un blog de Radu Dumitru

►► canalele mele de YouTube: youtube.com/RaduDumitru (personal) și youtube.com/NwraduBlog (tech) ◄◄

Am luat un Jeep Compass de Black Friday

18 Dec 2017  ·

AUTO  ·

105 comentarii

Așa cum spuneam acum câteva săptămâni, am cumpărat un Jeep Compass, un SUV cum îmi doream. L-am cumpărat de Black Friday de la eMAG, așa că dacă auziți pe cineva întrebându-se dacă acele mașini chiar se cumpără, arătați-i acest articol. A costat 28.000 de euro, redusă de la 36.450 euro. Am luat, la propriu, gipan.

Iată cum a decurs totul. Ca idee, văzusem Jeep Compass la Salonul Auto și ne-a plăcut mașina, dar era prea scumpă, 33k prețul de listă. Pentru alții interesați de SUV-uri, noi am restrâns lista la vreo 3-4 modele, adică Seat Ateca, Hyundai Tucson, KIA Sportage și VW Tiguan. Skoda Karoq mai este un model foarte interesant, dar nu e pe lista mea pentru că nu poți pune 4×4 pe motorul de benzină. Dacă nu vă interesează musai combinația aceasta, luați-l în considerare.

Dacă nu apărea acest Jeep Compass de Black Friday, probabil ne-am fi orientat spre Sportage sau Tiguan în zilele următoare.

Dimineața, însă am văzut mașina în oferta eMAG. 28.000 de euro, redus de la un preț de listă de vreo 36.400 euro, că era un Compass Limited (echiparea de top) și în plus cu un sistem multimedia mai bun (subwoofer în porbagaj, boxe Beats etc), jante de 18” și vopsea metalizată. Ne-am consultat un pic și am plătit taxa de rezervare de 1.000 lei.

Ca fapt divers, aveam în coș deja și o tigaie Tefal și am luat-o împreună cu mașina, de unde și imaginea de mai sus. Ulterior s-a dovedit că mașina are alt regim, așa că am plătit transportul pentru acea tigaie. Dacă mă prindeam la timp, o puneam pe altă comandă eMAG.

Asta se întâmpla vineri la ora 7:20, da? Pe la ora 11 m-a sunat cineva de la eMAG ca să mă întrebe dacă sunt serios în legătură cu mașina. Le-am zis că da, ei au zis că vor transmite datele mele de contract vânzătorului Autoitalia.

Pe la ora 13, m-a sunat cineva de la Autoitalia. I-am spus că sunt dispus să cumpăr mașina, dar după un testdrive. Ne-am înțeles la ce dealer vreau să merg (eu am ales în Militari, ei m-au trimis ulterior la Pipera, culmea, chiar vizavi de sediul eMAG) și a doua zi, sâmbătă, mi-au spus să vin luni la un testdrive cu mașina similară din parcul lor.

Am făcut testdrive-ul, mi-a plăcut mașina, am mers mai departe cu achiziția. Vineri, la fix o săptămână după BF, o ridicam de la ei. După alte câteva zile, cei de la eMAG mi-au înapoiat cei 1.000 de lei pe card, care de fapt nu au fost avans pentru mașină, ci doar o taxă de rezervare.

Mașina din ofertă era una singură aflată în stocul unui dealer din Ploiești, mi se pare. Pe site-ul eMAG, la regulamentul “campaniei”, era trecută inclusiv seria ei de șasiu, adică se vinde un stoc clar știut.

Un articol review voi publica probabil prin ianuarie. Momentan am mers destul de puțin cu Compass-ul, că n-am avut când, așa că mai am de adunat impresii.

Nu-i perfectă, nu are toate dotările pe care le doream, dar am luat-o de acum, în timp ce timpul de livrare pentru SUV-uri este de 5-10 luni, în funcție de producător și model. De exemplu, nu are scaune încălzite și nici cameră de marșarier, dar asta am înțeles că pot monta eu ulterior una.

