un blog de Radu Dumitru

►► canalele mele de YouTube: youtube.com/RaduDumitru (personal) și youtube.com/NwraduBlog (tech) ◄◄

Fii un #expert în orice domeniu în opt pași simpli

5 May 2017  ·

TEHNOLOGIE  ·

15 comentarii

Cum să arăți că ești expert într-un domeniu sau serviciu online sau orice altceva din câțiva pași simpli:

Pasul 1: dă share pe Facebook sau Twitter la ce scriu alte site-uri despre acel subiect.
Pasul 2: asta e tot, ești expert.

Am mințit că sunt opt pași. Sau doar aceștia doi.

Serios, sunt oameni care zilnic nu fac decât asta. E un fel de a arăta cât de mult citesc ei despre acel domeniu și cât de tare se informează legat de tot ce mișcă acolo. Când cauți propria lor muncă… mai greu, nu prea o găsești sau este un conspect din ce-au văzut la alții sau, mai simplu, ce-a zis Neil Patel acum două articole.

Problema este și mai vizibilă atunci când, dacă te pricepi și tu un pic la acel domeniu, descoperi că jumătate dintre articolele recomandate de ei sunt mai subțiri decât talia unei pițipoance de la categoria NSFW a unui blog. De genul, daci click pe un articol recomandat de un expert despre cum să-ți crești blogul și vezi că sfaturile sunt să pui titluri catchy, să prinzi interesul cititorilor încă de la primul paragraf, să faci liste și să închei cu clasicul “voi ce credeți?”.

Mulțumesc, colonele Evidență, pentru repetarea a ce se zice încă din 2004. Să mă asigur că feed-ul este compatibil cu ATOM și RSS 2 sau să îl las default?

Pare o metodă bună, sigur se găsește vreo companie care să dea niște bani pe consultanță. Voi ce credeți?

    15 comentarii

  1. Nu-mi plac la Zoso genul asta de articole, nu-mi plac nici la tine.

      (Citează)

  2. Cei doi pasi erau doar un pas, de fapt :)
    Sunt o gramada de blogulete care prind 2 comentarii pe an si care au la toate articole incheierea cu “voi ce credeti?”. Ma coiesc de ras cand vad din alea.

      (Citează)

    • Well, sfatul ăla e singurul care nu-i rău. Mulți citesc și nu se gândesc că pot zice două vorbe despre asta, așa că nu strică o încurajare.

        (Citează)

  3. ” colonele Evidență”
    hai ma serios, traduci orice acum?

      (Citează)

  4. Cred ca 95% din articolele lui Neil Patel sunt clickbaituri sau ‘X ways of Y’, care e tot clickbait. Marele Neil Patel, mersi ca ai masacrat Ubersuggest.

      (Citează)

  5. Evidență e căpitan, nu colonel.

      (Citează)

  6. nici mie nu-mi place cand discuti chestii din astea.

    Raportul e oricum 9 chestii crap la 1 buna. Prefer sa imi indici chestiile bune.

      (Citează)

  7. pe alea naspa le intalnesc si eu si is prea multe :)

      (Citează)

    • Greșeala ta este că doar te uiți la linkurile NSFW de dimineață. Dacă le-ai da follow, ai vedea și live-urile pe care le fac unele domnișoare și te-ai binedispune mai des :P

        (Citează)

  8. Nu e chiar la subiect, dar doamne ce ma seacă Neil Patel. Il știu de când abia începuse și atunci chiar avea chestii relevante și interesante. Acu e doar un indian chel care ne zice sa dam Share mai des.

      (Citează)

    Alătură-te discuției, lasă un mesaj

    E-mail-ul nu va fi publicat. Fără înjurături și cuvinte grele, că vorbim prietenește aici. Gândiți-vă de două ori înainte de a publica. Nu o luați pe arătură doar pentru că aveți un monitor în față și nu o persoană reală.

    Apăsați pe Citează pentru a cita întreg comentariul cuiva sau selectați întâi anumite cuvinte și apăsați apoi pe Citează pentru a le prelua doar pe acelea. Link-urile către alte site-uri, dar care au legătură cu subiectul discuției, sunt ok.


    Prin trimiterea comentariului acceptați politica de confidențialitate a site-ului.



    Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.

    Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri

    Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.

sus