un blog de Radu Dumitru

►► canalele mele de YouTube: youtube.com/RaduDumitru (personal) și youtube.com/NwraduBlog (tech) ◄◄

eMAG a deschis al doilea showroom din București în magazinul Titan

24 Mar 2017  ·

TEHNOLOGIE  ·

31 comentarii

Într-o operațiune ninja, că n-au anunțat pe nimeni decât după deschidere, eMAG a creat al doilea showroom din București în Galeriile Titan, adică fostul magazin Titan din Liviu Rebreanu nr. 6A.

Este showroom, nu doar punct de ridicare. Puteți comanda online și ridica produsul din Titan, dacă vă este mai ușor decât din Crângași. Are o mulțime de produse expuse acolo, exact ca-n Crângași, chiar dacă suprafața totală este mai mică. Mult mai importante decât suprafața sunt însă posibilitățile de a vedea cu ochii tăi diverse produse, înainte de a le cumpăra, și faptul că vor menține și aici un stoc permanent.

Am fost să-l văd. La parter sunt câteva case de plată, punctele de ridicare marfă și retur & garanție, o idee foarte bună pentru cei ce comandă online și ridică din Titan.

La etajul 1 este showroom-ul propriu-zis (și mai multe case). Nu arată ca un magazin clasic, cu ușa de intrare, ci este integrat în acel nivel al magazinului ca un spațiu deschis. Am văzut ceva mai mult accent pus pe gaming, cu un spațiu dedicat pentru PC-uri și console, iar în rest sunt mese ce prezintă destul de multe laptopuri, telefoane, boxe wireless și alte asemenea produse, zona de electrocasnice fiind ceva mai mică.

Comunicatul oficial spune că eMAG estimează livrarea a 150.000 de comenzi pe an în acest showroom și, în doi ani, cred că vor depăși vânzările celui din Crângași. Asta nu m-ar mira foarte tare, zona Crângași este o combinație oribilă de ambuteiaje și mizerie pe care foarte mulți ar ocoli-o cu bucurie, iar ca avantaj suplimentar Titan este în cea mai dens populată zonă a orașului. Nu știu dacă-și vor atinge aceste estimări, dar cred că spațiul închiriat de eMAG acolo este un colac de salvare pentru Galeriile Titan, care-i un spațiu gen Cocor sau Unirii pe vremuri, cu tot felul de magazine și insule de vânzare noname.

Nu-i totul roz, de exemplu nu există o parcare dedicată. Ieri, când am trecut pe acolo, am parcat ceva mai departe, pe alte străduțe. Showroom-ul era gol (în sensul că eram eu și 20 de lucrători care stăteau degeaba), dar asta nu mă miră, având în vedere că era prima zi. Orarul este L-S 9-21, Liviu Rebreanu 6A, în interiorul Galeriilor Titan, fostul magazin Titan, vizavi de stația de metrou.

Știți ce cred că ar merge bine pentru eMAG? Un serviciu drive-through pentru ridicarea comenzilor, ca la McDrive. Intri cu mașina pe lângă clădire, iar pe fereastră îți dă cineva produsul, apoi pleci mai departe. Sunt convins că o mulțime de oameni pierd mai mult timp parcând pe lângă un showroom sau un punct de ridicare decât stând apoi la coadă pentru a ridica vreun produs comandat.

    31 comentarii

  1. Ai scris “Este showroom, nu punct de ridicare” si apoi ai scris “La parter sunt câteva case de plată, punctele de ridicare marfă și retur & garanție, ” deci cum e pana la urma?

      (Citează)

  2. Din cate stiu e mult mai greu de gasit loc de parcare acolo decat in Crangasi. Gresesc ?

      (Citează)

    • thundermar:
      Din cate stiu e mult mai greu de gasit loc de parcare acolo decat in Crangasi.Gresesc ?

      Nu gresesti. Tot magazinul Titan are vreo 10 locuri de parcare, in general ocupate. Emag va dubla sau chiar va tripla numarul clientilor Galeriilor Titan, deci va fi jale cu parcarea. Noroc cu metroul aproape. Un drive through ar fi nemaipomenit.

        (Citează)

    • Dar nu că nu-i parcare. Lângă Galeriile Titan e un spital Medlife. Eu nu am găsit parcare în față, în spate, pe laterale și asta în condițiile în care showroom-ul era gol.

      Am parcat după colț, pe Nicolae Grigorescu, în locul cuiva.

        (Citează)

  3. mai bine il faceau in Park Lake.

      (Citează)

    • Din ce știu de la alte discuții informale cu cei de la eMAG, chiria din malluri este prea mare pentru beneficiile pe care le-ar aduce. Prezența fizică oferă un bonus de imagine magazinului, că nu-i doar o “fantomă” online.

      Poate că ar fi mers într-un mall fără trafic, dar măcar cu o parcare subterană liberă.

        (Citează)

    • Gen Liberty?

        (Citează)

    • Da. Ar mai merge și pe la vreo galerie comercială de pe lângă un hypermarket, de exemplu cum are chiar Auchan Titan sau Vulcan.

        (Citează)

  4. +1 pentru drive-through. Ar fi perfect pentru asta, ca mare parte din clienti nu vin sa stea si sa se uite prin showroom ci doar sa-si ridice comenzile.

      (Citează)

    • Da, dar mă îndoiesc că vor face asta. Poate doar ca atașament la vreun alt showroom, că altfel ar fi dificil să coordonezi totul, trebuie ca clientul să aleagă că vrea o astfel de livrare și să nu se răzgândească.

