blog demisec cu note fine de tehnologie

euOameni care mă enervează rău (nu faceți chestiile de aici).

M-am urcat intr-o Dacia Duster

Clock icon

27 Mar 2010

Tag icon

AUTO, GÂNDURI

Comments icon

8 comentarii

duster1_1600

Am dat buzna într-o Dacia Duster imediat ce am văzut-o în oraş (ok, nu în oraş, ci venise pentru o prezentare şi am avut norocul să fiu şi eu acolo), ocazie cu care am făcut câteva fotografii în interior şi în exterior. Maşina e mişto, mai frumoasă decât mi se părea în imaginile văzute până acum pe net, iar pentru România şi uzina Dacia este un pas mare înainte.

duster6_1600Interiorul este că pe noile Logan-uri cu facelift, dar plasticul pare un pic mai de calitate sau poate doar e vopsit mai bine şi într-o nuanţă mai sobră de negru. Am remarcat un buton de control al tracţiunii, cu poziţiile 2WD – Auto – Lock, aflat în partea inferioară a consolei centrale. Ceasurile de pe bord sunt neschimbate, la fel şi aspectul consolei centrale şi al schimbătorului de viteze. Butonul de reglare electrică a oglinzilor este tot sub frâna de mână, dar parcă mai ascuns. Eu n-am fost atent, dar cineva mi-a spus apoi că în spatele volanului se găseşte şi maneta de control al sistemului audio, aceeași care până acum era pe Clio.

Maşina mi s-a părut a fi un pic mai lată decât un Logan normal. Nu m-am uitat pe dimensiuni, e posibil să fie doar o impresie de moment. O cotieră cu un mic compartiment de depozitare în ea ar fi fost binevenită. Motorul mi s-a părut silenţios şi cred că maşina e mai bine antifonată decât un Logan normal.

Ce mi-a plăcut: botul cu aspect agresiv.
Ce nu mi-a plăcut: spatele cu nişte stopuri mici, deloc inspirate şi cu aspect învechit şi faptul că nu avea protecţie fonică pe capotă (cel puţin varianta cu benzină nu are, deşi orificiile de prindere erau făcute – poate la diesel).
Ce e bizar: trapa prin care se alimentează cu combustibil şi care e mare cât o hârtie A4. Nici la Hummer nu ţin minte să fie aşa mare.

Rămân la părerea că se va vinde foarte bine. Cum ziceam în alt post, ai şansa să stai la semafor la aceeaşi înălţime cu un posesor de Porsche Cayenne pentru o fracţiune din costul acelei maşini, iar pentru mulți asta contează. Aş vrea foarte mult să fac un drive-test mai lung cu un Duster full-option, sunt foarte curios cum se comportă nu în oraş, ci pe un drum neasfaltat sau denivelat sau atunci când trebuie să urci o bordură.

    8 comentarii

  1. Nice pics. Nu am avut ocazia sa vad unul de aproape.

      (Citează)

  2. arata dragut pacat ca n-au schimbat si ceasurile la bord… par mult prea simpliste

      (Citează)

  3. cotiera cred ca este ca si la Logan/Sandero un optional

      (Citează)

  4. offf..romanii astia,nimic nu stiu sa faca k-lumea..:-j

      (Citează)

  5. sunt foarte curios de unde aceasta concluzie.
    sau poate e umoristicamuzanta?

      (Citează)

  6. de azi si la noi in sat :)

    era inchis cand am ajuns eu in zona, dar mi-au spus ca e mica si urata pe dinauntru, ceea ce stim bine ca la mioritici nu e o problema. important este de afara cum arata si se aude.

      (Citează)

  7. fratzilor … dusteru e cea mai buna masina pentru drumurile noastre … va spun eu ca am duster de 4-5 luni ,… si se comporta superb si afara si pe teren accidentat … afara cel mai mult i-am dat 180 km/h

      (Citează)

    Alătură-te discuției, spune-ți părerea:

    Your email address will not be published. Required fields are marked *

    Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verifică ce-ai scris. Dacă vrei să mai adaugi ceva, lasă un nou comentariu. Fără înjurături și cuvinte grele, că vorbim prietenește aici, și fără mesaje doar de dragul URL-spam-ului. Link-urile către alte site-uri, dar care au legătură cu subiectul discuției, sunt binevenite.

sus