un blog de Radu Dumitru

►► canalele mele de YouTube: youtube.com/RaduDumitru (personal) și youtube.com/NwraduBlog (tech) ◄◄

Testdrive: noul Ford EcoSport, modelul fabricat la Craiova

20 Feb 2018  ·

AUTO  ·

32 comentarii

Am condus două zile noul Ford EcoSport, cel fabricat la Craiova, pe un traseu care a cuprins toate tipurile de drumuri. EcoSport este un SUV subcompact despre care Ford speră că va deveni un model de volum pe piață, precum au acum modelele Fiesta sau Focus, și, după această tură, zic că au toate șansele.

Treaba asta mă bucură mult. Fabrica de la Craiova (și întreaga noastră economie) are nevoie de un model de succes, B-Max-ul anterior fiind un experiment care nu s-a dovedit de mare succes. SUV-urile sunt categoria cu cea mai mare creștere în Europa, iar SUV-urile mici, precum EcoSport, au avut o creștere de 13% în 2017 față de anul anterior. Producția de EcoSport are deci toate șansele să continue mult timp în ritmul actual, când se fabrică 600 de unități pe zi la Craiova.

TEHNOLOGIA

Cei de la Ford spun că peste 2.300 de piese sunt înlocuite față de generaÈ›ia anterioară de EcoSport, iar dotările posibile au trecut la un nivel superior. Nu vorbim de o limuzină, aÈ™a că acest subcapitol despre tehnologia de pe maÈ™ină este ceva mai “lumesc” față de alte maÈ™ini conduse de mine, dar mă bucur oricum să le văd ajungând pe maÈ™ini atât de accesibile la preÈ›.

De exemplu, varianta Titanium condusă de mine avea pachetul SYNC 3 cu ecran color tactil, de rezoluție foarte bună, în consola centrală. SYNC 3, față de generația anterioară, este un upgrade foarte mare și cei interesați de EcoSport ar trebui în primul rând să ia această dotare. Meniurile sunt colorate, cu butoane mari și opțiuni ușor de accesat, iar interfața se mișcă fluent, exact cum vă obișnuiește o tabletă performantă.

Mai mult, SYNC 3 vine cu Android Auto și Apple CarPlay, ceea ce veți dori în mașina voastră. Știu Android Auto de la a mea, iar pe EcoSport a fost la fel de simplu de utilizat. Principalele avantaje, dacă mă întrebați pe mine, sunt:

  • poÈ›i vedea Waze sau Google Maps direct pe ecranul maÈ™inii, ceea ce este foarte plăcut. Sunt È™i alte programe utile, desigur, precum streaming de muzică È™i altele ce-au fost făcute compatibile de producătorii lor. AtenÈ›ie că Waze nu va funcÈ›iona cu Apple CarPlay pentru că… Apple.
  • se integrează direct cu Google Assistant/Siri pe sistemul de control vocal al maÈ™inii. VeÈ›i spune că nu e mare lucru, dar e plăcut să conduci È™i să întrebi maÈ™ina “când va ninge în BucureÈ™ti?” È™i ea să-È›i răspundă.
  • nu mai ai nevoie de suport de telefon în maÈ™ină. Eu îl È›in pe al meu între scaune, într-un suport pentru sticle.

SYNC 3 include oricum navigație cu harta România, plus celelalte funcții uzuale de integrare prin Bluetooth cu telefonul mobil. Este disponibil în două opțiuni, cu ecran de 6,4 inchi sau de 8 inchi, în funcție de dotările dorite.

Noul EcoSport poate include și un sistem audio Bang & Olufsen complex, numit Play, ce include 10 difuzoare, dintre care un subwoofer, cu o putere totală de 675 de watti și amplificator de sunet.

