un blog de Radu Dumitru

►► canalele mele de YouTube: youtube.com/RaduDumitru (personal) și youtube.com/NwraduBlog (tech) ◄◄

Noua aplicație My Vodafone aduce o interfață mai prietenoasă (p)

13 Nov 2017  ·

TEHNOLOGIE  ·

20 comentarii

Noua interfață a aplicației My Vodafone este mai jucăușă și mai modernă, pierzând aspectul de tabel de Excel în favoarea unei interfețe ceva mai prietenoase.

Arată rapid aceleași informații: cum stai cu factura, cât trafic ai consumat și câte minute. Poți plăti factura (sau vezi în câte zile se va emite), poți încărca o cartelă, poți încărca pentru cineva. Vezi diversele oferte și pachete existente, poți trece rapid de la unul la altul. Există și posibilitatea de a introduce numele unei țări pentru a afla imediat tarifele de roaming, nu mai stai să le cauți prin liste de zone.

Descărcați MyVodafone: iOS și Android.

Mi-a plăcut opțiunea de a te loga automat atunci când ești conectat la rețeaua de date Vodafone. Serverul detectează numărul tău de telefon și-ți arată direct datele de consum privind numărul detectat, introducându-te în cont.

Chestiunile mai avansate au nevoie însă de logare cu user și parolă. Nu poți, de exemplu, să iei SIM-ul cuiva, să-l introduci în telefonul tău și să ai acces la istoricul apelurilor din aplicație.

Sincer să fiu, aplicația de mobil merge mai bine decât interfața web, din browser. Meniurile sunt mai intuitiv aranjate, navigarea prin opțiuni este mult mai rapidă, totul se încarcă mult mai ușor. Mă uit pe statistici de trafic și cum magazinele online raportează că deja mai mult de jumătate din comenzi sunt lansate de pe dispozitive mobile. Nu m-ar mira ca într-un viitor apropiat interfața de administrare a serviciilor mobile să fie prima care tinde spre 100% utilizare mobilă, că pare modul natural de a face asta.

    20 comentarii

  1. Si singura de la un operator de telecom care iti consuma din traficul de date inclus pentru a naviga in propria aplicatie. :-(

      (Citează)

  2. Am mai zis si pe alt blog: pentru PFA aplicatia e o idiotenie unde poti doar sa-ti schimbi poza de profil, sa reincarci cartele si sa platesti diverse facturi. Pagina de myvodafone la fel, e degeaba.
    Uninstall, ura si la gara!

      (Citează)

  3. Radule, esti abonat Vodafone ? Chiar ai folosit aplicatia asta mai mult decat sa faci 3 screenshoturi ? Sunt abonat de vreo 10 ani si chiar (trebuie) sa folosesc aplicatia asta foarte des.
    Daca ai fi folosit si versiunea noua si versiunea veche mai mult timp probabil ca nu ai fi considerat ca a fost o schimbare in bine.
    Mie mi se pare jenant de slab aspectul curent al aplicatiei, parca e o poza, nu stii unde e buton si unde e fundal, este prea intunecat si contraintuitiv cand e vorba de a gasi meniul.
    Macar vechiul aspect era oarecum similar cu interfata web si usor de navigat. (interfata web a Vodafone cred ca e cel mai prost site pe care am intrat vreodata, se incarca extrem de greu, tot felul de meniuri cu hover de mouse care iti fug pur si simplu de sub cursor).
    Sa revin la aplicatie, nu trebuie sa fie opera de arta si doar sa iti arate niste informatii rapid, de ce nu au folosit designul standard al Android, cu meniul in swipe stanga, o paleta de culori coerenta, gesturi intuitive. Plus ca la fiecare update pare ca isi pierde toate datele, imi cere din nou sa ma autentific si imi arata tutorialul.
    Inteleg ca e articol platit, dar fii si tu putin obiectiv, crede-ma, e atat de proasta
    incat trebuie sa fii doar putin obiectiv sa vezi asta.
    Am mai vazut aplicatii Android proaste, dar asta sigur e in top.
    Repet, sunt abonat Vodafone de mult timp si consider ca reteaua e buna.

      (Citează)

    • Astfel de lucruri legate de design șamd probabil sunt stabilite la nivel de grup. Poate au vrut să fie diferiți de recomandările Android.

      Mie mi se pare mai ușor de folosit decât versiunea anterioară. Mă deplasez mai rapid prin ea.

        (Citează)

  4. speedy.gonzales

    13/11/2017 la 4:49 PM

    dupa ce am citit review-urile pe google play si pe alte cateva site-uri, am decis sa nu mai fac upgrade la aplicatie de vreo 2 versiuni incoace, adica inca folosesc versiunea de prin vara care inca e utilizabila.

      (Citează)

  5. Regula de a realiza o aplicatie este sa fie cat mai rapida si cat mai simpla.
    Intrefata nu a fost facuta pentru romani. Un meniu ordonat pentru romani este de la A la Z.
    Se cunoaste o aplicatie facuta de un designer si o aplicatie facuta de un arhitect care nu are nici o treaba cu design-ul.

      (Citează)

  6. nwradu:
    Probabil vor adăuga și pentru persoane juridice aceleași funcții în noua interfață, că doar înainte erau.

    Au trecut la aplicatia noua de aprox 2 luni si nu functioneaza decat pentru PF. Pentru PJ nu si nici nu se stie cand. E jenant…

      (Citează)

  7. nu vezi ca e articol de publicitate?

    omu a scris ce i-a dat vodafone, nu ca ar aprecia de la sine o aplicatie incat sa scrie un post special pt asta.

