un blog de Radu Dumitru

►► canalele mele de YouTube: youtube.com/RaduDumitru (personal) și youtube.com/NwraduBlog (tech) ◄◄

QuickMobile șantajează jurnaliștii pe motiv că telefoanele testate au urme de uzură (update: răspunsul lor)

10 Nov 2014  ·

TEHNOLOGIE  ·

66 comentarii

Câțiva jurnaliști și bloggeri sunt de-a dreptul șantajați de magazinul QuickMobile pentru a obține publicitate gratuită.
(Update: am adăugat spre final răspunsul celor de la QuickMobile, citiți-l mai jos)

Totul a pornit când Vlad Andriescu de la Adevărul a primit de la QuickMobile un Galaxy Note 4 pentru a-l testa. Cei de la QuickMobile au trimis zeci de emailuri oferind telefoane iPhone 6 și Note 4 la test, inclusiv eu am primit (dar nici n-am răspuns), și multe telefoane au circulat de la ei, inclusiv câteva campanii probabil pe bani menite să le spele imaginea.

După ce a returnat telefonul, cei de la QuickMobile i-au trimis lui Vlad un email în care îi spuneau că telefonul are urme de uzură excesivă și că a suferit un șoc mecanic, așa că există două variante: fie le plătește telefonul, fie le oferă “publicitate relevantă” în secțiunea Tech a ziarului Adevărul.

La întrebarea “ce înseamnă publicitate relevantă?”, cei de la QuickMobile au cerut acces la datele de trafic ale site-ului Adevărul, urmând să le analizeze și să decidă ei cam ce înseamnă “relevant” în acest context.

Până aici, solicitarea magazinului este foarte urâtă. Nimeni nu dă produse la test așteptându-se ca acestea să fie returnate intacte, gata de vânzare ca noi. Dacă testezi un telefon, atunci îl ai câteva zile cu tine, îl ții în buzunar, îi dezlipești folia de pe ecran șamd. Un grad de uzură apare întotdeauna și este asumat de toate părțile; este un cost de marketing/publicitate, să-i zicem. Nu faci omletă fără să spargi ouăle, iar dacă trimiți o omletă cuiva la test, nu te poți supăra că o primești înapoi mușcată.

Iată cum arăta uzura în acest caz:
note_4_uzura_1note_4_uzura_2

Cât despre lovitura suferită de telefon, Vlad spune că el nu l-a scăpat, nu l-a lovit, nu l-a trimis înapoi cu o astfel de urmă pe carcasă. Eu îl cred, că-l știu drept un tip grijuliu și atent.

Acum partea și mai bună: după ce Vlad prezintă, într-un cerc restrâns, ce i se cere, ALTE TREI PERSOANE SPUN “STAI, FIX ACELAȘI LUCRU MI-L CER ȘI MIE”. N-am înțeles clar dacă nu cumva le-au trimis aceleași fotografii și celorlalți.

note_4_cristi
note_4_altii

Citiți mesajul lui Vlad pe Facebook (și dați-i apoi un share)

Asta pare a fi strategia QuickMobile de a vinde telefoanele testate sau de a obține publicitate gratuită. Este o mârlănie incredibilă, un caz cum n-am mai auzit niciodată în cei 6 ani de când testez diverse produse.

Chiar nu o înțeleg. Ce obții? Vinzi 4 telefoane (sigur, speranța este să obțină de fapt publicitate, nu bani), dar pierzi definitiv încrederea tuturor celor care testează produse? Și culmea, faci asta chiar cu ziarul Adevărul, care de bine, de rău, încă poate face niște anchete despre afacerile oricui?

Acum gândiți-vă așa: dacă așa șantajezi niște jurnaliști și bloggeri cărora chiar tu le-ai propus să-ți testeze telefonul (și indirect să obții niște publicitate, că doar din bun simț menționezi de unde l-ai primit și pui un link), oare cum se poartă cu clienții lor obișnuiți ce aduc telefoane la garanție? Oare și acolo se “descoperă” aproape în fiecare caz că de fapt clientul l-a zgâriat și lovit în mod ireparabil pe garanție?

Mai bine nu aflați. Sunt destule magazine în piață, luați din altă parte.

Ah, și sper că asta servește ca un avertisment celor care altădată îmi spuneau “trebuie să testez telefonul cât mai repede, îmi cer cititorii asta, indiferent din ce sursă îl iau și cu ce dubioși mă asociez indirect atunci când fac asta și-i recomand în articol“. Se știu ei care sunt.


RĂSPUNSUL QUICKMOBILE

Am primit pe email acest răspuns din partea General Managerului QuickMobile. A fost trimis mai multor oameni:

Salut Radu ,

Incepem prin a ne cere scuze fata de situatia creata in ultimele zile si semnalata de voi. Va asiguram ca solicitarea unui barter sau a contravalorii produsului primit in teste a fost realizata fara acceptul conducerii companiei si nu reprezinta o tentativa de santaj de orice natura din partea noastra.

Din pacate, la situatia aceasta s-a ajuns dintr-o comunicare deficitara intre departamentul care a coordonat aceasta actiune, prin care au fost trimise in teste produsele QuickMobile si conducerea companiei. Astfel, colega noastra a solicitat contravaloarea in bani a produselor (sau prin servicii de publicitate), fara a cunoaste ca, la nivelul conducerii QucikMobile, s-au asumat costurile generate de uzura produselor, in urma unei testari in conditii normale.

Va asiguram ca, pentru niciun moment, compania QuickMobile nu a avut intentia de a introduce la revanzare produsele testate ca produse noi sau sa beneficieze de alte servicii din partea dvs., in afara de recenzia obiectiva a produsului trimis in teste.

Va multumim pentru interesul acordat QuickMobile, singurul retailer telecom din Romania cu cel mai redus timp al disponibilitatii produselor, si va asiguram ca pe viitor vom lua toate masurile pentru a evita astfel de situatii neplacute, iar primul pas in acest sens este externalizarea activitatii de PR catre o agentie specializata.

