un blog de Radu Dumitru

►► canalele mele de YouTube: youtube.com/RaduDumitru (personal) și youtube.com/NwraduBlog (tech) ◄◄

Top Social Brands în România, clasamentul din 2013

20 Jun 2013  ·

GÂNDURI  ·

3 comentarii

Cele mai active branduri în social media, alese de cei de la Biz și cu pondere de la specialiști online, rapoarte de trafic și menționări șamd. Mai multe detalii aici, clasamentul aici.

De notat că la mașini conduce Ford, la bere Heineken, Cosmote depășește Orange, Pepsi pe Coca-Cola, iar eMAG nu apare deloc, singurul magazin online fiind F64.

  1. Vodafone
  2. Samsung
  3. Danone
  4. Avon
  5. Pepsi
  6. Heineken
  7. Cosmote
  8. Coca-Cola
  9. Ford
  10. Orange
  11. F64
  12. Nivea
  13. Nokia
  14. Romtelecom
  15. Dacia
  16. KFC
  17. Staropramen
  18. Microsoft
  19. Timisoreana
  20. Renault
  21. ING
  22. Lay’s
  23. Farmec
  24. Ursus
  25. BMW
  26. Banca Transilvania
  27. Petrom
  28. Rom
  29. Doncafe
  30. L’Oreal
  31. BCR
  32. HTC
  33. Lenor
  34. Grolsch
  35. UPC
  36. Prigat
  37. Citroen
  38. Bitdefender
  39. LG
  40. HP
  41. Pireus Bank
  42. OMV
  43. Jack Daniel’s
  44. Oriflame
  45. Matache Macelaru
  46. KLM
  47. Canon
  48. Heidi
  49. Skoda
  50. Siemens

    3 comentarii

  1. bre, activ inseamna si influent? sau ca au facut ceva profituri mai mari?
    in alta ordine de idei, cum suna Matache Macelaru vrea sa fie prietenul tau? :)

      (Citează)

  2. Asta e topul celor care au decartat cel mai mult la Revista Biz&co, un fel de “multumim sponsorilor, om nom nom, mai poftiti pe la noi, om nom nom”.

      (Citează)

    • @nashu_mare: mă îndoiesc că toți din top fac asta. Iar dacă topul chiar contează, cum Biz probabil are interesul să-l facă, înseamnă că au în spate și toate justificările pentru punctaje, voturi, monitorizare și restul.

        (Citează)

    Alătură-te discuției, lasă un mesaj

    E-mail-ul nu va fi publicat. Fără înjurături și cuvinte grele, că vorbim prietenește aici. Gândiți-vă de două ori înainte de a publica. Nu o luați pe arătură doar pentru că aveți un monitor în față și nu o persoană reală.

    Apăsați pe Citează pentru a cita întreg comentariul cuiva sau selectați întâi anumite cuvinte și apăsați apoi pe Citează pentru a le prelua doar pe acelea. Link-urile către alte site-uri, dar care au legătură cu subiectul discuției, sunt ok.


    Prin trimiterea comentariului acceptați politica de confidențialitate a site-ului.



    Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.

    Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri

    Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.

sus