O altă opțiune nouă pentru acest model este trapa cu deschidere electrică și vorbesc de o deschidere completă, de poți ieși afară pe acolo, nu doar cât să intre un pic aerul. Mai sunt și alte dotări ce diferențiază EcoSport inclusiv de Duster, cu care probabil mulți îl vor compara: faruri cu xenon, volan încălzit, scaune încălzite, padele pentru transmisia automată (și mod Sport), lumini de zi cu LED, jante de 18 inchi, avertizare la unghi mort.

Climatizarea automată vine cu o opÈ›iune ce mi-a plăcut: modul Auto are trei trepte de “agresivitate”, opÈ›iune pe care o apreciez de câte ori o văd pe o maÈ™ină. A mea, de exemplu, nu are, aÈ™a că uneori pe Auto ventilatorul porneÈ™te cu viteză mare È™i face mult zgomot, iar mie mi-ar plăcea să-i spun că nu-i nevoie să regleze temperatura pe valoarea aleasă de mine atât de rapid, ci prefer o trecere lentă, dar silenÈ›ioasă.

Am văzut și opțiunea de parbriz încălzit, cu fire, ceea ce este de mare ajutor în diminețile de iarnă. Mașina poate fi dotată și cu cruise control simplu, nu adaptiv.

Ca motorizări, EcoSport vine cu motorul EcoBoost pe benzină de 1 litru, cel numit vreo 6 ani la rând motorul internațional al anului, în trei versiuni de putere: 100, 125 și 140 CP. Cei ce vor diesel primesc motorul EcoBlue de 1,5 litri și putere 100 și 125 CP.

Dacă nu vreți varianta manuală cu 6 trepte, echiparea EcoBoost benzină 125 CP poate fi cuplată la o transmisie automată cu convertor de cuplu, cum avea mașina condusă de mine.

Toate cele de mai sus sunt cu tracțiune pe față. O variantă AWD va fi disponibilă începând cu iunie 2018, dar numai în varianta diesel 125 CP M6. Este posibil ca în 2019 să fie introdusă și o variantă AWD pe benzină, dar cei de la Ford nu au dat detalii oficiale în acest sens. Majoritatea vânzărilor în acest segment sunt 2WD (dacă țin minte de când căutam eu mașină, producători precum Peugeot sau Citroen nu oferă deloc variante AWD în SUV-urile lor), iar EcoSport nu-i făcut pentru off-road, așa că nu văd asta ca pe o mare problemă.

Sunt trei variante de echipare: Trend, Titanium și ST-Line. Ultimul este ușor de recunoscut, vine cu caroserie în două culori, chiar dacă opțiunea poate fi comandată și pe alte echipări. Pe lângă acestea, există niște pachete de opțiuni ce vor plasa mașina pe trepte intermediare.

Se cere așa mult pe piață echiparea two-tone? Aveam această curiozitate, așa că am întrebat pe cei de la Ford și răspunsul a fost că da, lumea chiar vrea mașini cu partea superioară în altă culoare. Un sondaj rapid făcut între ceilalți 10-15 participanți a confirmat acest lucru.

Ca securitate, airbagurile cortină și pentru genunchi sunt standard.

ASPECT EXTERIOR

Făcând parte din segmentul numit oficial “sub-JS”, EcoSport are 4,096 metri lungime È™i 1,765 metri lățime fără oglinzi, înălÈ›imea totală fiind de 1,645 metri.

Partea frontală este total schimbată de la generația anterioară, fiind acum asemănătoare cu linia de design Ford ce se vede și la Kuga. Grila frontală, de culoare neagră, este de dimensiuni mari, iar farurile (halogen și opțional xenon, cu contur LED pentru daytime-lights) îi dau un aspect mai sportiv, mai agresiv. Majoritatea elementelor de caroserie au un contur argintiu strălucitor pe echipările Trend și Titanium, iar ST-Line are contururi negre, fiind un model ușor de identificat, inclusiv în fotografii, prin acest detaliu.



Semnalizatoarele sunt ceva mai jos, integrate în proiectoare. Capota are un design mai complex, cu câteva linii în plus, ceva numit oficial “powerdome”.

