa impinga un pic mai tare, in caz ca ii apuca constipatia, ca e important ca numele si promotia sa apara in google in caz ca e cineva interesat, cu riscul ca cineva care se simte deranjat sa mearga sa-si cumpere singur cosul si sticlele si sa le asambleze in pachet, fie sa caute pe altii care ofera serviciu, dar nu e clar cum o sa ii gaseasca din moment ce daca nu dai bani sa apari pe gogel si prin alte medii frecventate, nu apari. poate doar pe pagina 15, daca si acolo.

      Am inteles, este campanie, da pentru mine este prea mult prea agresiv si imi creează o reacție opusă.

      Nu prea are cum. Spune-ti repede in gand urmatoarea firma care ofera serviciul marketat aici, fara sa cauti pe google.
      Daca iti ia mai mult de 30 de secunde te minti singur.

      In plus – daca citesti zilnic 8 bloguri, aceleasi si toti cititorii de aici ar citi 8 bloguri, aceleasi, cred ca aveti toti o problema: cititorii, cei care scriu continutul si clientii.

        (Citează)

    • @Pmk: ești tu atipic, citești fix cele 8 bloguri care au avut campanie.
      (nu știu câți au avut campanie sau unde).

        (Citează)

    Alătură-te discuției, lasă un mesaj

    E-mail-ul nu va fi publicat. Fără înjurături și cuvinte grele, că vorbim prietenește aici. Gândiți-vă de două ori înainte de a publica. Nu o luați pe arătură doar pentru că aveți un monitor în față și nu o persoană reală.

    Apăsați pe Citează pentru a cita întreg comentariul cuiva sau selectați întâi anumite cuvinte și apăsați apoi pe Citează pentru a le prelua doar pe acelea. Link-urile către alte site-uri, dar care au legătură cu subiectul discuției, sunt ok.


    Prin trimiterea comentariului acceptați politica de confidențialitate a site-ului.



    Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.

    Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri

    Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.

sus