Cu consideratie,

Decideți voi cum vi se pare răspunsul. Mie mi se pare cam forțat, cu o colegă ce s-a gândit să vândă ea niște telefoane cerându-le celor care le-au testat bani pentru uzura respectivă. Așa dedicație mai rar veni.
Dar, în fine, problema s-a soluționat după cum vedeți, toată lumea e fericită.


Un alt blogger a tras cea mai bună concluzie:


Lectură opțională: bănuiesc că multora nu le este cunoscut mecanismul prin care diverse telefoane ajung la mine și la alții pentru review. Iată o scurtă prezentare:

Practic, în România sunt trei surse mari pentru telefoane de test: reprezentanța locală a producătorului, operatorii telecom și magazinele care le pun la vânzare. Când îl primesc de la primii, pun linkuri către ce magazine recomand eu în mod uzual; când vine de la a doua sau a treia opțiune, mi se pare de bun simț să pun link în articol doar către cei ce mi-au oferit respectivul produs și așa am făcut mereu. Bănuiesc că așa fac toți.

Telefoanele vin însoțite de diverse acte: de obicei un proces verbal de predare-primire, în care semnez că am luat telefonul și semnăm din nou când l-am restituit; de multe ori nu vine nici un act, fiind numeroase firme cu care lucrez pe încredere, deoarece s-au convins oamenii că nu am muncit 8 ani la un blog ca apoi să fug cu telefonul sau laptopul lor în Argentina; de vreo două ori a venit însoțit cu factură sau aviz de însoțire a mărfii, iar factura o stornăm atunci când predau înapoi telefonul. Chestia asta mi s-a întâmplat de 3-4 ori până acum, din sute de produse, și o înțeleg pe deplin dpdv al gestiunii magazinului.

Niciodată, însă, nu mi s-a spus că trebuie să returnez telefonul intact și eventual să-l utilizez cu mănuși și într-o cameră sterilă.

Mai mult, reprezentanțele oficiale ale producătorului și operatorii telecom au la dispoziție modele special pentru a fi testate de presă/bloggeri, plus unele de pus la raft în showroom, unde le poate butona oricine. Așadar, uzura este o problemă mai mult pentru opțiunea 3, magazinele IT&C, dar întotdeauna a fost de la sine înțeles că micile urme inevitabile de uzură sunt o consecință normală a faptului că desfac telefonul din cutie și-l utilizez câteva zile. Este o pierdere asumată de ei, de fapt nici atât, că apoi probabil utilizează cineva din firmă telefonul sau îl vând ca resigilat sau pur și simplu îl aruncă la gunoi și văd asta ca pe un cost de a face publicitate produsului.

Zilele trecute, de exemplu, am testat noul Smart și-l întrebam pe un neamț dacă au fost probleme cu mașinile până acum, că erau vreo 30 acolo și veneau pe rând jurnaliști din toată Europa să le testeze. “Sigur, o oglindă ruptă, niște amenzi, o mașină lovită pentru că jurnalistul respectiv a parcat-o nasol, dar astea sunt chestii normale, se întâmplă oricând”. Cam așa stau lucrurile, iar acolo nu vorbim de un telefon, ci de o mașină nouă cu un cost mult mai mare de reparație.

Cât despre telefoane, la un moment dat am returnat unul blocat și altul defect. Mi-a fost jenă, dar se întâmplă. Altădată am primit la test produse zgâriate și mi s-a spus “da, l-a avut X înainte și i l-au zgâriat copiii din neatenție, asta e”. Sigur, dacă îl bagi intenționat în bere mi se pare normal să-l plătești apoi, dar la o utilizare normală, fără incidente, este prima oară când aud problema pusă ca mai sus.

    66 comentarii

  1. mihai morar, christian birta and one more dislikes this.

      (Citează)

  2. Ai încercat să afli o părere și de la Quickmobile? Nu că le-aș ține partea, dar aș vrea să văd ce spun și ei.

      (Citează)

  3. @Balica Razvan: probabil ca pe vremuri le vindeau jailbraked si atunci nu mai functionau daca faceai update ios-ului. :)

      (Citează)

  4. Dreptul la replica al companiei QuickMobile sau ataci aiurea? Asa se procedeaza corect.

      (Citează)

  5.   (Citează)

  6. Am cumparat o singura data un telefon de la QuickMobile, insa a fost prima si ultima oara cand am cumparat de la ei.
    Aparuse Nokia 5800, unul din primele telefoane cu touchscreen de la Nokia si am zis sa cumpar de la ei si nu de la un magazin din oras, deoarece era un pic mai ieftin. Totul a fost ok pana cand telefonul pur si simplu nu a vrut sa mai porneasca. L-am stins ca sa dau examenul auto si cand sa il pornesc nu avea nici o reactie telefonul. Initial am crezut ca nu are baterie insa cand l-am bagat la incarcat nici nu se incarca.
    Am zis ca na, s-a stricat ceva in el insa totul e ok pentru ca este inca in garantie. Ii sun, il pun la curier totul bine si frumos pana cand primesc un email de la ei in care ma instiinteaza ca au gasit urme de baterie scursa pe placa de baza si ca telefonul iese din garantie.
    Asa am ramas cu un telefon stricat, fara ca eu sa fi avut vreo vina dupa doar 11 luni de la cumparare.
    Sincer, tepari mai mari ca cei de la QuickMobile nu am mai intalnit pana acum. Acum prefer sa comand ceva online de la o firma mai serioasa decat sa ma trezesc ca mai iau vreo teapa de genul.
    Nu recomand nimanui aceasta firma de tot …….(completeaza fiecare cuvantul care se cuvine).