Mașina are o formă uzuală de SUV, privită din lateral, dar pare retezată cam brusc în spate. Observați însă un alt amănunt: înălțimea este este destul de constantă, ceea ce înseamnă că pasagerii din spate au loc suficient la cap. Eu am 1,86 metri și, când am stat în spate, am stat foarte confortabil.

Haionul păstrează un aspect foarte asemănător cu al generaÈ›iei anterioare È™i s-a păstrat È™i singurul dezavantaj real al maÈ™inii: deschiderea acestuia este laterală, nu în sus ca la majoritatea SUV-urilor, ceea ce înseamnă că nu se poate parca la perete dacă vreÈ›i să deschideÈ›i È™i portbagajul. ClanÈ›a este “camuflată” în locul lămpii de marÈ™arier de pe partea dreaptă, camera de marÈ™arier se găseÈ™te deasupra plăcuÈ›ei de înmatriculare, bara are un aspect simetric pentru că È›eava de eÈ™apament nu este vizibilă.




Cum spuneam, modelele ST-Line vin în două culori, cu 17 combinații posibile, iar opțional o astfel de vopsea poate fi comandată și pe Titanium, cu 8 combinații posibile.

ASPECT INTERIOR


Și interiorul se încadrează în noile linii de design Ford, fiind foarte asemănător cu cel de pe noua Fiesta, cu ecranul-tabletă deasupra consolei centrale și un design curgător, cu linii curbe, al interiorului. Kuga, de exemplu, are un aspect mult mai colțuros în interior, cu mai mult plastic aparent inutil, deși va avea parte în curând de un upgrade.

Volanul în echiparea Titanium este îmbrăcat în piele și încălzit, opțiune despre care nu știam cât de plăcută este până nu am încercat-o. Pe acesta se află uzualele butoane de control volum, meniuri și cruise control. Padelele cutiei automate sunt imediat după acesta, mult prea apropiate de volan de uneori le-am apăsat din greșeală, dar bănuiesc că te poți obișnui rapid cu poziția lor.

Bordul mi-a plăcut pentru că ceasurile nu au fost plasate în adâncime, ci foarte “în față”,  ca să zic aÈ™a, imediat după volan. Mi s-au părut mai uÈ™or de văzut inclusiv cu coada ochiului, este mai uÈ™or ochiului să focalizeze rapid pe informaÈ›ia de acolo.

Între cele două ceasuri se află un afișaj multifuncțional color de 4,2 inchi, cu diverse informații despre mașină, iar mai jos alte indicatoare.

Pe portieră sunt comenzile pentru geamurile și oglinzile electrice, iar undeva în stânga pentru faruri, inclusiv cu opțiunea de automatizare prin senzorul de lumină integrat în mașină.

Bordul, după cum vă spuneam include acel ecran tactil color de 8 inchi, disponibil pe Titanium. Varianta mai ieftină are unul fără SYNC 3 și cu diagonală mult mai mică, așa că aș recomanda potențialilor cumpărători să aleagă varianta Titanium sau măcar pachetul opțional Trend pentru SYNC 3 și ecranul de dimensiuni mai mari, plus celelalte dotări incluse în acestea.

Sub ecran se găsesc butoane pentru controlul sunetului, mai jos sunt gurile de ventilație, apoi butoanele climatizării, unde se află și încălzirea parbrizului și a scaunelor față.

Sub acestea sunt două porturi USB și butoane pentru activarea/dezactivarea câtorva opțiuni (senzori marcare, auto start-stop etc). Între scaune sunt mai multe spații de depozitate, inclusiv unul în cotieră.


Scaunele mi s-au părut confortabile, existând și opțiunea de piele. Modelul ST-Line are contururi negre nu doar pe afară, ci și un interior negru cu cusături roșii.

Am stat și în spate, unde am găsit, în dreapta banchetei lângă ușă, o priză de 12 volți de unde pasagerii pot încărca diverse dispozitive, ceea ce mi s-a părut foarte mișto. Am avut loc suficient acolo, în opinia mea compromisul de spațiu fiind făcut la portbagaj (356 litri).