Nici fotografii nu i-am făcut, dar arată ca în cea de mai jos (fără tipul sportiv, iar roșcată aveam eu deja), culoare Crystal Granite sau ceva așa. Mie mi se pare că arată bine pe exterior și în interior, unde are piele pe uși și cotieră, plus scaune piele+textil, interior negru, materiale de calitate, bine îmbinate, iar interfața multimedia suportă Android Auto.




Android Auto s-a dovedit o chestie foarte mișto. Văd Waze sau Google Maps direct pe ecranul mașinii, iar pe muzică are compatibilitate și cu Deezer, ceea ce folosesc. Nu mai caut suport pentru prins telefonul în bord, că mă descurc foarte bine așa. Probabil voi face mai rapid un review pentru Android Auto.

Motor 1.4 litri benzină, 177 CP. Nu-i foarte rapidă, dar e mult mai rapidă decât Mondeo-ul pe care-l aveam înainte și bine antifonată. Portbagajul e spațios, iar cutia automată și poziția mult mai înaltă la volan fac condusul prin oraș mult mai plăcut. De asemenea, am avut dreptate să trec la o mașină mai scurtă, încă sunt plăcut surprins de cât de ușor se strecoară și cotește și parchează față de cea veche, care era mai lungă.

Apropo de costurile totale ale mașinii, în primele două săptămâni am mai avut următoarele cheltuieli:

  • CASCO 690 euro și RCA 295 lei la Omniasig. Bun tariful, la alte companii ajungea pe la 900-1000 de euro oferta, iar pentru că am făcut CASCO și RCA la ei, dintr-un foc, am primit 5% reducere la CASCO.
  • 2800 de lei anvelopele de iarnă. Am luat mașină cu 225/55 R18, am plătit pentru asta. Am avut anterior Nokian și Dunlop și am fost foarte mulțumit de ele, iar prețul unei anvelope se învârte între 750 și 850 de lei (la fel ca și Michelin, Continental sau Bridgeston, de fapt, doar Vredestein fiind pe la 600 lei). Am cerut ajutor pe Facebook, a răspuns Andrei Crivăț care mi-a obținut un discount de la 760 la 700 lei pentru Nokian la Vianor, ceea ce nu pare mult, dar în practică am economisit 240 de lei, cu care vă las pe voi să calculați câte feluri doi pot mânca.
  • 120 de lei numerele provizorii.
  • ~ 200 lei trusa medicală, stingătorul, triunghiurile și ce se mai cere.

După înmatriculare (altă distracție, dar în ianuarie) se va mai adăuga și o rovignetă.

    105 comentarii

  1. S-o stapanesti sanatos si fara evenimente ! Faina masina , ramane de vazut cum se comporta in timp motorul de 1.4 fiind de provenienta italiana … ceea ce in practica scartaie la capitolul fiabilitate iar reteaua autorizata are mecanici pregatiti dupa ureche, schimba orice numai poate se rezolva problema de la sine .

    1. Mi se pare ciudat Limited nu are optiunile amintite
    2. 28000 este pretul real ,nu e asa discount-at precum crezi

      (Citează)

    • Ah, sfaturile celor 2 vecini. Fiat vinde motoarele lor si altor fabricanti auto dar vecinii români știu ei ca motoarele au probleme de fiabilitate.

        (Citează)

    • Liviu Tanase: 1. Mi se pare ciudat Limited nu are optiunile amintite

      Și mie. Pe aia cu scaunele încălzite puse într-un pachet separat “de iarnă” o înțeleg, că multe piețe sunt în țări calde și nu au nevoie de așa ceva. Camera de marșarier, însă…

      Liviu Tanase: 2. 28000 este pretul real ,nu e asa discount-at precum crezi

      Nu contează așa tare. Acela era oricum bugetul nostru (pe aproape) și am luat o mașină care ne place și care a și fost livrată.

        (Citează)

  2. eu o sa fiu curios cum se comportă motorul 1.4 după vreo 2 sau 3 ani de folosință.

