un blog de Radu Dumitru

►► canalele mele de YouTube: youtube.com/RaduDumitru (personal) și youtube.com/NwraduBlog (tech) ◄◄

Giratoriu nou la Șoseaua Petricani cu Dimitrie Pompeiu

20 Nov 2017  ·

AUTO  ·

25 comentarii

Cât a durat, vreo 10 ani de când e trafic mare pe acolo și până ce administrația drumurilor a luat această decizie logică? Cam 10 ani, zic eu.


Giratoriul este nou, azi am trecut pe acolo când încă îl construiau sub supravegherea poliției. Giratoriul este așezat în totalitate pe sensul de la nord la sud, spre Colentina, dar na… regulile lui sunt clare. N-am apucat să văd dacă schimbă și marcajul rutier în sensul că banda 1 de la sud spre nord ar putea să nu intre, de fapt, în giratoriu, ci doar banda 2. În acest fel și cei care vin pe Dimitrie Pompeiu și fac stânga ar putea să se înscrie mai ușor direct pe banda 2.

De ce nu unul și la intersecția cu Fabrica de Glucoză? Nu știu, poate urmează, că teoretic trebuie să vină cândva și autostrada acolo. Oricum, bună măsura. Poate în curând rezolvă și cu balta din Pipera.

Nu știu dacă ați observat, dar de ceva vreme au marcat clar benzile și prin giratoriul de la Piața Universității, în rond, așa că acum e mult mai clar pentru toți șoferii ce traiectorie trebuie să urmeze prin el.

Alte idei ce-ar putea fi implementate: pe Bd Pipera ar fi necesar un giratoriutrecerea de la 3+3 benzi la 4+2 benzi pe Aviatorilor, Piața Romană ar putea fi un giratoriu normal.

Dincolo de asta, tot nu m-am lămurit ce rol au noile camere montate la Pasajul Unirii. Am văzut unele tip speed-dome și în interiorul pasajului, pe tavan. Ar putea fi un sistem de măsurare a vitezei.

    25 comentarii

  1. Să vezi cum va fi când mașinile vor rămâne blocate pe linia de cale ferată pentru că nu vor putea înainte spre Petricani.

      (Citează)

    • Pai e greu de gandit, nu? Daca e aglomerat in fata si vezi ca te opresti doar pe sine, de ce ai inainta? E fix ca blocatul intersectiei.

        (Citează)

    • @mario

      exact. Si cum ramanii sunt cu logica la ei, gandesc in avans si nu blocheaza intersectiile… eu zic ca o sa fie ok. /s

        (Citează)

    • @D4n – putina selectie naturala, poate ceva amenzi mari si usor usor se rezolva.

        (Citează)

  2. Luni in mijlocul zilei. Plm de saraci, nu pot sa plateasca si ei ore suplimentarea sa il toarne seara cand nu e nimeni acolo.

      (Citează)

  3. mda, dimineata intrau unii de pe petricani pre dimitrie pompeiu la intimidare, fuck you cu prioritatea ta cu tot.

    sper doar sa nu se blocheze traficul. dar probabil ca nu, daca nu se umple pompeiu.

      (Citează)

  4. Azi n-am fost cu masina, dar maine merg. Sunt tare curios cand plec la 18:00 daca fac iar 30 de minute de la PBT pana la giratoriu :)

      (Citează)

  5. La Universitate au marcat giratoriu după asfaltarea de acum o lună. Însă li s-a terminat vopseaua, că bulevardele au rămas negre.

      (Citează)

  6. Urma sa se faca giratoriu si la Fabrica de Glucoza, la anul cand se deschide A3. Ar insemna doua unul dupa altul, ceea ce ar fi criminal ca si timpi de stat in trafic.

      (Citează)

    • oricum se statea :)

        (Citează)

    • Reduci riscul de accidente (și au fost câteva urâte anul ăsta).
      Coada era de fel de la Lukoil pentru a face stânga – pe oricare din cele 2 străzi.
      Unde e timpul ăla de așteptare apărut din senin ?

        (Citează)

  7. La intersectia Fabrica de Glucoza cu Petricani va fi intersectie semaforizata, sau cel putin asa prevede ultima carianta de proiect.

      (Citează)

  8. Totusi ceva fac prost. Între x Fabrica de Glucoză și x Dimitrie Pompeiu pe banda 2 trasează o zonă de revenire pe banda 1, după care revenire iar pe banda 2 care va fi doar pentru stânga. O puteau lasă direct de stânga.