      (Citează)

  7. Florin Helici

    10/11/2014 la 9:24 AM

    Ca o atentionare, din cate stiu, PC Garage lucreaza cu ei, deci telefoanele luate de la Pc Garage sunt de fapt luate tot de la quick mobile, inplicit reparate in service-ul lor. Posibil sa ma insel, sa ma contrazica cineva mai in tema.

      (Citează)

  8. Bai nene, da sunt si idioti.
    Adica ce-si imaginau, ca santajeaza asa cativa bloggeri si aia toti ca oile, tac din gura, tin capul plecat, si fac ce vor ei ? :)

      (Citează)

  9. Am cumparat o singura data de la ei un HTC Sensation, atunci cand aparuse erau singurii care il aveau (adus din china din ve mi-am dat seama).
    La aprox4-5luni am inceput sa am probleme cu el drept urmare l-am trimis la garantie (garantia lor era la Baia Mare, nu stiu daca o au tot acolo)
    Dupa reparatie s-a intors cu alt defect, dupa ce l-am trimis inapoi l-am primit cu praf sub ecran si cand spun praf, nu vorbesc de cateva particule, i-am sunat, le-am explicat problema, mi-au zis sa-l trimit inapoi (in aceeasi zi la interval de 2-3h l-am primit si apoi l-am trimis) s-a intors telefonul zgariat si la fel cu praf sub ecran si mi-au zis ca nu l-am folosit in mod adecvat si intr-un mediu corespunzator… De atunci sa nici nu mai aud de ei, nici macar o husa nu mi-am mai cumparat de la ei si nu indrum pe nimeni sa cumpere de la ei deoarece se pot lovi de tot felul de nesimtiri din partea lor cand vine vba.de garantie.

      (Citează)

  10. Probleme mari cu garanția la o brățară Fitbit -am trimis-o pt ca s-a rupt brățara de cauciuc după 4 luni (60.000 de căutări pe Google pe aceiași tema, Fitbit înlocuiește brățara fără certificatul de garanție, deci clar o problemă de fabricație), iar ei îmi invalidează garanția pentru INTREGUL produs, deci pt modulul care face 95% din valoare. Nu mai cumpăr nimic de la ei sau la care ei asigură garanția.

      (Citează)

  11. Observ ca Piticu nu se poate exprima intr-o singura conversatie. O fi si asta vreun artificiu de crescut awarenessul mai ales acum ca e pe zona de tabloid. :))

    Revenind on-topic cred ca mi-e rusine putin ca m-am uitat zilele trecute pe site-ul quickmobile dupa nus ce telefon. Im pare rau! Stiam ca e ceva in neregula cu ei, dar cumva ii asociam cu cel.ro. Acum mi-a revenit memoria in ce-i priveste. Magari la garantii!

      (Citează)

  12. Eu am avut un iPhone 6 Plus în teste de la ei, recent, cu proces verbal. L-am primit nou în cutie, sigilat. L-am testat o săptămână, scos din țiplă evident. Am trimis înapoi, am scris un review cu impresiile mele, mi s-a spus că e totul ok. Nu zic acum că e totul roz, dar la mine nu au fost probleme.

      (Citează)

  13. Eu m-am lămurit ce le poate pielea cu o simpla căutare pe google: service quickmobike.
    Au procedat românește.

      (Citează)

  14. Harabagiu Ciprian

    10/11/2014 la 10:28 AM

    Si PCGarage lucreaza cu ei, si Emag lucreaza cu ei. Majoritatea firmelor de retail de pe piata IT lucreaza cu ei. Si pot sa confirm, trateaza si clientii la fel. Situatie reala a unui coleg: telefon trimis tipla in garantie, intors pe refuz de garantie cu Ecran ciobit, telefon zgariat cap coada (el a stat cu husa din prima zi). Trebuie sa intelegeti un lucru, ei nu cumpara nimic pe canale oficiale, le iau pe alte canale. De asta nu se da garantie oficial, ci la service-ul lor, de asta telefone vin in limba chineza si altele. Si ei trebuie sa suporte tot service-ul, drept urmare banuiesc ca asta e motivul pentru care fac chestiile astea. Diferenta in cazul in care cumperi de la un alt magazin (care ia la randul lui de la Quickmobile) e ca majoritatea isi asuma raspunderea in cazul garantiei, nu te trimit la Quick. Ca si furnizor, Quick are preturi mai mici decat ceilalti furnizori, are produse care altfel nu se pot aduce si pentru a face fata competitiei, cumva sunt “obligati” distribuitorii sa lucreze cu ei. E ca si cazul Asesoft, ei uneori sunt nesimtiti, fura clienti chiar de la distribuitori si altele, dar ce sa le faci, au atatea produse si sunt furnizori oficiali pentru atatea branduri incat nu poti spune “nu mai lucrez cu ei”. Unii distribuitori chiar nu mia lucreaza cu Quick din motivele mai sus mentionate, poate se va ajungel a situatia in care majoritatea nu vorm ia lucra cu ei. Si ar fi bine, nu cred ca se pot mentine pe piata doar din vanzare end-user, ei castiga mult din furnizare.

      (Citează)

  15. Eu am cumparat un telefon Sony Xperia P si in mai putin de un an s-a stricat incarcatorul, l-am trimis la garantie, primesc pachetul inapoi in 2 zile. Verific incarcatorul, nu fuctioneaza, ma uit pe garantie, unde era specificat, ca a fost schimbat cablul de date, ceea ce nu sa intaplat, deoarece cablul de date de la Sony are o eticheta langa mufa si la cablul meu era rupta o bucata din aceea eticheta si mi-am dat seama ca nu au schimbat nimic. Am, trimis incarcatorl iar la garntie. De data aceasta mi-au schimbat cablul de date desi incarcatorul era problema. I-am sunat, le-am explicat care e problema si maimutoiu ala imi zice ca garantia la accesorii esste de 6 luni. Caut in certificatul de garantie, nu este specificat acest lucru. Oricum nu am putut ajunge la nici o intelegere si intre timp si-au modificat tarifele (apel taxabil 1.5€/minut, fara TVA), care sunt exagerate.