      (Citează)

  3. Sa o stapaniti sanatosi si fara evenimente!

      (Citează)

  4. La cat a costat masina, trusa medicala si alte maruntisuri trebuia sa vina la pachet, ca un bonus. Sunt curios de altceva, oare emag comisioneaza vanzarea de masini prin afiliere? Si daca o face, da comision la toata valoarea masinii, sau doar la cei 1000 lei. Ca ei, sunt sigur ca isi iau procent din vanzarea masinii, asa cum fac in marketplace cu toate produsele. A facut cineva comision in afiliere din vanzarea unei masini pe emag, sa ne lamureasca si pe noi?

      (Citează)

    • “pachetul legislativ” (cum se mai numeste pe la alti dealeri) difera in functie de tara si de asta nu este inclus in pretul de catalog.
      probabil e mai corect ca fiecare sa plateasca separat ce e necesar in tara lui

        (Citează)

    • John2381, ce legătură are diferența de țară cu dealerul de la care cumpăr? Cumpăr de la producător direct? Nu, nenea care încasează banul e dealerul român care se putea gândi să atragă cumpărători cu asemenea nimicuri incluse în preț.
      Să o stăpâniți sănătoși și fără evenimente !

        (Citează)

    • Cartus: Sunt curios de altceva, oare emag comisioneaza vanzarea de masini prin afiliere?

      Nu, scrie în ToS că nu.

      Mi se pare că au dat comision la un scuter de zăpadă sau un jetski vândut chiar de ei, ca produs normal.

      Ei cred că iau bani de la Autoitalia pentru a le expune produsele în ziua cu cel mai mare trafic, iar Autoitalia îi dă pentru că în ziua aia a vândut vreo 20-30 de mașini pe care le listase acolo.

        (Citează)

    • Cartus: La cat a costat masina, trusa medicala si alte maruntisuri trebuia sa vina la pachet, ca un bonus.

      Și eu mă așteptam să vină, dar na.

      Plus că mi-au luat și 1 euro în plus. Oferta eMAG era 27.999 euro, factura a venit direct pe 28.000 euro, nu s-au mai complicat :)

        (Citează)

  5. Să fie într-un ceas bun!

      (Citează)

  6. Deci nu l-ai cumparat de la eMAG pentru ca:
    – nu era in stocul eMAG, vanduta de dealer catre eMAG
    – nu te-ai dus la eMAG in depozit sa dai ture cu masina
    – nu ai platit la eMAG avansul pentru masina
    – nu ai facut cu eMAG actele de vanzare-cumpare

    eMAG ti-a vandut dreptul de a fi sunat.

      (Citează)

    • de fapt emag nu i-a vandului luni nimic, ci dealerului (i-a vandu un lead) :)

        (Citează)

    • Gaelex: eMAG ti-a vandut dreptul de a fi sunat.

      Da, ca în marketplace sau un soi de lead, cum zice john2381. Dar exprimarea în sine nu contează, că și dealerul este un intermediar pentru compania mamă.

        (Citează)

  7. E bine ca ti-ai luat un SUV, in sfarsit, o sa vezi ca e altfel in trafic.

    Am testat modelul acesta acum vreo luna, cu motorul de 1.4./177 CP. Lucreaza din greu ca sa mute masina, o sa-l auzi. Tin pumnii.

      (Citează)

    • Depinde ce masina ai avut/ai acum. Daca ai motor pe motorina – motorul pe benzina ti se pare ca se tureaza cam tare ca sa mute masina, insa e normal. Pentru putere, la motorul pe benzina trebuie s-o turezi peste min 3000 RPM ceea ce, la motorina, de multe ori e cam mult.

        (Citează)

    • da, vlad, depinde ce mașină ai avut… :D

        (Citează)

    • In ce sens il auzi? Se plânge ca e salariul prea mic pentru cât trage? Sau că este folosit pe toată lungimea de turații pe care a gandit-o fraierul ala de proiectant?

        (Citează)

    • E mai silențioasă decât altele testate. Nu știu dacă e bine antifonată sau motorul e silențios :P

      Nu-i rapidă, suta la oră în vreo 9 secunde sau cât o fi. Cam așa sunt toate.

        (Citează)

    • La 600 cc (mai putin de jumate din cat are acest Gipan), eu am 106 CP. De ce ne raportam la motoarele de Dacia 1310 si 1.9 tdi 90CP?

