un blog de Radu Dumitru

►► canalele mele de YouTube: youtube.com/RaduDumitru (personal) și youtube.com/NwraduBlog (tech) ◄◄

CEL.ro nu vrea sa inlocuiasca un iPad livrat spart

10 Dec 2011  ·

TEHNOLOGIE  ·

34 comentarii

Sunt magazine şi magazine, iar de la unele mai bine nu cumperi. Cineva a luat un iPad de pe cel.ro şi când l-a scos din cutie avea tot ecranul făcut praf. Magazinul a refuzat să înlocuiască produsul.

Comentarii oficiale ale magazinului găsiţi pe zoso.ro. Halucinant mi se pare răspunsul:

Ai dat 2000 de ron şi 5 ore nu te uiţi nici măcar la cutie şi cu atât mai mult cu cât afirmi acum că era cutia lovită?

Cam asta este argumentul lor atunci când spun că minte clientul. Că n-a desfăcut instantaneu coletul primit, ci abia după 5 ore. Eu am desfăcut colete şi după 2 zile. Am primit laptopul de bambus şi după 2 zile l-am scos din cutie, după alte 2 zile l-am pornit să văd că merge. Nu am avut timp.

    34 comentarii

  1. Dracu’ mai cumpara de la astia…

      (Citează)

  2. Sunt nesimtiti rau de tot … ieri am sunat la ei de n ori sa aflu daca un produs este pe stoc, pentru ridicare personala ofc, dar nici dracu’ n-a raspuns la telefon, pe oricare numar … Nice !

      (Citează)

  3. Uite exemplu de business prost. Chiar dacă argumentul lor ar fi fost valabil şi era de datoria clientului să deschidă coletul de faţă cu curierul (chestie pe care eu, unul, n-am făcut-o niciodată), au acum de pierdut de zeci de ori mai mult. Povestea asta a ajuns deja pe câteva bloguri mari, are 133 de share-uri pe facebook şi sunt sigur că a convins mulţi să stea departe de ei. Eu, cel puţin, nu mă mai ating de ei.

      (Citează)

  4. http://www.youtube.com/watch?v=zW_swJiebIA&feature=player_detailpage#t=25s

    cica s-ar fi livrat cu un curier propriu , nu cu fun curier
    e greu sa iei o decizie , poate a fost ala retardat si a scapat ipadu in baie cand facea caca
    sa zicem ca nu deschizi cutia imediat , dar o primesti si te uiti sa vezi ce e in sacosa , sa nu fie cartofi si daca vedeai cutia deteriorata automat ca te uiti si innauntru .

      (Citează)

  5. Hai sa fim seriosi…cati desfac coletele in fata curierilor sa verifice ce e acolo??

      (Citează)

  6. “ipad livrat spart”

    In baza la ce ai tras aceasta concluzie? sau doar pentru ca emag sponsorizeaza blogul poti sa spui mizerii despre concurenta…

      (Citează)

  7. Cata reclama negativa se poate obtine din cauza a 2000 ron…si avand in vedere cate site-uri sunt cu acest tip de servicii…karma…

      (Citează)

  8. CEL.ro , in baza 2 o sa scriu si eu un articol. Deja sunteti limitati mintal. Voi nu intelegeti aici ca nu e vorba de a cui a fost vina ? Daca erati inteligenti ii dadeati unuia 2000 de lei inapoi pe tableta si scapati de reclama negativa. Chiar daca nu era vina voastra.

      (Citează)

  9. Vad ca tipul/tipa care tot posteaza cu id de cel.ro a inceput sa faca gura mare peste tot pe bloguri tare imi e ca daca e doar un angajat la PR si nu are o functie mai mare ar trebui sa fie lasat fara slujba pentru ca chiar daca aveti sa nu dreptate sa raspunzi cu tupeu si cu aer de baiat de cartier nu face niciodata bine dar asta e din greseli o sa inveti .

    PS : ma rog sa fie o pipita din ast ade 20-ish ani de lucreaza si ea in pr si foloseste putin facebookul si se crede cool ca face campanii tari etc si sa fie data afara dupa cateva zile “))

      (Citează)

  10.   (Citează)

  11. pentru omul care se semneaza cu cel.ro: am vazut si la zoso, cred ca ai o obsesie. Oamenii astia expun niste fapte, ne arata niste lucruri, nu-i plateste nimeni sa semnaleze niste mizerii. Incearca sa rezolvi cumva problema omului, ca a dat niste bani pe tableta, lasa pe mai tarziu scenarita asta

      (Citează)

  12. e usor sa dea vinea pe concurenta(emag) pentru incompetenta lor.daca era un caz izolat poate ii credea ceneva.asa ar fi mai inteligent din partea lor sa se abtina de la comentarii.

