un blog de Radu Dumitru

►► canalele mele de YouTube: youtube.com/RaduDumitru (personal) și youtube.com/NwraduBlog (tech) ◄◄

Am fost furat de un umeraș!

29 Jan 2015  ·

GÂNDURI  ·

44 comentarii

Sunt dezamăgit de IKEA și spun asta din postura omului care a dat acolo vreo 6.000 de lei în ultima săptămână pe diverse corpuri de mobilier, iar în continuare cochetăm cu ideea de a lua bucătăria tot de la ei.

Site-ul IKEA este plin de prescurtări dubioase. Parcă ar fi site-ul făcut pe MS-DOS 6.22 și totul trebuie să aibă maxim 8 caractere sau parcă e site-ul angajaților care cunosc deja produsele sau parcă este citat direct din baza de date, lipsind exprimările normale.

De exemplu trebuie să știi tu ce înseamnă cele de mai jos. Sigur, îți poți da seama din fotografii, după o vreme, dar ca idee astfel de prescurtări în păsărească sunt rău plasate. Chiar nu le-a văzut nimeni până acum?
ikea_site_2

ikea_site_1

O grămadă de lucruri sau opțiuni sunt dublate. Iată o chiuvetă ce este disponibilă în trei culori, “inox”, “oinox” și “oțel inoxidabil”. Pentru cei care nu s-au prins, toate trei sunt același lucru, denumirea ca la carte fiind ultima.
ikea_site_5

Un dulap? Îl poți lua alb/ogl sau alb/oglindă, iar la “ng-mr” și “nm” te prinzi tu ulterior că înseamnă “negru-maro”.
ikea_site_3

La becurile acestea LED nu m-am prins ce înseamnă dlp/prt.
ikea_site_4

Astea sunt, totuși, chestii minore. O problemă cu adevărat importantă este că am primit 3 umerașe la un pachet ce trebuia să conțină 4 bucăti. Evident, am observat asta abia când le-am tăiat acasă pentru a le instala în dulap.
ikea_umerase_3ikea_umerase_4

Glumesc, nu un umeraș de 1 leu este problema. Problema este că vrei să cumperi un fotoliu frumos, te duci după el cu o mașină încăpătoare (pachetul are aproape un metru cub, nefiind modular), la raion ți se dă proforma de plată (pachetele prea mari nu le ridici tu din depozit, ci-ți sunt aduse după ce le achiți la casă) și ți se spune “bravo, aveți noroc, este ultima bucată”, așa că te bucuri că o iei. Mergi la casă, plătești, te duci să iei factură, apoi te duci să ridici fotoliul, unde afli că de fapt nu mai era în stoc și nici nu se mai aduce, că au renunțat la gamă.

Cine renunță la gamă în ianuarie, când teoretic în septembrie este perioada de schimbări? IKEA! Hai sa facem stornare și să dăm banii înapoi și ghinion, ai venit degeaba de data asta, no Strandmon “sc+brț” portocaliu for you!

Ah, iar dacă iei ceva pe firmă, nu ca persoană fizică, nu ai garanție la IKEA. Deloc. Canapelele au 25 de ani garanție, bucătăriile la fel, dar dacă le iei pe firmă, ai la dispoziție 3 luni în care să raportezi eventuale probleme și poate-ți vor înlocui marfa, dar după 3 luni nu mai ai nimic. Adică poți lua scaun directoral Markus cu garanție 10 ani, dar să nu-l folosească un director sau altcineva dintr-o firmă, că atunci nu mai are garanție. That’s just wrong!

strandmon_fotoliu

Măcar de serviciul de livrare la domiciliu sunt mulțumit. Costă 60 de lei să livreze 5 pachete în București, în interiorul apartamentului indiferent de etaj. Când iei uși de 2,36 metri înălțime, de oglindă, e tare plăcut să le care alții pe scări.

    44 comentarii

  1. Am intrat si eu acum, pentru ca nu imi venea sa cred ce am citit la tine, si am ramas la fel de uimit. NU ma asteptam la un asemenea brand sa intampii probleme de genu.

      (Citează)

  2. Corpurile alea de iluminat daca le iei sa le pui pe perete, n-or sa stea. Dupa ce mi-au cazut de cateva ori le-am pus 2 L-uri deasupra si le-am prins in alea. Sistemul lor adeziv e un cacat.