        (Citează)

    • da’ zi si la cate ture ai tu 106cp

        (Citează)

    • Intre 10 si 14 mii de ture. Tocmai. Dar nu il aud ca se plange sau că lucrează din greu atunci când il duc acolo. Din contră.

        (Citează)

  8. Sa fie primita cu mare bucurie si Doamne ajuta.

      (Citează)

  9. Sa o porti sanatos si sa nu te comporti ca un neam prost in trafic, acum ca stai la volan cu juma’ de metru mai sus ca altii.

    Ma termina psihic astia cu “motorul e mic, deci e fortat, trage greu, las’ c-o sa vezi tu” :-)

      (Citează)

    • Robo: Sa o porti sanatos si sa nu te comporti ca un neam prost in trafic, acum ca stai la volan cu juma’ de metru mai sus ca altii.

      Din păcate, deja văd efectele suv-ului, încep să mă distreze aia cu mașinuțe mici din jurul meu. Măcar beneficiez de prioritatea de SUV :))

        (Citează)

  10. Felicitări și să vă bucurați de ea. Îmi plac la nebunie comentariile astea românești, “o să vezi tu” , “nu a fost reducere”, etc…:)

      (Citează)

  11. Hai, Doamnele-ajută! Să fie fără evenimente.

    În altă ordine de idei, ”să calculați câte feluri doi pot mânca”… nu există decât fel principal. Restul sunt invenții… Poftă bună!

      (Citează)

  12. Sa fie într-un ceas bun. Sper ca nici nu te gândești sa nu o sfințești, nu?

      (Citează)

    • Daca vrea sa-i primeasca masina la cercetasi, trebuie sfintita, clar :)
      Radule, s-o stapanesti sanatos,

        (Citează)

    • În sensul că să beau ceva sau să o duc la biserică? Pentru că biserica s-a rezolvat, primul gest “al lui maică-mea” a fost să-mi dea o icoană să o pun în mașină, abia apoi s-a uitat ce culoare e și cum arată. Se știe că Dumnezeu te apără doar dacă ai icoană.

        (Citează)

    • Am găsit pe birou două iconite cu Arsenie Boca. Pe care le-am aruncat ulterior la gunoi. De ce nu ai zis ca ti-ai luat masină nouă? Ar fi fost poate prima icoană pe care ți-o ofer.

        (Citează)

  13. 1.9 dizăl nu aveau?

      (Citează)

  14. Frumusel, sa-l stapanesti sanatos :)

      (Citează)

  15. Sa o stăpâniți sănătoși și fără baiuri!

      (Citează)

  16. Portbagajul e spatios, dar mai mic ca la Mondeo, nu?

      (Citează)

    • Greu de zis, că nu găsesc nicăieri volumul.

      E mai mic ca adâncime, dar mai înalt. Este oricum mai adânc decât la alte SUV-uri văzute.

        (Citează)

  17. Ma uit pentru prima oara mai atent la Jeep si desi stiam de farurile din spate ca sunt copiate de Duster, la o inspectie mai atenta imi da impresia ca cei de la Dacia/Renault au imprumutat mai multe elemente defapt si le-au dat un twist…

      (Citează)

  18. Felicitari! In Bucuresti SUV-urile sunt cele mai potrivite :)

      (Citează)

  19. Bravos!
    Să umblați sănătoși cu ea!
    Frumoasa si buna.
    Restul ne spui tu pe parcurs, ce si cum!
    Drumuri bune!

      (Citează)

  20. Sa o stăpânești sănătos! Ai făcut RCA și CASCO pe 6 luni? Mi se par prea ieftine…

      (Citează)

  21. * FIAT compass.

      (Citează)

    • Fabricată în Mexic, la fabrica deschisă acolo în 1978.

      Mai mult, mie-mi pasă mai mult ce primesc eu de la mașină, nu cine deține compania.

        (Citează)

  22. In primul rand: s-o stapaniti sanatosi si fara evenimente!

    Insa, ma intristeaza sa vad ca asta e trendul in Bucuresti, cumparat de masini cat mai pari si mai poluante. Ma bucur ca nu mai locuiesc acolo si astept articolele despre cat de poluat e Bucurestiul si ce naspa e traficul!

