un blog de Radu Dumitru

►► canalele mele de YouTube: youtube.com/RaduDumitru (personal) și youtube.com/NwraduBlog (tech) ◄◄

Concurs: câștigă un card cadou de 1200 lei la eMAG

22 May 2015  ·

GÂNDURI  ·

120 comentarii

Update: câștigător este Underflo, comentariul 85. Mulțumesc tuturor pentru participare!

Am o surpriză pentru voi (a fost și pentru mine, când am primit emailul): eMAG dă ca premiu un card cadou de 1.200 de lei pentru unul dintre voi (și nu uitați că dau și un BMW Z4 unui norocos client din campania cu 10 milioane de comenzi care ține până pe 25 mai).

Cardul cadou se dă în modul următor: scrieți în comentarii o experiență frumoasă cu eMAG. La finalul zilei sau mâine dimineată voi anunța câștigătorul.

Cum aleg câștigătorul: în primul rând, îmi rezerv dreptul de a elimina din concurs tot felul de concursomani care apar și comentează pentru prima oară acum pe blog. Sper să-mi iasă bine selecția, dar vreau să dau cardul cadou unui cititor fidel, ca să zic așa. În al doilea rând, voi trage la sorți câștigătorul; intenționam să fac un fel de jurizare și să aleg cea mai frumoasă experiență, dar nu mi s-ar părea normal să nu aveți șanse doar pentru că altcineva are o poveste și mai mișto.

Experiențe frumoase? Eu de exemplu am returnat cândva două plăci video în aceeași zi, no questions asked, după ce una avea defecțiuni de plantare și alta să zicem că a pățit un accident la instalarea cablului TV-out; am putea zice că am ars-o eu pentru că pe tresă era o tensiune mare, dar să nu dezgropăm trecutul. Alt exemplu bun ar fi de black friday 2014, când dimineața am cumpărat un frigider și seara îl aveam deja în casă, cărat pe scări până la etajul 6 fără nici un comentariu.

Completați voi cu altele din experiență personală.

    120 comentarii

  1. Cea mai faina experienta :comand eu un laptop cu toate chestiile pe el :i7,placa video 1 gb,4 Gb Ram ,etc…si cand imi vine ghici ce e in cutie :i7,placa video 2 gb,8 gb,windows ,etc… sa nu comanzi atunci de la ei?

      (Citează)

  2. Zi de nastere a unei colege, mai directoare si mai implicata in semnat unele hartii pentru banca, care se transforma in salariu intrat pe card. Ce sa ii luam, ce sa ii luam… Un set de pixuri Parker! Gasim pret bun, dau comanda, sunam, magazinul de idioti ne duce cu vorba. Ii strang cu usa si recunosc ca nu au pe stoc si ca dureaza 2-3 saptamani pana vine comanda.

    Stanga-mprejur la eMAG.ro, pentru ca aveam totusi un plan B, gasit model similar, pret si mai bun, da-i comanda. Asta se intampla vinerea, comanda a ajuns luni dimineata la firma, destul de mult inaintea mea si mai ales inainte sa apara sarbatorita.

    Nu mai zic ce apreciere pentru cadou, dupa ce c-am evitat dezastrul am iesit foarte bine. Era oferta de Black Friday, anul trecut.

      (Citează)

  3. chiar mi s-au parut ok cand a trebuit sa returnez un laptop livrat acasa cu un pixel mort si a doua zi in magazin m-am trezit pe langa laptop schimbat si cu o geanta cadou. tocmai intrase o promotie la produsul meu. asa de des mi se intampla sa imi para rau ca am ratat o oferta/discount incat chiar mi s-a parut funny sa fiu o data si de partea cealalta a baricadei.

      (Citează)

  4. o experienta frumoasa a fost cand am cumparat de la emag o combina frigorifica si am primit un voucher de 20% din pretul combinei pe care l-am folosit sa-mi iau un televizor

      (Citează)

  5. Urma ziua soţiei.
    Voia un telefon cu tastatură qwerty, de preferinţă alb-sidefat. Era pe vremea primului HTC Desire, dacă şi-l mai aminteşte cineva, iar eu eram “infectat” cu Android.

    Văd un HTC ChaCha la ei, ofertă, preţ bun. Evrika! L-am luat, l-am împachetat frumos şi, la mometul potrivit, l-am oferit. Deziluzie totală.

    După două zile, eram înapoi la emag. A fost primul retur făcut de mine, n-o să-l uit niciodată. Eram foarte emoţionat. Credeam că o să am probleme, dar au fost foarte delicaţi. Le-am rămas fidel până în ziua de azi.

      (Citează)

  6. Imi comandasem un GoPro cu ridicare din magazin la 2000 lei si am intrat a doua zi pe site, pana sa ma duc sa-l iau, sa-l arat unui prieten. Scazuse pretul cu 200 lei :) sun la callcenter, zic ce si cum si operatoarea, plina de bunavointa ma indeamna sa anulez comanda initiala si sa fac una noua cu pretul redus. Graciaaas emag :)

      (Citează)

  7. Ei bine situatia sta asa:
    Trezit dimineata la 6, dus, cafea, lapte la cel mic, ah mentionez par maricel si barba multa. Deschid Mac-ul transez rapid feedurile din Feedly, mai dau niste clickoase, inchid si plec. Dupa o zi de birou si discutii interminabile cu clientii vin acasa. Ce vad acasa in baie pe masina de spalat? Noul Philips HC5440/15 cumparat de la eMag asteptandu-ma la incarcat.
    Nici numai stau pe ganduri, iau barba jos (am facut-o de 3mm fata de 14mm cat era. O pun pe sotie sa ma tunda. Super
    Partea cea mai frumoasa a povestii acum vine … Imediat dupa ce termin de brrr brrr ies din baie fara barba si putin par si ma vede fiul meu.

    Numai vroia sa vina deloc la mine, am dus munca de convingere vreo 2 ore. Se rusina, auzea vocea mea, insa nu era si fata. Asa ca aveti grija, Philips rade tot iar copii nu va mai recunosc ca tati.

      (Citează)

  8. experienta mai frumoasa ca au cei mai ieftini pampersi din Bucuresti nu pot identifica in calitate de tanar parinte. este placut sa vezi ca nu numai farmacia tei intelege ca banii se pot face si din volume nu din japca pe un subiect unde emotionalul primeaza.

      (Citează)

  9. Mi se pare genial sistemul de garanție cu pick up si drop Off prin care produsul cu probleme se preia de către curier de la tine acasă si se aduce tot acasă cand e reparat. Am folosit acest serviciu de cel puțin doua ori si de atunci il caut la orice device electronic mai sensibil.

      (Citează)

  10. Daca nu am comentat niciodată dar in fiecare dimineață in drum spre serviciu îți ciesc postările însemna că nu sunt un cititor fidel? Bila neagră

      (Citează)

  11. Eu am trimis o placa de par in post garantie ,la eMag, dupa ce eu am rupt aceasta placa de intins parul in bagaj, initial doream sa repar produsul pe bani mei deoarece eu l-am deteriorat ,marea bucurie a fost cand m-au sunat sa ridic produsul reparat si am constatat ca acestia mi-au schimbat produsul cu unul nou cu 0 costuri suplimenatre.Plus ca de fiecare data cand am comandat de la eu serviciile au fost ireprosabile :D Best regards eMag !!!

      (Citează)

  12. Cea mai frumoasa experienta cu eMag a fost cand am castigat un voucher la tine pe blog si am putut sa imi cumpar o tableta cu 75% reducere folosind voucher-ul:)

      (Citează)

  13. Gaelex:
    Zi de nastere a unei colege, mai directoare si mai implicata in semnat unele hartii pentru banca, care se transforma in salariu intrat pe card.

    si ce, daca nu ii luati Parkerele, nu va mai baga salariul? hai ca m-ai binedispus de dimineata :)

      (Citează)

  14. 22 comenzi din 2012, majoritatea la reducere. Ma stie curierul. 0 probleme, toate merg in continuare. S-a ratacit o factura, am scos-o de pe site. Pisica apreciaza fiecare cutie noua.

