un blog de Radu Dumitru

►► canalele mele de YouTube: youtube.com/RaduDumitru (personal) și youtube.com/NwraduBlog (tech) ◄◄

Huawei a deschis în centrul capitalei un nou service modern

2 Nov 2017  ·

TEHNOLOGIE  ·

16 comentarii

Huawei și-a luat în serios rolul de numărul doi mondial la telefoane (și numărul doi în România, de altfel) și a deschis un centru de service și vânzare în centrul Bucureștiului, pe Nicolae Bălcescu 23, într-un spațiu foarte vizibil de pe bulevardul central al orașului, pe colț cu strada Dem I. Dobrescu și lângă Galeriile de Artă Orizont.

Am fost la deschiderea sa. Ideea este că telefoanele vor fi reparate acolo într-o oră, iar în acest timp clienții pot lua loc pe canapele, se pot uita la telefoanele și accesoriile expuse, pot sta pe net șamd. Un ecran îi va informa cât timp mai durează reparația, iar dacă dintr-un motiv aceasta nu poate fi făcută pe loc, este foarte posibil să fie oferit un model înlocuitor până la rezolvarea situației.

Service-ul funcționează pentru telefoane, tablete și ceasuri smart Huawei, câtă vreme au fost vândute pe canalul oficial din România, adică de la magazine și operatori ce iau prin Huawei România, nu aduse prin piața gri din stocuri din alte țări. Am văzut într-un colț și un aparat de gravură cu laser, dar am  înțeles că servicii de gravare pe telefoane vor fi disponibile în viitor, nu acum.

    16 comentarii

  1. “Langa” galeriile de arta? Nu am mai trecut pe acolo in ultima vreme, dar din poza ta pare ca ocupa mai mult de jumatate din spatiul galeriilor. Sau au disparut complet?

      (Citează)

    • Nu, s-a micșorat galeria. Spațiul a fost retrocedat, noul proprietar a cerut alte chirii, Galeria ocupă o zonă mai mică în continuarea Huawei.

        (Citează)

  2. Radu, ai observat cat de dependenti am devenit de telefoane?
    Ieri ma plimbam pe Iuliu Maniu si am trecut pe langa un service samsung care la fel ofera reparatii intr-o ora. Oamenii din sala stateau ca in salile de asteptare de la spital. Ingrijorarea de pe fetele lor pentru starea telefonului care se afla la doctor era ceva de speriat.
    Mi se pare ca a devenit parte din om telefonul. E prieten, membru al familiei.

      (Citează)

    • Mi se pare în primul rând un avantaj mare că Samsung și Huawei oferă service într-o oră. Îl duci, aștepți, pleci cu telefonul reparat.

      Eu aș sta mult mai îngrijorat să-l predau cele 15 zile legale și în timpul acesta să mă descurc cu ce-oi avea prin casă sau ce pot împrumuta.

      În rest, da, e ciudat fără telefon. Lasă-l acasă o zi și ai să vezi cum în multe momente simți că lipsește ceva, că nu ai ce face în acel timp. Plus că mulți sunt îngrijorați și pentru că nu au contactele și fotografiile în cloud, așa că o defecțiune i-ar putea lăsa fără ele.

        (Citează)

  3. Samsung cred ca a fost primul cu service intr-o ora, si au trecut cred 5 ani sau mai mult de cand au asa ceva.

      (Citează)

    • Service-ul Samsung si service-ul Huawei au aceeasi firma in spate, ESD Service, asta e motivul pentru care conceptele sunt asa asemanatoare. Aveau si inainte One Hour repair pentru Huawei la centrul de pe blvd. Decebal. Aici e o lista cu celelalte locatii ale lor: http://www.esdservice.ro/locatii-esd.php.

      Am fost cu 3 device-uri Samsung la ESD si mereu au fost rezolvate intr-o ora, sunt extraordinare serviciile lor.

        (Citează)

    • În principiu, orice telefon ar putea fi rezolvat într-o oră. Trebuie însă investit în astfel de service-uri unde procedura de lucru să permită asta, să existe stoc de piese, personal suficient, poziționare geografică bună șamd.

      Huawei a investit acum în asta ca un avantaj suplimentar pentru clienți și pentru a impulsiona și vânzările. Și Samsung a făcut la fel.