Mi-a plăcut, pe total, lumina bleu a bordului, suprafața moale a acestuia și butoanele mari de pe majoritatea comenzilor. Față de generația anterioară, evoluția este clară în toate privințele, de la îmbinările caroseriei și până la calitatea materialelor și atenția pentru a crea o călătorie plăcută pasagerilor.

Este totul perfect? Nu, dar nu mă pot plânge decât de lucruri minore. Plasticul gurilor de ventilație pare mai ieftin, micul comutator ce controlează ștergătorul de haion pare cam fragil, padelele sunt prea lipite de volan, chestii de genul acesta. Pe total, însă, EcoSport a fost o gazdă foarte bună pentru cei 600 km parcurși în cele două zile.

LA VOLAN

Deși un SUV subcompact, EcoSport îți oferă o poziție foarte înaltă la volan, ca la SUV-uri din clase mai mari. Am văzut drumul foarte bine de sus, am văzut din timp gropi sau situații bune pentru depășiri.

Un alt mare avantaj al mașinii este silențiozitatea. Tot grupul nostru a fost impresionat de acest aspect, mașina este silențioasă la viteze normale și nu te deranjează nici la 140 km/h, când poți vorbi pe un ton foarte normal cu ceilalți pasageri. Motorul este silențios, iar antifonarea părții frontale foarte bună, inclusiv împotriva zgomotului de vânt. La fabrică am văzut cum introduceau materiale fono-absorbante în caroserie, în diverse locuri.

Pasagerii din spate, ce-i drept, vor auzi mai mult zgomot de rulaj prin aripile roților, unde probabil carenajul este de grosime mai mică.

Revenind în postura de șofer, mașina pare destul de rapidă și foarte stabilă. Rapidă pentru că accelerația inițială este foarte bună, ajutată de un cuplu de 170 Nm pe benzină 125 CP, și satisfăcătoare la viteze mai mari, când de exemplu accelerezi de la 130 la 150 km/h pentru a devansa o altă mașină pe autostradă. Modul Sport este binevenit, probabil ține turbina un pic în priză și atunci dispare o mare parte din lag-ul caracteristic motoarelor turbo.

Stabilă pentru că, în ciuda formei și lipsei tracțiunii integrale, nu m-am putut plânge de nimic. Am ieșit din București pe o ninsoare cum n-am mai văzut de mulți ani, de s-a acoperit autostrada în câteva minute cu un strat alb și, deși nu am văzut nici un plug de deszăpezire până la Pitești, EcoSport a stat excelent pe traiectorie, fără să-mi dea vreun semn de derapaj nici măcar o dată.

La fel de stabilă mi s-a părut și la 150 km/h sau în curbele de pe Dealu Negru, unde s-a comportat foarte bine pentru clasa ei atunci când am vrut să depășesc, în urcare și curbă, câte un camion sau altă mașină. Pentru un SUV mic, am fost foarte mulțumit.

Dacă vă uitaÈ›i în imaginile de mai jos puteÈ›i vedea că maÈ™inile, chiar È™i fără 4×4, au trecut cu bine È™i pe drumuri de pământ È™i noroi. Avantajul unei gărzi la sol mai înalte.


Singurul lucru care m-a deranjat este că stâlpul din față, montantul A cum se numește, este cam gros în special în partea de jos, luând un pic din vizibilitatea șoferului pe acea direcție. În schimb, am fost încântat să conduc din nou o mașină de doar 4 metri și un pic, EcoSport amintindu-mi cât de manevrabil este un asemenea model prin oraș și cât de ușor de parcat se dovedește.

Dacă mă întrebați de consum, oficial Ford declară 5,2 litri pentru benzină 125 CP M6. Personal n-am mers prin oraș, dar între Rm Vâlcea și Pitești, urcând și coborând dealuri, depășind pe unde s-a putut și respectând limita de 100 km/h am obținut un consum de 7 litri/100 km, iar pe autostradă, la 144 km/h, între 8 și 9 litri. Probabil că viteza pentru un consum redus este de 120 km/h. Mașinile erau noi, așa că e posibil ca aceste cifre să fie mai mici după ce adună vreo 2.000 de kilometri rulați.