      (Citează)

  15. Am avut o experienta interesanta cu emag acum vreo 2-3 ani, cand cautam un laptop, cadou pentru prietena.
    am intarziat cu comanda, deh strangeam bani, si l-am comandat cu 3 zile inainte, am zis ca am timp berechet sa il primesc, sa-l ambalez frumos in cadou si sa i-l dau.
    Doar ca nu a venit a doua zi. Cand i-am sunat mi-au zis ca nu a plecat coletul. Am zis “Ok” , il trimite a doua zi, ajunge a treia zi, cu o zi inainte de ziua ei, tot am timp berechet.
    Doar ca nu a ajung nici a treia zi. Platisem cu cardul, bani nu mai aveam, si a doua dis de dimineata trebuia sa ma vad cu prietena.
    Am sunat de vreo cateva ori la Emag si ulterior la FanCourier, sa ma asigur ca e pe drum coletul.
    M-am trezit dimineata la prima ora, semi-adormit am sunat la FanCourier sa vad daca coletul e in sediu. Nu mai era, iar adresa de livrare era la munca, unde il asteptam in zilele ce au trecut.
    In toata agitatia am uitat sa schimb si adresa de livrare.

    Intr-un final m-am vazut cu curierul in spatele blocului prietenei mele, am ambalat rapid cutia intr-o hartie de cadou mototolita si cu un scoci de 30 bani, dar am reusit sa ii fac un cadou frumos.
    Intarziat, agitat, dar interesant si frumos.

      (Citează)

  16. Andrei Ionita

    22/05/2015 la 8:07 AM

    Am mai zis asta undeva: Eram la liceu și cumpărasem de la eMAG o pereche de căști de 25 de lei. După 3 luni una dintre ele nu se mai auzea și, pentru că eram în garanție am zis să o încerc.

    Nu le-au reparat, dar au venit să mi le ia de acasă și peste câteva zile mi-au adus altele noi, la fel. Practic, curierul a costat mai mult decât căștile.

    M-am simțit destul de prost după aia, dar pe de altă parte chestia asta mă face să mă gândesc de două ori înainte să caut produse și la alt magazin în afară de eMAG. Plus că dacă au înțeles că 25 de lei e un preț mic pentru achiziția unui client recurent, înseamnă că merită să faci afaceri în continuare cu ei.

      (Citează)

  17. O experienta deosebita am avut cand mi-am cumparat asta toamna un laptop Asus din seria ROG de la ei, pt ca au fost primii care l-au avut in stoc dupa lansare, iar la o saptamana dupa au avut promotia aia de ziua lor cand iti dadeau 10% card cadou la orice comanda. M-am ofticat f tare, ca daca mai asteptam putin primeam ditamai voucherul, dar am zis sa imi incerc norocul si le-am dat un mail poate poate. Spre marea mea surprindere, mi-au trimis totusi un voucher care valora 10% din pretul laptopului, desi nu aveau nici o obligatie sa o faca. Si chiar era o suma maricica.

      (Citează)

  18. Andrei Ionita:
    Am mai zis asta undeva: Eram la liceu și cumpărasem de la eMAG o pereche de căști de 25 de lei. După 3 luni una dintre ele nu se mai auzea și, pentru că eram în garanție am zis să o încerc.

    Nu le-au reparat, dar au venit să mi le ia de acasă și peste câteva zile mi-au adus altele noi, la fel. Practic, curierul a costat mai mult decât căștile.

    M-am simțit destul de prost după aia, dar pe de altă parte chestia asta mă face să mă gândesc de două ori înainte să caut produse și la alt magazin în afară de eMAG. Plus că dacă au înțeles că 25 de lei e un preț mic pentru achiziția unui client recurent, înseamnă că merită să faci afaceri în continuare cu ei.

    Vazand comentariul tau mi-am adus aminte ca am patit acelasi lucru de curand. Castile mai scumpe ce e drept, rezultatul acelasi. Schimbat , multumim, no questions asked.
    Cum am spus si in alta parte,marele plus e ca abordarea e diferita. Si asta e cea mai tare reclama Pe care ti-o poti face ca si magazin, mai presus de orice campanie si clipuri.

      (Citează)

  19. Experienta placuta: am prins iPhone 5s la 1500 lei de BF, si mai placut a fost ca a ajuns foarte rapid, duminica dimineata.

      (Citează)

  20. De cand a nascut sotia, numai de la emag cumpar pampersi si apa plata. De la aqua carpatica, la 5 litri. Preturile sunt mai mult decat ok, iar asta ma scuteste de multe drumuri la hypermarket.

      (Citează)

  21. Scriu acest post de pe o tastatura cumparata de la Emag pe vremea cand avea inca sediul undeva pe langa Manastirea Casin.
    Si trebuie sa-mi iau si masina noua de spalat :).

      (Citează)

  22. Salut.
    Am prins la eMag oferta prin care imi oferea reducere mare daca luam kit placa de baza Asus si un procesor Intel. Atunci am luat o pl. Asus Z97-k si un procesor i5 4690k, am avut reducere ~300 lei, bani de care mi-am luat 8GB rami. Cu ocazia aceea mi-am facut upgrade major la sistem.

      (Citează)

  23. Cumparat telefon am deschis era spart ecranul.Sunat la eMag si au zis la curier ca sa-mi da altul pe loc pentru ca asemanator in masina si clientul care il vroia a amant comanda cu 2 zile :D

      (Citează)

  24. O experienta placuta a fost de Black Friday, cand desi a fost o eroare in sistem si comandasem un SSD care nu mai era pe stoc, au onorat totusi comanda.

      (Citează)

  25. se lăuda careva mai sus că are 21 de comenzi la emag.. păi io am 50 numai din 2010. ce să le fac dacă au băgat și asigurări, și mîncare de pisici, și fac și promoții din astea nesimțite? nu reziști, dom’ne, asta e. :)
    spre rușinea mea, nu mă pot lăuda cu nici o țeapă pe care să le-o fi tras, intenționat sau nu, și nici cu vreun retur pe motiv de răzgîndire, pentru că nu am avut ocazia, toate chestiile luate de la ei au fost absolut OK, sau poate am avut eu norocul porcului, nu știu.

    …acum, dacă mă gîndesc bine, ochii mi-au căzut pe un usb stick kingston de 4gb cumpărat de la ei (cu lifetime warranty), și care a cedat pe undeva pe partea de controller, că nu mai montează volumul, deși vede device-ul.. și nu știu ce să fac, că nu mai am nici factură, nu mai apare nici în istoric.. să-i suuuun, să nu-i suuun… :D că io de murit încă n-am murit, d-aia zic.

      (Citează)

  26. Comanda facuta pe site si ridicata in aceeasi zi din Brasov.

      (Citează)

  27. O dată, am fost la eMAG cu un RAM. Era coadă. Sunt întrebat „Ce problemă ai la RAM? Nu e compatibil cu ce am. Ești sigur că nu i-ai făcut ceva? Sigur, zic.”. A mers pe încredere, mi-a luat RAM-ul fără să îl testeze, pe baza cuvântului meu, că nu era o problemă.

    Foarte foarte OK.

      (Citează)

  28. Nu cred ca am amintiri extrem de placute cu eMag, insa am avut o surpriza placuta anul trecut cand am comandat un televizor vineri si a venit a doua zi de dimineata la prima ora. Nici nu ma asteptam sa vina pana luni, n-aveam bani scosi de pe card, a trebuit sa ii zic curierului sa onoreze alte comenzi si sa ma duc dupa el cu masina sa imi ridic televizorul.