      (Citează)

  3. “dlp / prt” cred ca inseamna DULAP si PERETE, ca au niste plastice sa le poti prinde deasupra dulapului.

      (Citează)

  4. De ce n-ar fi vorba de un umeraş de 1 leu? E leul tău pe care l-ai dat petru nimic. Mie mi se pare inacceptabil la o companie de talia IKEA. Nu e vorba de 1 leu, e vorba să primeşti ce plăteşti, în general.

      (Citează)

  5. Marius, este un camp “website” cand comentezi, nu e nevoie sa iti pui link la blogul tau de 2 lei vechi la sfarsitul fiecarui comentariu.

      (Citează)

  6. Eu nu stiu de unde vine legenda cu ‘calitatea ikea’. Ba mai vad si pe unii care folosesc expresia “mobila de lux (ikea)”. ‘Calitatea ikea’ e un oxymoron, poate o fi valabil la gama de lux de la ei, in rest praf si pulbere, la altceva decat maruntisuri. La capitolul bucatarisme, lustre, aplice si alte chestii de genul asta marunte am luat si am fost multumit. Cum am incercat mai sus, cum am inceput sa injur … si nu-mi sade bine :-P

      (Citează)

  7. add:
    Corpurile alea de iluminat daca le iei sa le pui pe perete, n-or sa stea. Dupa ce mi-au cazut de cateva ori le-am pus 2 L-uri deasupra si le-am prins in alea. Sistemul lor adeziv e un cacat.

    Dublu adeziv de calitate (din cel mai gros, să se muleze bine) – eu am prins tablouri de 1-2 kg așa. Sau câteva puncte de silicon.

      (Citează)

  8. La ce dau garanție 10 ani am văzut că se mențin. Restu, meh. Ieftine și ok.

      (Citează)

  9. mda.. si eu am cumparat o saltea in weekend.. din cei 25 de ani garantie la pf, la pj nu am nimic (exceptand alea 100 de zile pe care le am fiindca am avut un card ikea family la mine). asta e cea mai de raha-o faza. btw, ‘dlp’/prt s-ar putea sa vina de la dulap / perete.. ca e dinaia de se foloseste fie in interiorul dulapului, fie la baie la oglinda pe perete..

      (Citează)

  10. Marius:
    De ce n-ar fi vorba de un umeraş de 1 leu? E leul tău pe care l-ai dat petru nimic. Mie mi se pare inacceptabil la o companie de talia IKEA. Nu e vorba de 1 leu, e vorba să primeşti ce plăteşti, în general.

    Da, luam un hotdog. Probabil a fost o eroare la împachetarea automată, nu-i bai. Am mai luat apoi alte 6 seturi.

    Care-i faza cu URL-ul tău la finalul comentariului? Tu, “Paula Toader”, “Tudor”, toți de pe același IP, toți lăsați la final de comentariu un URL de blog.

    Permite-mi să-ți spun că nu intră lumea din el, iar dacă încerci să construiești ceva acolo, te va penaliza Google după cum ziceam aici https://www.nwradu.ro/2015/01/doua-tendinte-deranjante-pe-bloguri/

      (Citează)

  11. Fotoliul meu Strandmon portocaliu :((( Bring back Strandmon Sc+brţ!

      (Citează)

  12. mai nou dacă returnezi produse care au fost scoase din ambalaje nu mai primețti banii în mână, îi primești pe un card și îi poți cheltui în maxim 3 ani.

      (Citează)

  13. De ce n-ai astepta asta de la IKEA? Este un brand mass market, nicidecum un brand de lux. Mai bine faci mobilier la comanda sau mergi intr-un magazin dedicat, nu mergi la Ikea, un mall precum Asia Market de la Urziceni..

      (Citează)

  14. Multi barbati indragesc Ikea fiindca isi pot transporta si monta singuri acasa mobilierul doar cu ajutorul unui imbus. Raportul calitate/pret insa nu este cel mai bun daca luam in calcul si ce produse pot realiza multe firmele autohtone. E insa mai comod sa cari mobila kit pe carucior intr-un magazin de renume mondial, nu?
    cbzpl = corp baza PAL lucios; frnt = front; srt = sertar. Vocalele costa.