      (Citează)

  13. Bun. Sa-i taiem de pe lista, zic!

      (Citează)

  14. Radu Apostolescu

    10/12/2011 la 5:51 PM

    Domnilor,

    As vrea sa clarific cateva chestiuni pentru ca se vorbeste cumva in si despre numele meu:
    1. Blogurile care afiseaza reclame Profitshare primesc bani din vanzarile generate si doar daca genereaza ceva. Nu este vorba de o ‘sponsorizare’, este o plata direct proportionala cu beneficiul pe care ni-l aduc.
    2. Cand cel.ro a fost exclus din ARMO am fost cel mai vehement importriva publicarii oricarui anunt sau motivatii pe tema asta pentru ca orice lucru negativ impotriva unui magazin se rasfrange impotriva tuturor. Din pacate reprezentantii acestui magazin recidiveaza cronic. Cel.ro a fost exclus din asociatie cu majoritate absoluta de voturi (voturi date de cei mai importanti concurenti din piata de electro-IT) pentru publicarea de declaratii calomnioase la adresa eMAG, dupa ce recidivau in a comunica gresit in urma unei proprii greseli de preturi: http://www.money.ro/eroare-la-cell-ro-cu-notebook-uri-la-6-lei–comenzile-nu-vor-fi-onorate_740806.html
    3. Consider ca este o mare pata pe obrazul comertului online felul in care cel.ro alege sa comunice si sa-si trateze clientii si, in plus, cum alege sa-si justifice greselile aruncand cu noroi in alte magazine si parteneri ai lor. Toti gresim la un moment dat dar conteaza in primul rand atitudinea pe care o avem si cum intelegem sa rezolvam problemele.

      (Citează)

  15. Cine posteaza sub numele CEL.ro ar trebui dat afara daca este angajat. Eu clar nu cumpar nimic de la ei daca asta le este atitudinea. Dezgustator.

      (Citează)

  16. Nu e nicio noutate ca CEL.RO trebuie evitat si nu e singurul…acum 3luni am avut o problema cu azerty(alti baieti care trebuie evitati) si m-am dus la ANPC. Cei de acolo mi-au zis ca pe primul loc la nr de reclamatii sunt cei de la cel.ro.

      (Citează)

  17. Salut Radu,

    Eu nu am avut aproape nicio problema cu cel.ro si am avut cateva comenzi facute la ei. Am instalat sute de routere in anii trecuti prin tot Bucurestiul, multe comandate de la cel.ro. Asta pana acum, cand am renuntat la ei definitiv si irevocabil. Nu e normala o asemenea atitudine in e-commerce si mi-e greu sa cred ca cel care a comentat e “vocea” patronului, cel mult poate fi un angajat cu mintea cat o nuca si cursuri de marketing la Spiru (cu indulgenta!).

    Cat costa o intalnire cu acel client? Cateva minute. Cat costa clientii pierduti pentru ca acel client si-a spus povestea pe net? Se pare ca nu va pasa… Iar cu un vanzator caruia nu ii pasa eu nu vreau sa colaborez, asa ca renunt la voi.

    Adio cel.ro!

    PS: Acest comentariu a fost platit de emag. :)

      (Citează)

  18. Joi am primit un Samsung Galaxy S II de la ITS(koyos). Dupa ce a plecat curierul si am deschis coletul am vazut ca sigiliul original fusese rupt si peste era lipita o bucata de hartie alba. Am sunat sa intreb ce s-a intamplat inainte sa deschid cutia si o doamna mi-a raspuns foarte frumos la telefon “Ne pare rau dar asa sunt toate produsele la noi, le deschidem inainte sa le livram. Daca aveti o problema cu asta va putem returna banii.” Parerea mea – CASE CLOSED. Chiar daca clientul a tras cu prastia in acel iPad, ei ar fi pierdut sa zicem 2000 de lei. In felul acesta cred ca au pierdut mult mai multi bani si clienti (la asta au participat si comentariile lasate pe bloguri)

      (Citează)

  19. Din pacate s-ar fi putut intampla acelasi lucru si la alte magazin, adica respingere de garantie. Ce-i drept, nu ai cum sa demonstrezi ca produsul a venit asa din moment ce nu l-ai desfacut la sediu. De curand am patit ceva de genul asta si de atunci m-am lecuit, verific tot ce cumpar inainte de a semna orice document pentru ridicare.

