+ Susține blogul cu un click la: eMAG - Fashion Days - Finestore - Dyson - PC Garage +
22 May 2025 ·
GÂNDURI ·
Simion și-a recunoscut înfrângerea, dar apoi a plecat misterios în străinătate și, de la overlorzii lui străini (mai multe despre asta într-un articol viitor), s-a întors cu un plan. Contestă alegerile, nu acceptă rezultatul, face plângeri pe unde poate. Este manualul MAGA din 2020, gândit pentru a întreține “focul” suveranismului timp de încă 4 ani pentru următoarele alegeri parlamentare și apoi pentru prezidențiale.
A mai spus și că românii care au votat cu adversarul său politic trebuie pedepsiți, ca să-i convingă pe toți că nu dă doi bani pe democrație, plus ceva legat de “muieri”, că așa vede el societatea. Vă dați seama cum ar fi arătat o președinție Simion? Auzi, “vărsare de sânge”. Vorba aia, până și lui Becali i s-a făcut rău de la bilă auzind toate acestea și s-a întors împotriva lui, contribuind la noi scene amuzante.
Vă recomand însă clipurile de mai jos, care sunt și ele amuzante și mai ales educative. Primul este un reportaj Recorder făcut în noaptea alegerilor, surprinzând reacția unor oameni de pe stradă la anunțarea exit-pollurilor. Ce am observat de acolo:
➡️ USR a pierdut enorm de mult capital de imagine prin politica LGBT. Asta este, de fapt, o problemă falsă. Drepturile umane sunt importante pentru toți, dar comunitatea LGBT este atât de mică, raportat la numărul total de români, încât discuția în sine a devenit disproporționat de mare față de dimensiunea acestei probleme.
Ce s-a întâmplat, de fapt, a fost că PSD-ul și apoi alții au amplificat aceste politici USR (foarte nobile și pe care le susțin și eu, de altfel, în caz că nu e clar – drepturile umane nu mi se par discutabile) și au speriat țara de USR. Vă amintiți inclusiv declarațiile recente ale lui Ciolacu privind purtatul de fustă. Uitați-vă în acel clip, sunt mai multe doamne care spun că nu-l vor pe Nicușor Dan pentru că este cu “gayi”.
Personal cred că USR nu-și va putea reveni foarte ușor din poziția destul de joasă în care se află acum, mai ales după haosul făcut cu mazilierea lui Lasconi.
➡️ Un bărbat de 77 de ani spune că acum Soroș și Coldea vor conduce țara. Știe el că Nicușor Dan a luat 500 de milioane de euro de la Soroș. Serios, 500 de milioane de euro! Soroș, care are 94 de ani, cred că abia își poate controla prostata, nu și alte țări.
➡️ O doamnă se jură că ea l-a văzut cu ochii ei pe Nicușor Dan la evrei… într-o moschee. Și probabil făcea un ritual budist.
➡️ Este pe undeva și un bătrânel care se bucură pentru Nicușor Dan și pare că înțelege foarte bine ce se întâmplă. Că Rusia e rea, că Dan nu poate schimba peste noapte totul, că trebuie să facă echipă, că vor fi și infiltrați etc
➡️ Manevra de la Realitatea TV de a-l prezenta pe Simion câștigător, cu 52%, într-un sondaj inventat de ei, a prins la mulți. A contribuit la “ne fură sistemul victoria”, cum s-a și dorit.
Este interesant de observat cât de rău a ajuns presa din România, de fapt o anumită parte din presă, care nu are nici o problemă de a spune minciună după minciună câtă vreme intră banul în cont. Simion a plătit 9 milioane de lei către Realitatea TV în turul 1, iar pentru europarlamentarele trecute alte 10 milioane de lei. A devenit televiziunea lui de casă.
Cum treci, totuși, de la “o să-l promovăm mai mult pe acest candidat” la “trebuie să spunem minciuni de genul 500 de milioane de euro primite de la Soroș despre Dan” și “o să anunțăm total alte rezultate la final, ca să dăm impresia că sunt furate alegerile”? De ce te-ai mai uita la presa tradițională când vezi periodic astfel de dovezi despre cât de ușor este să mintă?
O mulțime de foste vedete (precum Tucă) și televiziuni din acestea trăiesc, de fapt, doar din alegeri. Iau bani ca să promoveze un candidat în emisiunile lor, fac bani cât pentru un an, apoi vin alte alegeri și altcineva dornic să dea bani.
Un alt clip bun este această emisiune a lui Striblea de marți, de după alegeri. Sună mulți români din diasporă care au votat cu Simion și explică de ce. Merită ascultată.