      (Citează)

  15. Ca o parere in plus, si eu am auzit ca mibila de la ikea nu ar fi stralucita. Nu am folosit eu, dar asa mi s-a spus. In schimb de la ikea ce am luat maruntisuri am fost incantat. Si acu ma strofoc sa gasesc pe cineva care ajunge la ikea sa-mi ia 2 cutii de depozitare (eu fiind din iasi). Daca nu e prea tarziu si nu esti presat de timp, poate ai in vedere si alte variante. Chiar si mobila din pal pe comanda. sunt firme care folosesc feronerie moderna si pot cace chestii “de lux”

      (Citează)

  16. nwradu: Dublu adeziv de calitate (din cel mai gros, să se muleze bine) – eu am prins tablouri de 1-2 kg așa. Sau câteva puncte de silicon.

    Problema e ca se face o parghie destul de mare si nu sta nimic lipit. bine, eu am si corpul ala, cel mai mare si implicit mai greu, la cele mai mici nu stiu cum se intampla.

      (Citează)

  17. serban cristian

    29/01/2015 la 2:09 PM

    La ikea nu e mobila de lux si nici stralucita. Sunt ieftini si practici.
    Ca la noi exista ghencea cu mobila facuta pe genunchi sau “sufragerii” de carton presat aduse din china, e alta poveste.

      (Citează)

  18. la unele chestii calitatea IKEA e mult mai bună decît la “mobila pe comandă” disponibilă în Ro, mă refer de exemplu la chestiile alea pe care glisează sertarele… sînt niște piese metalice mai speciale, cu niște rotițe, în fine, la astea românești merge greu, la alea IKEA merge ca uns și după 10 ani

    ești sigur că nu se dă garanție pe firmă ? cred că treaba asta ar încălca legislația românească în vigoare, cum să dai garanție doar 3 luni ? nu cred că e legal.

      (Citează)

  19. Pentru dublu-adeziv am gasit unul de la 3M/Bison in Auchan care este super strong. Mi-am pus numerele de inmatriculare cu el direct pe bara si portbagaj fara sa mai folosesc suport. Vreau sa zic ca nu stiu cum mai dau numerele alea jos. Daca trag de ele iese cu tot cu bara. Sa se lipeasca in asa hal de bine nu am mai vazut, si am pus doar cate o bucatica in diverse puncte .

      (Citează)

  20. nu credeam ca o sa fac curand reclama la emag, dar da, am luat mobila buna si ieftina Adore de la ei. au si acu la oferta, le-au mai scumpit putin dar tot preturi bune.

      (Citează)

  21. Apropo de site-ul de toata jena, nu trebuie uitat nici modul de comanda online: intri pe https://ikea-comenzi-online.inspiratiepentruacasa.ro/cart si dai Paste codului luat de pe ikea.ro
    La unele produse mai ai si surpriza sa primesti mesajul “Cod produs indisponibil pentru comenzi online”.

      (Citează)

  22. Nu esti singurul dezamagit de cei de le Ikea. Ikea comercializeaza mobila ieftina, dar asta nu inseamna ca este si buna. Acesta este singurul motiv pentru care oamenii merg acolo. In rest, sunt de toata jena.

      (Citează)

  23. tare, descopar ca sunt unii oameni care cred ca Ikea produce mobila de calitate. …

      (Citează)

  24. Cum dovedesc ca ești firma? Tu întâi plătești la casa unde îți dau bon. Dacă vrei și factura, trebuie sa ceri ulterior și factură. La garanție, după 20 de ani, te duci doar cu bonul.

      (Citează)

  25. Am încercat să citesc articolul ăsta asumându-mi că peste 3 zile se va dovedi a fi iar o chestie de marketing în care IKEA oferă garanţii fără bon, dar nu m-am putut concentra la lectură pentru că mă frământă o întrebare, de când am citit titlul: cum te poate fura un umeraş? Serios acum… ai fost furat de un umeraş. Nici umeraşele nu mai sunt ce-au fost! A sărit umeraşul la tine din dulap şi ţi-a furat ceva? Înseamnă că e periculos acolo. Ăia de la IKEA antrenează umeraşe ca să fure de la clienţi…

      (Citează)

  26. Koae, esti tâmpit ? Te-a furat un umeraș ?! Esti retardat sau nu recitești ce prestezi pentru un pișcot ? :-D

      (Citează)

  27. Poti da comandă online. Și eu sunt din Iași și mi-am luat niște draperii, perne, nebunii și acum vreau să îmi iau un birou și un scaun plus alte nimicuri.