      (Citează)

  29. Emag e primul magazin online unde caut produsele dorite si de cele mai multe ori tot de acolo le si cumpar datorita in primul rand promotiilor atractive, dar si a calitatii serviciilor in general. Din fericire, nu am avut probleme care sa necesite apelul la garantie. As mentiona insa faptul ca sotia a dus o tableta blocata Allview inapoi la garantie si i-a fost reparata repejor, desi, daca imi spunea din timp o avertizam ca era rootata de mine. Stiu, nu e corect, dar nu a fost cu intentie. Sunt convins insa ca cineva acolo a observat acest lucru si a trecut cu vederea.

      (Citează)

  30. O experienta frumoasa a fost de ultimul Black Friday. Am stat cu ochii pe blog-ul tau pana la 2 dimineata si am vazut ofertele cele mai interesante. Vroiam sa ii iau un LG G2 sotiei si cea mai buna oferta a fost la eMag de acel Black Friday – 1139 lei parca. Am dormit cu telefonul sub perna si cred ca m-am trezit din ora in ora sa verific daca au deschis. In orele astea de somn am visat numai emag si LG G2 in diverse scenarii :) Bineinteles ca au deschis pe la 7 dimineata… Am plasat comanda de pe telefon – victorie, am primit confirmarea comenzii. Am intrat la dus, am iesit in 10 min, am verificat site-ul – nu mai erau disponibile :)

      (Citează)

  31. Acum cativa ani cand a introdus sistemul de retur in 30 de zile am cumparat un DVD player portabil, iar dupa aproximativ o saptamana de utilizare am constatat ca nu este ceea ce imi trebuia si l-am returnat. Mi l-au acceptat fara sa ma intrebe de ce, iar banii i-am avut repede. Foarte profesionisti. Am continuat si continui sa comand la ei.

      (Citează)

  32. Şi eu eu tot legat de retururi am cele mai frumoase experienţe, deşi mă simt un pic vinovat, am impresia că returnez prea mult.
    Prima dată am returnat un router, în cutie, sigilat, fără să-l deschid. L-am comandat, am ajuns acasă, am constatat că n-are wifi. Mega fail, eu nici nu credeam că mai există d-astea fără wifi. L-am returnat fără probleme.
    Recent am dus la depanero un telefon pe care-l cumpărasem acum mai bine de un an. Nu au putut să-l repare, mi-au dat banii înapoi şi mi-am luat unul cu specificaţii de două ori mai bune. Şiiii … l-am returnat. Pentru că era un Karbonn. Avea probleme cu difuzorul, partea dreaptă a display-ului nu se apăsa bine şi îmi arăta reclame random.

      (Citează)

  33. Raluca Andreescu

    22/05/2015 la 8:58 AM

    Am vazut la tine pe blog articolul despre reducerile de Paste si a fost hotarator: am intrat, mi-am facut cont, am comandat un laptop pe care mi-l doream de cativa ani si a doua zi, il aveam deja acasa.

      (Citează)

  34. Cu mai multi ani in urma am luat un laptop de la emag. Era un acer. Vine curierul, semnez de primire, il pornesc si ce sa vezi, pixel mort undeva pe la mijlocul ecranului. Ii contactez imediat si le semnalez problema cu speranta ca o sa-mi schimbe laptopul sau macar display-ul. Si primesc raspunsul… “Pentru a intra in garantie, ecranul ar fi trebuit sa aiba mai multi pixeli morti situati unul langa altul.” FML
    Dar, dupa cum spuneam, asta s-a intamplat cu mai multi ani in urma, iar intre timp laptopul respectiv a si dat coltul.
    Asta e singura mea amintire cu emag.
    Multumesc!

      (Citează)

  35. Aveam un NAS luat de la Emag cu vreo 700 lei in urma cu peste un an care a murit subit. L-am bagat in service si dupa cateva zile mi-au spus ca nu se mai poate repara si ca-mi dau banii inapoi. I-am intrebat daca nu ar putea sa-mi dea un NAS similar sau mai bun, dar ei nu pot inlocui decat cu un produs similar. Un pic dezamagit am intrat pe site si, ce sa vezi, am gasit versiunea noua imbunatatita a NAS-ului meu cu mai putin de 500 lei. Asa ca de diferenta mi-am mai luat si alte maruntisuri.

      (Citează)

  36. Comandat masina de spalat pentru parinti care stau in afara Bucurestiului si primita de ei a doua zi cu mare bucurie.

      (Citează)

  37. Lucian Nastase

    22/05/2015 la 9:20 AM

    Mi-au trimis un TV nou pentru ca cei de la service n-au dat niciun răspuns în 7 zile

      (Citează)

  38. Pai cea mai frumoasa experienta traita cu Emag a fost chiar ieri; dupa ce am citit pe blogul tau, Radule, ca urmeaza sa fie reduceri la Emag, zic: – hai sa-i mai dau o sansa (desi ultima oara am avut o experienta super neplauta cu Emag: comanda data, anulata de 2x ori si produsele au sosit dupa 1 saptamana) .

    Prin urmare, am plasat o comanda pentru un telefon si un mouse, dimineata, la orele 8 si ceva si la 15:02, aveam produsele in mana – super happy; prin urmare, pe la ora 16 am mai plasat o comanda si urmeaza sa le primesc azi (probabil chiar cand scriu comment-ul asta) .

      (Citează)

  39. Sunt un cumparator fidel de pampersi de la emag. Preturile mai bune decat la restul in special cand au promotii… iar cand nu, macar mi le aduc acasa :D

      (Citează)

  40. O experienta placuta am avut luna trecuta cand am comandat un storcator de fructe pt cel mic, undeva dupa-amiaza, si a doua zi la 09:30 curierul intra pe usa firmei cu pachetul in mana; eu locuind in provincie intr-o zona in care se pune de obicei harta in cui.

      (Citează)

  41. am cumparat o camera point and shoot cam scumpa pentru bugetul meu si din pacate nu am reusit sa-l stapanesc, faceam niste poze prea naspa, L-am returnat si in cateva zile aveam banii in cont. Acum am un dslr tot de la emag :D

      (Citează)

  42. nu stiu daca iti mai accepta cineva in afara de eMag produsul inapoi NoQuestionsAsked. poate nu am returnat eu prea multe produse… :D

      (Citează)

  43. experienta placuta cu eMag e ca sunt cele mai mari sase sa nu am o experienta neplacuta. si atunci cum sa nu comanzi de la ei?

      (Citează)

  44. Eu am avut o problema cu o tableta ieftina luata de pe Emag (de asteptat ce-i drept). Am trimis-o inapoi la reparat si a stat la ei cam 1 sapt si jumatate (cu toate ca banuiesc ca a mers direct la producator sa o repare). Dar am fost suprins de atitudinea celor de la Emag care pe langa faptul ca si-au cerut scuze de intarziere mi-au dat cadou o solutie de curatat display-uri + laveta speciala. It was a nice touch.

      (Citează)

  45. Livrare in mai putin de 24h, stau cam la 500 km de Bucuresti si totusi in 16-17 ore mi-a batut curierul la usa.

      (Citează)

  46. Ciprian Harabagiu

    22/05/2015 la 9:41 AM

    O experienta placuta a fost cand am avut nevoie sa ii iau un cadou prietenei, fiind ziua ei si am rezolvat toata treaba in aceeasi zi, 1 ora jumate distanta dintre comanda si luat produsul. Util cand iti aduci aminte pe ultima suta

      (Citează)

  47. Toate experiente mele cu emag au fost plăcute, fara excepție . Si cumpăr din primul an.

      (Citează)

  48. Eu am avut un televizor Philips care s-a defectat o data, a fost reparat, s-a defectat a doua oara, si mi-au trimis alt model mai bun, care insa a venit cu ecranul spart urat de tot.

