un blog de Radu Dumitru

►► canalele mele de YouTube: youtube.com/RaduDumitru (personal) și youtube.com/NwraduBlog (tech) ◄◄

Magazine online testate: Carrefour Online

14 Apr 2015  ·

TEHNOLOGIE  ·

32 comentarii

Am comandat de vreo 10 ori de la Carrefour-online.ro. Magazinul este chiar bun, dar cu o hibă mare de-mi fac mereu nervi.

Să le luăm pe rând:

CE ESTE BINE

carrefour_online_1Interfața magazinului este foarte bine pusă la punct. Poți adăuga produse în coș inclusiv din preview-ul rezultatelor de la căutare, legumele pot fi luate și la jumătate de kilogram, produsele sunt bine ilustrate și destul de ușor de găsit rapid în site, folosind căutarea sau meniul cu categorii.

Apoi, gama de produse este foarte mare. Nu-i tot ce găsești și la raft, dar este mai mult decât suficient și include (cel puțîn pentru sectorul 4) și carne, legume, fructe, panificație, plus dry-foods și inclusiv electronice sau cosmetice. Vă uitați voi pe site pentru asta.

Taxa de transport nu mă deranjează. Costă 30 de lei livrarea, 15 lei dacă achiziționezi de mai mult de 150 de lei, 0 lei pentru cumpărături de peste 300 de lei. Eu am depășit mereu 150 de lei, iar acei 15 lei îi dau cu bucurie când mă gândesc că economisesc benzina până la un Carrefour “offline”, timpul petrecut prin magazin și nici nu mai car eu nimic.

Livrarea este probabil cel mai mare avantaj. Se face prin Fan Courier și vin mereu doi oameni. Poți alege intervalul orar de livrare (inclusiv 19-21 sau 20-22, ca să te găsească după muncă) și mie mi l-au respectat întotdeauna. Pe ultima comandă scria că greutatea totală a fost de 36 de kilograme și m-am bucurat că n-am cărat eu cele trei bidoane de apă, trei saci cu nisip pentru pisici, vin, prosoape de bucătărie, borcane, cartofi și tot restul.

Produsele vin bine ambalate. Se folosesc pungi mari, rezistente, lipite termic la gură. Toată marfa a ajuns întotdeauna intactă. Recent am luat 0,5 kg de cartofi și i-am cântărit la sosire: cei trei cartofi aleși de cineva (unii buni, normali, nu cu lovituri sau formă din aia care te sperie) aveau în total 549 de grame, dar de plată au fost tot 500 de grame.
comanda_carrefour_online_1comanda_carrefour_online_2

Serios, merge totul bine. Este mai bine decât mă așteptam când am început să comandăm online. Da, îmi lipsește mersul pe la rafturi, că mereu mai descopeream produse interesante și luam mai multe, dar câștig astfel mult timp și nici nu car nimic. Dacă vreau chestii speciale, pot să merg o dată pe lună la Carrefour Băneasa (acolo au cea mai mare selecție de produse) sau la un Mega Image, eventual Concept Store.

CE ESTE RĂU

carrefour_online_2Acum partea nasoală: la nici o comandă nu am primit toată marfa comandată. Să nu credeți că lipseau produse și m-au furat, nu, nici vorbă. Pur și simplu nu s-au livrat 1-2 produse și scria mare asta în hârtia ce însoțește comanda. N-au mai avut în stoc, probabil, între momentul comenzii și momentul când cineva le-a adunat de la raft pentru mine (că am impresia că așa fac, în Carrefour Militari).

Chestia asta este deosebit de enervantă! Închipuiți-vă că iei toate cele 10 ingrediente pentru un tort bun, dar două dintre ele nu sosesc! Altădată am comandat carne, sosuri, legume pentru salată și garnitură, vin, șampanie – ce mai, trebuia să fie un festin de zile mari; a sosit totul, mai puțin carnea. Hai fuga la Mega Image-ul din cartier, poate găsim niște pui!
comanda_carrefour_online_3

Faptul că anumite produse lipsesc devine cu adevărat de neînțeles când citești secțiunea Întrebări frecvente de pe site, unde scrie negru pe alb:

Ce este Produsul Inlocuitor?