M-a uimit doar un domn care a povestit că el s-a întors din Italia în România și aici nu a putut să muncească și să se dezvolte. Zice ceva de genul “în România nu poți munci cinstit”. Eu mă uit în jur și văd foarte mulți oameni care fix asta fac, cu rezultate foarte bune, dar acum cine știe la ce se referea și acel domn. Da, România are birocrație mare, întârzie diverse autorizații și decizii, nu poți să faci orice vrei în orice domeniu îți dorești, dar până la a spune că este imposibil să muncești cinstit mi se pare o cale lungă.
Sunt însă foarte multe alte opinii și povești bune despre vot și despre convingerile politice ale celor care sună.
Iată o emisiune de la străini despre alegerile din România, interesant de văzut cum se vede pe acolo situația:
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
18 comentarii
22/05/2025 la 6:32 AM
Nu inchide nimeni Realitatea aia?Eu inteleg dreptul la opinie dar nu inteleg dreptul de a minti jegos pentru a contribui la razboiul hibrid si nici ala in care nu iti platesti taxele de milioane de euro.
Filip(Citează)
22/05/2025 la 7:30 AM
Asta ma tot intreb si eu… sa inchida odata troaca aia
Marius(Citează)
22/05/2025 la 8:04 AM
Asa e cand ai incompetenti si/sau manjiti in institutiile de forta ale statului. Stau si se uita cum se acumuleaza cacatul si da pe-afara. Si ne miram ca se suie rusii cu bocancii pe noi.
Andrei(Citează)
22/05/2025 la 6:37 AM
Zice ceva de genul “în România nu poți munci cinstit”. Eu mă uit în jur și văd foarte mulți oameni care fix asta fac, cu rezultate foarte bune, dar acum cine știe la ce se referea și acel domn.
n-am vazut cu ochii mei asa ceva, deci n-are cum sa existe :))
sunt sigur ca nu are legatura cu firmele “protejate” care nu platesc taxe si nu respecta reguli (si cu care nu poti concura de la egal).. si nici cu cei care muncesc la negru sau vand pe olx “pe persoana fizica” mai mult decat unele magazine mici.
oare o fi si despre cat de transparent / rapid / corect / etc poti obtine orice hartie / autorizare cand incerci sa muncesti (indiferent de forma in care incerci sa o faci)?
de patroni si de comportamentul lor sau de clienti si de cum si ce cred ei ca trebuie sa plateasca / primeasca nici nu mai zic (evident ca nu generalizam).
da, exista progres si lucruri care merg mult mai bine decat in trecut in administratie, dar daca te departezi de domeniile uzuale / cu volum mare (gen permise / pasapoarte) si de orasele mari.. lucrurile nu mai sunt asa de simple.
john2381(Citează)
22/05/2025 la 6:54 AM
si daca vrei si mai concret..
gandreste-te la un zugrav / instalator / electrician care se intoarce si ar vrea sa lucreze aici.
are doua directii mari: angajat sau “freelancer” (pfa / srl / etc).
ca angajat care vrea sa lucreze corect o sa aiba macar doua provocari: sa fie platit corect (si daca marimea salariului e subiectiva.. sa il ai pe tot in hartii e inca o problema) si sa execute corect ce are de facut (si daca la normele de protectie a muncii lucrurile stau destul de bine daca lucreaza la o firma cat de cat mare.. la respectarea normelor si legilor in constructii lucrurile nu sunt prea roz).
putem spune ca un electrician care e trimis de sef sa execute o instalatie neconforma “nu lucreaza corect”?
pe directia freelancer.. ma gandesc numai la reactia clientului obisnuit cand primeste un deviz / oferta care are la baza un proiect conform cu normele (deci mai multe materiale / manopera) executat cu materiale conforme din surse fiscalizate, oferta care sa mai includa si factura / garantie si in general totul “corect”.
cati vor alege asta vs. dorel care nu da factura / nu ofera garantie (reala, nu verbala) / nu are autorizari (obtinute cu timp / munca / bani) / nu lucreaza conform / eventual are o “combinatie” pentru materiale mai ieftine (tot fara factura / garantie / conformitate)
john2381(Citează)
22/05/2025 la 7:34 AM
Exact, nu stiu ce bula viseaza Radu. In Romania, munca cinstita, fara combinatii si invarteli, este exceptia, nu regula. Cand vii din alta tara ramai socat. Si vrei inapoi. Desigur ca nu Simion ar fi reglat asta :))))) cred ca o adancea, o ducea la rang de arta, cred ca si presedintele ar fi vandut o haina pe olx
Marius(Citează)
22/05/2025 la 11:21 AM
Exact. Toți ăia care s-au obișnuit să lucreze în vest și să beneficieze de un sistem pus la punct și cinstit dar care social nu s-au adaptat la viața din vest, votează cum un Făt Frumos cu pantaloni roșii care rezolvă el totul bătând din palme.