      (Citează)

  28. Gabriel Bianu: Am intrat si eu acum, pentru ca nu imi venea sa cred ce am citit la tine, si am ramas la fel de uimit. NU ma asteptam la un asemenea brand sa intampii probleme de genu.

    gabriel, exista vreun site unde nu iti lasi platitudinile?

      (Citează)

  29. nashu_mare:
    Cum dovedesc ca ești firma? Tu întâi plătești la casa unde îți dau bon. Dacă vrei și factura, trebuie sa ceri ulterior șifactură. La garanție, după 20 de ani,te duci doar cu bonul.

    Atunci cand se face factura si se salveaza in sistem, automat se asociaza cu bonul eliberat; asa ca oricum se afla din sistem ca pe bonul respectiv s-a facut factura in trecut pe pj-ul respectiv.

      (Citează)

  30. @Berta:

    Ma indoiesc ca, in practica, vor face asta pentru produse care mai sunt in oferta curenta. Multe dintre bonuri nu mai pot fi citite dupa 2-3 ani si nu risca sa refuze o garantie pe motivul asta. Costul ar fi prea mare.

      (Citează)

  31. Problema mea cu IKEA este felul in care e gandit magazinul. Nu mi se pare OK sa obligi clientul sa parcurga tot magazinul. E de porc. Vin sa vad produsul X sau Y si singura cale de a face asta este sa trec prin toate raioanele aranjate ca un labirint. No thanks, pana nu remediaza problema, mai putin conteaza ce calitate indoielnica are mobila sau alte accesorii de la ei. Eu nu mai calc pe acolo. ;)

      (Citează)

  32. Berta:
    mda.. si eu am cumparat o saltea in weekend.. din cei 25 de ani garantie la pf, la pj nu am nimic (exceptand alea 100 de zile pe care le am fiindca am avut un card ikea family la mine). asta e cea mai de raha-o faza.btw, ‘dlp’/prt s-ar putea sa vina de la dulap / perete.. ca e dinaia de se foloseste fie in interiorul dulapului, fie la baie la oglinda pe perete..
    Exceptând cazul în care aI o pensiune, cum folosești salteaua pe firma? Ce firma este? :)

      (Citează)

  33. In anglia, nu avem problema asta !
    http://imgur.com/cxl0pYR – proof:D
    Eu nu sunt de acord cu altceva, cu nevoia de a avea un salariu mediu spre mare in Romania, ca na sa iti permiti sa iti iei niste chestii de la Ikea, gandindu-te ca sunt mai de calitate si chiar sunt unele, si aici sa iti permiti sa te duci in fiecare luna sa iti iei din salariu ce vrei, de la Ikea, si sa nu falimentezi:D

      (Citează)

  34. Am luat un PAX de la ei (pe langa alte piese de mobilier) cu usi culisante + livrare + montaj. Maine vin a 3-a oara la mine sa-mi monteze sina (o rotita care face ca rotile de tren la imbinarile sinelor). Ce sa ma zic?
    Ultima achizitie, un NORDLI cu multe sertare l-am asamblat singur. Mi-am rupt mainile in el dar am vrut cu orice pret sa evit circul care s-a iscat cu dulapul de mai sus. Si multe alte mici neajunsuri… (componente din loturi diferite cu nuante diferite, angajati carora cu o ora inainte de inchidere nu le mai e aminte sa ajute clientii, etc.).

    Pe de alta parte, piata din Romania cerea din greu si un furnizor gen IKEA. Si asta pentru ca la noi e plin fie de kitschuri fie de chestii extrem de scumpe care chiar nu au ce cauta in apartamentele noastre de bloc. In plus, faptul ca mobila de la IKEA se poate face usor bucati si monta din nou este un MARE lucru.

