un blog de Radu Dumitru

►► canalele mele de YouTube: youtube.com/RaduDumitru (personal) și youtube.com/NwraduBlog (tech) ◄◄

Conduc o Toyota Auris Hybrid

26 Oct 2013  ·

TEHNOLOGIE  ·

20 comentarii

Weekendul acesta conduc o Toyota Auris Hybrid, o mașină de 136 CP cu propulsie duală, benzină și electrică. Știți deja sistemul, am mai condus hibride, au un motor electric utilizat mai ales la viteze mici, prin trafic și cartiere, ajutat apoi de un motor termic pentru plaja superioară de viteze sau accelerații.

Mai multe nu vă spun acum despre Auris Hybrid. Abia am luat-o de la Toyota, urmează acum să-i dau de cap (iar informații sunt pe toyotahsd.ro). Dar am filmat rapid sistemul de parcare automat, numit Intelligent Parking Assist. Tu doar controlezi viteza manevrelor din pedale, în rest mașina detectează locul de parcare și rotește volanul. Very nice, nu? Sper că vă place cum l-am editat.

Iată și Auris-ul.
toyota_auris_hybrid_2013_06

toyota_auris_hybrid_2013_19

Iar în showroom-ul Toyota de la rondul Pipera au, printre altele, și un GT 86, dar pe mine m-a impresionat mai mult un RAV4, care a crescut și a devenit un SUV de toată frumusețea.
toyota_gt_86_1toyota_gt_86_2

toyota_rav4_1toyota_rav4_2

Acum doi ani conduceam și un Prius.

    20 comentarii

  1. GT 86 asta e urmasul Toyotei Supra?

      (Citează)

  2. Gt86 e un fel de urmaș pentru ae86.

    Pentru supra se aude în 1-2 ani.

      (Citează)

  3. si daca vrei sa parchezi pe partea stanga? :)

      (Citează)

  4. сколько?

      (Citează)

  5. Ce se întâmplase, ai vrut să o oprești atunci când senzorul anunța distanța minimă?

      (Citează)

    • @Cosmin: dacă te referi la datul cu spatele spre mașina din spate, viteza o controlezi tu din frână, iar la un moment dat pe bord îți spune că acum trebuie să dai în față.
      Dacă te referi la manevra inițială, da, mă uitam dacă nu iau Loganul acela, că na… era prima zi la volanul mașinii și nu îmi dau seama așa bine de distanțe.

        (Citează)

  6. doar 99 CP? atat are motorul pe benzina, impreuna cu cel electric ajunge la 136 CP :)

      (Citează)

  7. @george: de la 10.690,00 €. :)

      (Citează)

  8. Radu, care e feelingul in interiorul acela atit de spartan (cel putin in aparenta)? Oricita piele ar avea pe el, ‘bordul’ tot la utilitara ma duce cu gindul. Ma refer la toata consola fata, nu la bord-in sensul de zona ceasurilor. Mi se pare absolut ciudat si sint extrem de curios ce opinie ai tu. Multumesc!

      (Citează)

    • @Dan: pe scurt, e confortabilă, butoanele sunt mari și mie îmi place asta, calitatea este ridicată, dar are și câteva ciudățenii în interior, precum acel ceas care zici că-i luat de pe Dacia Solenza.
      Dar nu e spartan, ai cam de toate acolo.

        (Citează)

  9. Si consumul care este?

      (Citează)

  10. Interesant ar fi de vazut cat poti merge exclusiv electric.Autonomia doar pe electric cred ca o poti verifica intr-un trafic lejer si fara sa fii presat de un anumit interval de timp.Eficace sistemul de parcare laterala.

      (Citează)

  11. Conduceai ieri pe la Complex Bran? :))

      (Citează)

  12. Nu am vrut sa zic spartan in sens de slab dotat, ci ca aspect. Sint convins ca are toate dotarile posibile pentru nul 2013, ca altfel nu (s-)ar mai vinde, dar forma..forma bordului. Mi-e greu sa pricep ce su vrut sa faca..Recunosc, in acelasi timp, ca nu am vazut aceasta masina live. De fapt, am vazut, insa nu am avut contact cu interiorul. Oricum, japonezii de la Toyota sint recunoscuti pentru astfel de ciudatenii..si am si un exemplu, pe care l-as numi design fail, daca nu cumva prostie de-a dreptu..La fostul (anteriorul) Auris, cotiera centrala fata nu putea fi folosita ca o cotiera. Pur si simplu era muuult prea jos. Cautati foto cu interiorul Aurisului de dinaintea celui despre care e vorba in acest articol.

      (Citează)

  13. Inseamna ca am vazut bine, ti-am facut chiar si o poza cand plecai :P

      (Citează)

  14. @un muc – nu stiu cum e la Toyota, dar la Passat daca semnalizam stanga si activam asistenta la parcare imi cauta loc de parcare pe stanga.

    In 4 ani cat am avut masina probabil ca am folosit de 4 ori asistenta la parcare, din care de 3 ori sa ma laud cu ea. La urmatoarea am si renuntat la optiunea asta, dar am pastrat senzorii de parcare.

      (Citează)

    Alătură-te discuției, lasă un mesaj

    E-mail-ul nu va fi publicat. Fără înjurături și cuvinte grele, că vorbim prietenește aici. Gândiți-vă de două ori înainte de a publica. Nu o luați pe arătură doar pentru că aveți un monitor în față și nu o persoană reală.

    Apăsați pe Citează pentru a cita întreg comentariul cuiva sau selectați întâi anumite cuvinte și apăsați apoi pe Citează pentru a le prelua doar pe acelea. Link-urile către alte site-uri, dar care au legătură cu subiectul discuției, sunt ok.


    Prin trimiterea comentariului acceptați politica de confidențialitate a site-ului.



    Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.

    Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri

    Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.

sus