Produsul inlocuitor este un produsul similar sau superior celui comandat de tine. Acesta iti va fi propus de noi pentru a inlocui un produs indisponibil temporar.
In cazul in care apar astfel de situatii te vom contacta telefonic pentru a conveni impreuna asupra Produsului Inlocuitor.
In absolut toate cazurile acesta va veni in avantajul tau. Diferenta de pret rezultata in urma substitutiei celor doua produse va fi suportata mereu de Carrefour-Online.ro.

Nu m-a sunat nimeni, niciodată, cu vreo propunere de înlocuire. La ultima comandă lipseau două produse: pieptul de pui și hârtia igienică. Mă iertați dacă greșesc, dar cred că pentru aceste produse există minim 10 altele în oferta Carrefour cu care ar fi putut fi înlocuite. Pana mea, e pui, mănânc și de la Coco Rico și de la Avicola Călărași. Nu aveți hârtie igienică de piersici? Bine, iau și cu lăcrămioare, nu mor, dar propune-mi asta, sună-mă și spune-mi că nu ai totul!

De fapt la ultima comandă m-am uitat în contul meu de pe site, la status comandă, dinainte să ajungă curierul. Am văzut cele două produse trecute cu zero și le-am luat din altă parte înainte să vină curierul.

Lucrurile se complică suplimentar. Dacă plătești ramburs, la livrare, îți spune curierul “bă, vezi că n-au avut paste făinoase de care ai vrut, așa că noua sumă de plată este…” cât o fi ea. Eu am plătit mereu cu cardul, online, încă din momentul lansării comenzii. După câteva zile m-a informat PayU că și ei au fost informați de Carrefour că suma finală de tras este mai mică și au returnat o parte din ea. Eu am dat comanda pe 15 martie, iar PayU a aflat că trebuie să-mi deblocheze contravaloarea produselor nelivrate pe 23 martie. Asta nu înseamnă că mi-au dat banii înapoi pe loc, ci mesajul spunea “se va incasa in contul dumneavoastra in cateva zile lucratoare de la primirea acestei notificari“.

Sincer să fiu, nici nu știu dacă această procedură de retur a banilor a funcționat, n-am verificat niciodată pentru că oricum am atât de mulți bani încât, atunci când nu vine hârtia igienică de la Carrefour, îi folosesc pe aceia. Dar ca idee, să știți că durează.

În alte minusuri mici, site-ul merge un pic greu, uneori durează 2 secunde să încarce fotografiile pe pagină (ce-i drept, sunt multe afișate deodată), și ar mai trebui lucrat un pic la filtre, de exemplu dacă aleg “vinuri albe” să rămână în lista de crame doar acelea care au astfel de vinuri.

Cam așa stă Carrefour Online: totul bine, dar nu vă mirați dacă lipsește vreun produs, se mai întâmplă. Eu îi recomand în continuare. eMAG Supermarket nu este o opțiune la fel de bună pentru livrări la mine. Înțeleg că nu aduc carne, dar nici legume, fructe, mezeluri, pâine, ouă șamd? Așadar, o vreme probabil voi încerca și serviciile Cora Drive.

    32 comentarii

  1. serban cristian

    14/04/2015 la 11:16 AM

    Au evoluat, la inceput nu era semnalat sub nici o forma ce anume nu ti au dat, venea bon doar pe ce au trimis si asta e tot. Taxa de curierat imi pare un artificiu excelent de crestere a cosului mediu si a se debarasa de cei tentati sa cumpere doua rosii din online.

    Livrarea pe intervale orare este batuta de concurenta de la emag/mi care este de cele mai multe ori disponibila in aceeasi zi.

      (Citează)

  2. Recomand si homemarket (Selgros). Au oamenii lor pt livrări (am avut o experiența neplăcuta cu Carrefour si fan curier, curier care a avut o zi proasta si mi-a aruncat pungile efectiv in hol pe gresie, descoperind ulterior 1 compot spart), de fiecare data m-au sunat cand nu au avut produse sau acestea nu erau ok (ex la cartofi, băiatul mi-a zis ca ii e Rușine sa mi-i trimită pe cei pe care ii au..), foarte punctali, nu au varianta de plata online tocmai pt a nu se condica cu retur de bani dar vin băieții cu POS-ul dupa ei, deci nu e nevoie de Cash.

