un blog de Radu Dumitru

►► canalele mele de YouTube: youtube.com/RaduDumitru (personal) și youtube.com/NwraduBlog (tech) ◄◄

Ah, Jojo! Jojo?

27 Jul 2011  ·

GÂNDURI  ·

20 comentarii

Stăteam la semafor şi mă holbam la această reclamă gigantică în care Jojo îşi arata subraţul netranspirat. Super!

Vine însă întrebarea: cine este Jojo şi de ce face reclamă la deodorant? E cumva vreo sportivă de renume, ca să mă încred în alegerea ei privind deodorantul? Nu este.

E vreo mare vedetă, mereu activă şi veşnic în societate, la petreceri şi în mijlocul mulţimii, astfel încât un deodorant bun este necesar? Nu cred nici asta.

Exact ce face Jojo? Parcă era cântăreaţă cândva, dar asta cred că a fost doar un hobby amuzant şi s-a duş rapid.

Este un model pentru vreo categorie socială sau de vârstă, astfel încât acel public să fie targetat prin reclamă? De ce? FFS, la ce se gândesc cei ce plănuiesc astfel de campanii?

    20 comentarii

  1. Apare in fiecare emisiune a Divertis, deci cred ca se poate spune ca “face parte din Divertis” (sau cum s-or mai numi acum).

      (Citează)

  2. n-ai cultura deloc. si-a facut implanturi. asta-i calitatea ei.

      (Citează)

  3. Jojo era mai ieftina …

      (Citează)

  4. Pai, sa vedem…pe de o parte este om de televiziune de cel putin 10 ani si actrita de film si teatru, iar pe de alta parte este sotie, mama si familista.

    este decenta, modesta, serioasa, cu o viata privata echilibrata. cam cati d-astia mai avem?!

    chiar, de ce naiba ar putea sa vrea cei de la Rexona sa-i reprezinte?!?

    nu-i inteleg! nici macar nu este implicata in scandaluri mondene :)))

      (Citează)

  5. Jojo e o tipa super. Arata bine atat pe strada cat si la tv. Si nu trebuie sa fie celebra ca sa apara pe meshuri. Radule, iti arat 30 de printuri, meshuri cu tipe misto si niciuna nu e cunoscuta, mai mult, nici macar nu le cunosti numele.

      (Citează)

  6. hellooo people, a propos de cat este de cunoscuta (sau nu), realist vorbind, cam cati romani care o vad pe Jojo nu o recunosc…?

      (Citează)

    • @Ilona: foarte multi.

      Ideea este c anu se potriveste cu produsul la care face reclama. Nu vad de ce as avea incredere in recomandarea ei. Ah, daca facea reclama vreo tenismena romana sau macar cineva mai apropiat de ideea de miscare, fitness, efort, mai mergea. Dar asa… bine ca nu face reclama si la vopsea lavabila.

        (Citează)

  7. De unde trebuie sa intelegem ca o persoana cu stilul de viata al lui Jojo nu transpira niciodata la subrat si in niciun caz nu varuieste :))). Ce altceva nu mai face? Nu mananca, nu bea Cola si nu se spala pe dinti? La apa si aer ii dam voie sa faca reclama?

    c’mon!

      (Citează)

  8. Dar…isi cumpara cineva ceva influentat de bannerele astea ??? Adica se duce in super-marche si zice: uite deodorantul asta pe care mi-l recomanda Jojo pe un mesh la Unirii…
    Sa fim seriosi …

      (Citează)

  9. Nu pricep de ce ar trebui sportivii sa fie prima alegere pentru reclamele la deodorant… Adica lumea se da cu deodorant numai cand face sport, in rest n-are nevoie? Sau putim toti atat de tare incat ne comparam permanent duhoarea cu a cuiva care tocmai a castigat un maraton? E un cliseu mai mare decat Magda Catone in reclamele la detergent, si tu te plangi ca nu-l folosesc…

    Categorii sociale pentru deodorante? Altele decat alea “targetate” prin sex si pret? Adica cum? Tinerele de 20 de ani recomanda rexona… femeile de 40 de ani recomanda palmolive… femeile de 70 de ani recomanda frecarea cu sapun de casa… sau cum?

    Cat despre rezistenta, pana nu le testeaza paznicii din metrou sau vanzatoarele de pixuri din tramvaie, eu nu am incredere in nimic…

      (Citează)

    • @specter: cum am zis, putea sa faca reclama si la vopsea lavalbila. Si vedetele isi vopsesc in casa.

      Insa reclama trebuie sa fie mai tare decat un simplu “oamenii obisnuiti recomanda produsul asta”. Asta e campania lui Dove sau Activia, dar nu stiu cat functioneaza. O campanie mai buna se face la modul “marea vedete cu experienta in domeniu si interes sa-i fie bine recomanda produsul X”. Pai daca marea vedeta cu experienta e multumita, tu ca om obisnuit o sa fii super-multumit. Asta e ideea subliminala a unei campanii.