      (Citează)

  16. Pai si daca nu le dai nimic inapoi, ce pot sa-ti faca? Au ceva, un proces verbal, orice prin care esti obligat sa platesti terminalul daca l-ai zgariat? A, era altceva daca nu mai mergea deloc sau avea urme de ciocan pe el :-)

      (Citează)

  17. Avut si eu o experienta cu ei.

    Cumparat un Nexus 4 SH care a fost achizitionat initial prin CEL.ro. Dupa jumatate de an am avut probleme cu jack-ul audio. Initial am fost si am vb cu service-ul producatorului care m-a refuzat ca nu aveam garantia lor oficiala deci telefonul a fost initial luat de pe vapor.

    Il duc in cele din urma la QuickMobile, prin CEL, si la 1-2 saptamani imi raspund pe mail ca aparent au gasit activati senzorii de umiditate si ca imi anuleaza garantia, reparatia costand 200 lei. Dupa ce m-am potolit din injurat intr-o punga le-am cerut telefonul inapoi si l-am reparat la service-ul producatorului cu 100 lei.

    Cu asta m-am potolit din a lua produse SH si acum caut sa ma asigur ca vin cu actele de garantie de la producator.

      (Citează)

  18. Acelasi motiv il folosesc si pt refuzul garantiilor, am patit cu un HTC mai vechi.
    Cand mi-am luat Xperia Z1C in primavara am cautat peste tot sa fie de la importator oficial sony, un nene pe chat la PCGarage a zis ca da, are garantie OFICIALA Sony, si cand il primesc vad ca e tot de la QM.
    Pe scurt astia au invadat piata cu preturile mici si serviciile post-vanzare de 2 lei, nu stiu cum naiba rezista pe piata asa o firma, are oameni cu influenta in spate de nu se atinge nimeni de ei?

      (Citează)

  19. Au prins curaj de când au sediu nou!

      (Citează)

  20. Buna ziua si eu am cumparat un ipod care sa stricat.Afost trimis la quickservice de trei ori la rand cu acelasi defect,prima oara au schimbat modulul audio cu toate ca producatorul il inlocuieste nu il repara ,a doua oara nu au facut nimic si a treia oara acelasi ipod a fost scos din garantie pe motiv deformari ,socuri mecanice cu toate ca in fisele de service produsul a fost receptionat dar nu specifica de acele deformari deci in service a intrat fara.Datorita desfaceri in service au stricat si display-ul si nu recunosc cu toate ca in pozele trimise de ei apare o pata alba de care nu pomenesc nimic si eu am si acum ipodul sigilat de quickservice.Dca aveti nevoie am un dosar destul de stufos inclusiv cu ANPC care au zis ca reclamatia mea este neintemeiata cu toate ca eu am cerut mereu dovezile pe care le au ca ipodul a intrat in service cu deformari deoarece la receptie nu au specificat daca era deformat scria acolo Si nu vor sa-mi repare nici display-ul stricat de ei ,au dat vina pe mine ca l-am desfacut cand ei au umblat cel putin o data cand au schimbat modulul audio si daca erau profesionisti de ce nu l-au reparat de prima oara.Toate aceste lucruri sunt menite de a nu inlocui produsul si este mai usor sa dai vin pe client.Si in pozele facute de service se vede clar deformari din cauza desfaceri caci eu nu aveam cum sa las urme itre carcasa si display

      (Citează)

  21. Nu le-a facut nimeni reclamatii la ANPC?

      (Citează)

  22. Mai specific ca am mai si cumparat extragarantie pe inca 2 ani pentru acel ipod.Am fost cu el la service autorizat apple si am de la ei raspuns ca ipod-ul a suferit servisari neautorizate,displa-ul are modificari structurale datorita desfaceri si cei de la quick service dau vina pe mine ca l-am desfacut eu ca sa nu il repare ei care au schimbat modulu audio si oare de unde au avut modul audio nou cu garantie caci apple nu repara aceste produse ci le inlocuieste.

      (Citează)

  23. Am patit si eu manevra cu “urme de uzura. Am primit un Samsung S3 cadou, model ce nu mi-a placut, l-am scos din cutie, m-am uitat la el si dupa cateva zile cand am avut timp l-am trimis la service pentru a-l inlocui cu altceva.

    Raspunsul de la QuickMobile: telefonul a fost folosit si zgariat.

    Eu eram plecat din tara la acea data si cand m-am intors termenul legal de returnare trecuse si n-am putut sa mai fac nimic.

    Raspanditi vorba, nu merita sa opereze Quickmobile.

      (Citează)

  24. Am facut reclamatie la ANPC dar raspunsul suna cam asa,In urma controlului efectuat la operatorul economic,sa gasit fisa service zee 20171 si fisa agt 21031 deschisa in 08.10.2013 din care rezulta ca produsul a fost receptionat in data de 09.10.2013,conform procesului verbal de receptie, gasit la servis-ant.La data de 15.10.2013 produsul a fost retransmis service-antului cu aceasi defectiune,constatarea facandu-se in data de 25.10.2013,si are loc scoaterea produsului din garantie ca urmare a nerespectari conditiilor si termenilor prevazuti in certificatul de garantie,datorita socurilor mecanice carcasa deformata,conform fotografiilor atasate,aceste ducand la deteriaraea produsului.
    Acesta este rasunsul celor de la ANPC deci la primele doua prezentari produsul era in garantie si a treia oara il scot din garantie daca stiau sa il repare il reparau prima oara.D
    Daca au gasit procese verbale de receptie nu trebuia sa specifice acele zise deformari ale produsul ,daca nu au specificat atunci au fost facute in service nu la mine.
    Cum este posibil sa trimiti un ipod de trei ori la rand cu aceasi defectiune si cu toate ca au schimbat modulul audio prima oara la ultima prezentare in service a fost scos din garantie
    Eu am cerut dovezile precum a intrat in service cu deformar si nu am primit nimic AM FISELE DE SERVICE IN CARE SPECIFICA CLAR CA A FOSR RECEPTIONAT DAR LA RECEPTIE NU SPECIFICA NIMIC DE ASA ZISE DEFORMARI