    Nu eram acasa si prietena nu a verificat coletul, iar cand le-am zic celor de la Emag au venit, au luat televizorul si mi-au adus apoi altul fara comentarii, de data asta fara ecran spart :)

    Nota 10 pentru cum au tratat clientul in acest caz.

      (Citează)

  49. Am luat un telefon Asus de la ei, printre primele cu touch, a functionat cateva zile, apoi touch-ul a refuzat sa reactioneze. L-am dus la ei in service, au trecut 15 zile si i-am intrebat de sanatate. Au dat din colt in colt, dupa certuri si amenintari am reusit sa dau de cineva care stia ce e cu el, a zis ca e gata, l-am luat, dar camera nu era functionala. L-am lasat iar in service in aceeasi zi, dupa 15 zile m-am prezentat la ei, nu era gata, am cerut banii. S-a lasat iar cu scandal, s-au facut ca e gata, dar nu il aveau, am reusit intr-un final sa imi recuperez banii.
    Dupa 1 luna a aparut la ei campania “30 de zile drept de retur” fara intrebari. De atunci, pe tot ce am returnat am primit banii fara scandal, fara intrebari. Jos palaria!

      (Citează)

  50. O experienta placuta…

    Livrarea in a doua zi la doua comenzi de BF in 2013, livrare in doua orase diferite…

    Foarte multumit

      (Citează)

  51. De black friday 2014 am comandat un telefon Nokia lumia 630 Dual sim. Buun, toate bune si frumoase, curierul a intarziat vreo doua zile dar i-am inteles ca au fost aglomerati cu atatea comenzi. Peste vreo 4 zile de la comanda ma suna curierul, cobor, primesc coletul, fug in casa si cand desfac vad ca telefonul este Single sim. Da, stiu ca puteam deschide coletul langa curier, dar am zis sa nu-l mai retin plus ca aveam prea multa incredere in Emag. Imediat am facut o sesizare la ei pe site, am primit mail ca se va rezolva. Au trecut 2 luni si nu mai ma sunase nimeni, deja ma resemnasem cu telefonul single sim, cand deodata primesc un apel si ma anunta sa vin in showroom Timisoara pentru a ridica telefonul nokia 630 dual sim. M-am dus, am inapoiat telefonul primit gresit si l-am primit pe cel bun. Per total o experienta frumoasa, am folosit un telefon timp de 2 luni si apoi sa primesc altul nou , fain asa :D .

      (Citează)

  52. Cea mai frumoasa experienta cu emag, ce sa zic, eu sunt foarte multumit de ei pentru faptul ca de fiecare data cand am comandat ceva, a venit in mai putin de 24 de ore. Chiar si cand am comandat un frigider, l-am comandat seara si a venit a doua zi dupa pranz, era un colet destul de mare, inseamna ca stau foarte bine cu logistica.

      (Citează)

  53. Hai ca ma bag si eu la povestit ca vreau cuponul rau de tot.
    comand niste mobila de la emag. Binenteles ca pe site e mult prea dificil sa puna informatii nerelevante, cum ar fi cate kile are si daca vine intr un colet sau mai multe.
    Ma suna curierul ca ajuns si daca pot sa cobor.
    Bai frate…125 de kile avea coletul.
    si destul de voluminos, desi se putea ambala foarte usor si pe bucati.
    bine, l am luat pe umar si am urcat in pas alrgator pana la etajul doi, dar vreau sa zic asa…in general…

      (Citează)

  54. Am comandat o perie de par. A venit, am probat-o si am observat ca nu era cu capul rotativ, asa ca am returnat-o si am comandat alta in schimb. Totul a decurs foarte usor si rapid.

      (Citează)

  55. 28 de comenzi pana acum. N-am avut nicio problema nici macar o data.
    Asta numesc eu experienta frumoasa cu un magazin online.

      (Citează)

  56. Anul trecut am cumparat niste periute de la Emag, le-am comandat dimineata, pe ideea ca o sa ajunga urmatoarea zi.
    Pe la 4 ma suna curierul ca are un pachet pentru mine si ajunge in 20 de minute. Periutele. Ma duc repede sa scot niste bani pentru plata, bancomatul e la 5-6 minute de serviciu. Cand ajung la bancomat, ma suna un coleg de serviciu, ca a venit un curier cu un colet pentru mine. L-am rugat sa plateasca el, nu avea suficienti bani, a facut cheta cu vreo 2 colegi.
    Cel mai rapid colet primit vreodata.

      (Citează)

  57. Am luat multe prin emag.ro si cu toate am trait “happily ever after”, fara probleme cu produsele sau livrarea. “The one” dintre comenzi are ca subiect principal un ruj tocmai aparut, greu de gasit si de care aveam nevoie “ieri” – l-am gasit pe emag, la cel mai bun pret dintre toate cele 3 locuri in care putea fi gasit si a intrat in posesia mea in aceeasi zi.

      (Citează)

  58. Cea mai placuta sau mai degraba surpinzatoare experienta cu Emag a fost cand de black friday au avut promotie la produsele (un telefon si un pickup) pe care le aveam in wishlist de ceva vreme. Am avut impresia ca au redus preturile special pt mine.

      (Citează)

  59. eu am mii de comenzi la emag
    atatea experiente placute …in afara de produsele intrate la promotie imediat dupa ce le-am primit chiar nu ma pot gandi la experiente neplacute
    Printre cele mai neasteptate suprize – cand a fost lansarea ipad 2 de ex si am sunat sa le zic ca vreau si eu 1 buc pentru ziua de nastere a fetei mele – mi-au spus ca se livreaza in Romania peste 2 saptamani si seara pe la 18 mi-au livrat-o. – nici macar nu o aveau pe site.

      (Citează)

  60. Maica-mea a ramas surprinsa ca poti da comanda la 12 si al 15 sa o ai.

      (Citează)

  61. cea mai frumoasa experienta la emag… comand un gopro, plata cu OP (planuiam sa fac plata a 2-a zi). A doua zi ajunge gopro-ul, ramburs 0, OP nefacut inca. Sun la emag, la ei totul apare in regula. Multumesc frumos, cadou de fidelitate probabil 1700 de lei probabil.

      (Citează)

  62. Prin 2013 mi-am achizitionat de la emag un Nexus 4 resigilat, care era ca nou. Telefonul a mers foarte bine pana in toamna lui 2014 cand a inceput sa dea niste rateuri. Am luat garantia, am luat telefonul si cutia si fuga la emag. Am dat telefonul si am asteptat sa fiu sunat ca sa-l ridic in termenul legal de 15 zile. Astept, astept si iar astept si ii sun in a 14-a zi sa vad care e stadiul lucrarii. Telefonul era inca in service, dar mi-au spus ca intr-o zi e gata. In a 15-a zi merg la emag sa ridic produsul, dar produsul nu era acolo. Telefonul era reparat dar nu a fost transportat de la punctul de service la emag. Desi telefonul era reparat ar fi trebuit sa mai astept o zi sa-l ridic, insa cu ziua respectiva se depasea termenul legal. Recunosc am fost un mic oportunist si nu am mai vrut telefonul inapoi, dar am luat in schimbul banilor returnati un alt telefon tot de la ei. Ca sa impacam si capra si varza.