Așa ei diasporenii cinstiți dar neadaptați se pot întoarce acasă să aibă și sula’n dos și sufletu’n rai. Să aibă și joburi la cheie și un stat brici super eficient și necorupt dar și să nu trebuiască să schimbe nimic în societate. Să vină alții să rezolve problemele. Pentru că binențeles în vest, toți au avut câte un mesia CG care a făcut și a dres el totul, oamenii nu au trebuit să miște un deget.
nea_caisă(Citează)
22/05/2025 la 1:29 PM
unde am zis ceva de vot?
john2381(Citează)
22/05/2025 la 7:01 AM
“mazilierea”?
zgriptorul(Citează)
22/05/2025 la 7:15 AM
Fără a fi un expert, cred ca lumea când zice de Soros, se referă la Open Society Foundations.
Okochea(Citează)
22/05/2025 la 7:42 AM
Si la fondurile USAID, totusi nu e nimeni prost si poate verifica oricine sursele de finantare ale unor ong-uri, unele dintre ele avand bani de acolo. This is it. Asa cum Nicusor a primit imprumut pentru campanie de 7 mil eur. Nu donatie, ci imprumut. Probabil ca masura de control. Cititi pe aep ca e public (a scris si snoop despre asta).
Asta nu inseamna ca Simion nu a primit (el are 5 mil imprumut). Niciunul nu declara public cine sunt donatorii si imprumutatorii. Ceea ce e enervant. Macar sa stim in p** de la cine isi ia fiecare ordine. Filiera fiecaruia o stim. Dar sa stim persoanele si organizatiile, pe fata. Sa nu ma mai mir ca prostu la cate o masura lipsita de logica. Sa pot spun aaaa e pentru vericu din Alabama/St Petersburg, ca a bagat saracu banutii la campanie lui Nicu/Simo.
Marius(Citează)
22/05/2025 la 9:43 AM
De acord cu articolul, cu exceptia paragrafului in care spui ca USR a pierdut votanti din cauza politicilor LGBT.
Nu este deloc adevarat, USR a pierdut electorat din cauza incompetentei si nemerniciei lor. Nu le pasa de nimic, tot ce fac este sa se lupte intre ei pentru putere si nu au demonstrat absolut nicaieri ca sunt un partid modern ce poate ajuta la dezvoltarea Romaniei.
S-a vazut foarte clar ca, in afara de cativa aiuriti foarte vocali, majoritatea romanilor nu au nimic impotriva casatoriei dintre persoane de acelasi sex. Referendumul pentru familia traditionala a picat din cauza celei mai mici prezente la vot inregistrate in Romania.
Andrei G(Citează)
22/05/2025 la 11:33 AM
În continuare vreau să știu și eu ce a ăcut USR așa de rău de sunt nemernici? În afară de Covid pe care l-au gestionat în medie la fel de prost ca restul țărilor (mai bine ca Spania dar nu așa bine ca Germania). Altceva? În afară că da ar putea vorbi un pic mai mult să clarifice pozițiile cu lgbtqia+2-*. Explică-mi și mie ce e așa de rău că e pe același raft cu PSD/FSN. Așa de rău că alternativa literlamente fascistă AUR e mai bună? Nu zic că tu ai vota AUR dar dacă și tu îi vezi așa de “nemernici”, atunci pentru ăia de la AUR deja și sistemul PSD ar fi mai bine decâr USR.
nea_caisă(Citează)
22/05/2025 la 12:12 PM
incep prin sti spune ca la alegerile parlamentare am votat USR, dar fara prea multa tragere de inima.
Acum, ce ma determina sa spun ca USR sunt niste nemernici si incapatbili:
1. Locuiesc in Sectorul 1 – in perioada “domniei” d-nei Clotilde, acest sector a ajuns din cel mai curat si mai frumos din Bucuresti, unul dintre cele mai jegoase. Nu spun ca nu a facut si 2-3 lucrari de amenajare, dar ritmul de dezvoltare a fost mult sub cel al celorlalte sectore.
2. O pui pe Lasconi presedinta partidului pentru ca avea o imagine buna si, in momentul in care vezi ca nu are sanse sa mai castige alegerile, incerci sa o arunci ca pe o masea stricata. Nu se face asa ceva. Nu-i dai un sut in fund celui pe care l-ai folosit pentru a creste in sondaje.
3. Vesnicile lupte de putere din interiorul partidului.
Andrei G(Citează)
22/05/2025 la 12:57 PM
Da, clar. Nemernici. Ca și cum ar fi adus minerii de două ori, ca și cum ar fi încercat să grațieze toți infractorii. Dragnea, Năstase, Iliescu și Ponta fiind de fapt useriști. 10 August USR binențeles. Piedone, Vanghele, Firea, Pandele, Chiliman, Negoiță, Mazăre la fel.
