+ Susține blogul cu un click la: eMAG - Fashion Days - Finestore - Dyson - PC Garage +
« Gânduri de pe drumul București-Galați și înapoi (și în special de pe la Slobozia)
Iată meniul și prețurile de la Wendy’s, tocmai deschis în București »
Știri din România:
Cele mai importante știri:
Altele:
« Gânduri de pe drumul București-Galați și înapoi (și în special de pe la Slobozia)
Iată meniul și prețurile de la Wendy’s, tocmai deschis în București »
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
9 comentarii
24/04/2025 la 9:10 AM
stirea cu cartea de identitate e teapa, daca vrei sa faci programare acum nu e niciun loc disponibil nicicând
Tano(Citează)
24/04/2025 la 9:27 AM
nu e teapa, am prins in sector 2 veranda pe 7 mai dar dispareau ore/zile pe masura ce dadeai refresh, sper ca nu e o problema ca nu sunt acelasi sector
pixel(Citează)
24/04/2025 la 11:52 AM
Nu o sa iti poti face buletinul in alt sector din Bucuresti.
lrpx(Citează)
24/04/2025 la 12:54 PM
Salut!
Nu mi-e clar de ce este nevoie de extras de carte funciară sau “documentul cu care se face dovada adresei de domiciliu” (care ar fi acesta?) pentru cartea electronică de identitate în condițiile în care pe acest document nu mai figurează detalii despre adresa de domiciliu potrivit informațiilor din mass media.
La momentul respectiv am fost “luat în spațiu” de proprietar. Acum acesta trebuie repete operațiune și să declare iar luarea în spațiu, în condițiile în care C. I. curentă e încă valabilă?
Nu am găsit detalii nici la rubrica Documente și nici la Întrebări pe portalul online.
Honorius(Citează)
24/04/2025 la 1:17 PM
Faptul ca adresa nu mai e scrisa pe buletin e una, ea inca e stocata in “chipul” din buletin.
lrpx(Citează)
24/04/2025 la 1:20 PM
Informațiile privind domiciliul sunt stocate electronic, nu sunt tipărite.
Sursa: Europa Liberă
alunelu(Citează)
24/04/2025 la 1:47 PM
ca sa nu mai vina toti provincialii la bucuresti si apoi sa se planga pe bloguri ca nu le place, ca la clooj e mai frumos, ca galatz e mai linistit, de brasov nu mai zic – dubaiul romaniei
GabrielG(Citează)
24/04/2025 la 3:10 PM
Salut! Am găsit informația pe site-ul https://depabd.mai.gov.ro/evidenta_persoanelor.html după o căutare mai insistentă:
” DOVADA ADRESEI DE DOMICILIU/REȘEDINŢĂ SE POATE FACE CU UNUL DIN URMATOARELE DOCUMENTE.
a) acte încheiate îin condițile de validitate prevăzute de legislaţia română in vigoare, privind titlul locativ;
b) declaraţia scrisă a găzduitorului, persoană fizică sau juridică, de primire in spațiu, însoţită de unul dintre documentele prevăzute la lit. a); c) declarația pe proprie răspundere a solicitantului, insoțită de nota de verificare a polițistului de ordine publică, prin care se certifică existenţa unui imobil și faptul că solicitantul locuiește efectiv la adresa declarată, pentru persoana fizică ce nu poate prezenta documentele prevăzute la literele a) și b). Pentru minorii și persoanele fizice puse sub interdicţie, declaraţia se dă şi se semnează de către părinţi sau de către reprezentanţii lor legall; d) documentul eliberat de primării, din care să rezulte că solicitantul sau, după caz, găzduitorul acestuia figurează inscris în Registrul agricol; e) extrasul de carte funciară, obţinut cu cel mult 30 de zile anterior datei depunerii cererii,
Dacă solicitantul nu este proprietarul imobilului, este necesară declaraţia scrisă a găzduitorului, aceasta se consemnează pe cererea pentru eliberarea actului de identitate, în prezenţa lucrătorului de evidenţă a persoanelor.
in situaţia în care găzduitorul ori reprezentantul legal/persoana imputernicită nu se poate prezenta la momentul depunerii cererii, impreună cu solicitantul, declarația de primire in spaţiu poate fi dată cu cel mult 90 de zile inainte de data depunerii cererii pentru eliberarea actului de identitate la notarul public din țară ori în fața poliţistului din structurile teritoriale ale Poliției Române și, cu cel mult 6 luni inainte de această dată, la misiunea diplomatică sau oficiul consular de carieră al României din străinătate ori la autoritățile străine competente. În acest ultim caz, declaraţia de primire în spațiu va fi prezentată tradusă și legalizată potrivit normelor legale în vigoare,
Persoanelor internate sau primite spre îngrijire ori găzduire în instituţi de servicii publice cu cazare sau in centre educative li se eliberează acte de identitate în care se înscrie domiciliul sau reşedinţa la adresa instituţiei sau a centrului respectiv. In acest caz, dovada adresei de domiciliu sau de reşedinţă se face cu declarația scrisă a conducătorului instituţiei sau serviciului ori a persoanei abilitate de acesta, pentru situaţile in care aceste instituţii se află in subordinea autorităților administraţiei publice. ”
Înțeleg că merge și cu procură de la notar.
Și că trebuie o nouă declarație a ” găzduitorului” deși există tot la ei declarația din 2019.
Csf? N-ai csf…
Honorius(Citează)
24/04/2025 la 11:04 PM
Văd că la qned-urile alea rămîne valabilă poanta cu vîndutul unui rinichi…
Marinel(Citează)