      (Citează)

  63. Cea mai misto experienta cu eMag a fost la primul lor BF, cand nu am mai avut rabdare sa astept sa-mi vina produsele acasa asa ca am fost eu la sediul FanCourier (Craiova) unde era o coada de aproximativ 40-50 de persoane. Toate persoanele de la coada asteptau sa-si ridice produsele comandate la eMag si de fiecare data cand cineva isi primea produsele toti cei de la coada erau curiosi de ce isi cumparase respectivul. A fost ca si cum am fi facut parte dintr-o familie: cei bucurosi ca isi ridica produsele de BF :)

      (Citează)

  64. Acum trei zile comand cinci pachete de scutece. A doua zi curierul Cargus dimineața vine doar cu trei…AWB-ul cu plata pentru cinci…sunat la Emag…ieri prin FanCurier ajung si celelalte doua…cu scuze…erau in alt depozit logistic

      (Citează)

  65. Am avut o experienta faina cu eMag cand am cumparat de BF un Mac la un pret bun dar mi-am dat seama ca nu e ceea ce mi-am dorit (era versiunea [foarte] veche) si n-au strambat din nas cand l-am returnat. Au fost foarte draguti :)

      (Citează)

  66. Eu am fost mulțumit de partea de garanție. Mi s-a stricat o mașină de tuns iarba într-un mod în care puteau da vina pe utilizarea necorespunzătoare, la service-ul oficial au dat refuz de remediere, dar totuși eMag mi-a făcut storno la valoarea întreagă. Chiar am fost surprins și le mulțumesc.

      (Citează)

  67. Una din cele mai surprinzatoare experiente cu eMag a fost cand am dat prima comanda cu produse din Supermarket. Am comandat in mare parte apa minerala, ulei, zahar astfel incat sa depasesc 300 de ron pentru a avea transport gratuit. Ce nu am stiut a fost ca cei de la eMag impacheteaza toate produsele in cutiitle lor de carton. Cand a sosit curierul am ramas uimit sa vad ca avea pentru mine nu mai mult de 11 cutii de carton destul de maricele.

      (Citează)

  68. Experienta mea frumoasa cu emag a fost ca am cumparat niste chestii si s-au comportat exact ca un magazin serios din strainatate. Livrate a 2-a zi, fara probleme, fara sa trebuiasca sa astept, absolut decent. Chestie mai rar intalnita la magazinele online din Romania.

      (Citează)

  69. Din propria experienta, cu prba din cont daca este cazul:)

    Acum 4 ani am cumparat un HDD WD 500 gb Black Caviar de la Emag. La nici 2 saptamani acesta s-a stricat, nu mai il boota pc-ul.
    L-am dus la EMAG la garantie, a fost schimbat pe loc cu alt HDD , aceeais marca si aceleasi specificatii. Din pacate, la doar cateva zile patesc aceeasi problema si cu al 2-lea hdd.
    Merg din nou la EMAG, oamenii isi cer scuze si imi inlocuiesc hdd-ul cu un alt HDD de 1TB , HITACHI, cu aceleasi specificatii ( 32 mb buffer ) :)
    Totul merge perfect chiar si acum. :)

    Experienta placuta cu EMAG, de asta tot cumpar de la ei – peste 60 comenzi in cont :)

      (Citează)

  70. M-am mutat in vara trecuta la apartament nou. Totul gol si chior. Am facut comanda de la emag de frigider si masina de spalat ca sa fie acolo cand incep sa ma mut. (e cam greu vara fara vreunul dintre obiectele astea 2).

    Cand a ajuns curierul, nu era decat tata acasa si el nu s-a uitat la el, iar cand am ajuns eu l-am vazut lovit pe o laterala.

    Apel la eMag(doar ce facusera Depanero), mi-au cerut detaliile, le-am trimis poza pe mail si a 2-a zi era un curier ca sa-l ridice pe cel lovit si sa-mi aduca altul nou. Totul a decurs mai usor decat m-as fi asteptat, dupa toate povestile alea horror pe care le citisem legat de retururi si service.
    Sigur, erau mai ieftine la alte magazine dubioase, dar am zis sa nu ma risc, si am avut dreptate.

      (Citează)

  71. De departe cel mai bun serviciu pe care emag il ofera e cel de returnare produse. Am fost nevoit sa returnez la un moment dat un televizor, iar alta data am primit un bec spart in cutia lui (aveam vreo 10 comandate, parca). Si parca mi s-a parut mie ca altele vreo doua becuri din aceeasi comanda nu dau ‘destula’ lumina (nu functioneaza in parametri), desi nu puteam face nici o masuratoare, in afara de cea ochiometrica. Mi le-au schimbat pe toate fara nici o problema.
    Alta experienta faina cu emag..am comandat o asigurare RCA la ora 12, iar la ora 15 m-a sunat curierul..in prima faza am ramas speechless, ca locuiesc la vreo 400 km de Bucuresti. Presupun ca le printeaza local. :)

      (Citează)

  72. Sunt oameni care iti citesc in fiecare zi blogul dar care nu lasa nici un comentariu… Eu sunt unul dintre ei. Am peste 50 de comenzi de la eMag, de multi ani le sunt client fidel si mereu am avut experiente placute cu ei.

      (Citează)

  73. Le-am trimis, intr-o doara, o cerere de price matching pentru un TV care era mai ieftin in alta parte si pe care-l ochisem de mult. Nu mi-a venit sa cred cand m-a sunat o domnisoara de la ei si mi-a facut o reducere consistenta asa cum am cerut. Am comandat produsul pe loc.

      (Citează)

  74. O experienta decenta a fost in momentul cand am cumparat un Player portabil philips de la emag dar am fost dezamagit de performantele acestuia, abia se auzea (probabil ceva defect). Am facut drum intors, le-am prezentat problema si am primit banii inpoi fara nici o problema. Apoi am cumparat un ipod serios.

      (Citează)

  75. Am sa scriu despre experienta mea cu cei de la emag in leg cu returnarea unui produs;
    M-am dus la sediul emag cu gandul ca:

    – o sa stau la coada 30 de min dupa alte 10 persoane cu probleme

    – ma gandeam ca trebuie sa explic care e problema, sa il conving pe „baiat”ca nu merge, sa ii arat.

    Imi imaginam ca el o sa imi arate ca e ok, eu o sa ii spun ca nu si nu merge, etc. Imi faceam scenarii si avem asteptari negative bazate pe experiente anterioare. Ce s-a intamplat in realitate; am intrat pe usa, am asteptat dupa o persoana, i-am spus ca nu merge. El m-a intrebat daca vreau banii / alt produs. Am ales alt produs, m-am dus si l-am ridicat. Simplu, Nu stiu daca e frumoasa povestea, dar pe mine m-a suprins placut.

      (Citează)

  76. Cea mai frumoasă experiență cu emag… in facultate mi-am luat de la ei un laptop cu primii bani castigați de mine. Am fost tare mândru de achiziție.

      (Citează)

  77. Experienta mea frumoasa cu emag
    Anul trecut, de black friday, am facut comanda de tel Lg G2. Cand am ajuns in magazin sa-l iau, mi-am dat seama ca nu am microsim pt el. Dar baietii de la garantie erau pregatiti, pe langa faptul ca mi-au redimensionat sim-ul, au gasit si foarte repede slotul pt el. Desi stiam p dinafara cum arata telefonul inainte sa il iau si toate caracteristicile, nu m-am prins de aceste aspecte pe loc. Important este ca personalul este de treaba si eu am plecat din magazin super incantata de noul gadget.

      (Citează)

  78. am mai impatasit aceasta intamplare: cea mai tare experienta pe care am avut-o cu emag a fost atunci cand am vazut ca laptopul la “reducere” (aniversarea a 10 milioane de comenzi) era mai scump decat cel pe care l-am cumparat acum 2 sapt.

      (Citează)

  79. Nu stiu cat de frumoasa este, dar…

    Am comandat pentru junior un inaltator scaun auto Graco… A ajuns acasa, l-am platit si a doua zi l-am pus in masina si am facut o tura de 30 de Km cu masina si cu micul utilizator… Se pare ca nu s-au inteles asa ca am completat formularul de retur. Dupa 2 zile ma suna o cucoana de la Depanero si imi spune ca nu mi-l ia inapoi decat daca este sigilat… Am ramas masca… Nciodata nu am patit ca cei de la Emag sa se incurce cu mizerii de genul, dar trebuie sa recunosc ca am mai auzit impresii proaste despre cei de la Depanero.

