un blog de Radu Dumitru

►► canalele mele de YouTube: youtube.com/RaduDumitru (personal) și youtube.com/NwraduBlog (tech) ◄◄

Prețurile noului Ford Mondeo

29 Dec 2014  ·

AUTO  ·

35 comentarii

Am văzut și eu prețurile pentru România de la noul Ford Mondeo, mașina care-mi place atât de mult încât aș cumpăra-o pe loc dacă aș avea suma respectivă de bani, indiferent de alternativele de pe piață. A fost lansată și la noi, după aproape 3 ani de la lansarea din SUA.

Mondeo motor 1.5 Ecoboost, 160 CP, M6, echipare Trend, costă 24.300 euro cu TVA, iar pentru cutie automată plătești 1.500 de euro în plus.
Versiunea cu echiparea Titanium are motor de 2 litri, 203 CP și cutie automată – începe de la 29.550 euro.

ford_fusion_mondeo_hibrid_05

ford_go_further_mondeo_36

ford_fusion_mondeo_hibrid_16

mondeo_4

ford_fusion_mondeo_hibrid_02

mondeo_1

Versiunea Trend are multe elemente de confort și automatizare în plus, precum avertizare la părăsirea benzii, recunoașterea semnelor de circulație, keyless start, jante mai mari, scaune încălzite, sistem multimedia SYNC, dar nici cu Trend nu mi-e rușine – are Cruise Control, start & stop și multe alte șmecherii pentru mașini din această clasă.

În plus, se pot adăuga pachete opționale cu astfel de dotări. Lista de prețuri cu toate opțiunile și detaliile o găsiți prin butonul de mai jos.
Pagina oficială a noului Ford Mondeo

    35 comentarii

  1. Cum adica ‘indiferent de alternativele de pe piata’ ? Nu are sens.

    Arata bine pe-afara si pretul e competitiv. Inauntru pare masina americana. Sadly.

      (Citează)

    • @add: mie îmi place mult mai mult decât alte mașini. În plus, Mondeo-ul pe care-l am acum merge excelent, mi-aș lua cu mare plăcere noua generație.

        (Citează)

  2. Oare are tot acelasi timp de livrare de 90 de zile _lucratoare_ ca si varianta precedenta?

      (Citează)

    • @nashu_mare: nu știu dacă a fost deja pus la vânzare. Generația veche avea acel timp de livrare pentru că mutaseră fabrica în altă țară și aveau întârziere pe linie.

        (Citează)

  3. Pretul e ok, dar interiorul e de porc. Eu as alege varul Volvo s60 cu motorul T4 de bun simt si o echipare momentum. Daca as avea banii :)

      (Citează)

  4. mircea(primul)

    29/12/2014 la 3:46 PM

    Scoate vw anu asta pe passat 2.0 500Nm. Sa vezi atunci alternative. Eu n-as cumpara ford din respect pentru aston. Au pus grila aia si pe transporter. Hidos

      (Citează)

  5. Arata ca dracu in interior. Nici platit (ca tine) nu as putea sa spun asa ceva.

      (Citează)

    • @raiiar: m-a plătit Ford să spun că au apărut prețurile? Ce bine ar fi, dar chiar și dacă s-ar oferi, le-aș recomanda să bage banii în reclame FB sau Google, că ajung astfel la mai mulți oameni.

        (Citează)

  6. Ar veni sfarsitul lumi cand as da 25k pe un Ford..

      (Citează)

  7. Versiunea “Titanium” are multe elemente de confort…

      (Citează)

  8. Pretul este exagerat.
    De banii astia iti iei Mazda 6 care spre deosebire de Ford, chiar e AUTOMOBIL.

    Ca sa nu mai spun ca de 17.000 euro, in vara iti puteai lua Opel Insignia + tractiune 4×4 gratuita. Nu mai stiu preturile de la Opel acum. Oricum Insignia este peste Ford Mondeo si mult, mult mai ieftina.

      (Citează)

    • @Alex: am încercat să fac și eu rost de o Mazda 6 pentru un drive-test, dar nu există parc de presă șamd. Din auzite, lumea se cam plângea de noua generație.
      Cât despre prețuri, nu mă mir, Insignia e probabil la final de viață pentru generația asta, apar diverse oferte speciale ca să mai existe interes, poți negocia cum știi tu mai bine cu dealerul șamd.

        (Citează)

  9. Apropo de aston martin:
    “Ford owns a 2.1% stake in Mazda of Japan, an 8% stake in Aston Martin of the United Kingdom, and a 49% stake in Jiangling of China. It also has a number of joint-ventures, two in China (Changan Ford Mazda and Ford Lio Ho), one in Thailand (AutoAlliance Thailand), one in Turkey (Ford Otosan), and one in Russia (Ford Sollers). ”

    Si mie mi se pare cea mai frumoasa masina din segmentul ei. Pe locul doi in preferintele mele este noua Mazda 6.

