un blog de Radu Dumitru

►► canalele mele de YouTube: youtube.com/RaduDumitru (personal) și youtube.com/NwraduBlog (tech) ◄◄

Ce concursuri as vrea in blogosfera

20 Sep 2008  ·

GÂNDURI  ·

2 comentarii

De ce toţi organizatorii de concursuri pentru bloggeri au impresia că aceştia sunt nişte copilaşi cărora le sclipesc ochii şi le salivează colţul gurii de câte ori le fluturi prin faţă câte o jucărioară strălucitoare pe care ar putea-o lua ca premiu? Au tot fost pe bloguri, în ultima vreme, diverse concursuri, unele cu premii chiar interesante, dar condiţiile sunt atât de bizare încât aş fi simţit nu că particip la un concurs sau o tombolă, ci că mă milogesc la organizator pentru a lua un mic premiu sau un pic de publicitate.

Majoritatea îţi cer să le faci atâta publicitate încât doar pupatul în fund la propriu mai lipseşte din ecuaţie. Scrie un post în care să vorbeşti despre cât de mult îţi doreşti un produs de la noi. Include un link către produs, un link către pagina principală a site-ului, menţionează în clar şi de cel puţin 3 ori numele nostru, spune-ne că ai făcut-o până la data de ### şi poate, poate… vei câştiga un premiu de la noi. De ce nu pot fi şi concursuri normale? Genul în care organizatorul dă rapid şi simplu un premiu, iar pentru acel premiu publicul află cu ce se ocupă organizatorul şi eventual spune şi la alţii. Nu trebuie să-ţi vinzi sufletul pentru asta, iar cerinţele actuale la modă mi se par o bătaie de joc şi o luare în derâdere a blogurilor şi a celor ce le scriu.

Idei de concursuri bune: “pune bannerul ăsta pt o săptămână în sidebar şi eşti înscris la tragerea la sorţi”, “scrie ceva, orice vrei tu, cu sau fără link, despre noi sau vreun produs care se găseşte la noi şi eşti înscris în concurs”, “zi-ne postul pe care îl consideri a fi cel mai bun scris de tine în această lună şi noi facem o listă şi îl premiem pe cel mai votat”.

    2 comentarii

  1. Bloggerii, marea lor majoritate, sunt niste rupti in fund de 15 ani. De aia si advertiserii se comporta asa.
    Voi, cei pro, ar trebui sa nu va plecati la prostioare de genul asta.

      (Citează)

  2. in general ocolesc lepsele sau concursurile. odata am pus si eu botul la sloganul pt EEE Pc de la Asus si numa nervi mi-am facut ca au castigat niste unii care aveau in spate cate un forum pe care`l moderau si erau votati in draci. pe mine juriul, adica cei care au dat banul pana la urma m`au ales pe locul 2, iar concurenta, cand s-a votat intre cei care au propus slogane m-a votat pe locul 3. cu toate astea n-am vazut nici unul din cele 6 premii puse la dispozitie.

    am sesizat ca romanul are tendinta sa faca statistici. ii e foarte convenabil sa organizeze un concurs, o gala de premiere, un clasament, un tabel, un grafic. ceea ce vine mai greu insa este continutul. adica miezul cu care umplii toate cele enumerate mai sus. ideea e ca niste baieti destepti si-au dat seama ca e loc de o masa de manevra, destul de diversificata incat sa acopere tot felul de combinatii posibile.

      (Citează)

    Alătură-te discuției, lasă un mesaj

    E-mail-ul nu va fi publicat. Fără înjurături și cuvinte grele, că vorbim prietenește aici. Gândiți-vă de două ori înainte de a publica. Nu o luați pe arătură doar pentru că aveți un monitor în față și nu o persoană reală.

    Apăsați pe Citează pentru a cita întreg comentariul cuiva sau selectați întâi anumite cuvinte și apăsați apoi pe Citează pentru a le prelua doar pe acelea. Link-urile către alte site-uri, dar care au legătură cu subiectul discuției, sunt ok.


    Prin trimiterea comentariului acceptați politica de confidențialitate a site-ului.



    Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.

    Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri

    Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.

sus