      (Citează)

  25. Cu asemenea specimene de comportament, s-ar impune sa faci fotografii ale produsului inainte de trimiterea in service, chiar daca nu sunt dovezi efective (nu poti fotografia interiorul aparatului pt. Cod IMEI sau alte detalii, pentru ca inseamna ca a fost desfacut inadecvat).
    Si pentru cei care spun ca e reclama negativa, acest mod de feed-back este singurul posibil, chiar daca nu 100% real sau concluziv -de aia netul trebuie sa fie LIBER, ca altfel s.ar da tzepe fara numar in balta de bibani …romani…, neputandu-se sti realitatea faptica fara a fi partasi la dari in judecata, chiar cu sedinte publice.

      (Citează)

  26. @Florin Helici

    Cel mai mare client al lor este eMAG. Si da, restul magazinelor (CEL, evoMAG & co) lucreaza cu ei.

      (Citează)

  27. Acum cativa ani am luat o tableta cadou pentru tata, un Huawei cu 3G. Era SH, daca ma gandesc eu mai bine, dar n-a avut probleme de functionare. Dar nu asta e important, important e ca de un Black Friday i-au marit tabletei pretul in asa hal, incat dupa discount si promotie tot era mai scumpa cu vreo 50 de lei decat o platisem eu la taraba Quick Mobile din Baneasa Shopping City.

    Cred ca putem fi siguri ca telefoanele Xiaomi de care tot zic eu ca sunt bune dar nesimtit de scumpe, sunt aduse tot de Quick Mobile.

    Sunt niste tzepari care aduc marfa pe sub mana, faca piata gri sau neagra si la service replica lor de baza este “s-a activat senzorul de umiditate”.

      (Citează)

  28. Sunt curios care o sa fie concluzia celor din conducere si la ce rezultat se va ajunge. Deja opiniile degative despre brand tot apar mai multe.

      (Citează)

  29. Telefoane de la Quickmobile cumpara toată România (orange,Vodafone,Cosmote cumpara si le codeaza si le sigilează) spun din cunoștiință de cauza, ce sa mai zic de EMAG , cel.ro etc. Si chestia cu scosul din garantie pot spune ca ori nu se pricep ori se pricep prea bine, pt ca toti care eu dat commenturi la articolul asta sunt unu mai deștept ca altu. Cumpărați-vă din State telefoane nu de Quick sa vedem cati o sa mai utilizeze telefoane smartphone. Multumiți-va cu ce aveți. AVEȚI QUICKMOBILE !!!!

      (Citează)

  30. Și ar vrea să-i credem? :)))

    Am impresia că-i mai amator patronul decât angajatul.

      (Citează)

  31. Patronul e roman sau de ce se exprima asa?

      (Citează)

  32. Un alt magazin (thephone) a incercat sa-mi vanda un tel galaxy s2 second hand, folosit putin, impecabil, din ala promotie catre angajati. Bateria era descarcata si am facut doar o proba sumara ca functioneaza. Ajuns acasa il pun pe perfuzie si incep sa butonez. Prima strangere de inima: era updatat la android 4.0.3, cand el venea cu 2.3.6. Cand ma uit la poze, pliiiin de poze. Fusese al unei proaste ce-l primise de 8 martie, cu 5 saptamani in urma. Ce inseamna prostia: isi fotografiase pisica la geam, niste facturi, aveam adresa completa, telefonul, tot. Posesoarea telefonului aranjase cu cea de la magazin sa vanda telefonul, se saturase de el si erau mai buni banii. Dar nu a stiut sa dea reset total, doar a sters contul google. I-am dat telefon imediat celei de la magazin si am intrebat-o daca stie deep throat. Ca a doua zi ii bag samsungu s2 pe gat, iar daca nu poate ea, i-l bag prietenei ei cu mața la geam. A doua zi era un baiat cu un s2 tipla, sigilat, a zambit si m-a asigurat ca a fost o tentativa de inselaciune personala a fetei respective, nu e politica magazinului sa faca asa ceva. Yeah, right.

      (Citează)

  33. Va multumim pentru interesul acordat QuickMobile, singurul retailer telecom din Romania cu cel mai redus service al disponibilitatii produselor, si va asiguram ca pe viitor vom lua toate masurile pentru a scoate din garantie prin orice mijloace mai multe produse pentru a evita astfel de situatii neplacute, iar primul pas in acest sens este externalizarea activitatii de PR catre o agentie specializata de recuperatori
    Cu consideratie,

      (Citează)

  34. Cei de la QuickMobile au cazut din lac in put… profesionisti domne…

      (Citează)

  35. Asa limba de lemn mai rar.
    In primul rind ce sare in ochi e faptul ca se adreseaza cu angajata noastra cind trebuiau sa sa adreseze cu fosta noastra angajata. Eu as fi concediat orice persoana care imi facea firma de atit de mare rahat. Fara multe discutii.
    ” iar primul pas in acest sens este externalizarea activitatii de PR catre o agentie specializata.” Serios??????
    NU aveti bani sa va ocupati in mod corect de partea de service dar aveti bani de aruncat pentru o agentie de PR care sa va spele imaginea de rahat pe care o aveti pe piata? Bravo!

