+ Susține blogul cu un click la: eMAG - Fashion Days - Finestore - Dyson - PC Garage +
Știri din România:
Cele mai importante știri:
Altele:
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
4 comentarii
13/08/2025 la 8:23 AM
Doar un sfert? Poate un sfert nu au deloc instalatie de AC. Ca sint o gramada care au instalatia dar nu functioneaza. Ori e defecta ori nu-i dau drumu ca sa faca economie.
13/08/2025 la 9:31 AM
În actualul context economic, AC în transportul public (și așa subvenționat) mi se pare echivalent cu petrecerile date de unele primării, alea de ni le arată insistent presa.
Idem subvenționarea prețului la gigacalorie în București, orașul cel mai bogat din România.
13/08/2025 la 10:59 AM
@Vali, in contextul actual, in care Primaria incearca sa convinga locuitorii sa renunte la masinile personale si sa foloseasca transportul in comun, aerul conditionat in autobuze mi se pare ceva indispensabil.
Nici nu ar trebui sa mai circule autobuze fara aer conditionat.
PS: de curiozitate, te-ai uitat vreodata cat costa gigacaloria nesubventionata din alte orase?
In general este cam la fel sau putin mai ieftina decat pretul subventionat din Bucuresti.
Asta pentru ca in Bucuresti pierderile sunt undeva pe la 50% si pretul este stabilit in asa fel incat sa acopere pierderile.
13/08/2025 la 6:55 PM
PMB este, economic vorbind, falimentară, la mila guvernului, ca orice altă primărie săracă sau incompetentă.