Ajutați-mă să găsesc un hotel în Istanbul

17 Mar 2015  ·

TURISM  ·

24 comentarii

Am nevoie de ajutorul vostru, dacă ați fost prin Istanbul. Eu am vrut să revin acolo încă de când am petrecut un weekend în 2012, când orașul mi s-a părut magic, complet diferit de tot ceea ce-ți poate oferi Europa și fascinant prin istoria locurilor.

În noiembrie anul trecut ne-am luat bilete de avion pentru Istanbul, în mai. A fost o perioadă de oferte TAROM și n-am dat chiar 99 euro, ci vreo 120 de euro, dar plecăm la prima oră dimineață, iar returul este la o oră târzie, astfel încât prima și ultima zi să nu fie pierdute pe drum.

Acum trebuie să cumpărăm cazare. Recomandați-mi un hotel, dacă ați stat undeva bine pe acolo. Nu caut ceva simandicos, doar un loc unde să dorm și unde să-mi dea un mic dejun dimineață. Mă interesează mai mult să fie într-o zonă bună, asta însemnând undeva pe lângă strada Istiklal din zona Beyoglu (strada care ține de la turnul Galata la piața Taksim) sau în Cornul de Aur, în zona Universității spre Sf Sofia/Moscheea Albastră. Vreau o zonă unde să pot ajunge lejer după o zi întreagă de plimbat prin oraș, nu spre periferii.

turnul_galata_panoramic-004

24 comentarii

1. Eu am stat la The Parma Hotel și mi-a plăcut. Este foarte aproape de Taksim.

2. adora boutique hotel istanbul

Aici am stat in 2012. Cand l-am căutat mi-a părut solutia optima locatie/buget. Ulterior mi-au oferit absolut gratis si fără sa solicit eu un transfer la aeroport cu masina.

Acum stiu ca pretul poate fi nesimtit de mare câteodată… îl luasem via booking.

3. Otniel Gavrilas

17/03/2015 la 8:00 AM

Eu am stat aici: Sarıyer Polis Moral Eğitim Tesisleri

Se merită, iar seara poți ajunge pe jos din zona Bo-un. Taksim însă e mai departe puțin.

(Citează)

4. Iti recomand sa stai in Kadikoy, in partea asiatica. Mi s-a parut cel mai fain cartier.Ai baruri care serversc alcool, mult tineret si o vedere splendida spre partea europeana.Ca sa vizitezi partea europeana treci cu feribotul care costa vreo 2 euro si nu dureaza mai mult de 10 minute.In orice caz, chiar daca nu o sa stai in Kadikoy ti-l recomand sa-l vizitezi :). Da o tura pe Moda Cadessi si strazile adiacente, o sa gasesti cele mai bune restaurante si mergi pana la Kalamis Marina. Sa-ti iei neaparat Istanbul card, valabil pentru orice mijloc de transport (bus, tramvai, feribot). Cea mai buna combinatie era daca aterizai pe Sabiha. De pe Ataturk pana in Kadikoy am facut 6 ore cu masina.Cel mai bun mijloc de transport este tramvaiul si feribot, evita taxiuri, bus-uri sau masina. Stai foarte mult in trafic, indiferent de ora.
    Deasemenea iti recomand si o zi pe insula Heybeliada (dar nu in weekend cand majoritatea merg). O insula pe care nu exista trafic de masini, numai trasuri si biciclete.

Instanbul este unul dintre cele mai faine orase, distractie faina

5. Sed hotel
    5 minute pe jos de taksim
    5 minute pe jos de Dolmabahce
    3 minute de Kabatas-Legatura mixta de ferry, funicular si tramvai.
    Cazare buna si nu prea scumpa-350 E/cam/5 nopti-mic dejun inclus
    Vedere la Bosfor.

6. Antik Hotel. În zona Grand Bazar, Universitate. Preț/calitate f.bun
    Mic dejun variat servit pe terasa cu vedere spre Bosfor.

7. Eu am fost cu prietena si parintii mei in Istanbul anul trecut de 1 mai. Am stat la Faros Hotel Taksim. A fost superb, ne-a plăcut tuturor. Desi luasem 2 camere duble, ai mei au primit upgrade fara niciun cost suplimentar la penthouse suite. Am fi primit si noi dar cealaltă era ocupata din pacate. Camerele sunt moderne, spațioase si micul dejun este foarte bun si angajații vorbesc engleza foarte bine.

(Citează)

8. Si eu ajung in mai acolo. In zona Fatih am facut rezervare. Ne întâlnim pe acolo!

9. Ocean 7, in spate la Blue Mosque. E o zona f linistita, f centrala, doar hoteluri. Este genul boutique hotel, de familie.

10. Ilkay Hotel, aproape de Topkapi si Ayasofia

(Citează)

11. Incerca https://www.airbnb.com/s/istambul?cdn_spdy=1&checkin=&checkout=&guests=1&source=bb

Mult mai ieftin ca la hotel si conditii bune.

12. ultima oara cand am fost am stat la Berce Hotel (http://www.bercehotel.com/en-US/Default.aspx?c=3).

se vede marea + Moscheea Albastra de pe terasa, unde iti iei micul dejun; de altfe e accesibila la orice ora, e zona centrala, etc.
    de altfel poti sa te uiti si in jurul hotelului asta, e plin de “Boutique Hotels” cam pe acelasi principiu. zona e ideala, ajungi in epicentrul turistic pe jos.

13. Omul amator de fistic

17/03/2015 la 4:09 PM

Radu, uite aici cateva oferte, sunt hoteluri centrale – http://www.vacantereduse.ro/oferte/turcia/istanbul

Eu am luat de la ei un voucher pentru Istanbul de Black Friday cu 599 lei (avion+cazare/mic-dejun 3 nopti) si a fost totul f.ok. Hotelul a fost la 5 minute de mers pe jos de Hagia Sofia

(Citează)

14. Tayahatun, langa parcul Gulhane si gara Sirkeci, raport optim calitate pret.

15. acum multi-multi ani, cred ca prin 2007-2008, tineam online o evidenta a locurilor misto de pe afara impreuna cu prietenii mei, twitter style, poate te inspira http://globspotter.com/Turkey/

16. beyoglu suites. Fix in taKsim. Au par are vis a vis. Ultra conditii.

nwradu:
    Mulțumesc!

Mai spuneți, mă voi uita pe toate în weekend.

(Citează)

17. Inter hotel, aproape de Grand Bazaar. Foarte decent, oameni draguti. Hotelul e pe o straduta linistita, dar e foarte aproape de obiectivele turistice din zona Sultanahmet.
    Daca folosesti transportul in comun, iti recomand sa iti iei Istanbulkart, calatoriile incarcate pe card sunt mult mai ieftine.

18. http://www.hotelzurichistanbul.com/
    In weekend am stat aici. Foarte bun raportul pret/calitate.
    La 3 min de Grand Bazar pe o straduta linistita

(Citează)

19. Am stat toamna trecuta la Hotel Life Room, relativ aproape de Piata Taksim. Conditiile-s bune si a fost relativ ieftin. Singurul dezavantaj (sau poate nu :-D ) e ca-s multe cluburi prin apropiere si se mai aude muzica.

20. Asta e clar o intrebare pusa la plezneala,ca sa mai iei pulsul blogului.Mosule,mosule…