      (Citează)

  35. Mi-ai amintit de povestea mea trista cu IKEA. Pe sfarsitul lui 2007, vad o mobila de sufragerie, model nou in magazin. Zic sa o cumpar. Mobila din trei corpuri, doua laterale mai mici si cel cental cat cele doua. Vorbesc pe raion, nicio problema, e pe stoc, sa platesc si o ridic. Platesc, ma duc sa o ridic, surpriza: a fost o greseala si nu au pe stoc decat corpurile laterale. Dar ca nu e nicio problema, ca sunt deja comandate, ca luni ajung, sa le iau pe cele doua si il livreaza ei luni pe central. Era joi sau vineri. Zic ce naiba, mobila imi placea, le-am platit, nu mor sa astept doua zile. Si le iau pe cele doua laterale. Ma duc acasa cu ele, mobila veche era scosa (renovam) si ma apuc si le montez, sa nu stau cu ele in cutii. Luni asteptam sa vina centralul. Cum am vazut ca nu suna nimeni, sun eu la ei. Ca le pare rau, dar ca nu au ajuns, ca vin peste o saptamana. Si de aici incepe nebunia. Toata povestea a durat peste doua luni, mereu dadeam de alt reprezentant care ma mintea diferit. Ba ca mobila e in tir din Polonia, ba ca e in Cehia, ba ca e in vama tirul, ba ca e pe vapor la Constanta, relatii clienti, manageri, directori etc. Toti vorbeau frumos, dar nimeni nu-mi solutiona poblema. Cele doua corpuri erau montate, deci nu mai vroiau sa le primeasca inapoi si sa ma ramburseze. Am ajuns sa trimit si OPCul, fara niciun spor, mi-au raspuns ca i-a amendat pentru cu totul altceva, dar ca problema mea nu poate fi rezolvata, ca fiecare corp are cod separat si ca ei sunt acoperiti daca nu mai pot livra unul dintre produse. Intr-un final am ajuns la directorul de magazin care mi-a spus sa-mi iau banii inapoi ca au decis sa nu mai importe modelul respectiv, deci n-am nicio sansa sa-l primesc. Am luat banii si am inceput sa caut corpul prin alte tari, pentru ca nu puteam ramane cu mobila asa. L-am gasit la Budapesta, cum n-au vrut sa deconteze nici macar o parte din transport, am iesit dublu la pret ducandu-ma sa-l iau de acolo cu masina. Asta este ikea in Romania, o franciza condusa romaneste. Deci ochii mari cand luati ceva scump de la ei. Calitatea produsului indoielnica, mobila avea niste geamuri negre culisante, la unul din cele doua s-a dezlipit la scurt timp una dintre roti, am incercat sa o lipesc cu diverse solutii, era metal pe sticla, niciuna nu a tinut mult. Ca ironie a sortii, dupa vreo doua luni am primit un telefon de la ei sa ma anunte ca au modelul pe stoc, daca vreau sa-mi puna unul deoparte. Trageti voi concluzii.

      (Citează)

  36. Ikea in sua are culoare completa si cand schimbi culoarea iti schimba si poza pe culoarea respectiva.
    Aici au success pentru ca sunt ieftini si lumea se muta cam des si schimba si mobila la mutat , sa iti mobilezi complet un apartament de 2-3 camere e undeva la un salar mediu pe luna.
    Avand in vedere ca trebuie sa iti cari mobila de pe raft din magazin pana in casa si sa te apuci sa o montezi nu e prea ieftina, depinde ce cumperi dar daca cumperi un dormitor complet merita de la alte magazine de mobila pentru ca ai transport si aranjat in casa inclus.

      (Citează)

  37. ps:
    mai nou dacă returnezi produse care au fost scoase din ambalaje nu mai primețti banii în mână, îi primești pe un card și îi poți cheltui în maxim 3 ani.

    Asta e scris undeva în condiții, că în anumite circumstanțe nu-ți restituie banii, ci valoarea de cheltuit în magazin.

      (Citează)

  38. alias:
    la unele chestii calitatea IKEA e mult mai bună decît la “mobila pe comandă” disponibilă în Ro, mă refer de exemplu la chestiile alea pe care glisează sertarele… sînt niște piese metalice mai speciale, cu niște rotițe, în fine, la astea românești merge greu, la alea IKEA merge ca uns și după 10 ani

    Complet de acord. Nu plănuiam să iau mobilă de la IKEA, dar am cerut oferte de dulapuri pe comandă și de bucătărie de la cel puțin 10 firme mari de la noi și ne-au dat niște scoruri de zici că erau făcute din aur.

    ești sigur că nu se dă garanție pe firmă ? cred că treaba asta ar încălca legislația românească în vigoare, cum să dai garanție doar 3 luni ? nu cred că e legal.

