un blog de Radu Dumitru

►► canalele mele de YouTube: youtube.com/RaduDumitru (personal) și youtube.com/NwraduBlog (tech) ◄◄

Cu garantia la eMAG, partea 2: inlocuirea produsului

12 May 2011  ·

TEHNOLOGIE  ·

8 comentarii

V-am povestit duminică prima parte a procedurii de trimitere la service la eMAG a unui produs cumpărat de la ei. Am folosit serviciul gratuit Pick Up and Return, curierul mi-a ridicat pe gratis produsul defect, apoi s-a făcut diagnoză şi cam acesta era stadiul vinerea trecută.

Ei bine, luni m-a sunat o domnişoară de la service să-mi spună că într-adevăr aparatele sunt defecte şi mi le vor înlocui cu unele noi. Întrucât modelul respectiv nu se mai face, îmi vor da un alt model mai nou. Nice, mi-am zis, e bine să ai stoc şi rulaj mare.

Mi-a trimis apoi un email în care îmi propunea două variante de staţie meteo, eu am propus un alt model care afişa şi umiditatea exterioară (staţia originală avea această funcţie şi ţineam la ea) şi cei de la garanţie au fost de acord. Marţi am primit un mesaj automat că produsul a fost pus la curierat către mine, iar astăzi am primit coletul.

Noua staţie este modelul BAR638HG şi costă 269 lei. În imaginea de pe site pare gigantică, dar în realitate unitatea interioară este mai mică decât cea pe care am cumpărat-o iniţial şi dispune şi de iluminare pentru ecranul ei. Senzorul de exterior pare a fi un model mai avansat, deoarece are propriul afişaj LCD pe care nu prea-l văd trecând cu bine peste soarele verii şi gerul iernii atunci când va sta agăţat de balcon, dar important este doar să transmită în casă informaţiile respective.

Asta a fost tot. În total fix o săptămână de la trimiterea produsului şi până la primirea unuia nou în schimb, deşi perioada legală până la soluţionarea problemei era de 15 zile, dacă ţin bine minte legea.

    8 comentarii

  1. nu inteleg, e chiar atat de utila o astfel de statie? eu de obicei ies pe balcon sau verific pe net temperatura…

      (Citează)

    • E utila, de ce nu? Iti arata temperatura fix acolo la tine, nu ce zice pe net de la statia Filaret. Vara e utila ca-ti arata umiditatea si stii ce te astepta afara. Dimineata e utila ca vezi ca sunt -6 grade si te gandesti ca ai de racait geamul la masina.

      Pe de alta parte, nu e utila, ca si multe altele. Parca un smartphone e util? Poti sa intri pe laptop si sa faci aceleasi lucruri. Depinde de la persoana la persoana ce valoare aloci utilitatii unui lucru.

        (Citează)

  2. Nu am avut probleme de garantie cu emagul – experienta ta cu ei nu prea este asa relevanta ( stiut fiind ca tu ai o relatie buna cu emagul ) dar sa speram ca vom avea si noi ceilalti noroc.

      (Citează)

  3. Ma intreb daca problema ti-ar mai fi fost rezolvata atat de repede daca nu erai in relatii bune cu emag si erai doar un simplu consumator.

      (Citează)

    • Am trimis produsul inapoi ca oricare alt om, prin formularul respectiv si cand a binevoit curierul sa vina.

      Cand am scris primul post, produsul era deja la ei si diagnosticat. Daca a vazut cineva acest post si luni a dat ordine sa-mi fie rezolvata mie imediat problema, inseamna ca sunt mai important decat credeam, dar ma cam indoiesc de asta.

        (Citează)

  4. Care e temoeratura de functionare minima modulului exterior? Ma gandesc ca trebuie sa fie mai mare decat -20. Si atunci la ce mai e bun?

      (Citează)

  5. Ce tare, nici nu stiam ca exista asta ceva. O sa-mi iau si eu de la emag. daca tot ii lauda toata lumea.

      (Citează)

  6. intamplator am dat peste stirea asta, Oregon-uri sunt proaste cu draci :(

    am cumparat si eu de la Emag o statie undeva la 230 ron redusa de pe la 350-400 ron imi scapa acum ( tot prin 2011-2012 si tot la emag ), era vanduta ca si resigilata.

    am desfacut cutia si pot sa pariez ca acea cutie nu a mai fost deshisa de nimeni, era statie complet noua, neatinsa, etc ( am lucrat in magazine de electronice stiu cat de bine se pot aranja produsele dar in cazul asta sunt 99.9% sigur ca nu s-a umblat in ea, daca s-a umblat in cutia aia …persoana care a pus la loc produsul a fost un robot )

    totul a mers bine cu jucaria pana la partea de sincronizare cu exteriorul, tampenie crunta la 3-5-7 zile se pierdea legatura, butonul de frecventa in care sa comunice nu facea nimic si singura rezolvare era resetul centralului care instant se conectat ( indiferent de frecventa ) cu puisorul. am aflat si eu de faza asta dupa ce am trimis statia la emag, se deconecta la un timp fix incredibil de enervant. mi-au trimis raspunsul ca a fost testata ok si totul e bine, am sunat la persoana care a “rezolvat” problema si l-am pus sa-mi explice ce a facut pt. sincronizare si asa am aflat ca nu a lasat decat 5 minute conexiunea intre ele. am cautat review-ul de pe emag si am recitit ce am scris sa-mi amintesc fazele, deci desincronizarea era la 20-30 de minute. rezolvarea a fost testarea aparatului cu alte baterii in central ( nu in senz de exterior ) care oricum era alimentat si asa a ramas conectat pentru o perioada.

    stiu ca la un moment dat s-a dus legatura si m-am saturat sa tot incerc reconectarea si am stat fara senzorul respectiv.

    tampenia insa a inceput la fix 2 ani si 1 luna cand ecranul, digital a inceput sa nu mai afiseze toate liniile si puteai intui ca e 8 si nu 7 ora sau chestii de-astea dar cu timpul au inceput sa dispara din ce in ce mai multe linii si atunci am ramas doar cu proiectia care functiona. s-a dus si aia la maxim 2 ani si 6 luni de viata

    nu mai recomand ever la nimeni Oregon :(

      (Citează)

    Alătură-te discuției, lasă un mesaj

    E-mail-ul nu va fi publicat. Fără înjurături și cuvinte grele, că vorbim prietenește aici. Gândiți-vă de două ori înainte de a publica. Nu o luați pe arătură doar pentru că aveți un monitor în față și nu o persoană reală.

    Apăsați pe Citează pentru a cita întreg comentariul cuiva sau selectați întâi anumite cuvinte și apăsați apoi pe Citează pentru a le prelua doar pe acelea. Link-urile către alte site-uri, dar care au legătură cu subiectul discuției, sunt ok.


    Prin trimiterea comentariului acceptați politica de confidențialitate a site-ului.



    Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.

    Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri

    Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.

sus