      (Citează)

  10. LOL@ comentarii. Scrie ceva, orice despre masini si atragi ca lampa mustele. Adica idiotii. Sunt curios cati dintre partarii de mai sus, cu mine inclusiv, ar cheltui 30.000 pe o tabla. La multi ani!

      (Citează)

  11. Ultimul Piefig

    29/12/2014 la 5:27 PM

    Eu sunt la al treilea ford….un turneo de la munca,un focus 1 berlina si acum un focus 2 brek, ca a crescut familia….da parca e prea scump asta.

      (Citează)

  12. @ipo

    Oamenii astia se uita doar pe reclame si aduc in discutie o oferta speciala in care, in afara de tractiune integrala, masina probabil era echipata si cu volan si li se pare ca fac un clasament. Ca sa nu spun ca, doar intamplator, Insignia este comparata cu Mondeo (e doar o conventie faptul ca sunt in aceeasi clasa de masini), ea fiind mai aproape la dimensiuni si feeling la volan de Focus.

    Altfel, toata lumea ofera discounturi si oferte speciale. Din ce am vazut, majoritatea ofertelor “de nerefuzat” sunt la masini care stau pe stoc de mai bine de juma de an si pe care nu le mai vrea nimeni iar celelalte sunt la chestii pe care nu le-ai lua neaparat pe o masina, insa la care trebuie sa mai adaugi o groaza de alte chestii, ca sa merite banii. La pretul de lista. Si are Opel niste preturi de lista…

    Plus ca am impresia ca oamenii nu au fost vreodata in vreun Mazda 6 de ii lauda interiorul comparativ cu Ford… Altfel, explicatia “este automobil” este similara cu raspunsul pe care mi l-au dat de la BDT, dealerul Mazda, cand i-am cerut sa imi spuna de ce ar merita Mazda 6 si nu altele, mai ieftine si mai dotate, “e japoneza”. Raspunsul a fost urmat de un moment de liniste.

      (Citează)

  13. as prefera un Peugeout 508 GT daca as avea banii…si fordul asta e frumos exterior dar varza in interior….acum conduc Ford Moneo 2008

      (Citează)

    • @dann: din câte știu, Mondeo concurează cu 408, pe când 508 este ceva mai sus de atât. Am mers și eu cu un 508 GT, e altă mașină, altă clasă, alt spațiu șamd.

        (Citează)

  14. @add alternativele fiind probabil masinile in aceeasi bani, noi.

    Mie imi place exteriorul, care vad ca pastreaza aceleasi linii ca modelul vechi, dar interiorul pare banal tare, chiar si cu consola aia mai speciala care incearca sa foloseasca spatiul mai bine.

    Ar fi fost interesanta si o poza facuta noaptea, cu interiorul iluminat.

      (Citează)

  15. Mondeo e una dintre cele mai mari din clasa

    408 e alta masina, e de fapt un fel de 307 http://en.wikipedia.org/wiki/Peugeot_408

    Mondeo are 4,78m lungime, 508 are 4,79… :)

      (Citează)

  16. Nu cumva e vb de ” 3 luni ” de la lansarea din SUA , si nu 3 ani , totuși , nu au adus-o cu barca sa dureze 3 ani :)))

      (Citează)

  17. @Aurelian: nu, e altă discuție la mijloc, acum vreun an un Mondeo gen 4 avea termen de livrare 90 de zile în România, dar e din cauză că fabrica avea comenzi din urmă de executat.

    Întârzierea de 3 ani a generației 5 este o altă treabă.

      (Citează)

  18. @nashu_mare

    Nu vorbesc din ce am vazut la televizor, vorbesc din ce am testat. In vara am vrut sa-mi iau masina, neaparat noua.
    Am testat cam tot ce se putea, fara sa plec de la idei preconcepute legate de marca sau de reputatia producatorului.
    Astfel am avut ocazia sa testez diferite masini, incepand de la Dacia si continuand cu Kia, Hyundai, Seat, Skoda, Ford, Renault, Toyota, VW si Opel.
    Am facut niste drive-test si cu masinile pe care nu mi le permiteam dpdv financiar, respectiv Toyota Avensis, VW Passat, Opel Insignia, Ford Mondeo.
    In ordinea preferintei, topul ar fi Toyota, Insignia, iar Fordul la egalitate cu Passatul sau poate chiar sub.
    Toyota pierde din start insa prin prisma faptului ca nu poti sa alegi anumite dotari suplimentare, ci trebuie sa iei intreg pack-ul care cuprinde poate si dotari care nu te intereseaza…
    La Insignia, motorul ala de 2.0 cu 160 cp mi s-a parut bestial. Stabilitate foarte buna, confortabila, demaraj bun, consum bun.
    Fordul(modelul anterior, nu asta nou), intr-adevar, avea interiorul parca un pic mai bine lucrat, dar nu suficient incat sa incline balanta.