    Da, scrie asta în zona de facturare, scrie și pe site, vezi pagina 2 http://www.ikea.com/ms/ro_RO/pdf/activitati/certificat_garantie_FY15.pdf

      (Citează)

  39. Leo: Am luat un PAX de la ei (pe langa alte piese de mobilier) cu usi culisante + livrare + montaj. Maine vin a 3-a oara la mine sa-mi monteze sina (o rotita care face ca rotile de tren la imbinarile sinelor). Ce sa ma zic?

    PAX am luat și eu, uși oglindă cu balamale. Acum urmează să fie livrate.

      (Citează)

  40. Irina Bărăgoi: cum te poate fura un umeraş? Serios acum… ai fost furat de un umeraş. Nici umeraşele nu mai sunt ce-au fost! A sărit umeraşul la tine din dulap şi ţi-a furat ceva?

    Serios, n-ai auzit niciodată exprimarea ca-n titlu?

    Când auzi că cineva i-a furat inima, îți închipui că i-a smuls-o din piept? Când te fură somnul, vine somnul și-ți ia banii și cerceii? Dacă-l fură pe cineva curent și se îneacă, se deschide dosar penal împotriva apei? Dacă te fură priveliștea și nu ești atent la ce zice cineva lângă tine, cine e de vină?

      (Citează)

  41. Dorina:
    De ce n-ai astepta asta de la IKEA? Este un brand mass market, nicidecum un brand de lux. Mai bine faci mobilier la comanda sau mergi intr-un magazin dedicat, nu mergi la Ikea, un mall precum Asia Market de la Urziceni..

    Aș da de două ori mai mult pe niște mobilier care este posibil să iasă mai prost. Măcar la IKEA am tras de ele, am văzut cum sunt făcute etc.

      (Citează)

  42. gogu:
    nu credeam ca o sa fac curand reclama la emag, dar da, am luat mobila buna si ieftina Adore de la ei. au si acu la oferta, le-au mai scumpit putin dar tot preturi bune.

    eMAG aducea niște mobilă din Turcia, dacă nu mă înșel, dar urmau să aducă și de la o fabrică mult mai bună din Europa. Posibil să mă înșel, așa am reținut la o discuție.

    Cu mobila online, însă, e mai greu. Eu o aleg cu mare precizie.

      (Citează)

  43. Uite că o să vă arăt câteva lucruri cumpărate din IKEA și cum sunt superioare ca preț sau calitate altor oferte pe care le am.

    Să le asamblez, întâi. Dacă ar avea mai multe culori la bucătărie, ar fi deja comanda dată, momentan încă ne facem curaj să alegem una albă.

      (Citează)

  44. Salut,
    Eu când ma gândesc la Ikea ma gândesc la “standard”.
    Stiu la ce ma astept, no surprises.
    Calitate mediocra la materiale dar stiu sigur ca se îmbină perfect alea acasa. In plus, daca le exploatez in parametri, nu cad pe mine caci conceptele sunt gandite de niste baieti cu cap.
    Nu m-as risca cu “firme autohtone” fără sa cunosc personal cum merge treaba pe acolo, nici in ruptul capului.

    Merci

      (Citează)

    Alătură-te discuției, lasă un mesaj

    E-mail-ul nu va fi publicat. Fără înjurături și cuvinte grele, că vorbim prietenește aici. Gândiți-vă de două ori înainte de a publica. Nu o luați pe arătură doar pentru că aveți un monitor în față și nu o persoană reală.

    Apăsați pe Citează pentru a cita întreg comentariul cuiva sau selectați întâi anumite cuvinte și apăsați apoi pe Citează pentru a le prelua doar pe acelea. Link-urile către alte site-uri, dar care au legătură cu subiectul discuției, sunt ok.


    Prin trimiterea comentariului acceptați politica de confidențialitate a site-ului.



    Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.

    Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri

    Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.

sus