      (Citează)

  3. Auzi, dar nu te zgaraie cardul ala cand incerci sa te stergi cu el?

      (Citează)

  4. AFAIK (cum fac astia la Tesco, adica) pentru inlocuirea aia nu te suna nimeni, doar iti aduc ceva ce cred ei ca s-ar potrivi in loc (e.g. in loc de un pachet de 6 role de prosoape de bucatarie iti aduc doua de cate trei). Si daca nu iti place ce ti-au adus ei in schimb, poti sa le dai inapoi soferului, si nu le platesti (ma rog, teoretic probabil trimit banii inapoi, eu n-am avut ocazia sa verific asta). Ah, si poti sa le zici tu daca sa-ti inlocuiasca ceva sau tii neaparat sa fie ce-ai cerut tu — sa te uiti ca poate are si Carrefour o optiune asa, si ai lasat bifat default “tin neaparat la produsul asta/do not substitute” si de-aia nu iti inlocuiesc aia nimic.

    Ce e super funny la Tesco e ca au in perioada asta ceva oferta cam cum e cea de la Kaufland din Ro (“daca gasesti in alta parte mai ieftin iti dam banii inapoi”), dar aici asta se calculeaza automat (isi trimite Tesco oamenii prin Aldi si Lidl si te mai miri pe unde, sa vada ce preturi au aia) si daca s-a intamplat sa ai intr-o comanda ceva ce era mai ieftin elsewhere iti trimit pe email cupon pt diferenta de pret. Eu am patit de doua ori asa, si de fiecare data era ceva gen 20 de centi, dar oricum, intentia conteaza :)

      (Citează)

  5. Ambele experiente cu Carrefour Online au fost destul de nefericite: produse stricate, produse care expirau in 2-3 zilem pungi rupte, call center care dupa 30 de minute m-a facut sa le inchid pur si simplu telefonul, pentru retur produse a trebuit sa merg eu la un magazin fizic si altele. Inainte comandam de la Cora Drive. Partea proasta era ca tot trebuia sa intru in magazin sa cumpar ceea ce nu aveau online (multe produse nu sunt prezente) si sa merg sa iau pungile. In rest, numai de bine. Nu am mai incercat si sistemul de livrare la domiciliu deoarece am descoperit emag Supermarket. Gasesc tot ce am nevoie si mi le si livreaza in aceeasi zi. Ce-i drept, mai au de lucru la filtre si la descrierile produselor care sunt gresite de multe ori. Concluzia: prefer Emag.

      (Citează)

  6. Eu am 2 nelamuriri in ceea ce priveste modul acesta de cumparare: 1. Ce se intampla daca primesti fructe/legume cu diferite defecte ? Ti se ofera garantia ca produsele care sunt luate de la raft spre a iti fi trimise sunt fara defecte ? 2. In mod normal, se pot verifica produsele in parte inainte de a achita ? In sensul ca daca exista vreo problema la vreun produs sa poata fi refuzat.

      (Citează)

  7. Typo: “…cel puțîn…”

      (Citează)

  8. Kay:
    AFAIK (cum fac astia la Tesco, adica) pentru inlocuirea aia nu te suna nimeni, doar iti aduc ceva ce cred ei ca s-ar potrivi in loc (e.g. in loc de un pachet de 6 role de prosoape de bucatarie iti aduc doua de cate trei). Si daca nu iti place ce ti-au adus ei in schimb, poti sa le dai inapoi soferului, si nu le platesti (ma rog, teoretic probabil trimit banii inapoi, eu n-am avut ocazia sa verific asta). Ah, si poti sa le zici tu daca sa-ti inlocuiasca ceva sau tii neaparat sa fie ce-ai cerut tu — sa te uiti ca poate are si Carrefour o optiune asa, si ai lasat bifat default “tin neaparat la produsul asta/do not substitute” si de-aia nu iti inlocuiesc aia nimic.

