+ Susține blogul cu un click la: eMAG - Fashion Days - Finestore - PC Garage - Flip - Best Value +
Știri din România:
Cele mai importante știri:
Altele:
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
3 comentarii
25/11/2025 la 7:18 AM
La punctul 2… cand tu cel mai mare magazin online din Romania faci reclama de BF cu jhonny romano…sau cum il cheama, livrezi produsule foarte greu, normal ca vin unele magazine gen trendyol si te ataca direct.
25/11/2025 la 8:18 AM
Si cand accepti vanzatori 3rd party cu produse extrem de slabe la preturi mari…parca nu-ti mai vine sa iei nimic de acolo.
25/11/2025 la 9:05 AM
Veniturile Emag nu stagneaza pe fondul cresterii concurentei. Stagneaza pe fondul scaderii calitative a serviciilor oferite.
Emag era magazinul ala care, desi avea preturi mai mari decat concurenta, oferea cateva beneficii clare:
– avea un Call Center unde raspundea cineva repede si iti rezolva orice problema;
– livra produsele foarte repede (mai ales daca aveai si Genius);
– aveai certitudinea ca produsele sunt originale si ca nu ai probleme cu garantia.
Acum au devenit platforma unde:
– multe produse vandute prin Marketplace sunt fake-uri evidente pentru toata lumea in afara de Emag care le mai si promoveaza in diferite campanii;
– livrarea se face candva… nu se stie niciodata cand (chiar daca ai Genius);
– nu mai poti intra in legatura cu cineva decat prin chat, unde trebuie sa stai cu telefonul blocat pentru minute bune (daca cumva schimbi aplicatia te trezesti ca ti-a raspuns agentul si a si inchis conversatia intre timp).