un blog de Radu Dumitru

►► canalele mele de YouTube: youtube.com/RaduDumitru (personal) și youtube.com/NwraduBlog (tech) ◄◄

Câteva parcări reușite de prin oraș

15 Dec 2018  ·

AUTO  ·

17 comentarii

Am dat de vreo trei parcări dubioase prin cartier și oraș, așa că le-am pus pe video, că sunt mai ușor de explicat.

Abonează-te: http://bit.ly/2RBcHBg

    17 comentarii

  1. Chiar ar trebui facut ceva in privinta folosirii telefoanelor la volan, de exemplu o suspendare de vreo 30-60 de zile la prima abatere, iar pe urma se poate si 6 luni sau chiar mai mult.

      (Citează)

  2. Ce abureli ești ca un bătrân frustrat

      (Citează)

  3. Mihai:
    Ce abureli ești ca un bătrân frustrat

    Asa-i ca tu parchezi pe trecerea de pietoni si chiar pe a doua banda si ti se pare normal?

      (Citează)

    • Popescu, și dacă nu sunt pietoni înseamnă că nu poți folosi spațiul eficient altfel? Cu ce îi încurcă pe pietoni mașina parcată? În definitiv, șoseaua e pentru mașini și trotuarul pt pietoni.

        (Citează)

  4. motanes:
    Popescu, și dacă nu sunt pietoni înseamnă că nu poți folosi spațiul eficient altfel? Cu ce îi încurcă pe pietoni mașina parcată? În definitiv, șoseaua e pentru mașini și trotuarul pt pietoni.

    Aceeasi gandire ca a ta au avut-o si aia care au desenat pistele pentru biciclete pe trotuar.

      (Citează)

    • Așa e. Numai că invers. Iarna e periculos cu bicicleta. Deci, în sezonul rece avem voie să parcăm pe pista de biciclete. Desigur, numai când nu sunt pietoni pe ele.

        (Citează)

  5. motanes:
    Așa e. Numai că invers. Iarna e periculos cu bicicleta. Deci, în sezonul rece avem voie să parcăm pe pista de biciclete. Desigur, numai când nu sunt pietoni pe ele.

    Clar. Poti parca si la inceputul trecerii de pietoni, sa treaca printre masinile parcate, e loc de strecurat.

      (Citează)

    • Corect. Marcajul este pentru pietoni. Dacă nu sunt pietoni, șoferii nu au nici o obligație. Dacă poți trece peste marcaj atunci când nu sunt pietoni, înseamnă că poți să și parchezi. Quod erat demonstrandum.

        (Citează)

  6. ABȚIBILD. cauta in dex. ai zis de vreo 10 ori gresit.

      (Citează)

  7. motanes:
    Corect. Marcajul este pentru pietoni. Dacă nu sunt pietoni, șoferii nu au nici o obligație. Dacă poți trece peste marcaj atunci când nu sunt pietoni, înseamnă că poți să și parchezi. Quod erat demonstrandum.

    Soferii sunt niste zei, nu? Pietonii, practic, niste taranoi, care incurca zeii sa se plimbe cu masina pana la supermarketul de vis-a-vis, de exemplu, pentru 2 sacose. Unde ar putea sa parcheze si pe locurile pentru cei cu handicap, ca doar nu vin mai mult de 10 pe zi si toti in acelasi timp, alea 5 locuri stau degeaba libere, nu?

    In era cautatului pe Google, ca vorba eficientizarii, de ce sa mai invatam ceva cand putem sa cautam pe Google, nici macar sa cautam nu mai e… eficient?

    VIZIBILITATE. Si pentru zeii de la volan si pentru taranoii care nu isi permit masina. Pentru aia nu se parcheaza langa trecere. Dar na, daca unii se nasc la volan, ar sfida si legile fizicii si le-ar parca in copaci. Ah stai… mai bine tai copacul, ca oricum ocupa un loc de parcare.

      (Citează)

    • Parțial sunt de acord cu tine: la partea cu tăiatul copacului pt locul de parcare. Corect. Eu nu merg cu mașina prin pădure, nici copacul să nu mă deranjeze în oraș. Pădurea e pentru copaci, urși și bufnițe, orașul e pentru oameni și mașini. Așa e organizată civilizația modernă. Că ne place sau nu.

        (Citează)

  8. Red încă ceva. Glumesc, trollez. Îți zic nu ca să nu mă crezi dobitoc, ci să nu-ți stric seara. Toate bune! Trăiască pietonii, bicicliștii și copăceii din marile orașe. Da’ și șoferii… :P

      (Citează)

  9. Te contrazic putin, Radu. Insigna,cea de sus, cu serie unica (lucru important in discutia asta) se poate obtine numai daca lucrezi in MAI, MApN, ANP, etc dovedind acest lucru cu o copie a legitimatiei de serviciu si atesta faptul ca faci parte din IPA (international police association). Iar daca e sa ne luam dupa abtibildul de jos probabil cel in cauza lucreaza la DSU deci poate face parte si din IPA.

      (Citează)

  10. Cred ca aia cu 6 luni pentru ridicatul unei masini abandonate e o legenda. Sunt convins ca daca abandonezi masina la Victoriei, in fata guvernului sau blocand intrarea intr-o sectie de politie gasesc imediat o modalitate sa o ia de acolo.

      (Citează)

  11. aia cu masinile abandonate cam asa..de 4 ani de cand m-am mutat am gasit o masina cu numere rosii pe trotuar (unde ne parcam cu totii), inca una cu rotile desumflate si inca una la vanzare, nemiscata. trecut un an si trimis mesaj la mediu cu poze si tot ce trebuie (contextul era mai mare, ceream locuri de parcare daca tot ocupam abuziv o banda), primit raspuns ca doar una din cele 3 masini se incadreaza a fi ridicata (aia cu cauciucurile desumflate). au sesizat proprietarul care a si vandut-o unui vecin care o ingrijeste si circula cu ea (o leganza cu piele si tot ce trebuie…full cum ar veni). cea cu numere rosii a rezistat pana anul asta. o muta de colo colo la cateva luni (reclamatiile au continuat impreuna cu cererea de amenajare parcari). cea care era la vanzare e si acum, mutata tot de colo colo la o perioada de timp. deci oricat spirit civic ai avea (mi-am instalat si aplicatia sectorului si o sa inccep sa punctez) gargara lor e infinita pana nu se lovesc ei de problema(ei=edilii)

      (Citează)

    Alătură-te discuției, lasă un mesaj

    E-mail-ul nu va fi publicat. Fără înjurături și cuvinte grele, că vorbim prietenește aici. Gândiți-vă de două ori înainte de a publica. Nu o luați pe arătură doar pentru că aveți un monitor în față și nu o persoană reală.

    Apăsați pe Citează pentru a cita întreg comentariul cuiva sau selectați întâi anumite cuvinte și apăsați apoi pe Citează pentru a le prelua doar pe acelea. Link-urile către alte site-uri, dar care au legătură cu subiectul discuției, sunt ok.


    Prin trimiterea comentariului acceptați politica de confidențialitate a site-ului.



    Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.

    Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri

    Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.

sus