      (Citează)

  36. Chiar vand si catre operatorii locali… pentru cine vrea sa creada. :)

      (Citează)

  37. @marius Si eu am făcut reclamație către ANPC, iar după ce am scris două pagini si am fost sunat de un reprezentant ANPC, am realizat că nici măcar nu au înțeles ce reclamam. A rămas cum au stabilit: produsul scos din garanție, eu m-am plâns pe Twitter la Fitbit, care mi-a trimis prin DHL 2 (două) brățări in săptămâna următoare. Tocmai din Ohio. Pt că au niște furnizori “gri” in Romania. Sau sunt (de)…”maro”?

      (Citează)

  38. Mie unul imi suna a Quick-scapegoat-Mobile. :-) Asa-i cel mai usor sa te scoti din orice rahat

      (Citează)

  39. Radu se pare ca din cauza ta preturile telefoanelor sunt mai mari in Romania decat in alte tari. Firmele astea iti dau telefoanele la teste , tu le strici iar astia baga in pretul celorlalte produse pierderea de la tine. Destul de nasol pentru ca eu nu am nevoie de review-ul tau ci de preturi mai bune .

      (Citează)

    • @marius: îmi cer mii de scuze, nu mi-am dat seama de consecințe. Acum că se ieftinește barilul de petrol sper să se compenseze cumva, totuși.

        (Citează)

  40. true dat!

      (Citează)

  41. Salut ,
    Vreau si eu sa va povestesc despre QuickMobile.
    Sunt cei care si-au batut joc de telefonul BlackBerry Q5 al sotiei mele.
    Sa va povestesc mai exact cum s-a intamplat.
    In data de 26.11.2014 am dus telefonul in service (magazinul sigmanet/sensodays/its din Baneasa). Cei de aici mi-au facut o fisa de service si au trimis telefonul catre QuickMobile.
    Telefonul avea urmatoarele probleme :
    1. pierdea semnalul des
    2. bateria nu mai tinea mai mult de 6 ore
    3. wi-fi – nu se conecta mereu

    In data de 07.12 am ridicat telefonul din acelasi magazin in care l-am predat
    Status service – resoftat –
    Cand am ajuns cu telefonul acasa am observat ca butonul power nu mai functioneaza . Imediat le-am scris si mi-au zis sa aduc din nou telefonul.
    Mentionez ca pe fisa de service au scris ca telefon reparat pe garantie chiar daca prezinta unele lovituri ( tel are 2 zgarieturi in partea de jos ).
    Dupa aproximativ 24 zile adica pe data de 5 ianuarie cei de la ITS imi spun ca pot ridica din nou telefonul.
    Status reparatie – garantie – inlocuire buton power
    Ieri – in data de 8.1.2015 butonul power iar nu mai functioneaza
    Le scriu si le spun ca nu e normal ca fac asa ceva si ca isi bat joc de consumatori si ei imi spun ca sa aduc telefonul in service.
    Le-am spus ca deja a stat foarte mult (din noiembrie nu mai pot folosi telefonul) si ca trebuie sa-mi dea macar un telefon de schimb pe perioada service-ului. Au spus ca nu au asa ceva.
    Nu cred ca este normal si nu cred ca trebuie sa-i lasam sa-si bata joc asa de clienti.
    Asa ca aveti mare grija cu acesti oameni .
    Eu o sa fac tot posibilul sa rezolv aceasta problema.
    O sa ma duc la ANPC dupa care daca nu se rezolva o sa ma duc la comisia europeana.

    PS: Intre timp am luat legatura cu BB Canada si ei mi-au spus ca QuickMobile nu este acreditat ca service de ei. Sunt curios cum reusesc sa repare telefoane fara sa aiba service acreditat de producator.
    PS2:Telefonul a fost verificat pe baza IMEI-ului si se pare ca BB Canada nu recunoaste acest dispozitiv – deci este posibil sa nu fie nici macar original , asa ca aveti grija si din acest aspect.

    Va multumesc pentru atentie

      (Citează)

  42. Buna ziua, va spun in cateva randuri ce patesc in aceste moment cu cei de la quick mobile, quick service si electro distribution toate facand parte din acelasi grup.
    Am cumparat de la RDS un Samsung Note 3 in urma cu 8 luni, acum o saptamana a inceput sa nu mai incarce, am vrut sa iau legatura cu cei de la quickservice dar au 1,5 euro minutul….eu nu-mi permit sa vorbesc cu curvele. Am luat toate cele si m-am prezentat la RDS, acolo ei au inspectat telefonul tehnic si au constatat ca nu se incarca, dupa o inspectie vizuala s-au constatat niste ZGARIETURI notate in p.v de predare al aparatului. Dupa doua zile am primit raspuns de la …curve, ca telefonil este lovit, indoit, gaurit…etc si din acest motiv il scot din garantie si costa 1650 reparatia daca vreau. Uitandu-ma la poze am crezut initial ca nu sunt poze cu telefonul meu, ulterior am primit confirmarea ca este sigur al meu. Atunci am inceput sa caut explicatii si am dar startul cercetarilor si am constat urmatoarele:
    1. Furnizorul este ELECTRO DISTRIBUTION
    2. Service-ul este asigurat de quickservice
    Ambele sunt din acelasi grup
    Am gasit cred si motivul pentru care nu ar vrea sa il repare
    — pe factura de la RDS ESTE MODEL 9005 iar in realitate este N900 dar imei- ul este corect.
    Din ce am descoperit pana acum ar fi aduse NEOFICIAL si probabil nelegal sin Asia, dar asta vor constata anchetatori deoarece intentionez sa depun plangere penala.
    Si cred ca de aici pleaca totul, nefiind aduse de Samsung nu beneficiaza de garantie Samsung si ar trebui sa le repare pe cheltuiala quickservice sau electro distribution oricut tot aia e.
    Marti dimineata urmeza sa depun plangere la RDS, OPC , politie si voi informa SAMSUNG ROMANIA, va tin la curent cum e ceva nou

      (Citează)

