un blog de Radu Dumitru

►► canalele mele de YouTube: youtube.com/RaduDumitru (personal) și youtube.com/NwraduBlog (tech) ◄◄

Cum sa scrii review-uri de calitate

29 Dec 2008  ·

GÂNDURI, TEHNOLOGIE  ·

4 comentarii

Acest laptop vede filme 16:9 la fel de mare ca pe un LCD de 19” . Filmele DVDRip nu au calitate ca la o placă video 256 Mb cu 256 Bit se observa foarte mult diferenÅ£a . La jocuri imaginea va fi turtită (16:9) datorită la display însă se miÅŸca bine în unele jocuri în altele sacadează iar în cele din urmă pur ÅŸi simplu rămâne blocată imaginea după un timp. ÃŽn XP 32 bit vede decât 2,99Gb RAM ÅŸi oricum el nu va folosi 4 Gb vreodată (părerea mea) . Concluzia : Decât să cumperi un LCD de 19” pentru filme, mai bine cumpăra laptopu asta!

Când vreau să râd mă apuc ÅŸi citesc părerea diverÅŸilor oameni care scriu pe eMag ÅŸi alte magazine online păreri despre produsele din ofertă. ÃŽn cazul de mai sus este vorba de un laptop Acer cu ecran de 16” ÅŸi destul de bine dotat la celelalte caracteristici. Review-ul de mai sus, al unui cumpărător, e genial (ultimul din pagină, dacă vreÅ£i să-l citiÅ£i cu ochii voÅŸtri). Ce filme se văd la fel de mari pe 16” ca pe un monitor LCD de 19”? Ce legătură are un DVDrip cu plăcile de 256 MB ÅŸi 256 biÅ£i? Imaginea e turtită până când treci jocul pe o rezoluÅ£ie widescreen. E părerea tuturor că nu va folosi niciodată 4 GB de RAM pe XP 32 biÅ£i, nu doar a ta. Concluzia mi se pare genială: decât să cumperi un LCD de 19″ pentru filme, care costă vreo 400 de lei, mai bine un notebook de 3600 de lei.

Sunt foarte bucuros că mă pricep la calculatoare, că ştiu să le repar, să le aleg, ştiu care e mai bun şi care e mai rău şi nu trebuie să mă bazez pe opinii citite pe net şi pe ce zic alţii despre produse.

4 comentarii

1. pot sa primesc si eu un review la review ? ca sa stiu data viitoare ce sa imbunatatesc :)

(Citează)

2. L-am citit si mi s-a parut interesant. Ce as recomanda eu celor care scriu texte lungi e sa le desparta cu subtitluri, iar la review-uri sa abordeze pe rand capitole precum constructia, hardware-ul, software-ul, etc. De ex poate pe unii ii intereseaza doar cum sunt materialele la acest nou telefon, nu si cum ii merge touchscreenul.

E pacat ca nu l-ai putut testa pe partea de push mail si Internet. Cam asta e o limitare in astfel de teste “particulare”, lipseste posibilitatea de a testa functii corporate sau care necesita bani. Eu unul as fi fost curios cum se descurca atunci cand primesti 100 de mailuri, de ex, si mai ai alte 1000 in memorie. Aparatul se adreseaza totusi unor astfel de utilizatori si tu sau eu nu le putem oferi astfel de teste sau informatii.

Personal, nu-mi plac Blackberry-urile. Sunt misto ca idee, dar ala cu tastatura full e prea mare, cel cu doua litere pe fiecare tasta e mai mic, dar mi se pare aiurea sa ai doua litere pe acelasi buton, asta cu touch screen pare bizar din descrierea ta. Nu mi-a placut niciodata interfata telefonului. Nu puteam sa deschid fisiere office sau pdf. Am apreciat doar ca se auzea bine si facea fata la multe contacte si mailuri, dar parca as prefera un Nokia E71.

(Citează)

3. thx, o sa incerc sa-mi aduc aminte de recomandarile tale data viitoare

(Citează)

Alătură-te discuției, lasă un mesaj

E-mail-ul nu va fi publicat. Fără înjurături și cuvinte grele, că vorbim prietenește aici. Gândiți-vă de două ori înainte de a publica. Nu o luați pe arătură doar pentru că aveți un monitor în față și nu o persoană reală.

Apăsați pe Citează pentru a cita întreg comentariul cuiva sau selectați întâi anumite cuvinte și apăsați apoi pe Citează pentru a le prelua doar pe acelea. Link-urile către alte site-uri, dar care au legătură cu subiectul discuției, sunt ok.

Prin trimiterea comentariului acceptați politica de confidențialitate a site-ului.

Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.

Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri

Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.

sus