►► canalele mele de YouTube: youtube.com/RaduDumitru (personal) și youtube.com/NwraduBlog (tech) ◄◄
McLaren a arătat astăzi monopostul pentru anul 2009. Conform noului regulament, are aripa din spate mult mai îngustă şi cea din faţă lată cât maşina, ceea ce mie mi se pare o decizie proastă. Cu cât cea din faţă e mai mare, cu atât e mai uşor de rupt în orice acroşaj, cât de minor, sau chiar la trecerea peste vibratoarele din curbe. Iar maşinile arată ca nişte jucării, nu ca vârfuri ale tehnologiei auto.
Un pic bizar este şi noul sistem KERS, Kinetic Energy Retention Systems, care captează o parte din energia cinetică pierdută prin frânare şi o stochează sub formă de energie mecanică, pilotul putând apoi apela la ea printr-un buton de pe volan. Se doreşte astfel că maşina să dispună de un mic boost limitat la o putere de 60 kW. Mi se pare că din sezonul viitor vor fi permise din nou cauciucurile slick, până acum regulile cereau ca pe acestea să fie prezente minim 4 şanţuri.
Specificaţii şi fotografii mai multe sunt pe site-ul oficial. Ron Dennis s-a retras de la conducerea echipei, dar nu am ce spune despre asta. Prima cursă va fi pe 29 martie, vedem atunci.
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
Alătură-te discuției, lasă un mesaj