  43. Am inteles ca nici cu afiliatii de pe 2parale nu sunt o firma serioasa cica nu si-ar plati comisioanele la timp sau le-ar anula fara vreun motiv acum sau bagat si pe profitshare …

      (Citează)

  44. Am inteles ca nici cu afiliatii de pe 2parale nu sunt o firma serioasa cica nu si-ar plati comisioanele la timp sau le-ar anula fara vreun motiv acum sau bagat si pe profitshare …

    Alin:
    Buna ziua, va spun in cateva randuri ce patesc in aceste moment cu cei de la quick mobile, quick service si electro distribution toate facand parte din acelasi grup.
    Am cumparat de la RDS un Samsung Note 3 in urma cu 8 luni, acum o saptamana a inceput sa nu mai incarce, am vrut sa iau legatura cu cei de la quickservice dar au 1,5 euro minutul….eu nu-mi permit sa vorbesc cu curvele. Am luat toate cele si m-am prezentat la RDS, acolo ei au inspectat telefonul tehnic si au constatat ca nu se incarca, dupa o inspectie vizuala s-au constatat niste ZGARIETURI notate in p.v de predare al aparatului. Dupa doua zile am primit raspuns de la …curve, ca telefonil este lovit, indoit, gaurit…etc si din acest motiv il scot din garantie si costa 1650 reparatia daca vreau. Uitandu-ma la poze am crezut initial ca nu sunt poze cu telefonul meu, ulterior amprimit confirmarea ca este sigur al meu. Atunci am inceput sa caut explicatii si am dar startul cercetarilor si am constat urmatoarele:
    1. Furnizorul este ELECTRO DISTRIBUTION
    2. Service-ul este asigurat de quickservice Ambele sunt din acelasi grup
    Am gasit cred si motivul pentru care nu ar vrea sa il repare
    — pe factura de la RDS ESTE MODEL 9005 iar in realitate este N900 dar imei- ul este corect.
    Din ce am descoperit pana acum ar fi aduse NEOFICIAL si probabil nelegal sin Asia, dar asta vor constata anchetatori deoarece intentionez sa depun plangere penala.
    Si cred ca de aici pleaca totul, nefiind aduse de Samsung nu beneficiaza de garantie Samsung si ar trebui sa le repare pe cheltuiala quickservice sau electro distribution oricut tot aia e.
    Marti dimineata urmeza sa depun plangere la RDS, OPC , politie si voi informa SAMSUNG ROMANIA, va tin la curent cum e ceva nou

    Salut nu primi telefonul inapoi daca in p.v nu erau aceste defecte asa am pati si eu dar la emagam trimis un telefon cu microfonul defect si l-am primit inapoi cu rama crapat in numeroase parti i-am pus pe cei de la showroom sa il trimita inapoi la service nu stiu ce au facut daca mi-au schimbat sau au reparat telefonul dar eu l-am primit inapoi impecabil ….

      (Citează)

  45. Salut, vreau sa va povestesc si eu despre experienta mea cu quick mobile:

    Am cumparat un HTC M7 pentru a-l face cadou unei persoane din strainatate (asta se intampla in Dec 2014). Dupa aproximativ o luna produsul in cauza nu se mai deschide sub nici o forma. Astept telefonul sa calatoreasca un sfert de glob inapoi, il examinez si observ ca nu are nici macar zgarieturi fine (persoana stiu ca e grijulie asa ca nu am de ce sa imi fac alt soi de griji). In cele din urma, am reusit sa il fac pachet si sa il trimit la adresa specificata (intrucat nu au service in iasi) prin Fan courier conform instructiunilor. Dupa 3 saptamani inca nu aveam primit mail de confirmare de la dumnealor. Verific la Fan courier unde apare ca al meu colet a fost ridicat de un anume Grigorescu. Le trimit e-mail de pe a dumnealor platforma pentru a intreba de ce nu am primit confirmare. Dupa o saptamana tot astept raspuns. Astazi am trimis din nou un e-mail, care cred ca va fi si ultimul catre domniile lor. Tind sa cred ca la ANPC voi ajunge in cele din urma.

      (Citează)

  46. Am cumparat un iphone de la quick mobile care avea probleme cu semnalul in sensul ca disparea. Dupa 7 zile am trimis telefonul inapoi sa-mi dea altul. Serviceul mi l-a returnat pt.ca avea lovituri pe partea laterala. Au fost in stare sa ii aplice lovituri ca sa nu-l schimbe. In plus telefonul nu era destinat a fi folosit in Romania.
    Aveti grija cu returnarea produselor, mergeti personal la magazin si cereti sa vi-l ia cu proces verbal in service nu prin curier.
    Sunt in stare sa il deterioreze si sa spuna ca asa l-au primit.

      (Citează)

  47. ioan:
    Am cumparat un iphone de la quick mobile care avea probleme cu semnalul in sensul ca disparea. Dupa 7 zile am trimis telefonul inapoi sa-mi dea altul. Serviceul mi l-a returnat pt.ca avea lovituri pe partea laterala. Au fost in stare sa ii aplice lovituri ca sa nu-l schimbe. In plus telefonul nu era destinat a fi folosit in Romania.
    Aveti grija cu returnarea produselor, mergeti personal la magazin si cereti sa vi-l ia cu proces verbal in service nu prin curier.
    Sunt in stare sa il deterioreze si sa spuna ca asa l-au primit.

      (Citează)

  48. jon:

    ar fi bine sa faci reclamatie la ANPC si sa ceri dovada care o au ca telefonul tau a intrat in service cu deformari,din cate stiu eu in fsele lor de service era trecut doar colet receptionat si nu specifica si starea in care se afla.