PREÈšURI

EcoSport intră acum pe piața românească, lansarea oficială la vânzare având loc săptămâna trecută. Prețurile le găsiți pe site-ul oficial, zona Noul EcoSport, iar ca întotdeauna dealerii mai au diverse reduceri sau oferte speciale.

În acest moment, ele urmează structura clasică Ford, astfel:

  • echiparea de bază Trend cu motor benzină 125 CP costă 15.400 euro preÈ› de listă, dar oferta de lansare este de 13.500 euro cu TVA
  • Titanium este cu 2.500 euro mai scump, iar ST-Line cu 1.550 euro peste Titanium; trecerea la diesel costă alÈ›i 1.500 de euro.
  • după calculul meu, varianta Titanium cutie automată costă 17.500 euro, iar varianta Titanium diesel 4×4 va fi 19.200 euro.
  • există È™i pachete opÈ›ionale pentru fiecare nivel de echipare, ce adaugă alte dotări (de exemplu, cameră marÈ™arier sau oglinzi rabatabile electric sau keyless entry)

CE E BINE

CE E RÄ‚U

  • Multe dotări posibile.
  • Android Auto È™i Apple CarPlay în SYNC 3.
  • SilenÈ›ioasă.
  • PoziÈ›ie înaltă la volan, stabilitate bună.
  • Haionul are deschidere laterală.
  • AWD doar pe diesel, cutie automată doar pe benzină.

CONCLUZIE

Mă bucur în principal pentru țara noastră că EcoSport se produce aici. Pare o mașină reușită, un model ce se va găsi mulți ani pe piață. Dacă sunteți în căutarea unui SUV mic, uitați-vă și la EcoSport; nu din naționalism, ci pentru că are multe dotări și posibile avantaje față de concurența sa.

Găsiți multe alte detalii pe site-ul oficial Ford.

Unele fotografii sunt făcute de fotograful oficial al grupului de test. Le-am folosit pentru că erau cu 5,8 ani lumină în fața alor mele ca nivel calitativ.

    32 comentarii

  1. Radule stii ce e misto? Eu ca si client cu banii in “punga” gata sa platesc cash o masina in valoare de 20.000+ euro, pot sa fac un testdrive de 15-20 de minute iar voi, cei din online/offline ( jurnalisti/blogeri) puteti sa va plimbati sute de km. De ce firmele mama si dealerii nu ofera niste testdrive-uri adevarate clientilor? Raspund tot eu, noi nu facem reclama asa de “buna” produselor si serviciilor cum faceti voi!

      (Citează)

    • Banuiala mea e ca ar da faliment firmele de rent a car si s-ar umple reprezentatele de potentiali clienti care au nevoie de o masina pentru un weekend.

      S-ar abuza foarte mult daca firmele ar da masina cateva zile fiecarui potential client si nici nu ar mai avea destule pentru test drive.

        (Citează)

    • depinde si ce masina. la bmw de exemplu poti lua o masina pentru o zi doua sa o testezi cum trebuie. dar hei, alea incep de la 40k si mai bine.

        (Citează)

  2. dacă așteptai un pic, puteai să cumperi unul. :)

      (Citează)

  3. vali:
    dacă așteptai un pic, puteai să cumperi unul. :)

    Vali, lasă că poate îl ajuta pe Cabal sa se decidă. ;)

      (Citează)

