blog demisec cu note fine de tehnologie

euCitiți review-ul complet: noul Samsung Note8 este aproape de perfecțiune. Am făcut și analiză foto.

Noul Ford Fiesta a fost lansat oficial și în România

Clock icon

14 Jul 2017

Tag icon

AUTO

Comments icon

36 comentarii

Ieri a avut loc lansarea oficială a noului model Fiesta în țara noastră, prezentată ca fiind una dintre cele mai avansate mașini din clasa ei. Fiesta este una dintre cele mai bine vândute mașini în România, pe placul persoanelor fizice, dar și flotelor auto, și cred că noua generație, cu toate tehnologiile și dotările ei, va avea un succes la fel de mare.

De exemplu, printre dotările opționale se numără și un radar pentru adaptarea automată a vitezei la trafic, recunoașterea semnelor de circulație, parcare automată, plafon panoramic, sistem audio B&O cu 10 difuzoare, scaune încălzite șamd. Tot ca premieră, este disponibilă și ediția Fiesta Vignale, cea “de lux”, o echipare superioară celei Titanium.

Interiorul mi-a plăcut, are un aspect îngrijit, materialele par de bună calitate, poți avea un ecran tactil de 8 inchi și sistemul SYNC III (care-i un mare pas în față comparat cu vechea generație). În exterior mașina arată mai bine decât în fotografii. În imaginile oficiale liniile de design mi s-au părut mult simplificate, dar în realitate, la scara 1:1, tot felul de mici detalii, muchii, ornamente, farurile cu contur LED șamd definesc plăcut mașina.

Puteți afla mai multe detalii pe site-ul oficial Ford. Tot acolo se găsește și lista de prețuri, plus o ofertă bună de lansare: Ford Fiesta Trend, cu pachetul opțional Trend (aer condiționat, ecran tactil cu SYNC 3) la 10.750 €.

Fără această ofertă, mașina începe de la 12.400 €, iar acel pachet opțional Trend mai costă încă 2.150 € în prețuri cu TVA. Variantele Vignale și ST-Line nu le-am găsit în lista de prețuri, probabil că pentru asta se discută direct la dealer. Versiunea crossover Active vine la anul.

    36 comentarii

  1. In 2017 sa nu oferi aer conditionat in pachetul de baza mi se pare de prost gust.

      (Citează)

    • +1

      Singura explicatie logica, asta daca oamenii chiar vor sa vanda masina, este ca primesti ceva discounturi la dealeri. Altfel, trebuie sa fii mult prea mare fan Fiesta, ce zic eu mult prea mare, fanatic Fiesta, ca sa dai cat scrie acolo pretul de lista pentru un motor decent si o configuratie demna de 2017…

        (Citează)

    • Și totuși e plin de Fiesta pe străzi. Ford e o marcă fiabilă și ieftină la întreținere.

      Probabil că pentru flote auto au oferte bune, iar pentru persoane fizice se dau diverse discounturi la dealer. Pretul de listă, în industria auto, e cam orientativ.

        (Citează)

    • Cred ca sunt zone nordice precum Canada, Norvegia sau Rusia care nu au nevoie de AC la mașina. Nu încerc sa caut o scuza din chestia asta și sunt perfect de acord ca ar trbuii sa vina inclus in pachetul de baza.

        (Citează)

  2. Am rămas blocat la „aer condiționat opțional”. În 2017, în București.
    Voiam întâi să spun că, la cum arată versiunile pozate, probabil peste 3-4 ani o să schimb actuala Fiesta pe una lansată acum, dar SH. Și cu aer condiționat. :)

      (Citează)

  3. Ce frumoasa era generatia anterioara si ce interior ok avea, iar pe asta au stricat-o. In loc sa o duca spre Focus dpdv al designului, o duc spre Ka.

      (Citează)

  4. PS: interiorul pe aceasta generatie e cam peste cea trecuta. sa fim seriosi dpdv al designului interior e un real progres.

      (Citează)

  5. Probabil pentru varianta fara AC trebuie sa astepti 3 luni. :) Daca e in lista, nu inseamna ca se si aduce pe stoc.

      (Citează)

  6. Ca sa-i faca loc lui KA+ au scumpit fostul FIESTA – au pastrat politica mizerabila de preturi si la generatia asta! Si tot anul sta la promotie ca altfel nu vor vinde o bucata la pretul ala (este mai scump decat referinta VW Polo si de 2x mai scump decat SANDERO , care la 7000 culmea … are AC, iar la 7500 si automata).
    Deci nu inteleg care e politica , dar nu-mi place si din principiu nu as recomanda! La banii aia cumperi CEE`D.
    In rest … Ford sunt masini bune, dar de altfel cam toate sunt in zilele noastre.

      (Citează)

  7. Ai cumva un voucher de 20% reducere?

      (Citează)

  8. nwradu:
    Și totuși e plin de Fiesta pe străzi. Ford e o marcă fiabilă și ieftină la întreținere.

    Probabil că pentru flote auto au oferte bune, iar pentru persoane fizice se dau diverse discounturi la dealer. Pretul de listă, în industria auto, e cam orientativ.

    Sunt oferte bune la ford-uri. Partea nasoala e calitatea, am un ford focus din 2013(benzina 1.6, am ajuns la 91k km). Plasticul din portiere, bord, etc, scartaie destul de nasol la drumurile noastre, pe drumuri noi e silentioasa.

