un blog de Radu Dumitru

►► canalele mele de YouTube: youtube.com/RaduDumitru (personal) și youtube.com/NwraduBlog (tech) ◄◄

Practici din online: titluri neinformative

25 Jul 2013  ·

GÂNDURI  ·

6 comentarii

Iată o comparație despre cum vor site-urile de știri să atragă afișări pe site în loc să ofere oamenilor informația cât mai repede și direct:

Cine a publicat numele bebelușului regal englez direct pe Facebook:
CNN – Nu, BBC – Da, Realitatea – Nu, Antena 3 – Nu, Știrile ProTV – Nu. Dezamăgitor din partea CNN-ului.

Cine a publicat numele bebelușului regal pe site, direct pe homepage:
CNN – Da, BBC – Da, Realitatea – Nu, Antena 3 – Da, Știrile ProTV – Nu.

Cei cu Nu vor, deși ai intrat deja pe site-ul lor, să intri și în pagina articolului, ca să le mai faci o afișare cu care să se laude la sponsori. V-am zis aici despre goana după afișări.

    6 comentarii

  1. Sa-i vezi pe aia de la Yoda..

      (Citează)

  2. Bai chestia asta ma scoate din sarite. Da click sa vezi raspunsul/sa vezi continuarea/sa citesti bancul etc. Mi se pare de un atat de prost gust practica asta din ce in ce mai intalnita. Mult mai mult as aprecia daca imi da informatia cheie direct din header-ul stirii. Daca ma intereseaza detaliile dau click, daca nu trec mai departe. Normal ca le e lene sa gaseasca/conceapa subiecte interesante pentru un public larg cu care sa te atraga pe site si in fond sa le faci trafic, si prefera sa stoarca pana la ultima picatura sansa ca tu sa dai click pe vreo reclama.

      (Citează)

  3. bouncerate-ul trebuie sa fie cat mai bun. d-aia.

      (Citează)

  4. Exista candva prin jurnalism (mai exista facultatea asta?) conceptul de piramida rasturnata. Or whatever :))

      (Citează)

  5. @Zidanne: da, exista si chiar se mai invata la jurnalism, doar ca noi nu lucram in domeniu, nu avem loc :))

      (Citează)

  6. @marius moga bun venit in club

      (Citează)

    Alătură-te discuției, lasă un mesaj

    E-mail-ul nu va fi publicat. Fără înjurături și cuvinte grele, că vorbim prietenește aici. Gândiți-vă de două ori înainte de a publica. Nu o luați pe arătură doar pentru că aveți un monitor în față și nu o persoană reală.

    Apăsați pe Citează pentru a cita întreg comentariul cuiva sau selectați întâi anumite cuvinte și apăsați apoi pe Citează pentru a le prelua doar pe acelea. Link-urile către alte site-uri, dar care au legătură cu subiectul discuției, sunt ok.


    Prin trimiterea comentariului acceptați politica de confidențialitate a site-ului.



    Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.

    Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri

    Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.

sus