    Intotdeauna am recomandat cunoscutilor sa evita magazinul CEL. Nu de putine ori am auzit ca trateaza clientii cu multa aroganta. Nu e suficient sa practici preturi ok, conteaza foarte mult si atitudinea fata de client.

      (Citează)

  20. Cum spunea cineva mai sus, sper ca agramatul/agramata care comenteaza in numele magazinului e un angajat low level care va fi dat afara rapid. E criza de comunicare online a anului, nu imi vine sa cred, chiar in ajun de sarbatori.
    Admir comunicarea emag prin Radu Apostolescu, chiar daca nu il simpatizez personal in mod deosebit. Si imi aduc aminte de o discutie despre romanii care alearga exclusiv dupa un pret cu 2 lei mai mic: dar cu ce riscuri? Peste 2-3 ani se va preda la scoala de PR cazul CEL.ro.

      (Citează)

  21. zoso = mare mincinos
    Probabil ca “stirea” e din seria zoso, copilul lui Miron Cosma cu Elena Udrea.

      (Citează)

  22. Eu am acest principiu: intotdeauna probez produsul la fata locului daca il ridic din showroom sau magazin. Este problematic la livrari pentru ca nu ai cum sa demonstrezi ca nu l-ai spart tu. Pe de alta parte cat de logic ar fi sa iti cumperi un lucru si sa il spargi doar de dragul de a-l sparge? Nu era si o lege cu “poti sa returnezi produsul in 10 zile de la livrare” in cazul magazinelor online? Oricum, puteau sa rezolve mult mai elegant.

      (Citează)

  23. @AdiM: conteaza stirea, sau reactia cretina a magazinului CEL.ro? Vezi ca esti prost?

      (Citează)

  24. @ipo conteaza foarte mult individul zoso. E foarte posibil ca peste doua, trei zile sa rada de voi ca v-a pacalit. Ca nu v-ati prins ca el e cel mai tare si ca ipad-ul nu era ipad sau ceva similar.

    Atentie ! Individul a mai facut treaba asta de cateva ori !

      (Citează)

  25. @AdiM: Iti recomand spitalul Bagdasar. Nu e prea tarziu!

      (Citează)

  26. @AdiM: professional hater?

      (Citează)

  27. Dupa ce ca idiotii de la CEL sunt in culpa mai au si un tupeu imens sa zica cretinisme. Mai bine taceti, rezolvati problema si multumiti-va ca nu se intampla mai rau.

      (Citează)

  28. Hai ca imi aduc si eu aminte de cel.ro si de ce nu mai comand de la ei. Odata, dupa prima data cand cumparasem de la ei si mersese totul bine, m-am gandit sa comand doua monitoare. Ma uit la ei pe site, gasesc un model care imi placea, Samsung 19 toli, perfect. Dau comanda. Primesc sms dupa vreo juma de ora “bla bla bla produsul comandat nu este pe stoc. Multumim.” Desi produsul respectiv aparea in continuare “pe stoc”, imi zic asta e, hai sa mai dau o comanda, desi ar fi fost normal sa ma sune. Aleg un Benq ceva. Aceeasi situatie cu sms-ul. Hai sa le dau EU un telefon. “As vrea sa cumpar doua monitoare de la dumneavoastra din cele care apar pe stoc si uite ce patesc…[..]” “da, intradevar, nu sunt pe stoc”. “Bine, eu am nevoie de doua monitoare, ce aveti similar cu ce am cerut eu?”. In glasul persoanei de la telefon deja incepuse sa se simta iritarea “Nu stiu, uitati-va pe site”. “M-am uitat, sunt mai multe care mi-ar placea, dar oare le aveti pe stoc cum scrie acolo? Vreau doua Samsung sau Benq la 19 toli, 16:9”. “Pai avem niste ACER…” Deja ma iritasem eu “Nu vreau ACER, dupa cum am spus. Nu aveti Samsungul model X?” “Ba da”. *facepalm* “Bine, vreau doua”. Imi raspunde ceva pe un ton iritat de confirmare. Au venit a doua zi cele doua monitoare si a fost ultima data cand am mai vrut sa cumpar de la ei.

    Ceva similar am patit si la emag, numai ca fara tonul iritat al tipului de la telefon. Mi-au vandut produsul, un laptop, dupa ce l-am platit prin OP (situatia pe care pot sa o inteleg doar in proportie de 50%, ca am platit proforma a doua zi, dupa cum si comunicasem) si agentul a plecat in concediu, si imi recomandau initial, ca alternativa, ceva inferior…

    Foarte bine am lucrat in felul asta in care comanda a fost completata telefonic ulterior, cu cei de la mediadot. Au sunat, mi-au dat alternative tehnice reale etc. De la ei cumpar prima data cand am nevoie de ceva electronice.