    Asa ca domnu’ nashu_mare, eu vorbesc din ce am vazut, testat si simtit. Dumneata vorbesti poate din auzite, vad ca mereu faci comentarii total aiurea si probabil singurul motiv pentru care esti acceptat pe-aici e ca esti “de-al casei” din cate am inteles…

    Una peste alta, las “desteptii” sa dea 25.000 euro pe Fordu’ ala, imi mi-as lua Insignia cu 17.000 si de restul fac 5 concedii in afara.

    PS: Pana la urma mi-am luat tot Opel, dar nu Insignia, ci Astra J Sedan 140cp motor de 1.4(benzina), la un pret la care Ford Focusul, de ex, se vinde fara climatronic… De curiozitate, tu ce masina conduci?

      (Citează)

  19. are o Solenta tunata.

      (Citează)

  20. @Alex

    Diferenta e ca tu ti-ai luat o Astra ieftina, in timp ce eu am ramas la o masina din aceeasi clasa ca Mondeo, cu aproximativ aceeasi bani, mai comoda, cu motor de 2l/diesel/165CP. Cam de aia.

    Iar Toyota a pierdut pentru ca e o caruta comparativ cu celelalte din clasa. Dar daca pana la urma ai luat Astra, zic ca ai facut o alegere buna. Nici eu nu as fi ales Avensis.

    Iar un Insignia comparativ ca echipare cu un Ford de 25k€ nu costa nici pe departe 17k€. Iar la clasa asta de masini, preturile de lista sunt pentru cei care intreaba. Pentru cei care cumpara, pretul final de pe factura este mai mic decat pretul de lista cu TVA.

      (Citează)

  21. De fapt, pretul de vanzare cu toate taxele este chiar mai mic decat pretul de lista fara TVA.

      (Citează)

  22. Da, aici iti dau dreptate, dealerii ofera discounturi, de obicei intre 3-8%.

    De ex. cei de la Skoda au zis ca discountul e fix 5% si bonus covorase. Cei de la VW au zis ca o sa incerce sa imi dea gratis covorasele… Toyota n-a vrut absolut deloc sa imi faca reducere, nici macar covorasele :))
    La Opel am obtinut reducere vreo 10%, ceea ce mi s-a parut chiar foarte acceptabil.

    VW Jetta cu motorul ala prost de 1.2 TSI 105cp (au fost numai probleme cu motoarele astea) se vindea pe la 17.000-18.000.Am prieten care si-a luat VW Jetta diesel, 105 cai, parca 1.5l, cu 18.000 euro. De banii aia isi lua Insignia fara sa se mai gandeasca.

    In concluzie, conteaza pretul final pe care-l platesti. 10% se traduce 2000-2500 euro la o masina de 20-25k. E enorm si poate inclina balanta catre o anumita marca.
    Partea proasta e ca oricat de buna ar fi masina, mereu gasesti cate ceva ce te nemultumeste si pana la urma faci niste compromisuri…

    Am fost un pic offtopic acum dar na… Daca Fordul va satisface cerintele, e ok… intr-adevar, arata bine la exterior. Insa raman la ideea ca la pretul ala tinde spre masina premium si daca tot ai 25k, mai pui 4-5k, eventual obtii si un discount ceva mai maricel, si deja poti sa-ti iei masini de masini. Tot noi, bineinteles, nu sunt adeptul masinilor SH.

    PS: Si tot nu ai vrut sa te lauzi sa ne spui si noua ce masina ai :)

      (Citează)

  23. Nu am vrut sa ma laud. Comparația a fost cat mai obiectivă cu putință. Am luat în calcul: dimensiuni, motor, echipare, design interior. Poate ție îți iese altceva, ca sunt și chestii subiective aici.
    Ți-am sugerat ce masina am ales. Vezi motorul. Hint adițional: e HDI. A făcut un an acum. Fără probleme.

    Discountul primit a fost în jur de 23%. Mai mare decât tva ul (e relativ la prețul final).

      (Citează)

  24. Altfel, da, vânzătorul de la Toyota a știut sa explice de ce cerea mai multi bani și respect asta. Garanția din bara în bara e o chestie, dacă Poți trece peste interioarele și scaunele de Logan.

      (Citează)

  25. mircea(primul)

    30/12/2014 la 12:29 AM

    Nashu mare conduce cea mai misto masina, pentru ca a ales-o el si evident e cea mai buna, pentru ca e nashu mare si masina lui e cea mai buna iar celelalte sunt carute ca nu sunt masinile lu nashu mare si lu nashu mare ia-a dat bani dealeru sa cumpere masina care e cea mai buna masina a lu nashu mare.