      (Citează)

    • e bun ca a luat benzina si polueaza mai putin, dar se va distra maximum cu parcarile.

        (Citează)

    • Da, și “dacă faci mișcare e și mai nasol că inspiri mai multă poluare!”

        (Citează)

    • alex_b: Insa, ma intristeaza sa vad ca asta e trendul in Bucuresti, cumparat de masini cat mai pari si mai poluante. Ma bucur ca nu mai locuiesc acolo si astept articolele despre cat de poluat e Bucurestiul si ce naspa e traficul!

      De asta n-am vrut diesel, deși sunt mai eficiente, și nici n-am cumpărat o mașină SH, ci una euro 6 nouă, așa că nu-mi reproșa mie poluarea, sunt alții înainte.

        (Citează)

    • Giovani:
      e bun ca a luat benzina si polueaza mai putin, dar se va distra maximum cu parcarile.

      De ce, e mai scurtă decât aia veche, se parchează mai ușor. Plus că, citând din review-ul unui alt blogger la o altă mașină de teren, poți urca ușor pe trotuar cu ea, că-i înaltă.

        (Citează)

  23. arata a masina! s-o stapaniti sanatosi!

      (Citează)

  24. L-ai luat prin link afiliat? :D

      (Citează)

  25. Exterior arata bine, interior nu prea-mi place consola centrala foarte volvoish, mi se pare cam uratica dar nah, tine de gusturi.

    Sa o stapanesti sanatos.

      (Citează)

  26. geretus:
    ….. benzina trebuie s-o turezi peste min 3000 RPM ceea ce, la motorina, de multe ori e cam mult.

    Cauta vezi ce motoare are Subaru…tot turbo….dar mai vechi asa… care trebuie turate nitel sa mute masina….:))

      (Citează)

  27. kilometri fara evenimente.

    eu inca tre sa trec peste bariera mentala de suv cu motor de 1.4. atata are nevasta pe ascutitoarea ei. asteptam review complet.

      (Citează)

  28. La prima vedere e misto masina, dar la 30K nu are scaune incalzite? Sportage-ul le avea pe toate 4 incalzite la o versiune medie de echipare.

      (Citează)

    • Vitara S le avea de la 19.000, dar na…
      Asta e, ei le pun într-un pachet opțional de iarnă, iar dealerul nu a comandat și acel pachet când a făcut stocul de mașini.

        (Citează)

  29. alex_b:
    In primul rand: s-o stapaniti sanatosi si fara evenimente!

    Insa, ma intristeaza sa vad ca asta e trendul in Bucuresti, cumparat de masini cat mai pari si mai poluante. Ma bucur ca nu mai locuiesc acolo si astept articolele despre cat de poluat e Bucurestiul si ce naspa e traficul!

    lol..am ras..ce inseamna la tine mai mari si mai poluante? omul a inlocuit un Mondeo mai lung (probabil) cu vreo 30 de cm si in mod cert mai poluant cu o masina din secolul asta, echipata ok, cu un portbagaj ceva mai utilizabil decat cel de sedan.

    PS: felicitari pentru achizitie!

      (Citează)

  30. Bravo tie…….sa ne arati si pozele de la sfestanie cu minim 4 preoti (ce sa-ti fac daca ti-ai luat 4×4). :) Hai doamnele ajuta ! Chiar ajuta.

      (Citează)

  31. add:
    kilometri fara evenimente.

    eu inca tre sa trec peste bariera mentala de suv cu motor de 1.4. atata are nevasta pe ascutitoarea ei. asteptam review complet.

    Motoarele devin din ce in ce mai eficiente, trebuie sa ne obisnuim cu capacitati reduse. Exista chiar modele similare cu motoare 1.2 turbo (Nissan Quasqai sau Peugeot 3008)

      (Citează)

  32. john2381:
    “pachetul legislativ” (cum se mai numeste pe la alti dealeri) difera in functie de tara si de asta nu este inclus in pretul de catalog.
    probabil e mai corect ca fiecare sa plateasca separat ce e necesar in tara lui

    Ce vrei tu sa spui e ca daca eu imi iau un iPhone X de 1000 de catralioane de lei, e CORECT sa nu vina cu incarcator in cutie pentru ca in Romania sunt alte prize fata de UK (de expl) si trebuie sa mi-l iau separat ?