        (Citează)

  10. Aveau nevoie de cineva care sa fie suficient de cunoscuta incit sa atraga atentie, dar sa nu fie prea scumpa.

    daca era un model oarecare tu nu ai fi postat acum pe blog. uite asa se duce vestea…

      (Citează)

  11. Bre, ce nu intelegeti voi e ca lui Radu ii plac cruduta si blonda lui Bote/Tanase/Banel… Toate celelalte sunt naspa si nu merita sa apara in reclame.

      (Citează)

    • Alea imi plac cum arata, dar n-as cumpara ceva recomandat de ele.

      E o reclama amuzanta pe Virtutii. Face Adelina Pestritu reclama la Speed Pizza, iar sub panou scrie ca vestimentatia ei este asigurata de haine de dama.ro sau ceva asa. O si vad halind pizza.

        (Citează)

  12. Avand in vedere ca Jojo (sau sa-i spunem Catalina) era cumva vecina cu mine, dar statea in zona mai rau famata a Dristorului, spre Racari, eu as fi atent la un spray paralizant recomandat de ea. Ce vremuri frate, cand filmam pe la Pro cu ea, cu Bianca Ionita (google her) si Vintila frate, ma gandesc ce sansa am ratat sa ajung si eu in afise enorme pe toti peretii din Bucuresti… :(

      (Citează)

  13. @neweRadu
    Pai si tu chiar crezi ca cei din reclame iti recomanda ceva? Sunt tipe cunoscute, au craci misto, atrag privirile. Atat. E ca si cum ai cumpara vreun gadget pentru ca un blogger ti-l recomanda printr-un review… Doar fraierii pun botul.

      (Citează)

  14. @nwradu: orice copil ştie că, dacă o anumită persoană apare într-o reclamă, o face pt. bani, nu pt că într-adevăr persoana aceea are o autoritate deosebită ŞI prin asta se garantează că produsul respectiv chiar e nemaipomenit.

    2) de asemenea se ştie că nu există produse-minune… toate brandurile mari din orice produs sînt OK. Adică nu e Rexona MULT mai bun decît Nivea sau Sony decît Panasonic, şi nici vînzările nu le diferă aşa mult. Deci nu are aşa mare importanţă cu cine face reclamă… fie că e Jojo fie că e Nadia Comăneci sau mai ştiu eu ce sportivă…

      (Citează)

    • Ba da. Vedetele respective apar in reclame pentru bani, dar cei care au facut campania trebuie sa aleaga cu cap vedeta respectiva. O platesc cu bani, dar alegerea ei este partea importanta intr-o campanie. Eu n-am nimic cu Jojo, pe cei care au ales-o nu ii inteleg.

      Tocmai pentru ca produsele nu sunt atat de diferite (sau hai sa le zicem ca sunt subiective si depind de fiecare corp) trebuie aleasa cu grija vedeta. Cand ai acelasi produs ca si competitia, macar fa-ti reclama bine.

        (Citează)

  15. Radule, ai tendinţa (nu numai în acest articol dar şi în altele mai vechi) să absolutizezi lucruri care sînt pur şi simplu CHESTII DE GUST (au mai fost posturi despre de ce poartă femeile cizme, care nu-ţi plac ţie, dar multor altor bărbaţi le plac; despre alte chestii de îmbrăcăminte, aşişderea; etc; de la bărbat la bărbat pot să-ţi spun că gusturile tale legate de moda la femei NU sînt împărtăşite de toţi bărbaţii, mulţi gîndind invers faţă de tine)

    Deci: Jojo ESTE un personaj destul de cunoscut şi popular, aş zice eu chiar mai popular decît multe cîntăreţe şi chiar sportive de performanţă. De ce a ajuns populară, asta nu mai contează, contează că ACUM este populară şi asta vor cei care au ales-o să o reprezinte. Că ţie personal nu ţi se pare o bună alegere, iarăşi nu contează… nu eşti reprezentativ pt comunitatea cumpărătorilor de deodorante din România. Fără supărare.

      (Citează)

    • Nu stiu de unde ai ramas cu impresia ca pe blogul meu ar fi altceva decat parerile mele, evident. N-am zis niciodata ca vorbesc pentru toata lumea. Chiar si in acest caz ma gandesc ca sunt unii super incantati de aceasta reclama si campanie. Asta ma si intreb, ce-o fi in capul lor si ce-i motiveaza.

        (Citează)

    Alătură-te discuției, lasă un mesaj

    E-mail-ul nu va fi publicat. Fără înjurături și cuvinte grele, că vorbim prietenește aici. Gândiți-vă de două ori înainte de a publica. Nu o luați pe arătură doar pentru că aveți un monitor în față și nu o persoană reală.

    Apăsați pe Citează pentru a cita întreg comentariul cuiva sau selectați întâi anumite cuvinte și apăsați apoi pe Citează pentru a le prelua doar pe acelea. Link-urile către alte site-uri, dar care au legătură cu subiectul discuției, sunt ok.


    Prin trimiterea comentariului acceptați politica de confidențialitate a site-ului.



    Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.

    Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri

    Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.

sus