  4. Dacă Ford nu controlează strict calitatea execuției va avea aceleași probleme ca la B Max. Am cumpărat un BMax, varianta Titanium în septembrie 2013 și am avut probleme minore dar agasant chiar de la început. Chederele desprinse, capota portbagajului care nu se închidea și pe care băieții de la service au rezolvat o după 3 vizite, șuruburi slăbite, o ușă culisanta se deschide cu mare greutate, mai ales în zilele friguroase, mecanismul de deschidere la ușa din fața dreapta care funcționa aleatoriu, toate denota calitatea slaba, românească a construcției mașinii. Sunt defecte agasante, enervante la o mașină noua. Inacceptabil. A, mai nou a apărut și o problema serioasa, am constatat o scurgere de lichid sub bord, iar la o prima vedere un mecanic îmi spune ca s a stricat pompa de ambreiaj. Clar, nu as mai cumpăra Ford și în nici un caz una produsa în România.

      (Citează)

  5. Ahahaha, motor de Dacie tunata pe SUV! Daca pui in portbagaj un carucior de cumparaturi de la Kaufland iti moare cu zile. Motor de 1l, adica putin mai mare decat o motocicleta buna.

    Eco si Boost si Sport nu au ce cauta impreuna in aceeasi fraza. Masina asta e jenanta si la primul mers pe teren sau chiar drum de munte in panta afli asta.

      (Citează)

  6. – ba, e 2018, cum sa te mire trapele care se deschid complet? wtf? mai sunt de alt tip?
    – confirm cu volanul incalzit, bliss.
    – mi se pare un concurent ok pt Duster, dar nici la astia nu gasesti un automat 4×4. O fi greu.

      (Citează)

  7. Am vazut-o si ca design e un plus fata de modelul vechi.E o masina de “oras” si cum e pe trend cred ca o sa se vanda bine in vest.

      (Citează)

  8. Mi se pare foarte mare consumul in regim de autostrada!
    Motorasul de drujba trage serios sa tina masina la o viteza superioara cu tot eco boost si altele! Am aceeasi consum cu motor de 1994 cmc in acelasi regim!
    Singura motorizare decenta cred ca ar fi cea diesel!
    Cred ca masina este strict de oras …dar facuta sa privesti putin de sus si satisfactia sufleteasca ca este inalta sa urci o bordura!
    Radu spune-mi: Ford ecosport Vs Duster – variantele superioare de echipare…ce ai prefera?

      (Citează)

    • La viteze constante maÈ™inile din ziua de azi sunt deja foarte aproape de eficienÅ£a teoretică maximă È™i consumă similar când sunt similare dpdv al formei È™i greutăţii, clindreea fiind (practic) irelevantă. Devine relevantă doar în oraÈ™ unde dacă nu o calci prea tare (adică eviÅ£i să porneÈ™ti turbina) poÅ£i avea consumuri mai mici cu cilindree mai mică dar È™i aici discutabil că trebuie să muÅ£i aceeaÈ™i cantitate de tablă È™i energia cinetică are masa ca parametru.

        (Citează)

  9. add:
    desi cred ca duster e in alta clasa de marime, corectati-ma.

    te corectam, nu e.

      (Citează)

    • Te corectez si eu , ba e.Duster e situat intre clasa B (Ford EcoSport) si clasa C (Ford Kuga).Dar e mai mult SUV compact decat subcompact.Are lungime si portbagaj mai mare decat Ecosport.

        (Citează)

  10. Hai sa facem SUV la care nu poti sa ai simultan AWD si cutie automata…
    De ce?! Si Dacia au aceeasi tampenie cu Duster, cu bonus ca la modelele brandate Renault se poate sa ai astea 2 optiuni simultan.

      (Citează)

    • e simplu de explicat de ce fac asta. dacia au făcut-o cel mai bine cu duster. hai să facem o maÈ™ină bună È™i ieftină, cu capabilități 4×4, dar fără cutie automată. miÈ™to, s-a vândut, dar lumea vrea cutie automata. hai să facem la versiunea #2 cutie automată, dar nu È™i 4×4. hai la versiunea #3 să le dăm È™i cutie automată È™i 4×4. maÈ™inile astea nu sunt făcute pentru noi È™i pentru ăia 10% care vor opÈ›iunile astea, sunt făcute pentru pieÈ›ele mature, care peste 4 ani vând maÈ™ina È™i iau alta nouă.