      (Citează)

    • @gabrielg, si daca nu ti se pare corect (nu stiu ce intelegi tu prin termenul asta) sa vina fara incarcator in cutie.. inseamna ca iphoneul n-o sa se vanda?

      stiu ca pentru unii strugurii sunt acri, dar nu te obliga nimeni sa ii cumperi asa acri.
      cumpara mere daca astea ti se par corecte.

      cand ti-ai luat ultima data masina noua si cum a fost cu trusa medicala?

        (Citează)

    • Unii le dau, alții nu. Nu-i mare bai.

        (Citează)

  33. Sa îl stăpâniţi sănătoşi fără evenimente rutiere ! Doamne ajută !

      (Citează)

  34. mircea 2:
    John2381, ce legătură are diferența de țară cu dealerul de la care cumpăr? Cumpăr de la producător direct? Nu, nenea care încasează banul e dealerul român care se putea gândi să atragă cumpărători cu asemenea nimicuri incluse în preț.
    Să o stăpâniți sănătoși și fără evenimente !

    poate nu toti au nevoie sa ofere piscoturi si alte gratuitati ca sa convinga clientii.
    la unii chiar sa sta la coada.

      (Citează)

  35. Trailhawk e echiparea de top, nu Limited.

      (Citează)

  36. Si cand te gandesti ca il batea gandul de Vitara? :)
    Sa o stapanesti sanatos!

      (Citează)

    • Vitara in Romania pare un fel de mașină națională. Sunt extrem de multe pe șosele. Nu era nimic in neregulă nici cu acel model. A fost dezbătută problema pe toate părțile aici pe blog. E adevărat ca “gipanul” e din alt film. Dar cu preț diferit totusi. Sa o stăpânești sănătos, Radu!

        (Citează)

  37. Sa o stapaniti sanatosi! Sunt si eu curios in ceea ce priveste motorul! Sa vina review-ul!!!

      (Citează)

  38. Parca spuneai ca nu vrei sa treci sub nicio forma peste pragul de 20.000 de euro.Interesant.Ai sarit cu 40%! Macar te-ai lamurit ca cu 20 mii nu iti iei cine stie ce masina.

      (Citează)

  39. vali:
    da, vlad, depinde ce mașină ai avut… :D

    :))))

      (Citează)

  40. vali:
    da, vlad, depinde ce mașină ai avut… :D

    Passat-ul ăla TeDeI cum trage, boss?

      (Citează)

  41. Auzi, dar placa de surf ca in poze când îți iei?

      (Citează)

  42. 1.4 turbo hai, treaca-mearga, intrebarea e are start/stop? O cunostinta a schimbat anul trecut electromotorul pe un Mercedes si mai ca ii venea sa planga. Cica nu e acoperit de garantie, shit happens.

      (Citează)

  43. ipo:
    1.4 turbo hai, treaca-mearga, intrebarea e are start/stop? O cunostinta a schimbat anul trecut electromotorul pe un Mercedes si mai ca ii venea sa planga. Cica nu e acoperit de garantie, shit happens.

    Adica electromotorul s-a stricat din cauza sistemului start-stop? Oricum, si daca exista, acel sistem se poate dezactiva la plecare.

      (Citează)

  44. Sol: Adica electromotorul s-a stricat din cauza sistemului start-stop? Oricum, si daca exista, acel sistem se poate dezactiva la plecare.

    Da. Una e sa pornesti masina de 10 ori pe zi si alta sa o pornesti de 400 de ori doar pe Pasajul Basarab la ora 9 dimineata.
    Eu cred ca daca dai 150K pe un S Klasse, parca nu-ti vine sa apesi pe butonul de dezactivare de fiecare data cand pleci cu masina. Sau o fi fost vreo extra optiune pe care zgarciobul nu o fi cumparat-o.