        (Citează)

  4. era ideal daca telefoanele huawei sau samsung n-ar avea nevoie de service..

      (Citează)

    • Chiar ar fi ceva ideal, în sensul că în practică nu se întâmplă asta.

      Orice producător are o anumită rată de picate după un an, doi, trei samd. Le țin secrete. Plus că de multe ori le strică utilizatorul, că ecranul nu se sparge de la sine.

        (Citează)

    • si totusi nokia nu prea avea service

        (Citează)

    • Pentru că restul sunt perfecte.
      iPhone 7 plus, de la Orange, scos din cutie acum 1 lună: buton de volum mort. Departe de ideal. :) Și nici nu au service în 1 oră. Au dat altul nou în câteva zile

        (Citează)

  5. “Service-ul funcționează pentru telefoane, tablete și ceasuri smart Huawei, câtă vreme au fost vândute pe canalul oficial din România, adică de la magazine și operatori ce iau prin Huawei România”

    Ce fac daca iau un telefon Huawei din Europa? Nu ofera service?

      (Citează)

    • Asta doar ei pot confirma sau infirma clar, ajută să suni întâi.

      Situația e cam așa: service-ul îți repară ție aparatul pe gratis, dar munca o plătește producătorul prin filiala care l-a vândut, că e un cost de a face business, cum se zice.

      Prim urmare, dacă tu iei un telefon din Polonia, service-ul ar trebui decontat de firma din Polonia. Unui service din România îi este practic imposibil să ceară banii de la ăia pentru că polonezii au contract cu service-uri poloneze.

      De asta e bine să cumperi de la vânzători autorizați.

      Unele companii au garanție europeană, altele globală – fiecare după cum e organizat.

        (Citează)

  6. Teniescu:
    Pentru că restul sunt perfecte.
    iPhone 7 plus, de la Orange, scos din cutie acum 1 lună: buton de volum mort. Departe de ideal. :) Și nici nu au service în 1 oră. Au dat altul nou în câteva zile

    Politica Apple este sa nu repare telefoane ci sa le inlocuiasca. Absolut toti producatorii indiferent de natura echipamentelor au o rata de x% device-uri ce nu vor functiona in parametri. De cele mai multe ori asumata. Suntem niste consumatori si atat. Ei au un produs si noi platim pentru a-l utiliza. Uneori avem noroc si produsul e ok, nu se strica. Alteori prindem un lot slab si pica cerul :).
    On topic: probabil numarul de device-uri vandute sau previzionate spre vanzare in Romania i-a determinat sa faca acest pas. Este un pas binevenit.

      (Citează)

    • Las și eu pățania mea de acum 1 săptămână :
      6S cu apple care, eligibil pentru programul de battery replacement (pt ca observam niște restart uri gratuite dacă era bateria pe terminate)
      Dus la service autorizat Apple (cu programare)
      Îmi spun că mi l schimba cu un nou device după ce verifică indienii sa nu aibă “water damage”
      Mă sună după 3 zile, să vin după terminal pentru au schimbat bateria cu succes ;))

        (Citează)

  7. Huawei creste in calitate de la an la an. Unii zic ca este in primii trei sau chiar primii doi producatori…Sa vedem daca se pastreaza trendul.
    In ceea ce priveste service-ul sunt curios ce preturi au la interventiile care ies din garantie, de exemplu inlocuirea unui display huawei P20 lite care a cazut in apa.

      (Citează)

    Alătură-te discuției, lasă un mesaj

    E-mail-ul nu va fi publicat. Fără înjurături și cuvinte grele, că vorbim prietenește aici. Gândiți-vă de două ori înainte de a publica. Nu o luați pe arătură doar pentru că aveți un monitor în față și nu o persoană reală.

    Apăsați pe Citează pentru a cita întreg comentariul cuiva sau selectați întâi anumite cuvinte și apăsați apoi pe Citează pentru a le prelua doar pe acelea. Link-urile către alte site-uri, dar care au legătură cu subiectul discuției, sunt ok.


    Prin trimiterea comentariului acceptați politica de confidențialitate a site-ului.



    Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.

    Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri

    Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.

sus