      (Citează)

  9. După ce 4 ani jumătate stai aproape zilnic la bariera aia, te miri la ce vezi. Mă rog, bariera aia practic acum începe cu un giratoriu și se termină cu un giratoriu.

      (Citează)

  10. mario:
    Pai e greu de gandit, nu? Daca e aglomerat in fata si vezi ca te opresti doar pe sine, de ce ai inainta? E fix ca blocatul intersectiei.

    Hahahaha. Chiar, ai vazut la noi vreo intersectie blocata ?

      (Citează)

  11. nwradu:
    Giratoriul are doar rolul de a limita viteza în acea zonă, nu cred că va contribui decisiv la fluidizarea traficului.

    Si eu cred ca nu va contribui la fluidizare, din contra. Acum se va face stanga pe pompeiul din ambele benzi, fiind foarte greu sa ti continui drumul catre Pipera. Si asa mai erau bulangii care futeau benzile acolo, acum cu giratoriu clar asta se va intampla. Plus ca pe pompeiul, problema cea mai mare este cu autobuzele care aduc oamneii la munca. De aia se blocheaza ca n au unde parca sa i dea jos pe oameni si opresc in singura banda. Acelasi kkt si pe fab de glucoza.

      (Citează)

  12. Cea mai mișto măsură în zonă, dar nu cred că au curaj sa o facă, ar fi mutarea liniilor de tramvai pe centru pe Dimitrie Pompeiu. Oricum e un haos in fata la metrou la Pipera unde pe linia de tramvai circula mașini și microbuze. N-ar strica și un pasaj subteran in fata la metrou Pipera pentru că trecerea aia de pietoni blochează tot traficul.
    Dar dacă pentru rondul ăla micuț care nu a rezolvat mare lucru din traficul de pe Pompeiu (cel puțin în seara asta nu am văzut îmbunătățiri) le-a luat 10 ani, ce zic eu vor face in 2100 un pasaj la metrou.

      (Citează)

  13. La universitate mai sta cate un politist si daca venind de la romana vrei sa faci stanga si ai rosu, dar verde pt inainte si vrei sa fentezi in felul acesta, vine si iti bate in geam si iti spune ca fie mergi inainte, fie ii lasi permisul lui.

      (Citează)

  14. ok, hands on, unboxing, live etc

    nu se mai sta dimineata sa se faca stanga pe pompeiu, insa surpriza dracului, pompeiu se umple instant si coada ajunge in giratoriu. cine s-ar fi gandit???

    acuma, cand am trecut eu era la limita, ultimele masini erau cu fundul in Petricani, inca 3-4 bucati si s-ar fi blocat giratoriu.

    mai vedem maine.

      (Citează)

  15. PS: o solutie era absolut necesara acolo, nu puteai face stanga in /de pe pompeiu fara sa-ti risti viata, la fel de rau e si la fabrica de glucoza.

      (Citează)

  16. Tot din zona : ati remarcat balizele de plastic montate pe Soseaua Bucuresti Nord la intersectia cu Emil Racovita ? Nu le vad rostul atata timp cat cei care vin dinspre Voluntari si vor sa intre pe Emil Racovita nu au la indemana un sens giratoriu mai la sud unde sa poate intoarce pentru a intra pe Emil Racovita. Acum aparut acest sens giratoriu (util) dar nu stiu cati vor face 1km pana la el pentru a intoarce. Macar acum au o alternativa, pana de curand ii vedeam intorcand in parcarea de la Pipera Plaza.

      (Citează)

    • Politia recomanda acum sa intri prin Nita Pintea in Emil Racovita.

        (Citează)

    • e foarte aproape de giratoriu si aia care faceau stanga se strangeau si blocau giratoriul. au mutat coada pe toma caragiu unde e mai usor de tinut sub control. daca e militian.

        (Citează)

    Alătură-te discuției, lasă un mesaj

    E-mail-ul nu va fi publicat. Fără înjurături și cuvinte grele, că vorbim prietenește aici. Gândiți-vă de două ori înainte de a publica. Nu o luați pe arătură doar pentru că aveți un monitor în față și nu o persoană reală.

    Apăsați pe Citează pentru a cita întreg comentariul cuiva sau selectați întâi anumite cuvinte și apăsați apoi pe Citează pentru a le prelua doar pe acelea. Link-urile către alte site-uri, dar care au legătură cu subiectul discuției, sunt ok.


    Prin trimiterea comentariului acceptați politica de confidențialitate a site-ului.



    Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.

    Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri

    Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.

sus