      (Citează)

  45. john2381: ti-ai luat ultima data masina noua si cum a fost cu trusa medicala?

      (Cit

    Anu trecut, a fost bonus.

      (Citează)

  46. Mulțumesc tuturor pentru urări și gândurile bune!

      (Citează)

  47. Design-ul este foarte reușit. Cel puțin vizual arată mult mai bine decât alte mărci. Cred că a contat foarte mult pentru Matilda..

      (Citează)

  48. bafta cu masinuta si la cat mai putine probleme

    sunt nelamurit la 2 chestii,

    “Motor 1.4 litri benzină, 177 CP. Nu-i foarte rapidă, dar e mult mai rapidă decât Mondeo-ul pe care-l aveam înainte și bine antifonată.” nu stiu ce mondeo ai (avut) tu dar parca nu-mi vine sa cred ca era mai slab ca 1.4 benzina

    ti-ai cumparat cauciucuri de iarna, nu era mai bine sa cumperi si ceva jante? eu cand mi-am luat masina in prima iarna am dat 3600 pe cauciuri (tot nokian) + jante (de la reprezentanta), dar am zis sa nu am surprize pe zapada

      (Citează)

  49. Radule felicitari pentru achizitie dar de ce ti-ai luat un SUV ca sa parchezi masina pe trotuar? Noi pietonii cumva trebuie sa levitam ca voi cei cu SUV-uri sa aveti locurie de parcare?

      (Citează)

  50. zi ce-ai facut cu fordul.

      (Citează)

  51. Madalin:
    Glumeam, pentru ca romanii au ramas setati pe dizal. Eu am GPL, mai putin poluant. :)

    Nu este o greseala sa te gandesti la diesel(nu e ceva mitic neaparat). Sunt putine motoare care ajung la performantele unui diesel. Ma refer aici consum + cuplu in turatie joasa. Am un 1.4(benzina) de 140 de CP tot pe un SUV si caii aia vin cam tarziu. Adica trebuie sa ajungi la peste 4000 ca sa-i simti si atunci motorul este mult mai galagios decat un diesel. Personal as merge pe un hybrid + benzina. Mi se pare cea mai buna alegere. Partea nasoala e ca la 28000-30000 nu prea gasesti 4×4. Adica cea mai apropriata hybrida de pretul asta este toyota c-hr si nu vine cu 4×4.

      (Citează)

  52. felicitari sa va bucurati de ea.
    M-am uitat la masina in trecut, prin america le vand cu motor de 2.4 si lumea se plange ca nu au putere, apoi multi se plangeau ca aveau tot felul de probleme.
    M-am uitat pe cargurus la noi si folosite si erau din 2017 la 10-15.000 $, pe la 50,000 km. Din cate vad e o masina care nu prea isi tine valoarea. Jeep Wrangler isi tine pretul foarte bine, dar multi le lauda ca sunt foarte fiabile. La Jeep e normal sa vezi 20-25% reducere prin tot felul de programe de discount, la fel cum chevy are 20% fata de pretul de lista prin tot felul de “instant rebate”.

      (Citează)

  53. dacă nu te superi citi km avea la bord jeep cand l-ai primit? mersi

      (Citează)

  54. vali:
    ba da. dar e american, ei sunt morți după “limited edition”, “special edition”, “gigi kent edition”

    N-ai putut rata ocazia să fii prost încă o dată.

      (Citează)

    Alătură-te discuției, lasă un mesaj

    E-mail-ul nu va fi publicat. Fără înjurături și cuvinte grele, că vorbim prietenește aici. Gândiți-vă de două ori înainte de a publica. Nu o luați pe arătură doar pentru că aveți un monitor în față și nu o persoană reală.

    Apăsați pe Citează pentru a cita întreg comentariul cuiva sau selectați întâi anumite cuvinte și apăsați apoi pe Citează pentru a le prelua doar pe acelea. Link-urile către alte site-uri, dar care au legătură cu subiectul discuției, sunt ok.


    Prin trimiterea comentariului acceptați politica de confidențialitate a site-ului.



    Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.

    Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri

    Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.

sus