    Ce e super funny la Tesco e ca au in perioada asta ceva oferta cam cum e cea de la Kaufland din Ro (“daca gasesti in alta parte mai ieftin iti dam banii inapoi”), dar aici asta se calculeaza automat (isi trimite Tesco oamenii prin Aldi si Lidl si te mai miri pe unde, sa vada ce preturi au aia) si daca s-a intamplat sa ai intr-o comanda ceva ce era mai ieftin elsewhere iti trimit pe email cupon pt diferenta de pret. Eu am patit de doua ori asa, si de fiecare data era ceva gen 20 de centi, dar oricum, intentia conteaza :)

    Când se deschide Tesco și ASDA în România? Mi-ași dori asemenea magazine și aici dacă aduc produsele din UK… Nu marcă proprie!

    Iar carrefour-online… Câte sunt în magazin și nu-s pe site… La fel și la eMAG. Da și mai e și magazinul ăla de la Selgros, dar ăla e și mai incomplet și mai scump! Oricum oricine (legitimații gratuite pentru persoane fizice) are acum acces la Selgros, de ce vând mai scump, nu știu!

    cora drive văd că nu se pomenește pe nicăieri… mie mi se pare bunicel acela. Livrează și în țară! Nu l-am folosit.

      (Citează)

  9. Eu am fost mult mai multumita de varianta propusa de eMag. Nu m-a deranjat atat lipsa produselor (exact cum spui si tu din fiecare comanda lipsea cate ceva), cat lipsa de punctualitate si client service-ul.
    Curierul a intarziat de fiecare data 4-5 ore, doar cand am bifat ultimul interval de livrare au fost ok – dar intre timp am descoperit concurenta, am fost mult mai multumita si am ramas la ei. 4-5 ore in care nu am fost anuntata de nimic – daca vine cineva, cand, etc…
    La telefon nu gaseam pe nimeni (nici nu aveam timp sa stau cu orele dupa ei), iar la mail imi raspundeau a 2-a zi si isi cereau scuze.
    La eMag a fost diferit. NIci la mine in zona nu livreaza produse proaspete, dar pe noi ne intereseaza in special livrarea celor grele – apa, faina, etc.
    Cei de la eMag au fost de fiecare data punctuali, au periodic promotii cand coboara suma de la care platesti taxa de livrare (nici pe mine nu ma deranjeaza sa platesc 15 lei pentru o facilitate, dar ma bucur daca se poate sa nu o platesc), nu au taxa pentru lichide in plus, totul vine ambalat impecabil (bine, asta se intampla si la Carrefour) și… o data la 2 comenzi mi-au mai strecurat si cate o surpriza (o carte si o cafea).

      (Citează)

  10. In Carrefour Baneasa nu gasesti lucruri banale, nu stiu ce zici tu de cele speciale.

      (Citează)

  11. Stefan:
    Eu am 2 nelamuriri in ceea ce priveste modul acesta de cumparare: 1. Ce se intampla daca primesti fructe/legume cu diferite defecte ? Ti se ofera garantia ca produsele care sunt luate de la raft spre a iti fi trimise sunt fara defecte ? 2. In mod normal, se pot verifica produsele in parte inainte de a achita ? In sensul ca daca exista vreo problema la vreun produs sa poata fi refuzat.

    La emag ai optiunea de a verifica produsele inainte de a achita. Nu am facut niciodata acest lucru pentru ca am vazut prin pungi cum aratau si am fost multumita. La Cora, daca mergi sa ridici tu pungile, poti verifica produsele. Pana acum, nu a fost cazul sa returnez vreun produs pentru ca nu arata bine. Uneori am refuzat doar propunerile de inlocuitori pentru produsele pe care nu le mai aveau pe stoc.

      (Citează)

  12. Stefan:
    Eu am 2 nelamuriri in ceea ce priveste modul acesta de cumparare: 1. Ce se intampla daca primesti fructe/legume cu diferite defecte ? Ti se ofera garantia ca produsele care sunt luate de la raft spre a iti fi trimise sunt fara defecte ? 2. In mod normal, se pot verifica produsele in parte inainte de a achita ? In sensul ca daca exista vreo problema la vreun produs sa poata fi refuzat.

    La emag ai optiunea de a verifica produsele inainte de a achita. Nu am facut niciodata acest lucru pentru ca am vazut prin pungi cum aratau si am fost multumita. La Cora, daca mergi sa ridici tu pungile, poti verifica produsele. Pana acum, nu a fost cazul sa returnez vreun produs pentru ca nu arata bine. Uneori am refuzat doar propunerile de inlocuitori pentru produsele pe care nu le mai aveau pe stoc.