      (Citează)

  29. @Cip, @ipostaze, daca tot considerati prin ochelarii vostri de cal ca cel care indrazneste sa aibe o alta parere decat zoso nu merita decat eticheta de hater, permiteti-mi sa va consider si eu piscotarii celebrului idiot.

    Sa va desenez: nu e prima data cand celebrul idiot zoso fabrica el insusi stirea spre a o prezenta cu mare iz tabloid in blogul lui.

    Evident, nu urmareste decat accesari, nu-i asa ? Daca voi nu v-ati prins pana acum, va compatimesc si renunt a va mai combate ideile dupa zicala “cel mai destept cedeaza”. Hai pa, v-ati facut de ras.

      (Citează)

  30. @Dan: Aici nu e forum si oricum nu imi place sa vorbesc mai mult decat trebuie. Ca fapt divers, zoso mi-e indiferent, insa nu am niciun interes sa il pup in cur. Nu am blog, nu il cunosc, nu ma cunoaste. Nu continui conversatia, doar te anunt si pe tine ca esti tampit, premiza de la care ai pornit si dezvoltat ideea e oricum o aberatie.

      (Citează)

  31. E ridicola atitudinea celor de la cel.ro. In conditiile in care exista atata competitie, mai ales ca vorbim de online, unde instantaneu se propaga vestea, e pur si simplu de neinteles.

    Oricum, dat fiind ca oricine critica cel.ro, sau atitudinea lor, e automat platit de emag ( ceva gen “Ponta e un copil, huo esti platit de Basescu :)”), pot sa spun ce multumit sunt ca angajatii (cel putin de la Emag Cluj), DESFAC produsele in fata mea, le pornesc, le primesc si eu sa le verific, si daca totul e ok, plec multumit.
    La fel, comenzile venite prin curier, primesc TOTDEAUNA telefon inainte, de la Fancurier, sunt ajutat cu produsele grele pana sus(desi nu sunt obligati), si asteapta sa le desfac si verific, DUPA ce am platit. Simplu.

      (Citează)

  32. vreau sa las posteritatii intamplarea si nu stiu unde.
    alt exemplu in genul cel.ro este la sigmanet, care este un magazin absolut inept. cel putin la concluzia asta am ajuns dupa ce am dat comanda la o tastatura care pe site aparea la momentul respctiv si apare si acum “in stoc suficient”, livrabila deci direct in showroom. mi s-a confirmat totusi si telefonic, in urma unei comenzi online ca produsul este in stoc si ma asteapta sa-l ridic. ma duc la magazin, tastatura nicaieri. un nene imi spune cu ochi umezi de vaca ca tastatura e pe drum. era 10:30, cica ar veni dupa 11:00. evident, n-am stat (si bine am facut). trec pe la 17:00 in aceeasi zi, tastatura iar nu e in magazin. cica furnizorii le-au zis ca o aduc si n-au mai adus-o. mie, insa, clientul care are banii si vrea sa-i dea pe la ei prin magazinu lor de cacat, nu mi s-a transmis nimic.

    la toate astea se adauga faptul ca absolut NICIODATA ei nu au fost in stare sa imi gaseasca comanda in sistemu lor pricajit din magazin (am vreo 5 comenzi la ei, in total). stiu, sunt prost. dar e ultima oara cand ma mai gandesc macar sa vad ce au si astia de la sigmanet cand vreau sa imi cumpar ceva.

    colac peste pupaza, azi primesc mesaj de la magazinu asta de cacao cum ca imi multumesc ei mie pentru comanda si spera sa mai revin. mai spera si ca am avut o colaborare placuta cu ei.

    mai revin o laie ba! va invit sa O LUATI cu incredere pe drumul deschis cu brio de flamingo. hai sictir !

      (Citează)

    Alătură-te discuției, lasă un mesaj

    E-mail-ul nu va fi publicat. Fără înjurături și cuvinte grele, că vorbim prietenește aici. Gândiți-vă de două ori înainte de a publica. Nu o luați pe arătură doar pentru că aveți un monitor în față și nu o persoană reală.

    Apăsați pe Citează pentru a cita întreg comentariul cuiva sau selectați întâi anumite cuvinte și apăsați apoi pe Citează pentru a le prelua doar pe acelea. Link-urile către alte site-uri, dar care au legătură cu subiectul discuției, sunt ok.


    Prin trimiterea comentariului acceptați politica de confidențialitate a site-ului.



    Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.

    Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri

    Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.

sus