un blog de Radu Dumitru

Oferte bune de decembrie, plus ghid de whisky, gin și alte băuturi fine. Robotesc și la canalul meu de YouTube, orice Subscribe ajută.

Noul Ford Mustang Mach-E electric chiar arată ca un SUV sport

18 Nov 2019  ·

AUTO  ·

18 comentarii

Mach-E face parte oficial din gama Mustang, iar celor de la Ford se pare că le-a ieșit ceea ce au promis: un SUV complet electric cu aspect sportiv (multe SUV-uri uită de la ce vine litera S, nu?) și performanțe pe măsură, având în vedere că versiunea de top ajunge la 465 CP și accelerație 0-100 km/h sub 5 secunde, iar autonomia este de până la 600 km cu posibilitatea încărcării la 150 kW DC.

Ford Mustang Mac-E a fost prezentat acum, dar vânzarea va începe pe final de 2020 și va fi disponibil și în România în prima parte a anului 2021.

Mach-E va putea fi comandat în diverse configurații, precum cu autonomie standard (baterii de 75,7 kWh) sau autonomie extinsă (98,8 kWh, deci vreo 30% în plus la autonomia reală), cu tracțiune spate sau integrală.

Va exista și varianta Mustang Mach-E GT, cea cu putere de 465 CP și suspensii adaptive. Modelul standard înțeleg că are “doar” 337 CP, deși cifrele variază în funcție de tipul bateriei și al tracțiunii. Nu mi-e clar dacă versiunea GT va putea avea și autonomie extinsă, dar în principiu nu contează așa mult, important fiind că există variante pentru diverse tipuri de clienți.

Mie mi se pare că am văzut un pic din noul Puma în design-ul său, iar o șmecherie introdusă pentru prima oară pe Puma se regăsește în portbagajul lui Mustang Mach-E: orificiu de scurgere a apei, adică poți depozita acolo ghete ude, haine de plajă, gheață care se topește și, la nevoie, poate fi spălat cu apă.

În ce privește aspectul, acum când îl văd din mai multe unghiuri mi se pare că au reușit să păstreze aspectul seriei Mustang. Cum spuneam, nu-i ușor să faci un SUV sport, dar Mach-E are capota lungă și habitaclul poziționat spre spatele mașinii, cu o linie descendentă spre spatele acesteia, caracteristici ale unui design de pony car. Partea din spate este clar inspirată de Mustang, iar partea frontală aș spune că mai degrabă de Mondeo, dar per total arată a mașină “nervoasă” și cred că este o piață mare de persoane tinere care vor o mașină cu astfel de aspect și propulsie electrică.

Interiorul pare complet diferit de orice alt Ford din prezent, având în centru un ecran de 15,5 inchi ce rulează o nouă generație SYNC.

Există un pachet audio premium B&O, plafon panoramic cu protecție infraroșu, utilizarea telefonului mobil ca cheie pentru mașină și alte funcții moderne.

Nu s-a zis nimic de prețuri, care probabil vor fi anunțate în 2020.

    18 comentarii

  1. se zvoneste ca, fiind un Ford, va avea in continuare pierderi de ulei.

      (Citează)

  2. Inutil. Oricum, clientii care-si permit masina asta sint tot cei care nu se uita cit costa un plin la o termică.

      (Citează)

  3. the more, the better.

      (Citează)

  4. Arata bine, sper ca o aduc si in Europa. Nu imi place interiorul modelului 3 si presupun ca Y va fi la fel.

      (Citează)

  5. Se pare ca modelul de 465 CP si baterie 98.8 kW are preturi incepand de pe la 60000$.

      (Citează)

  6. Foarte misto, poate fi un upgrade interesant peste vreo 5 ani de la actualul Mondeo hibrid. :-)

      (Citează)

  7. SUV = Sport Utility Vehicle
    SUV sport = ???

      (Citează)

  8. Mi se pare blasfemie sa ai Mustang fără sunet de Mustang. Probabil vor pune sunetul pe boxe ca la scartaitoarea aia de Mustang EcoSport.

    Dar na, cine sunt io, si Porsche s-a dedat la SUV si n-a murit nimeni.

      (Citează)

  9. ………..we want the Tesla audience…

    Say no more……………

      (Citează)

    Alătură-te discuției, spune-ți părerea:

    Your email address will not be published. Required fields are marked *

    Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.

    Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verifică ce-ai scris. Dacă vrei să mai adaugi ceva, lasă un nou comentariu. Fără înjurături și cuvinte grele, că vorbim prietenește aici, și fără mesaje doar de dragul URL-spam-ului. Link-urile către alte site-uri, dar care au legătură cu subiectul discuției, sunt binevenite. Apăsați pe Citează pentru a cita întreg comentariul cuiva sau selectați întâi anumite cuvinte și apăsați apoi pentru a le prelua doar pe acelea.

sus