        (Citează)

  11. Cătălin Tănase

    20/02/2018 la 11:03 AM

    “AtenÈ›ie că Waze nu va funcÈ›iona cu Apple CarPlay pentru că… Apple”

    La Apple e simplu: daca nu ai o functie e pentru ca nu ai nevoie :))

      (Citează)

  12. E uratica foc saraca. :(

      (Citează)

  13. Ceva mai bine decat versiunea precedenta , cel putin la partea de design …si in rest destul de multe chestii dragute pe acolo …dar

    pe masina asta daca vroiau sa faca treaba punea Eco boost-ul de 1.6 si atunci altul era si puterea si cred consumul.

    EcoBoost de 1.0 cu 100 CP isi face treaba chiar decent pe Fiesta insa consumul nu e chiar cel mai prietenos cu portofelul , iar diferenta pana la Ecosport e de vreo 150-200 de kg in plus ( ~1300)
    Personal mi se pare ca merge pe ideea de Nissan Juke , nu`i nici cal si nici magar , e ceva pentru doamne de oras. Ar trebui sa se vanda acceptabil daca pretul e corect

      (Citează)

  14. Vad ca e inalta si ingusta, oare cum se descurca la testul elanului ?

      (Citează)

  15. Andrei:
    Te corectez si eu , ba e.Duster e situatintre clasa B (Ford EcoSport) si clasa C (Ford Kuga).Dar e mai mult SUV compact decat subcompact.Are lungime si portbagaj mai mare decat Ecosport.

    Poate ai dreptate nu zic nu, dar in interior nu il poti compara la spatiu cu alte SUVuri compacte, vezi Tucson/Sportage, Tiguan sau busola lui Radu.

      (Citează)

  16. Prima oară mi s-a părut urîțel acest Ford EcoSport…
    Acum m-am lămurit: e urît ca porcu’!

      (Citează)

  17. Salutare,
    Cum ai reusit sa instalezi SYNC de la FORD pe Android ?

      (Citează)

  18. Nu mai visati la SUVuri care sa consume cat o motoreta. Daca iti trebuie ditamai cosmelia pe sosea, nu te mira ca se bate cu vantul. Luti-va si voi o masina aerodinamica, un Passat Cc de ex.

      (Citează)

  19. Giovani:
    Nu mai visati la SUVuri care sa consume cat o motoreta. Daca iti trebuie ditamai cosmelia pe sosea, nu te mira ca se bate cu vantul. Luti-va si voi o masina aerodinamica, un Passat Cc de ex.

    Asta e o mema noua cu Passatul CC? Am vazut si pe grupul posesorilor de Hyundai, unde unul cerea parerei legate despre Elantra vs i30 Fastback, si i s-a raspuns ca mai bine sa isi ia Passat CC second hand.

      (Citează)

  20. Nu vad sa aiba clima bi zona.

      (Citează)

  21. Gabriel: Vali, lasă că poate îl ajuta pe Cabal sa se decidă. ;)

    radu e inginer, cabral se pricepe la mașini. ar fi amuzantă o ceartă între ei. radu venind cu diploma lui, cabral cu certificatul de pilot de curse.

      (Citează)

    Alătură-te discuției, lasă un mesaj

    E-mail-ul nu va fi publicat. Fără înjurături și cuvinte grele, că vorbim prietenește aici. Gândiți-vă de două ori înainte de a publica. Nu o luați pe arătură doar pentru că aveți un monitor în față și nu o persoană reală.

    Apăsați pe Citează pentru a cita întreg comentariul cuiva sau selectați întâi anumite cuvinte și apăsați apoi pe Citează pentru a le prelua doar pe acelea. Link-urile către alte site-uri, dar care au legătură cu subiectul discuției, sunt ok.


    Prin trimiterea comentariului acceptați politica de confidențialitate a site-ului.



    Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.

    Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri

    Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.

sus