Inapoi de la nunta

28 Jul 2008  ·

GÂNDURI, TURISM  ·

2 comentarii

Am fost plecat la Făgăraş, la o nuntă. M-am simţit foarte bine, ca întotdeauna acolo, am vorbit cu rudele cunoscute şi cu mulţi pe care nu îi cunoşteam sau nu îi mai ţineam minte. Mi-au plăcut şi ceremoniile şi masa şi dansul şi m-am simţit excelent peste tot, acum sunt doar cam obosit după nopţi nedormite şi condus mult. Nişte observaţii de la drum:

• Am făcut un popas scurt sus la cabana Trei Brazi, unde se ajunge din Predeal. Drumul până acolo este unul din cele mai proaste din România, parcă ar fi fost bombardat. Odată ajuns sus, priveliştea şi aerul curat îţi arată că a meritat chinul. Am mâncat o ciorbă de burtă şi nişte papanaşi la cabană, bune dar cam scumpe. Pe drum au apărut hoteluri şi pensiuni frumoase, chiar şi sus se contruiesc vile şi pensiuni, păcat că nu repară nimeni şoseaua.
  • La televizor zicea de aglomeraţia infernală de la Azuga, unde se repară un pod peste Prahova. Încep să nu mai cred niciodată ce zice la ştiri despre trafic. La dus am stat 5 minute oprit acolo, că se circulă doar pe o bandă, la întoarcere (duminică după-amiaza, ora de vârf cică) doar 2 minute. Similar pe centura Ploiestiului sunt reparaţii, te mai opreşti uneori, dar nu excesiv de mult.
  • Mi-a plăcut în Făgăraş pentru că fiind oraşul mic, lumea se întâlnea imediat pt ceva de băut. Seara toate barurile şi pub-urile erau pline ochi, îţi sunai prietenii să vină şi ei şi în 5 minute erau acolo. La noi în 5 minute nici nu ieşi din cartier. După nuntă am fost într-un club cu muzică house mai veche dar s-au nimerit numai melodii care îmi plac şi acum, şi am dansat şi acolo.
  • La mănăstirea Brâncoveanu de la Sâmbăta de Sus este superb, cu nori joşi la baza munţilor şi tot ce trebuie pentru o atmosferă frumoasă. Frumos e şi prin satele din jurul Făgăraşului, tot spre munţi, unde lumea îşi face deja case de vacanţă.

2 comentarii

1. “M-am simţit foarte bine/m-am simţit excelent peste tot,”Mi-au plăcut şi ceremoniile/Mi-a plăcut în Făgăraş/melodii care îmi plac”, “este superb/hoteluri şi pensiuni frumoase/o atmosferă frumoasă/Frumos e şi prin satele”- chiar daca esti entuziasmat, nu crezi ca repeti excesiv anumite cuvinte, mai ales in acelasi paragraf? parca imi suna a compunere de clasa a 3-a despre cum a fost vacanta de vara. Mai multa inspiratie pe viitor nu strica.

(Citează)

2. Ai dreptate, am remarcat si eu aceste lucruri si folosirea excesiva a cuvantului frumos. Dar uneori incerc sa zic rapid ce-am facut, nu sa fac o compunere artistica.