    Distribuitorii de piese(ford inclusiv) sunt niste marlani, foarte multe chestii nu poti sa le iei individual, spre exemplu un arc de ghidaj a cutiei de viteze nu poti sa il cumperi singur, tre sa schimbi toata timoneria care costa 1000RON fara manopera.

    Daca as fi pus sa aleg acum intre un vw si un ford, as alege vw, indiferent ca e polo sau golf. Mult mai robust si o calitate mai buna.

      (Citează)

    • Nu stiu cu care generatie de la VW compari. Din experienta personala, generatiile VW mai noi sunt praf la calitate si “robustete”.

        (Citează)

  9. E o masina draguta, imi place ca nu mai are gurile de ventilatie pe verticala cum e la Focus (le detest). Totusi, mi se pare diferenta din ce in ce mai mare intre VW si Ford/Opel. Noul Polo mi se pare mult, mult mai inchegat la interior, iar noua Ibiza mult mai simpatica la exterior.

    Vezi ca ieri s-a lansat si Hyundai i30N, concurent in segmentul hot hatch, cu GTI si ST. Probabil ceva mai slab decat cele doua dar cu un pret de pornire bun, posibil sa ia ceva vanzari in categoria respectiva.

      (Citează)

  10. Radu, cu rusinea de rigoare, o sa iti cer un sfat offtopic. Nu am inchiriat niciodata o masina si sunt nevoit sa fac asta peste o saptamana (ceva standard, pentru cinci zile). Ai vreo recomandare de firma de care sa stii de bine?

      (Citează)

    • Eu am închiriat de la Hertz și de la Europcar. Cu cât mai din timp, cu atât mai bine.

      În funcție de loc, poți închiria de la fața locului. De exemplu, în Grecia hotelurile au birou de închirieri auto și de obicei cu prețuri bune. Pentru astfel de concedii, am preferat să închiriez decapotabilă, chiar dacă e mai scumpă.

      Dacă te referi aici în România, am auzit mereu de bine de cei de la Autonom.

        (Citează)

    • Da, am uitat sa precizez, aici in Romania vreau. Multumesc!

        (Citează)

  11. Sunt câteva optiunale must-have care mai cresc pretul cu 200Euro: Senzori de parcare spate, Roata de rezerva 14” si Covorase spate.
    Ca pret si optionale incluse mi se pare mai avantajos un Opel Corsa.

      (Citează)

    • N-aș zice asta. Eu am pus senzori de parcare cu 300 de lei chiar la Colina Motors, acum câțiva ani. Acum or fi mai scumpi, dar poți pune la alt service probabil cu acei bani. Roată și covorașe poți lua mai ieftine din alte părți. Astea sunt genul de accesorii pe care plătești doar dacă le vrei marca Ford.

      O dotare bună ar fi camera video de marșarier, opțională pentru Titanium, dacă tot e hatchback înalt. 400 euro :D

        (Citează)

  12. Chiar m-au suprins preturile, mi se par accesibile. Saltul la interior e evident, iar presa internationala deja a apreciat masina in teste.

    Ca posesor de focus mk2, noua Fiesta ma face sa am asteptari mari pentru focus mk4, pe care il astept cu gandul la un viitor upgrade. Imi place mult mk3 cu facelift dar diferenta de bani de la masina mea(model 2007, ~3500€ la vanzare) la un model de 15-17,000€ e enorma si nu se justifica dincolo de placerea unei masini noi.

    Micile hatch-uri au niste motorizari destul de potente. 125 cai pt o masinuta asa mica?! E chiar peste ce ai nevoie.

    Fiesta veche e putin cam girlish la exterior, iar interiorul e ieftin si invechit conceptual.

    Legat de costuri, ford e foarte ok si la achizitie si la piese.

      (Citează)

  13. Uratel foc!

      (Citează)

  14. Dan:
    Cred ca sunt zone nordice precum Canada, Norvegia sau Rusia care nu au nevoie de AC la mașina. Nu încerc sa caut o scuza din chestia asta și sunt perfect de acord ca ar trbuii sa vina inclus in pachetul de baza.

    Sunt sigur ca exista multe orasele in ro unde nu ai nevoie de AC mai mult de 2 luni pe an

      (Citează)

  15. Dotările îmi amintesc de video-ul asta: coub.com/view/bt2b2

      (Citează)

  16. speedy.gonzales

    16/07/2017 la 5:04 PM

    acum e momentul potrivit sa dai comanda la fiesta modelul vechi, ca vor fi reduceri de preturi substantiale.

      (Citează)

  17. App de Ford.

    M-am inscris la undrive test acum 2 luni. Nici pana azi n-am fost conactat…

      (Citează)

  18. Masina mica, de oras, fitza, n-are optiune de cutie automata… Smart, very smart :|

      (Citează)

    Alătură-te discuției, spune-ți părerea:

    Your email address will not be published. Required fields are marked *

    Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verifică ce-ai scris. Dacă vrei să mai adaugi ceva, lasă un nou comentariu. Fără înjurături și cuvinte grele, că vorbim prietenește aici, și fără mesaje doar de dragul URL-spam-ului. Link-urile către alte site-uri, dar care au legătură cu subiectul discuției, sunt binevenite.

sus