      (Citează)

  49. hehehe cate reclamatii sunt ala opc habar nu aveti! au o casa de avocatura si le-o da peste nas celor de la opc , judecatorii din instanta eludand legea , le da castig celor de la Quikmobile, cei de la opc care nu au juristi sa-i reprezinte o iau in freza…pacat de consumatorul care ia un stift de la Quickmobile si tine trei zile pe urma telefonul e scos din garantie ca uramare a “patrunderii de lichide socuri mecanice si zgarieturi” din pacate in romania prin tepe se fac bani!—-pt cei de la adevarul ia vedeti administratorul acestei societati de ce a facut puscarie in urma cu ceva ani?

      (Citează)

  50. NU QUICKMOBILE

    13/05/2015 la 3:14 PM

    NU cumparati de la quickmobile.. sunt cei mai mari tepari cand vine vorba de garantie…. am patit-o chiar eu… garantie anulata… pentru un defect de fabrica!!!

      (Citează)

  51. Salutare, durerea si mai mare e ca cei de la QM furnizeaza produse si altor magazine, si asa tot la garantia lor ajungi

      (Citează)

  52. raoul:
    Salutare, durerea si mai mare e ca cei de la QM furnizeaza produse si altor magazine, si asa tot la garantia lor ajungi

    Soluția e ca atunci când observi ca ai garanția la ei sa returnam produsele

      (Citează)

  53. Nu acceptați sa trimiteți produsele prin curier. Predați telefonul celui de la care luați achiziționat. În PV sa specifice totul foarte clar. Eu am dat telul la rds ei l-au trimis cei de la Quick au făcut ca de obicei și eu în final am primit un note 3 nou nouț de la rds

      (Citează)

  54. Niste ordinari.aveau 4s la 799 roni,cand le-am trimis e-mail cerand detalii despre tel,daca e nou sau refurbished in acea secunda au schimbat pretul la 1099 roni

      (Citează)

  55. alin:
    Nu acceptați sa trimiteți produsele prin curier. Predați telefonul celui de la care luați achiziționat.În PV sa specifice totul foarte clar. Eu am dat telul la rds ei l-au trimis cei de la Quick au făcut ca de obicei și eu în final am primit un note 3 nou nouț de la rds

    da este foarte bine eu am trimis prin curier si fara nici o dovada a fost scos din garantie au zis ei deformari cu toate ca a fost trimis de trei ori la rand cu aceasi problema prima oara au schimbat modulul audio la un ipod apple si cand au vazut ca nu il pot repara ieftin a fost scos din garantie am cerut dovada ca a intrat cu deformari in service si nici ei nici anpc nu au raspuns

      (Citează)

  56. Salutare, am patit-o si eu cu quickmobile dar nu asa rau. Am cumparat un audiorecorder Zoom H4n de la emag la oferta (nou, sigilat), care a venit cam desigilat si prezinta un fir de par de chinez sub sticla de la display care de altfel are folie de protectie. Din fericire functioneaza ok si mi-am facut treaba cu el, si-a scos banii…

    A doua chestie, am cumparat de la pcgarage un Samsung S5 Duos. La ridicare avea un sigiliu pe care scrisul era cam descentrat (Avoid if broken). Acasa am incercat sa-l desfac usor, fara sa-l stric prea tare (nu am reusit) dar am gasit sub el sigiliul Samsung care era rupt. Deci sigiliul dubios peste sigiliul original. Apoi, toate textele erau in rusa. Cand am desfacut cutia, supriza: telefonul avea amprente pe el. Am indraznit sa ridic usor folia de protectie de pe ecran si era plin de amprente. Asa ca l-am asezat inapoi in cutie si am facut retur la pcgarage. Le-am cerut alt telefon curat, ca eu vroiam telefonul. Dar nenea ala mi-a spus ca ce au in stoc sunt de la acelasi furnizor si nu mai desfac alta cutie ci prefera sa-mi dea banii (cash, desi eu platisem cu un card in rate). Deci cash, numai ca sa scape de mine…

    Am incercat sa cumpar de la ei de pe site (quickmobile), desi bubuiam de prostie, numai ca vroiam telefonul. Am cerut livrare in magazin ca sa-l pot verifica in prezenta lor si, bineinteles, refuza asta, cica doar prin curier…

    Asa ca, o sa incercam la altii… Aceeasi chestie: daca factura sau garantia e de la quickmobile, atunci retur imediat.

      (Citează)

    • VA ROG insistent nu luati produse de la Quick, sunt niste fake-uri din aceata cauza au si aceste preturi.
      Am cumparat telefon Lenovo A850-, a functionat 3 luni, dupa care aparatul nu mai incarca mai mult de 28 %.
      L-am dus la reprezenta DEPANERO din Bucuresti, care mi-a confirmat ca aparatul nu este inseriat de Lenovo , seriiile din telefon+ baterie nu sunt recunoscute de LENOVO , deci nu este recunoscuta nici garantia.
      L-am retrimis la QUIK SERVICE, si mi-au motivat ca a iesit din garantie datorita unor zgarieturi usoare + uzuri mecanice, si mi l-au trimis inapoi FARA macar sa-l deschida, explicatia lor nu avand nici o legatura cu defectul solicitat

      Datorita preturilor practicate de ei , sunt sigur ca produsele vandute pe site-ul lor nu sunt originale si riscati sa fiti pacaliti.

        (Citează)

    Alătură-te discuției, lasă un mesaj

    E-mail-ul nu va fi publicat. Fără înjurături și cuvinte grele, că vorbim prietenește aici. Gândiți-vă de două ori înainte de a publica. Nu o luați pe arătură doar pentru că aveți un monitor în față și nu o persoană reală.

    Apăsați pe Citează pentru a cita întreg comentariul cuiva sau selectați întâi anumite cuvinte și apăsați apoi pe Citează pentru a le prelua doar pe acelea. Link-urile către alte site-uri, dar care au legătură cu subiectul discuției, sunt ok.


    Prin trimiterea comentariului acceptați politica de confidențialitate a site-ului.



    Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.

    Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri

    Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.

sus