    Andrei:
    Radule, esti abonat Vodafone ? Chiar ai folosit aplicatia asta mai mult decat sa faci 3 screenshoturi ? Sunt abonat de vreo 10 ani si chiar (trebuie) sa folosesc aplicatia asta foarte des.
    Daca ai fi folosit si versiunea noua si versiunea veche mai mult timp probabil ca nu ai fi considerat ca a fost o schimbare in bine.
    Mie mi se pare jenant de slab aspectul curent al aplicatiei, parca e o poza, nu stii unde e buton si unde e fundal, este prea intunecat si contraintuitiv cand e vorba de a gasi meniul.
    Macar vechiul aspect era oarecum similar cu interfata web si usor de navigat. (interfata web a Vodafone cred ca e cel mai prost site pe care am intrat vreodata, se incarca extrem de greu, tot felul de meniuri cu hover de mouse care iti fug pur si simplu de sub cursor).
    Sa revin la aplicatie, nu trebuie sa fie opera de arta si doar sa iti arate niste informatii rapid, de ce nu au folosit designul standard al Android, cu meniul in swipe stanga, o paleta de culori coerenta, gesturi intuitive. Plus ca la fiecare update pare ca isi pierde toate datele, imi cere din nou sa ma autentific si imi arata tutorialul.
    Inteleg ca e articol platit, dar fii si tu putin obiectiv, crede-ma, e atat de proasta
    incat trebuie sa fii doar putin obiectiv sa vezi asta.
    Am mai vazut aplicatii Android proaste, dar asta sigur e in top.
    Repet, sunt abonat Vodafone de mult timp si consider ca reteaua e buna.

      (Citează)

    • Nu chiar, ei n-au condiții despre ce să scrii în articol. Impresiile sunt ale mele. După ce repară și problema cu persoane juridice, va fi o aplicație mai mișto decât ce era înainte.

        (Citează)

  8. De toata jena. Mi-e lene sa fac print screenuri. Nimic disponibil. Si ofertele lor personalizate pentru abonamente sunt in defavoarea mea. Adica eu din cauza ca am activat extraoptiune pentu net, abonamentele care se pot face pe numarul meu, “la da sistemul” de 20 de euro si cu net mai mic decat am eu acum (15 euro cu tot cu optiune). Ex: 20 euro abonament “dat de sistem” cu 11 GB in comparatie cu 10 euro(abonament) + 5 euro (extra 5 GB).
    Pai sa nu ma mut la Romtelecom cu 22 de lei net nelimitat?!

    A… si Andreea mi-a zis ca o sa ma sune cineva in 10 zile. Nu… nu m-a sunat.
    Cred ca varianta cu astia (operatorii lu peste) este sa iti portezi numarul la fiecare 1 an 2 si sa te duci unde e mai bine. Ca se pare ca se comporta mai bine cu clientii noi decat cu cei existenti. Trebuie sa si-o ia si ei in bot cum si-a luat si romtelenoise.

      (Citează)

  9. Pe IOSnu mai functioneaza de la penultimul update. Da crash instant cand vrei sa deschizi aplicatia.

      (Citează)

  10. Legat de viteza aia de 800 Mbps ce se mai aude? 112 Mbps top la mine (nord, centru, est și vest de București, ziua si noaptea). Oare a ajuns cineva mai sus?

      (Citează)

  11. Am trecut de la RED13 la Smart11 cu oferta de Happy Mondays – 3 EUR reducere la abonament pe durata contractuala (2 ani). Pagina de prezentare a abonamentului nu era functionala, iar in pagina cu oferta scria ca minutele, SMS-urile si netul sunt disponibile in Spatiul Economic European conform Directivei UE.
    Well, cand am primit contractul pe mail vad ca abonamentul Smart 11 nu poate fi folosit in roaming. Am sunat si am facut scandal (poate va zic o data cum sa treceti rapid de Andreea si sa ajungeti la un partener de discutii uman :) ), mi-au zis ca fiind facut pe net pot sa renunt la el. Dupa aia au revenit ca am primit acces pentru ca e greseala lor.
    In contractul nou primit scrie asta (cu utilizarea in Spatiul UE), dar ca tot nu am acces la roaming, si in alt paragraf ca nu se aplica directiva. WTF.
    Well, ieri am primit SMS “Iti reamintim ca abonamentul tau permite utilizarea serviciilor de date, voce si SMS exclusiv pe teritoriul Romaniei. Pentru a afla tipurile de abonament cu acces la serviciul de roaming acceseaza…”.

      (Citează)

  12. Aplicatia a fost facuta de IBM Romania FYI

      (Citează)

    Alătură-te discuției, lasă un mesaj

    E-mail-ul nu va fi publicat. Fără înjurături și cuvinte grele, că vorbim prietenește aici. Gândiți-vă de două ori înainte de a publica. Nu o luați pe arătură doar pentru că aveți un monitor în față și nu o persoană reală.

    Apăsați pe Citează pentru a cita întreg comentariul cuiva sau selectați întâi anumite cuvinte și apăsați apoi pe Citează pentru a le prelua doar pe acelea. Link-urile către alte site-uri, dar care au legătură cu subiectul discuției, sunt ok.


    Prin trimiterea comentariului acceptați politica de confidențialitate a site-ului.



    Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.

    Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri

    Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.

sus