Dar da, pentru că se ceartă ăia un pic prin USR și nu sunt perfecți ca-n filme… satana.
FYI ca un mândru fiu al sectorului 1, pot săzic că Clothilde a fost mediocră dar ok totuși. La noi la ghetou acolo de fapt e din ce în ce mai bine. În afară de scandalul cu gunoaiele a fost ok. E posibil voi acolo la bogați să fi ajuns la un platou și de fapt restul Bucureștiului v-a ajuns din urmă. În plus de asta traficul e cam nașpa dar plm, ceartă-te cu suburbiile.
Lasconi a fost praf, pulbere absolută. N-am mai văzut pe nimeni să i se urce în halul ăla puterea la cap, așa de repede. Și isus dacă o vedea îi ardea o palmă să se calmeze în plm cu ideile mesianice. Deci da, o decizie ușor neconvențională dar 100% pragmatică și efectivă.
nea_caisă(Citează)
22/05/2025 la 5:26 PM
@nea_caisă, uite discursurile astea prostesti te fac sa iti fie sila de tot ce insemana discutii pe tema politica.
Eu am spus clar ca am votat USR, dar consider ca au pierdut mult capital electoral din cauza faptului ca nu au aratat nimic pana acum si ca principala lor caracteristica o reprezinta luptele interne pentru putere.
Comentariul meu era legat de faptul ca pe votantii USR nu ii intereseaza nici cat negrul sub unghie de casatoriile intre persoane de acelasi sex si de drepturile LGBT.
Dar tu ai transformat tot intr-o comparatie cu PSD. De ce? Doar asa, ca sa arati ca pe tine nu te intereseaza nimic, esti fan pana la moarte USR.
Acum, daca eu am facut efortul sa-ti raspund la intrebari, imi faci si mie placerea de a-mi spune ce vezi tu bun la USR? In afara faptului ca “nu sunt PSD”, ce altceva ii recomanda pentru a conduce tara?
Andrei G(Citează)
22/05/2025 la 8:08 PM
Nu e nici un discurs prostesc (mersi de apelativ). Dacă tu ai votat USR dar așa mai în scârbă pentru niște motive care încă îmi sunt neclare, atunci alții nu o să voteze deloc tot din motivele astea neclare. Dar lumea nu prea cercetează, aruncă așa cu cuvinte. De aia toți votanții anti Nicușor îi dădeau că e pro LGBT prin asociere cu USR când săracu și-a dat demisia din USR pentru că el e chiar habotnic cu religia și dacă ar putea ar fi contra, foarte departe de USR. De aia încerc și eu să fiu în trend și să fiu supărat pe USR dar nu găsesc motive. Că “nu au aratat nimic pana acum” nu e un motiv să fie “nemernici si incapabili”. Astea sunt cuvinte grele.
Au fost un an la putere (puternic parazitați de PNL) și câțiva dintre ei de facto 2 ani înainte cu Cioloș. Voiculescu, Drulă, Ghinea, Năsui până și Clothilde, Barna și Lasconi sunt ok până la urmă. Se putea mai bine? Sigur. Că nu sunt toți zen și se mai sapă na, asta e. Politică. USR până acum a fost cel mult neconvingător și au avut ghinionul să fie la putere pe vremea Covidului. Atât. Votează cât de cât OK la legi controversate, atât cât se poate la 15-20%, își mențin principiile. Bă dar nu penali cu acte.
Comparația cu FSN, PDSR, PC, PSD, PNL, PDL, PUNR, PRM, PD și restul e absolut validă. Ăștia au făcut foarte mult rău, dovediți, mulți dintre ei la pușcărie (prea puțini din păcate). Dacă citește un nehotărât aici ce scrie un votant USR atunci garantat rămâne la sistemul vechi sau o ia pe arătura suveranistă.
PS: aici unde rulez eu șaorme în vest e mai greu să votez la parlamentare și locale așa că nu am avut ocazia să votez cu USR deci nu sunt “fan”. Vreau doar să înțeleg de unde ura asta pentru că, încă o dată: dacă tu ca votant ai atâta ură și scârbă de USR, de ailalți ce să mai zic?
nea_caisă(Citează)
22/05/2025 la 10:21 PM
Deci nu ai putut să spui nimic bun despre ei. Nu ai găsit nici măcar o inițiativă relevantă a membrilor acestui partid.
În afară de Lasconi care a condus cât de cât bine un mic orășel (mai mic decât un cartier din București) nu văd nimic ok la niciun membru al USR. Și pare că nici tu nu vezi.
Din nou repet… haide să încercăm să vedem ce au făcut până acum și să nu ne mai bazăm doar pe faptul că nu sunt PSD. Că până la urmă nici nu au avut ocazia să fie la putere să vedem dacă ar fi sau nu diferiți de PSD.
Andrei G(Citează)