    Clasa e la lungime, daca te pasioneaza lungimea, poate era mai bine sa iti iei un cadillac din 60, ala e in class cu portavioanele

      (Citează)

  26. @nashu mare: a fost vreo oferta speciala de ai prins asa reducere?
    Caut acum masina noua, am plecat de la Octavia care e cam 21.5k cum vreau eu, m-am uitat la Mazda 6 pe la 24k, iar in rest prin clasa medie bate vantul in zona asta de pret daca vrei ceva dotari. La Mondeo e ceva promo de lqnsare, insa Trend nu are xenon, Passat-ul e in lumea lui, Insignia ajunge spre 30k configurata decent, 508 la fel… Asa ca raman cred la Octavia si de restul plec in concediu… :-)

      (Citează)

  27. Am cumparat Mondeo facelift, cel cu DRL, cand a aparut in Romania, modelul echipat cu cutia Powershift, motor 2.0 diesel, 163 cai putere dupa ce am testat mai multe masini din acea gama de pret (noi-noute si cu optiunile care ma interesau pe mine). In prezent masina are peste 250 mii km si va pot spune ca in afara de un proiector cu LED-uri care mi s-a ars din cauza unui contact prost, a unei baterii care s-a dus mai devreme decat ii era timpul, nu am avut absolut nicio problema cu masina.
    La inceput am pornit cu ideea preconceputa ca este supraevaluata dar cand am testat-o, m-a uimit cu puterea + cuplul + cutia Powershift.

      (Citează)

  28. o masina excelenta , la un pret foarte accesibil, foarte buna pentru familie si oras

      (Citează)

  29. @alexduduman

    Oferte sunt mereu iar dealerii sunt dispusi sa negocieze ca sa vanda. Insa trebuie sa le si arati ca vrei sa cumperi. Te axezi pe o configuratie de baza pentru tine (xenon, jante de 17, piele sau cum vrei tu… ) si intrebi dealerul. Le mai spui ce ai mai testat, alea-alea.

    La 508, asa e, configuratia de lista e scumpa, dar daca alegi una dintre masinile deja configurate/comandate de ei (au echipari diverse comandate), gasesti ceva la care ofera discounturi mari cu livrare sub intr-o luna. Le convine mai mult sa aiba rulaj decat sa tina la pret. Daca vrei ceva exact, dureaza mult si nici nu dau discounturi, ca doar se presupune ca esti chitit pe ceva.

    La Insignia, cu metoda asta, a pornit cu o configuratie de baza de 23k€, a adaugat optionalele de pe masina si la sfarsit, cand a tras linia, a iesit la22k, :) La Di-Bas pe Fundeni, a ajuns pana la urma sa dea discountul asta si pentru o varianta configurata complet de mine, cu livrare in 2-3 luni (nu mai tin minte exact).

    Ideea e sa iti faci o lista de dealeri la care sa mergi si dupa o saptamana sa revii (cu telefon inainte) la cei pe care i-ai lasat pe lista scurta.

      (Citează)

  30. Mijto Fordu, dar parca tot nu as da atatia bani pe o masina in Ro, pur si simplu se distruge pe drumurile noastre de kkt.
    Cred ca e putin inutil sa mentionez ca masina asta cu 100k km e probabil la juma de pret daca nu mai bine… :) .
    Conduc si eu un Focus 2 combi din 2010. Consum foarte bun, dotari medii spre high, spatiu mult, bancheta din spate nu e foarte comoda. La aceeasi bani luam probabil un golf 5 din 2006 in cel mai fericit caz.
    Chiar daca as fi ‘setat’ pe o masina anume sa o iau noua, nu as lua-o la lansare sau la primele serii. Cel mai bine e sa o iei asa cam la 2-3 ani de la lansare cand pretul de mai aseaza putin si sunt rezolvate o serie de buguri.
    PS: sunt fan Duster .

      (Citează)

    Alătură-te discuției, lasă un mesaj

    E-mail-ul nu va fi publicat. Fără înjurături și cuvinte grele, că vorbim prietenește aici. Gândiți-vă de două ori înainte de a publica. Nu o luați pe arătură doar pentru că aveți un monitor în față și nu o persoană reală.

    Apăsați pe Citează pentru a cita întreg comentariul cuiva sau selectați întâi anumite cuvinte și apăsați apoi pe Citează pentru a le prelua doar pe acelea. Link-urile către alte site-uri, dar care au legătură cu subiectul discuției, sunt ok.


    Prin trimiterea comentariului acceptați politica de confidențialitate a site-ului.



    Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.

    Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri

    Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.

sus