+ Susține blogul cu un click la: eMAG - Fashion Days - Finestore - PC Garage +
17 Oct 2025 ·
Acum vreo lună, la mine în cartier s-a instalat încă un dulap easybox. L-am văzut din prima zi când îl instalau. După vreo săptămână a fost și colantat. Este activ din toate punctele de vedere, mai puțin unul.
Nu apare pe nici un magazin online. Nu l-am găsit pe eMAG, pe Fashion Days, pe Mabo, pe nici un magazin pe care am testat dacă pot livra ceva acolo. Și nu-i vorba că ar fi prea plin și deci indisponibil temporar. Nu a fost disponibil niciodată de la instalare și nu apare nici pe harta oficială cu easybox-uri de pe site-ul Sameday.
Știu că este funcțional pentru că am făcut retururi acolo. Curierii deservesc easybox-ul. Doar că eu nu îl văd disponibil pe nici un magazin online uzual, după cum spuneam.
Am observat că se întâmplă și cu alte easybox-uri asta. De exemplu, de la Fashion Days nu pot comanda niciodată la cel mai apropiat easybox de mine. Nu apare niciodată în aplicație. Din nou, nu este vorba că ar fi plin. Exact în același moment, pot comanda de la alte magazine fără probleme la acest easybox (chiar am făcut asta!).
Chiar și acum, scriind acest articol, am mai verificat o dată la Fashion Days și nu pot alege respectivul easybox, deși Fashion Days este în același grup de firme cu Sameday! Cu 10 minute înainte, însă, am comandat cu succes cafea Mabo în acel punct de livrare.
Nu mă prind care sunt problemele și de ce se întâmplă asta. Bănuiesc că printr-o bază de date, acele easybox-uri au rămas incorect alocate pe magazine, hărți, public sau nu și ce-o mai fi pe acolo. Acum patru săptămâni sau chiar mai mult am scris un email și către Sameday descriind fix aceste două probleme, dar nu am primit nici un răspuns și nici nu s-a rezolvat nimic.
Apropo, uitați cum se extinde un easybox deja instalat. Vine cineva, leagă noi cutii de el, după o vreme îl și colantează și iese unul și mai mare. Când un easybox este foarte iubit, se divide ca o ameobă:
Update: între timp m-am prins de problema easybox-ului lipsă de pe hartă. Este pe hartă, dar undeva la 10 kilometri distanță de unde este el de fapt. Cineva de la Sameday l-a pus pe hartă peste alt easybox cu care nu are nici o legătură. Dacă-l caut după nume, nu pe hartă, îl găsesc prin liste și pot comanda la el. Am făcut de test asta. Curierul a încărcat pachetul unde trebuie, adică unde este de fapt easybox-ul montat, nu unde apare pe harta oficială. Eu și alți 5 care ne-am prins de asta avem acum easybox-ul nostru personal, mereu liber.
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
3 comentarii
17/10/2025 la 9:12 AM
si altii din zona in care e pe harta se intreaba unde dracu e dulapul la care au comandat.
17/10/2025 la 2:11 PM
Cam asa 😅
17/10/2025 la 11:23 AM
Ai dorit să scrii: amoebă.
Sameday foarte greu rezolvă ceva și tu ca client plătitor, inclusiv expeditor pe firma, esti mereu de vină. Inclusiv colet târâit și ajuns cu gaură, produs textil deteriorat, nu s-a despăgubit pentru că nu era asigurat. Costul expedierii nu acopera bunul simț și grija, mai trebuie să decartezi.