      (Citează)

  13. Eu am comandat de 2 ori de la Carrefour Online. Cand nu au avut ceva pe stoc, am primit echivalentul. De exemplu 2 sticle de suc la 0.5 in locul unei sticle la 1L, 4 pungi de pufuleti in locul a 2 pungi mari, etc. Culmea e ca pe bon erau trecute produsele comandate, nu cele primite (ANAF?). Pe bon scria Carrefour Baneasa, probabil pt. ca stau in ilfov (totusi carrefour militari e mai aproape).

      (Citează)

  14. Kay:
    Si daca nu iti place ce ti-au adus ei in schimb, poti sa le dai inapoi soferului, si nu le platesti (ma rog, teoretic probabil trimit banii inapoi, eu n-am avut ocazia sa verific asta).

    Ei nu iti iau banii decat dupa livrarea produselor. In cazul de fata – tot ce dai inapoi sau n-au avut pe stoc, nu se considera livrat si nici nu iti iau banii pentru asta.

      (Citează)

  15. D-Nblog: Când se deschide Tesco și ASDA în România? Mi-ași dori asemenea magazine și aici dacă aduc produsele din UK… Nu marcă proprie!

    Mie, sincer mi-e dor de lanturile frantuzesti: carrefour, auchan, cora, etc.
    Cele englezesti (Tesco, Asda) au diversitate mai mica de produse si preturi mult mai scumpe (la ei se pare ca nu exista conceptul: vindem volume mai mari – putem pune preturi mai mici).
    Noroc cu lidl/aldi – ca au venit ca o alternativa la supermarketurile scumpe – si i-au determinat pe cei mari sa isi mai revizuiasca politica de preturi.

      (Citează)

  16. Noi am comandat la firma de pe Carrefour, dar foarte greu am intrat in posesia facturii, asa ca am renuntat. La Emag insa a mers totul smooth. Comandam deja regulat si n-am avut niciodata probleme. Deh, nici nu comandam perisabile.

      (Citează)

  17. Dan: Mie, sincer mi-e dor de lanturile frantuzesti: carrefour, auchan, cora, etc.
    Cele englezesti (Tesco, Asda) au diversitate mai mica de produse si preturi mult mai scumpe (la ei se pare ca nu exista conceptul: vindem volume mai mari – putem pune preturi mai mici).
    Noroc cu lidl/aldi – ca au venit ca o alternativa la supermarketurile scumpe – si i-au determinat pe cei mari sa isi mai revizuiasca politica de preturi.

    Lidl e mult sub Tesco/Sainsbury/Waitrose la calitate. Exceptie fac produsele din gama DeLuxe.

      (Citează)

  18. Ambele sunt ok – Carrefour si Mega Image. Singurul dezavantaj este cand nu primesti unele produse, desi cand lansezi comanda figureaza ca fiind pe stoc.

      (Citează)

  19. Vad ca la emag nu exista decat optiunea de plata online cu cardul desi in sectiunea de informatii se mentioneaza ca se poate plati si cash (dar modalitatea asta nu e valabila la pagina de trimitere a comenzii)

      (Citează)

  20. Eu am plătit Cash de multe ori la emag.

      (Citează)

  21. Inteleg dar atunci cand se transmite comanda nu exista decat optiunea “Plata online cu card bancar”

      (Citează)

  22. Stefan:
    Eu am 2 nelamuriri in ceea ce priveste modul acesta de cumparare: 1. Ce se intampla daca primesti fructe/legume cu diferite defecte ? Ti se ofera garantia ca produsele care sunt luate de la raft spre a iti fi trimise sunt fara defecte ? 2. In mod normal, se pot verifica produsele in parte inainte de a achita ? In sensul ca daca exista vreo problema la vreun produs sa poata fi refuzat.

    Nu, pe site scrie “Curierul are obligatia sa incaseze toata suma de pe bonul fiscal si nu poate returna banii pe o fractie din comanda.De aceea daca doresti sa returnezi unul dintre produse te rugam sa ne contactezi la 0800 0800 02 sau la clienti_online@carrefour.com

    Ceea ce este și normal dpdv fiscal. În plus, dacă ar sta curierii după fiecare client ce dorește să verifice fiecare măr și să returneze fiecare bucată de carne care are prea multă grăsime, n-ar mai livra decât 2 comenzi pe zi.

