un blog de Radu Dumitru

Oferte bune de decembrie. Robotesc și la canalul meu de YouTube, orice Subscribe mă ajută.

Știri despre tehnologie – 13 martie 2019

13 Mar 2019  ·

ȘTIRI  ·

23 comentarii

Cineva a făcut un testdrive cu noua Dacia Duster Ultimate și puteți vedea toate elementele roșii și motorul de 150 CP în acțiune. Am impresia că eu aș fi făcut un clip mai bun dacă urmam aceeași procedură ca la Mazda 3:

    23 comentarii

  1. Poate daca ai da 10 dolari pe luna pe Spotify , ti-ar merge si tie hulu.

      (Citează)

  2. Hulu nu e disponibil oficial in RO dar sunt workaround-uri. Oferta Spotify-Hulu targeteaza cu precadere piata americana.

      (Citează)

  3. Urata cu spume Dacia Duster, si Daciile in general. Personalitate, zero barat.

      (Citează)

    • De gustibus… Mie îmi pare că Dacia progresează destul de mult, iar dusterul chiar e o mașină frumoasă.

        (Citează)

    • gigi:
      Urata cu spume Dacia Duster, si Daciile in general. Personalitate, zero barat.

      Alex:
      De gustibus… Mie îmi pare că Dacia progresează destul de mult, iar dusterul chiar e o mașină frumoasă.

      Dacia nu mai e demult mașină românească.

        (Citează)

    • Rilache: Dacia nu mai e demult mașină românească.

      pai nu prea a fost romaneasca nici la inceput.
      cred ca dacia nova s-ar putea califica pentru atributul asta. in rest, renault all the way.

        (Citează)

  4. slabe stiri pe ziua de azi, dar e ok, nu in fiecare zi trebuie sa fie ceva interesant

      (Citează)

  5. Poa’ sa ii puna ei si motor de 250 de cai putere, in 4 ani o omoara rugina. Asta e principala problema la Dacia. Sa zicem ca peste interiorul ala plasticos mai treci, peste faptul ca vajaie totul in jur la 130 pe autostrada mai treci, dar peste faptul ca in 4 ani e mancata de rugina…mai greu.

      (Citează)

    • zetanumancata de rugina…mai greu

      Am luat un Duster second cu varsta de 6 ani si nu am vazut sa fie mancat de rugina. Are tabla mai slaba, dar nu e mancata nici ea nici caroseria de rugina. Faptul ca sunt masini decente si dupa varsta de 4 ani se vede si din modul in care le scade valoarea, adica constant si nu mult, cam 1000-1500 euro pe an devalorizare.

        (Citează)

  6. Rilache:
    Dacia nu mai e demult mașină românească.

    De ce contează treaba asta? Fără Renault, Dacia ar fi avut soarta ARO.

      (Citează)

    • Nu contează, e doar o vorbă folosită de oameni pentru a lua în derâdere brandul, uitând că, până una alta, este cel mai mare exportator al României și cea mai mare fabrică de aici, angajând zeci de mii de oameni în industrie.

      Dar nu-i românească!

        (Citează)

  7. Cristi: De ce contează treaba asta? Fără Renault, Dacia ar fi avut soarta ARO.

    E ceva greșit în ce am scris sau incorect? Aș fi preferat s-o vedem la fier vechi decât s-o cedăm unui trust străin.

    Mi s-a luat demult de standardele duble & să ne mulțumim cu firimituri, nu stau acum să explic…

    nwradu:
    Nu contează, e doar o vorbă folosită de oameni pentru a lua în derâdere brandul, uitând că, până una alta, este cel mai mare exportator al României și cea mai mare fabrică de aici, angajând zeci de mii de oameni în industrie.

    Dar nu-i românească!

    Asta e una dintre fanteziile mele, să le zic asta francezilor, italienilor, nemților, olandezilor, suedezilor, norvegienilor despre firmele de lor casă (cu capitalul lor autohton), și nu numai noi între noi despre ale noastre într-un mod sardonic sictirit, să văd dacă instinctul lor e să se mulțumească cu firmituri offshore (ca noi) sau dacă le trezesc fibra de ucigași dacă îmi bat joc de ei cu asta, așa cum facem noi între noi despre ale noastre.