    Bun… Pun mana si fac o sesizare pe site-ul eMag si in 45 de minute ma suna un reprezentant al magazinului care se scuza pentru situatia creeata si ma intreaba in ce zi pot fi gasit de curier pentru returnarea produsului… Atat de simplu!

    Partea frumoasa este ca stau foarte bine la comunicare si chiar si atunci cand gresesc se gaseste o rezolvare… Partea mai putin frumoasa poarta numele de Depanero si se ocupa de service-ul si verificarea produselor…

      (Citează)

  80. Cea mai frumoasa poveste este ca niciodata nu am avut probleme cu produsele lor. Ce poate fi mai frumos de atat? :D

      (Citează)

  81. Comand un telefon online de la eMag in valoare de 800 lei, totul bun si frumos ca deobicei.Dupa o saptamana telefonul intra la promotie cu 700 lei, sun la eMag si le spun ca incerc o senzatie de disconfort deoarece telefonul acum este la promotie mai ieftin cu 100 lei. Bineinteles ca am primit un voucher in valoare de 100 lei. Am cumparat o jucarie pentru copilul meu si un microSD card pentru telefon. Au venit prin curier si am constatat ca am comandat un SDcard in loc de microSD card (pentru ca sunt tampit). Mai rau, am taiat ambalajul cu foarfeca ca sa vad mai bine SD cardul :). Am scris la eMag ca am comandat gresit si vreau alt produs. A venit curierul a ridicat produsul fara sa platesc nimic dupa care a urmat verificarea la Depanero (am primit sms-uri cu a ajuns, am verificat, etc.) Dupa cateva zile am fost sunat, am ales impreuna cu operatorul un microSD card, m-a intrebat cu ce curier doresc sa vina si am plati cash a doua zi cand a ajuns o diferenta de 13 lei.

      (Citează)

  82. Am cumparat un PC de la ei acum ceva ani, care a a venit fara cablu de alimentare. Le-am trimis mesaj si am primit tot in acea zi cablu+ voucher cadou.

      (Citează)

  83. Experienta mea frumoasa cu emag
    Acum 2 ani m-am mutat intr-o noua garsoniera si aveam nevoie de un router. Desi bugetul meu era undeva la 100 de lei, am cumparat unul la 120. Desi p emag era un asus dual band 300mb, dar la 180 lei, care mi-a facut cu ochiul. Am facut greseala sa-l cumpar p cel mai ieftin. Dupa c am incercat de vreo 3-4 ori sa-l configurez si nu am mers, l-am schimbat cu altul care tot nu a vrut sa coopereze. Pana la urma am renuntat si l-am returnat. Norocul meu ca la sfarsitul saptamanii a fost black friday la emag si routerul asus a ajuns la 70 de lei. Asa ca l-am luat p acesta si a functionat din prima. Pe langa faptul ca l-am configurat foarte repede, acum merge fara nicio problema. Sunt in continuare foarte multumit de produsele Asus.

      (Citează)

  84. Cea mai frumoasa experienta cu eMAG a fost la ultima achizitie, in luna martie, cand, de ziua baietelului meu au reusit sa imi onoreze comanda, desi produsul se gasea la un showroom din alt oras, iar eu le cerusem sa-l aduca la showroom-ul din Cluj. Asa ca in 36 de ore produsul a ajuns la Cluj, via depozitul central din Bucuresti.
    Multumesc eMag!

      (Citează)

  85. mereu traiesc cea mai frumoasa experienta cu emag, pentru ca nu mai car eu acasa cutia cu pampersi ci o aduce curierul gratuit ! intodeauna pastrez in cos pampersii ca sa prind reducerile si atunci actionez!

      (Citează)

  86. Cea mai frumoasa experienta a fost pentru mine atunci cand am comandat un sac cu mancare pentru pisica si 4 cu nisip tot pentru ea. Coletul a venit in aceeasi zi si nu avea cine sa ma ajute pentru ca nu ma asteptam sa vina atat de repede (estimasem mai pe seara si trebuia sa fie cineva acasa cu mine). Pe langa asta, tocmai ma externasem dupa o operatie dubla si nu puteam ridica/cara absolut deloc. Curierul a fost foarte amabil si intelegator si le-a pus in casa fara prea multe explicatii de la mine. A fost foarte frumoasa experienta din mai multe puncte de vedere.

      (Citează)

  87. Si eu pot sa zic ca in general am avut experiente pozitive cu Emag.Cel mai bun lucru e politica de retur a marfii.Am cumparat de exemplu un aparat foto si nefiind multumit de calitatea pozelor l-am returnat.La fel cu un lcd Lg.Nu mi-au placut culorile si l-am returnat.E un mare avanyaj ca poti testa produsul si daca nu esti pe deplin satisfacut il poti returna.Comenzile au venit destul de rapid si pot sa zic ca sunt multumit de serviciile lor.

      (Citează)

  88. Am avut in trecut o experienta foarte interesanta si placuta, am dus o placa video la garantie si dupa 2 zile am primit mesaj sa ma duc sa ridic o noua placa de la ei, upgrade gratuit de la Radeon 3850 la 4850, proaspat aparuta la momentul respectiv.

      (Citează)

  89. Mi-am cumparat ultimul laptop de la ei pentru ca stiam ca am garantie adevarata si ca il primesc repede. Chiar daca in alta parte era mai ieftin. Mi l-au adus a doua zi si l-am ridicat din magazin cu 3 minute inainte de inchidere dupa o mega fuga pana in Crangasi. Amabili si rabdatori au inteles nebunia si bucuria mea :)

      (Citează)

  90. Cea mai frumoasa experienta cu eMag a fost cand am prins Samsung Galaxy S4 cu 1 leu la ei pe site si comanda a fost onorata. Nu ma intereseaza daca a fost marketing sau si-au asumat greseala de soft, dar oricum este o atitudine rara din partea magazinelor online din Romania.

      (Citează)

  91. Am cumparat un laptop pentru firma folosind un voucher. Ajuns acasa, constat ca laptopul Asus avea o problema la placa de baza care il facea sa porneasca in mod aleatoriu fara ca cineva sa se atinga de el. M-am dus la ei la service cu o anumita teama ca nu vor crede deoarece nu am cum sa demonstrez ca porneste singur. Oamenii de la birou m-au intrebat scurt daca vreau sa il inlocuiesc sau sa iau altul; desigur ca am luat tot un model Asus care mi-a facut aceeasi problema. Va dati seama cum e sa instalezi totul pe el de la Windows pana la player pt filme si suita Office apoi sa duci la retur produsul.
    Am ales sa iau un HP care nu mi-a mai facut probleme iar diferenta de bani mi-a fost livrata in cont. Oamenii foarte amabili si dispusi sa ajute clientul in rezolvarea problemelor.

      (Citează)

  92. Am si o experienta cu EMag. Am achizitionat un telefon mobil Samsung I9505 GALAXY S4 si dupa o perioada de 9 luni a avut o problema. S-a stins pur si simplu intr-o seara si a mai refuzat sa mai porneasca. L-am dus la service si mi l-au refacut intr-o perioada relativ scurta( de 7 zile). I-au schimbat placa de baza si l-au resoftat. Telefonul functioneaza perfect. Pe internet sunt multe pareri proaste despre service-ul Emag dar nu cred ca sunt bine fondate. Cred ca au lucrat la acest aspect. Am mai cumparat de pe Emag parfumuri, carti s produse electrocasnice. Toate au venit la timp si au functionat perfect.
    PS: Eu iti citesc blogul in mod regulat observand ca scrii 2-3 articole pe zi si dai share pe fb(acest lucru facand sa fie mai facil accesul pe blog) . Nu dau comentarii aproape niciodata si nu vreau sa consider ca am mai putine sanse de castig din aceasta cauza.