      Chiar și așa, statul la drive-through durează. Să zicem că durează 5 minute la fiecare client să dea numărul comenzii, să plătească, să-i fie adus produsul din depozit (dacă ia un sistem pe bucăți, durează și mai mult), să îi fie înmânate pe fereastră. Dacă are 3 mașini în spate, ultimul deja așteaptă 15 minute până îi vine rândul.

      La 12 minute, e mai simplu să parchezi și să intri într-un showroom sau punct de livrare, unde măcar există un paralelism al caselor și lucrurile probabil merg mai repede.

      Iar asta presupunând că nimeni nu dorește deschiderea coletului sau testarea produsului. Să presupunem că cei ce aleg livrarea la un drive-through nu vor asta, dar deja ți-ai limitat numărul de clienți.

      Situația ar putea fi eficientizată suplimentar dacă, în caz că-i coadă de mașini, iese un om cu un PDA în mână și merge pe la fiecare ca să-i întrebe de ce-au venit, eventual cu POS mobil pentru a le lua banii până ajung la fereastra respectivă. Asta tot complicat sună și trebuie să te întrebi, ca magazin, dacă merită să te complici astfel.

        (Citează)

  5. Ok, dar nu e chiar ca in Crangasi. Nu au service depanero de exemplu. Tocmai ce am verificat pe site-ul lor.

    ce poti face din Titan: ridici comanda si faci retur. Atat. Sigur este un avantaj imens (eu stau la piata iancului) si in loc sa ma duc pana in crangasi..e de 10 ori mai aproape titan.

      (Citează)

    • Păi stai, în Crângași ce treabă are Depanero? Acolo e un punct de predat produse defecte, iar în Titan parcă să zic că am văzut unul de predare și retur.

      Depanero are sediul la Grozăvești, acolo se face service-ul.

        (Citează)

    • Depanero există și în Crângași, în parterul show-room-ului Emag

        (Citează)

  6. Magazinul Titan, devenit Mall de vreo 3 ani ajunsese relativ pustiu dupa modernizare. Comerciantii se cam bateau de musca pe acolo iar daca vedeai un client era mana cereasca. Chirii la nivel de Park Lake, trafic mic rauuu. Noi, astia din zona, regretam “vechiul Titan” si eu una m-am bucurat cand am aflat prin toamna anului trecut ca va veni eMAG. Un mare avantaj acolo: metroul super aproape, cat despre parcare – in afara celor aprox. 10 locuri din fata magazinului, pe bdul. Nicolae Grigorescu in dreapta (imediat dupa statia de autobuz 335, 102) sunt mereu locuri libere de parcare, iar cele de vis-a-vis de magazin Titan sunt la liber.

      (Citează)

  7. nwradu:
    Dar nu că nu-i parcare. Lângă Galeriile Titan e un spital Medlife. Eu nu am găsit parcare în față, în spate, pe laterale și asta în condițiile în care showroom-ul era gol.

    Am parcat după colț, pe Nicolae Grigorescu, în locul cuiva.

    In cursul saptamanii sunt locuri destule in zona, in weekend este greu insa. Pe partea cu parcul sunt locuri in zilele lucratoare, sau dai 2 lei la portarul de la spital si te lasa in parcarea lor :p

      (Citează)

  8. DENISA ZAVOIANU

    04/05/2017 la 12:05 PM

    GASESC PLACA REIGMINTON 9500?

      (Citează)

    • DENISA ZAVOIANU

      04/05/2017 la 12:06 PM

      ma refer daca gasesc in emag-ul din galeriile titan placa de intins parul reigminton 9500

        (Citează)

    • Am înțeles întrebarea, dar nu e mai simplu să suni la eMAG ca să afli asta, din moment ce e showroomul lor și placa lor?

      Nu înțeleg logica care te face să întrebi acest lucru pe un blog. E ca și cum te-aș întreba eu dacă găsesc ghimbir murat la Mega-ul de pe Mihalache.

        (Citează)

    • De ce mă întrebi pe mine?

        (Citează)

    • Merita un premiu pentru comentariul lunii? Sau al anului?

        (Citează)

    • Sunt destul de des astfel de comentarii. Tocmai acum a întrebat cineva cum să reseteze decodorul Digi, că a făcut setări greșite, deși ar putea să sune la serviciul suport și să afle acolo totul, că-i dreptul lui ca client.

        (Citează)

  9. Mi se pare extraordinara ideea de a deschide o filiala a EMag intr-o alta zona si pt mine la Titan e foarte bine.
    Sunt multe mijloace de transport in comun care te pot duce acolo din diverse zone.
    De cate ori voiam ceva trebuia sa merg din Vitan unde locuiesc eu pana in Crangasi.
    Inca o data ,felicitari pt cei care au avut aceasta idee!
    Am sa merg de curiozitate sa il vad.

      (Citează)

    Alătură-te discuției, lasă un mesaj

    E-mail-ul nu va fi publicat. Fără înjurături și cuvinte grele, că vorbim prietenește aici. Gândiți-vă de două ori înainte de a publica. Nu o luați pe arătură doar pentru că aveți un monitor în față și nu o persoană reală.

    Apăsați pe Citează pentru a cita întreg comentariul cuiva sau selectați întâi anumite cuvinte și apăsați apoi pe Citează pentru a le prelua doar pe acelea. Link-urile către alte site-uri, dar care au legătură cu subiectul discuției, sunt ok.


    Prin trimiterea comentariului acceptați politica de confidențialitate a site-ului.



    Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.

    Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri

    Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.

sus