    Dacă vrei să alegi perfect, te duci chiar tu la magazin.

      (Citează)

  23. Cora Drive, testat de cateva ori. Totul ok, mai putin faptul ca in loc de ardei capia mi-au dat ardei Bianca :) Daca nu au ceva in stoc iti propun produse alternative (aici eu stupid pentru ca nu am fost atent si in loc de muschi de vita am acceptat stroganoff).

      (Citează)

  24. BeBe:
    De exemplu 2 sticle de suc la 0.5 in locul unei sticle la 1L, 4 pungi de pufuleti in locul a 2 pungi mari, etc. Culmea e ca pe bon erau trecute produsele comandate, nu cele primite (ANAF?).

    Pai daca treceau pe bon produsele livrate iti luau mai multi bani, cantitatile mai mici fiind mai scumpe.

      (Citează)

  25. Tot Cora drive. Oprit in drum spre casa de la munca. Nota 10. Am avut probleme cu legumele la carefour de fiecare data (3 comenzi, niciodată la cora unde am avut peste 20 comenzi) – aproape de expirare, foarte moi, sau mucegăite în 2 zile de frigider după livrare.

      (Citează)

  26. Cora in sus si Cora in jos…dar preturile nu mai conteaza?? 10% sau 15% diferenta in plus la majoritatea produselor uzuale :(
    Pacat ca nu are Auchan magazin online cu livrare, s-ar fi vazut si mai clar diferentele.

      (Citează)

  27. Eh na, 10-15%. Să o văd și pe asta.

      (Citează)

  28. E simplu, dacă într-o parte o agrafa cost 50 de bani, în alta va costa 55 de bani. La sfârșit nu vezi diferenta, dar e de 10 la suta la anumite produse.

      (Citează)

  29. nwradu:
    Eh na, 10-15%. Să o văd și pe asta.

    Unele produse sunt mai scumpe la Cora, altele sunt mai scumpe la Carrefour. La fel si la emag. Insa la sfarsit, suma este cam aceeasi la toate. La unii primesti uneori chestii bonus, la altii nu. Oameni mai putin calificati sunt peste tot (probabil), depinde de norocul fiecaruia.

      (Citează)

  30. Ma intreb ce se intampla in situatia in care comanda initiala la Carrefour Online este peste 300 lei (deci taxe transport zero) iar la livrare scade sub acest prag, in urma diverselor stocuri lipsa.

    Se adauga taxele de transport pentru ca valoarea comenzii finale nu se califica pentru gratuitate? Daca da, big lol there.

      (Citează)

  31. Stefan:
    Eu am 2 nelamuriri in ceea ce priveste modul acesta de cumparare: 1. Ce se intampla daca primesti fructe/legume cu diferite defecte ? Ti se ofera garantia ca produsele care sunt luate de la raft spre a iti fi trimise sunt fara defecte ? 2. In mod normal, se pot verifica produsele in parte inainte de a achita ? In sensul ca daca exista vreo problema la vreun produs sa poata fi refuzat.

    Din cate stiu eu, si sper sa nu spun prostii, procesul e cam asa: tu accepti comanda – oricum cam greu sa verifici petele de pe mere cand au curierul in usa. Apoi daca produsele au defect vin si ti le inlocuiesc, no extra cost.

      (Citează)

    Alătură-te discuției, lasă un mesaj

    E-mail-ul nu va fi publicat. Fără înjurături și cuvinte grele, că vorbim prietenește aici. Gândiți-vă de două ori înainte de a publica. Nu o luați pe arătură doar pentru că aveți un monitor în față și nu o persoană reală.

    Apăsați pe Citează pentru a cita întreg comentariul cuiva sau selectați întâi anumite cuvinte și apăsați apoi pe Citează pentru a le prelua doar pe acelea. Link-urile către alte site-uri, dar care au legătură cu subiectul discuției, sunt ok.


    Prin trimiterea comentariului acceptați politica de confidențialitate a site-ului.



    Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.

    Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri

    Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.

sus