      (Citează)

  93. Rotaru Florentin Daniel

    22/05/2015 la 1:18 PM

    Sunt client eMAG de ceva anisori(de cand aveau centru de vanzari prin Semanatoarea, langa fostul sediu ZAPP) si am avut parte mereu de amabilitate din partea lor. Un episod pe care nu pot sa-l uit este cand au avut muuuultta rabdare sa-i explice mamei mele ca mixer-ul de bucatarie pe care ea il comandase este putin diferit(cel de pe site avea palete spiralate si nu drepte cum a vrut ea, diferenta aparand dintr-o poza venita de la producator care era de la alt produs). Dupa vreo 2 mail-uri de confirmare de cont bancar si alte 2 telefoane, mama mea a primit a 2-a zi banii in cont ca sa poata sa isi caute mixer-ul mult dorit(din pacate cel cu palete drepte nu era disponibil la eMAG).

      (Citează)

  94. Eu am fost uimit de operativitatea acestora in momentul in care am fost nevoit sa returnez un sistem PC intreg, achizitionat de la eMAG pe componente.Am returnat produsele direct in showroom si mi-au returnat banii cash instant.De atunci prefer sa cumpar doar de la ei desi au preturi ceva mai “umflate”.

      (Citează)

  95. mircea (primul)

    22/05/2015 la 1:41 PM

    eu am dat vinerea trecuta la ora 23:50 o comanda de conversi pentru nevasta-mea si dimineata la 10:00 eram la emag sa ii ridic. azi de dimineata la 8:00 am dat comanda de un webcam si incepand cu ora 9:00 puteam sa-l ridic. povestea e ca oamenii sunt rapizi cand toata treaba tine de ei.

      (Citează)

  96. Anul trecut, in Decembrie, aproape de Craciun, cineva cu suflet “bun” mi-a facut o surpriza la Unirii si m-a lasat fara telefon. A fost interesant. Mai ales ca aveam toate contactele acolo. In Ianuarie, Emag au fost cei de la care am achizitionat noul telefon, la un pret excelent si de care ma folosesc cu placere si fara probleme si acum. Daca nu era oferta lor, probabil mai asteptam mult si bine pt el. La fel ca si la ceilalti, livrarea a fost rapida si fara probleme.
    Iubitul meu de asemenea comanda marea majoritate a gadget-urilor de la ei, si e incantat. Sunt un magazin online serios, de incredere si care a devenit un brand in sine.

      (Citează)

  97. Trebuia sa-mi iau aragaz. eMAG prima optiune in conceptia mea, dar ultima optiune cand vine vorba de parinti si bunici.

    Zic ca ei si fac ca mine. Dau comanda pe eMAG dar sunt neatent si iau un aragaz de dimensiuni mai mici decat vroia mama.

    Discut cu eMAG pentru retur si-mi spune ca ma costa transportul, dar se rezolva. Dupa doua zile primesc telefon. Aragazul nou ales imi va fi livrat acasa fara costuri. Pentru ca ei tin la relatia cu clientul si au spus ca pot sa faca o exceptie.

    Customer care!

      (Citează)

  98. Cand eram mai mic, o vecina a aflat de la tata ca trebuie sa imi fac upgrade la PC, si mi-a oferit 22 de mil vechi ca sa imi indeplinesc visul.
    Evident mi-am cumparat de la emag componentele si dupa doua saptamani vecina a murit.
    Ultima parte nu e asa de frumoasa dar amintirea este.

      (Citează)

  99. Cea mai misto experienta a fost anul trecut de Craciun.

    Pe 22 plec din tara, concediu, in vizita la pariniti, pana pe 10 ianuarie.
    Pe 23 seara ma suna bunica-mea diaperata ca s-a stricat masina de spalat, balta in baie, nimeni in tara sa o ajute.
    Dat comanda pe 23 seara, platit cu card, bifat serviciu “luati apartul vechi”.
    Pe 24 au venit baietii, au luat masina veche si au pus-o pe cea noua. N-au avut voie sa plece baietii fara cate un cozonac facut de bunica

    Asta e motivul pt care cumpar de la emag, pt ca stii ca te poti baza pe ei in situatii nasoale.

      (Citează)

  100. Sunt fan Logitech și am multe produse de la ei. De la eMag am cumpărat un set de mouse cu tastatură, super preț. Mouse optic in descriere, dar pe el scrie că e laser, deci și mai bine.

    De curiozitate, am apelat la garanție când nu a mai funcționat scrollul bine. Știam că e in garanție din contul de pe site. Nu a trebuit să caut factura, deși le păstrez mereu.

    La service:
    aveți si tastatura din set – nu
    ați adus și bateriile din mouse – nu
    dar stick-ul unifying – nu (e așa de mic încât nu-l scot niciodată din laptop)

    Cu toate astea l-au acceptat, iar in două zile era gata: rotița înlocuită, dar și o clapetă și un șurub, au zis ei că e mai bine așa.

    Puteam chiar să fac toată treaba de acasă gratuit prin curier, predare și returnare, dar am preferat eu să merg la service.

    Foarte mulțumit.

      (Citează)

  101. BlackFriday, cautat o pereche de boxe pentru camera juniorilor (proiector & stuff), ii “linistesc” si le zic ca sigur va dura mult pana vine si ca vor asculta in continuare la laptop. Dar supriza, s-au miscat exemplar si au sosit rapid. Kinderi fericiti :)

      (Citează)

  102. Am sa povestesc o intamplare amuzanta cu Emag. Am comandat in ianuarie cateva carti. Era vineri pe la pranz, am cerut livrarea la adresa de la job, gandindu-ma ca ajunge luni. Sambata dimineata m-a suna curierul, era in fata biroului. I-am explicat ca a sosit cam repede si l-am rugat sa revina luni.

      (Citează)

  103. Odata am scris un comment la un produs care nu corespundea cu descrierea (scutece ptr cel mic), in idea de a elimina informatia eronata.

    Am fost destul de mirat cand am primit un email de la ei cu scuze si un voucher de cumparaturi, mai ales cand nu aveau nici o obligatie sa faca asta.

      (Citează)

  104. cea mai frumoasa experienta a mea este cu serviceul. cand auzeam de serviceuri, mi se zburlea pielea. era ca si cand te-ai duce cu palaria intinsa si esti la mila unuia care are puterea deplina ca din pix sa zica nu se accepta pentru garantie. era ca o loterie.

    dar la emag parca e alta lume. de 2 ori m-am dus cu un produs in service si de 2 ori mi-au returnat banii in mai putin de 1 saptamana. deci constatare si solutionare in sub 1 sapt.

    pt mine asta e unul din atuurile emag si atarna greu in decizia mea de a cumpara de la ei in continuare.

      (Citează)

  105. Acum 6 ani mi-am cumparat primul meu laptop de la eMAG. L-am cumparat direct din showroom-ul din Crangasi, mi l-au testat, am vazut ca functioneaza si nu m-am mai uitat la altceva. Cand am ajuns acasa si l-am desfacut ca sa incep sa il butonez, am constatat ca Asus-ul meu avea una din balamale sparte. Imi venea sa plang de ciuda, gandindu-ma intr-un la cele 18 milioane de lei vechi pe care ii dadusem pe el. Cand am sunat la ei si le-am spus problema si mi-au spus sa il duc inapoi si fie mi-l schimba, fie imi dau banii inapoi, nu mi-a venit sa cred pentru ca stiam ca, in orice alt magazin as fi patit asta, ar fi spus ca nu ii intereseaza, ca de la ei a plecat intreg, mai ales ca eu fusesem acolo si il vazusem. Asta e motivul pentru care si azi continui sa apelez la ei cand am nevoie de ceva, chiar daca in alta parte as obtine un pret cu zece-douazeci de lei mai mic.