      (Citează)

    • Pai la fier vechi nu producea nimic, nu angaja pe nimeni…asa e un mare producator in Romania. Da, era ideal sa fie actionar roman(nu neaparat statul) si sa produca ca acum, dar industria auto nu e ceva “de familie”.

      Asa, cateva exemple:
      Land Rover – Indian
      Volvo – Chinezesc
      Lamborghini – German
      Bugatti – German
      Seat – German

        (Citează)

    • alex:
      Pai la fier vechi nu producea nimic, nu angaja pe nimeni…asa e un mare producator in Romania. Da, era ideal sa fie actionar roman(nu neaparat statul) si sa produca ca acum, dar industria auto nu e ceva “de familie”.

      Asa, cateva exemple:
      Land Rover – Indian
      Volvo – Chinezesc
      Lamborghini – German
      Bugatti – German
      Seat – German

      Conștientizezi că mi-ai scris o gălușcă ce ține de disonanță cognitivă?

        (Citează)

  8. tu esti prostalanu, care scria despre cat de proaste sunt Airbusurile si cat de bune sunt Boeingurile? ai avut dreptate, peste 300 morti in 5 luni pot confirma.

      (Citează)

    • Dacă mă întreb pe mine, nu cred că sunt eu, nu țin minte să fi spus asta.

      De curiozitate, însă, ai idee câți oameni au murit în Airbus-uri și Boeing-uri în ultimii 10 ani, să zicem?

        (Citează)

    • Nu doar in ultimii zece ani, ci cam in intreaga istorie Boeing sta putin mai bine ca Airbus la capitolul asta.

      Doar ca omul a incercat sa para si el destept. Nu i-a iesit nici de data asta.

        (Citează)

    • @nwradu si @Andrei
      da’ nu va jenati. de ce o comparatie doar pe in ultimii 10 ani, de ce nu 20, de ce nu de la infiintare, de ce nu doar pe ultimele 6 luni?
      este vorba de modelele de top ale celor doua firme. Airbusul cu tehnologie veche (parca asa argumentai inchiderea productiei de A380) dar 0 incidente vs Boeing cu tehnologie ultimul racnet – LOL – si doua prabusiri de avioane nou-noute, practic inca cu tipla pe scaune.
      bine, faptul ca aproape toata planeta le-a oprit de la zbor, inclusiv in USA unde a fost necesar ca lucrul asta sa-l faca omul portocaliu personal, este doar o dovada de prostie si nestiinta, Boeingurile fiind 100% sigure.

        (Citează)

    • Tehnologie veche la… motoare. Ce legătură are consumul cu siguranța?

        (Citează)

  9. Hulu *nu* este disponibil in Romania deci nu are cum sa mearga. Am Spotify premium, nici nu ma deranjez sa incerc.

    In timp ce Netflix face milioane si miliarde de euro cu piata din Europa, Hulu sunt imbecili si nu fac un cent.

    Cumva Naspers nu sunt multumiti de Iulian Stanciu? Eu nu pot interpreta altfel numirea unui alt administrator, exact acum. Cred ca ceva le-a dat cu virgula la rapoartele financiare, cam asta e perioada in care eMAG le face, parca ei au anul fiscal defazat.

      (Citează)

    Alătură-te discuției, spune-ți părerea:

    Your email address will not be published. Required fields are marked *

    Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.

    Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verifică ce-ai scris. Dacă vrei să mai adaugi ceva, lasă un nou comentariu. Fără înjurături și cuvinte grele, că vorbim prietenește aici, și fără mesaje doar de dragul URL-spam-ului. Link-urile către alte site-uri, dar care au legătură cu subiectul discuției, sunt binevenite. Apăsați pe Citează pentru a cita întreg comentariul cuiva sau selectați întâi anumite cuvinte și apăsați apoi pentru a le prelua doar pe acelea.

sus