      (Citează)

  106. Una dintre cele mai tare experiențe cu emag a fost că am luat un router cu 99 lei la reducere de la vreo 250 ( prin alte locuri era peste 300 ) și imediat am intrat aici să mă laud; la care tu, Radu, mi-ai zic că nu l-ai recomanda nici dușmanilor :) . De atunci îl folosesc sănătos și voios ( și eu și router-ul ) și suntem tare mulțumiți unul de altul.

      (Citează)

  107. Acum 5 ani am cumparat de la Emag primul laptop pentru o clienta, care ulterior a devenit sotie si mama baietelui meu. De atunci suntem fideli magazinului.

      (Citează)

  108. Primul meu laptop cumparat din banii munciti, a fost cumparat de la eMag. In momentul in care am dat comanda era dimineata pe la vreo 8. M-a sunat o tanti, ca exista posibilitatea de a primi coletul in ziua respectiva. I-am multumit, a trecut vreo 10 ore si aveam laptopul la mine in maini. De atunci iubesc eMagul.

      (Citează)

  109. Marius SERBAN

    22/05/2015 la 4:36 PM

    Vineri, 24 Aprilie 2015:

    Dis de dimineata, inainte sa plec la munca, ma uit pe siteul emag. Stiam ca au o promotie in desfasurare, dar nu imi gasisem timp pana atunci. Zic sa citesc si inboxul intre-timp. Vad email de la emag trimis in timpul noptii in care se “lauda” ca am o reducere de 20% pentru gadgeturi de purtat / wearable si un cod aferent respectivei reduceri.

    Imi doream moto360 si am zis sa vad daca este redus in campania respectiva. Il gasesc la 1099, ma uit pe resigilate si vad 965.

    Il adaug in cos, dau codul de reducere, si adaug si voucherul de 400 lei (voucher cadou primit de la niste prieteni care il tineam pentru viitor :) – deh din noiembrie am sa ma uit pe emag baby ).
    Suma totala 375. Dau repede cu cardul si am plasat comanda. La munca in jur de 13.00 primesc mesaj ca se livreaza Same Day. In jurul orei 16:00 deja imperecheam Moto360 resigilat, dar perfect cu tiplele pe el cu al meu Xperia Z Ultra.

      (Citează)

  110. Am avut probleme cu telefon si s-au miscat exemplar, l-am dus la showroom si in cateva zile l-am luat inapoi perfect functional. Baietii de acolo au fost foarte de treaba!

      (Citează)

  111. Ultima aventura frumoasa cu eMag-ul am trait-o acum cateva luni cand m-am dus sa ridic un produs si am descoperit sectiunea nou deschisa special pentru copii. M-am jucat si am testat diverse chestii si apoi am plecat acasa cu cateva jucarii pentru ala mic.

      (Citează)

  112. ce de comentatori apar cand e cate un concurs :))) in restul zilelor oare tot atat interes manifestati fata de articolele scrise de Radu?

    on topic: am comandat de la Emag un HDD pt laptopul meu carui ii cedase hardul intern si pe vremea aceea timpul de livrare era de 3 zile (conditii meteo nefavorabile) dar am avut parte de o placuta surpriza cand m-am trezit cu un apel de la curier a doua zi dimineata spunandu-mi ca a ajuns cu coletul pt mine.

      (Citează)

  113. Se pun si cele foarte recente?
    Miercuri am decis ca vreau un anume uscator de par alb mat dar mi-a fost lene sa fau comanda. Joi nu mai era pe stoc. Astazi am intrat sa caut altul, dar am observat ca e din nou pe stoc cel alb. La 18 ma duc sa il ridic din showroom. Happy end :)

      (Citează)

  114. Am schimbat un laptop de 2 ori, iar a 3-a oară l-am returnat. Banii la casierie, fără probleme și tocmeli :)

      (Citează)

  115. Am ramas placut surprins la comanda unui monitor in urma cu 2 ani in seara de 22 dec, iar a doua zi la pranz il foloseam deja.

      (Citează)

  116. De blackfriday 2014 , vroiam sa prind un PS4 neaparat . M-am decis sa nu dorm in noaptea aceea si auzind asta doi prieteni mi-au dat conturile lor sa le comand si lor un PS4 daca apuc . Dupa cateva ore de dota 2 m-am decis sa dorm putin , punand ceasul la 6:30 sa sune .

    M-am trezit fara probleme , dar surpriza netul de la Telekom era picat . Din alti ani stiam ca in jurul orei 7 o sa se dea drumul . Am luat laptopul , telefonul si o tableta ca back-up si am fugit spre un Mcdonalds situat la 5 min de mine . Mc-ul era inchis asa ca am stat pe teresa conectat la wifi-ul lor . Problema era ca laptopul tinea doar 20 de min pe bateria asa ca ma rugam sa se dea drumul la campanie cat mai repede . Imi aranjasem telefonul + tableta + laptopul cu conturile respective si pandeam .

    Am avut noroc cu un angajat de la Mc care venise sa-si fumeze tigarea inainte sa intre in tura , l-am pus sa ma ajute pe laptop si in 10 secunde am prins 3 ps4 pentru toti prietenii mei . Dupa un mic dejun am plecat victorios acasa sa ma culc .

      (Citează)

  117. cea mai placuta eperienta a fost dupa bf 2014 :)

    un samsung galaxy s4 la 1 RON si un Nokia 930 la 1 RON (z2 nu mai aveau pe stoc :P)

    Tot respet de atuncea pentru emag ca s-a tinut de cuvant! cand a fost eroarea cu pretul

      (Citează)

  118. Sorții au fost de partea lui “underflo”, comentariul 85 și pamperșii săi.

    Mulțumesc tuturor pentru participare, mult succes cu alte ocazii (sper să mai fie).

      (Citează)

  119. Zilele trecute mai toata lumea comenta negativ la adresa emag si la facaturile lor de campanii si reduceri de preturi. Vazand rezultatele nu tocmai asteptate, cei de la emag au apelat la o strategie ieftina si au aruncat un os (cadou) in valoare de 1200 de lei comentatorilor razvratiti de pe blogul lui Radu. Rezultatul: s-au strans mai bine de 100 de urale si comentarii pozitive la adresa firmei din Crangasi. *slowclap.gif

      (Citează)

  120. gigi:
    Zilele trecute mai toata lumea comenta negativ la adresa emag si la facaturile lor de campanii si reduceri de preturi. Vazand rezultatele nu tocmai asteptate, cei de la emag au apelat la o strategie ieftina si au aruncat un os (cadou) in valoare de 1200 de lei comentatorilor razvratiti de pe blogul lui Radu. Rezultatul: s-au strans mai bine de 100 de urale si comentarii pozitive la adresa firmei din Crangasi. *slowclap.gif

    GG gg GG

    Bine zis mai GiGi

      (Citează)

    Alătură-te discuției, lasă un mesaj

    E-mail-ul nu va fi publicat. Fără înjurături și cuvinte grele, că vorbim prietenește aici. Gândiți-vă de două ori înainte de a publica. Nu o luați pe arătură doar pentru că aveți un monitor în față și nu o persoană reală.

    Apăsați pe Citează pentru a cita întreg comentariul cuiva sau selectați întâi anumite cuvinte și apăsați apoi pe Citează pentru a le prelua doar pe acelea. Link-urile către alte site-uri, dar care au legătură cu subiectul discuției, sunt ok.


    Prin trimiterea comentariului acceptați politica de confidențialitate a site-ului.



    Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.

    Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri

    Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.

sus